Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sushi, Van harte gefeliciteerd met jullie twins!!! Ik ben ook benieuwd naar de namen, dus wij gaan wel even pb-en.

Alle zwangeren: Hoe is het met jullie? Het aftellen gaat zo ook beginnen!

Roc, wat heerlijk al die cadeaubonnen. Lekker shoppen!

Sky, wat een lekkere nachten hebben jullie! Wij hebben trouwens ook positieve ervaringen met zo'n schommelstoel. Ideaal!

Hier dan eindelijk even een berichtje van mij. Het gaat hier allemaal erg goed! Wij zijn heerlijk aan het genieten van de kraamweek! Uiteraard wel gebroken nachten (Fl komt om de 2 a 3 uur), maar dat hoort er gewoon bij. Vooralsnog vind ik deze kraamweek relaxer als bij M. Maar toen voelde ik mijzelf een stuk slechter. Verder hebben wij het nog erg rustig aan gedaan met kraamvisite. (alleen de omás en mijn beste vriendin). heerlijk genieten met zn viertjes en wennen aan elkaar.

M is helemaal grote trotse broer. Hij blijft haar maar kusjes geven. Zo lief om te zien.

Ik zal proberen de komende dagen weer wat meer online te komen. Daarnaast kan ik niet wachten om weer even naar buiten te gaan: Shoppen! Roze, roze en nog eens roze dingen halen! haha. Nooit verwacht dat ik dit leuk zou vinden. Ik dacht altijd dat ik meer een stoere jongensmoeder was, maar ik heb nu zo zin om echte meisjesdingen te kopen. Heerlijk!

Rox, bedankt voor je kaartje! Super lief.

De geboortekaartjes zijn vandaag de bus opgedaan dus die vallen vanzelf wel in de brievenbus binnen. Ook de kaartjes voor Rox en Sky gaan de deur uit.

Fijne avond allemaal. Ik ga zo weer naar Fl toe. Ze heeft vandaag wat last van krampjes. (tja, deze mama had pepers, knoflook en uiien gegeten. Niet echt handig met borstvoeding....)

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaa heerlijk zoveel cadeaubonnen..

Van het weekend maar eens in Leiden gaan shoppen.. ook zondag het kraamfeest bij opa en oma.

Voor de familie die ver weg woont.. ik heb er zin want zondag word het prachtig weer!!

Pff vandaag heeft Hailey een hang aan de tiet dag.. alleen maar lurken.. ben er een beetje moe van..

Ik ga nu douchen en dan op bed liggen heb het al de hele dag koud stervenskoud..

Graag gedaan Wen.. en wat leuk hé roze roze roze shoppen.. toch wel een koningspaar heb je nu hé ..

Ik zie het kaartje tegemoet ben benieuwd die van Judith was ook al zo super gaaaaaaaaaaaf!

Fijne avond!

Geplaatst

Fijn Wen dat alles zo goed gaat! Je bent heerlijk van je meisje aan het genieten zo te horen!:)

Susi van harte gefeliciteerd met je tweeling!!!

Hier ook alles nog rustig, geen naderende bevallingstekenen.

Slapen gaat tegenwoordig wel slecht, weet niet goed hoe ik een lekkere houding moet vinden, kan me moeilijk omdraaien in bed, op m'n rug liggen is te zwaar...pfff....niks aan! Iemand tips??:)

Geplaatst

Syl, hier ook geen tips voor een betere slaaphouding. Zoals rox al schreef: bevallen.....hi,hi. Dan kan je iig je eigen slaaphouding gaan aannemen.

Rox, aankomend weekend dus een kraamfeestje. Leuk!

Heb je familie in leiden wonen? Ik kom daar oorspronkelijk vandaan. Wat grappig.

De laatste loodjes voor de zwangeren. Nog even genieten van het getrappel in de buik. Voor je het weet zijn jullie wondertjes er ook en kan je je bijna niet meer voorstellen hoe het was met die dikke buik.

Geplaatst

Oja, sky. Was het nog gelukt met de fotoshoot?

Wij hebben aankomende donderdag (overmorgen) een shoot gepland staan maar onze dame vind er ook niets aan om in blote billen te liggen. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Als je tips hebt voor de shoot: kom maar op. Rox anders?

Geplaatst

Ik ga vanmiddag uitgebreid reageren Wen op je vraag :)

Wij hebben toevallig ook donderdag een shoot van de kleine meid .. zin an!

Trouwens Wen.. ik heb twee x een felicitatiekaart van je ontvangen :) .. met precies dezelfde tekst..

Weet niet of je twee x heb betaald? HIhi

Sky mijn man zijn familie woont in Leiden en omgeving en Marcel komt daar ook vandaan vandaar :)

Ja heb er zin in om naar Leiden te gaan leuke stad.

Alleen nu wonen zijn ouders al een tijdje in Oegstgeest.

Ik heb nog gewerkt in de thuiszorg in Leiden.. was super toen!

Ik ga nu even tukken.. Hailey is vanaf kwart voor vijf tot half negen toen we uit bed gingen onrustig geweest..

x

Geplaatst

Syl, nog even en dan is ook jullie wonder er, wat fijn om te lezen dat alles goed met je gaat!

Sommige hoogzwangere meiden zweren bij het slapen met een voedingskussen onder/tussen benen/buik, wellicht is dat nog een idee?

Geplaatst

Hey Melis, leuk weer wat van jou te horen!

ja geweldig dat het nu zo goed gaat he! Kan het soms ook nog niet helemaal bevatten hoor, heb vaak gedacht dat we nooit een kindje zouden krijgen, en moet je nu eens zien hoe dichtbij we zijn, zo'n wonder!

hoe is het met jou? Ben je al weer met een cryopoging bezig inmiddels? Ook weer spannend zeg!

ik ga vannacht eens met een kussen proberen te slapen, hopelijk geeft dat wat meer steun, voel me best een beetje loch de laatste tijd;)

Geplaatst

Ik heb je eigenlijk altijd gevolgd nadat je maart 2012 hebt moeten verlaten :-(

Je verhaal heeft me destijds erg aangegrepen!

Vandaar dat ik zo onwijs blij voor jullie ben dat alles nu goed loopt, het is jullie onwijs gegund! Nog even volhouden en dan ligt hij/zij in jullie armen. Geniet nog even van hem/haar in je buik, nu nog helemaal alleen van jou!

A.s. donderdag heb ik de uitgangsecho voor een cryo-behandeling, enorm spannend weer!

Meiden, gefeliciteerd met jullie wondertjes!!

Geplaatst
Ik heb je eigenlijk altijd gevolgd nadat je maart 2012 hebt moeten verlaten :-(

Je verhaal heeft me destijds erg aangegrepen!

Vandaar dat ik zo onwijs blij voor jullie ben dat alles nu goed loopt, het is jullie onwijs gegund! Nog even volhouden en dan ligt hij/zij in jullie armen. Geniet nog even van hem/haar in je buik, nu nog helemaal alleen van jou!

A.s. donderdag heb ik de uitgangsecho voor een cryo-behandeling, enorm spannend weer!

Meiden, gefeliciteerd met jullie wondertjes!!

Lief van je. Bedankt!

jij heel veel succes gewenst voor a.s. donderdag! Kan me voorstellen dat het weer erg spannend is!

Geplaatst

Syl hier hielp een voedingskussen. Tussen me armen en benen door en een beetje onder mebuik.

En soms ook met me hoofd erop.

Wen finn houd ook niet van uitkleden en naakt dus hebben we ook niet gedaan.

We hebben hem een grijs truitje en wit broekje aangedaan.

Shoot ging erg goed hij sliep heerlijk de hele tijd.

Ons meisje deed het voor haar doen ook heel goed. Binnen 2 weken krijgen we de foto's

Ben zo benieuwd!

Finn drinkt vandaag heel slecht wil alleen maar slapen. Denk dat het komt omdqt zijn darmen

vol zitten. Zal wel een regel dag zijn. Ben wel bang dat ie dat vanacht gaat inhalen.

Geplaatst

He he eindelijk even tijd.. vandaag gaat het goed met Hailey.. ze is lekker rustig .. ik geef er nu of bijvoeding

borstvoeding of een flesje vannacht heeft ze een flesje gehad.. maar ja daar sliep ze maar 2 uur op .. en op

mijn eigen voeding.. van 23:00 tot 04:45!! Heerlijk zeg..

Gisteren woog ze trouwens 3440 gram.. dus toen ze twee weken oud was boven haar geboorte gewicht.. nou

als mama zijnde ben je wel trots dan hoor!!

Ik heb mijn eigen weegschaal omdat ik natuurlijk kraamverzorgster ben, dus de waardes wijken niet af!!

Pfff ik hou zoveel van dit meisje.. kan er soms gewoon om huilen .. hoe dierbaar ze me is.. als we dan onder

de douche staan en ze slaapt zo lekker bij me .. dan rollen de tranen van me wangen..

Maar goed Wen.. tips.. zoek een mooie doek waar ze lekker in kan liggen lekker met knalkleurtjes.. iets

van een teak schaal of een fruitschaal doet het ook goed.

Zorg wel dat je sommige dingen in kleur doet, dan kan de fotograaf of jij zelf evt later de foto bewerken

en de kleur naar voren laten komen en de rest zwart wit.

Wat ik ga gebruiken; poppen ledikantje, houten poppenwagen, teak fruitschaal, bordje met welcome op..

baby engelen vleugels.. wat ik belangrijk vind is foto's met papa alla anne geddes style.. dus op arm ...

tussen vier handen in.. etc ..

Zorg dat ze ook details foto's maakt, handjes voetjes.. dat soort dingen..

Nou ik ga eens tv kijken, Hailey slaapt nu al vanaf 16:30!!!

Heerlijk heb kunnen douchen met de man, kunnen koken en nu al ene poosje iets voor mezelf aan het doen!

Fijne avond lady's en veel plezier morgen Wen .. mijn fotograaf heeft afgezegd omdat ze verkouden is!

Dus nu volgende week donderdag!!

Trouwens afgelopen zaterdag is de redacteur van Mijn Geheim geweest om ons te interviewen! Men wat een vragen

waren dat zeg! Binnen nu en twee weken krijgen we haar verhaal want ze over ons in elkaar flanst.. dan geven wij

goedkeuring gaat het naar de redactie van Mijn Geheim en die moet het ook nog goedkeuren of veranderen qua

opmaak en spelfouten.. en dan zal het in de Special komen van Mijn Geheim dat zijn de wat grotere verhalen..

het word dus een interview van meerdere pagina's met foto's! Echt tof!!

Zodra hij uitgegeven word zal ik het zeker zeggen!!

Sky hoe is je nacht gegaan?

Groetjes

Geplaatst

Ik breek even in...wen mijn vriendin heeft destijds foto's gemaakt, wij deden dat op onze slaapkamer, die lekker warm gemaakt en we lieten I onder een lekker warme doek in slaap vallen, als ze dan sliep trokken we die beetje bij beetje weg...misschien kun je er iets mee, veel succes!!

Geplaatst

Rox , sky en meiske, bedankt voor de.tips! Ik ben benieuwd morgen hoe het gaat. Wij gaan naar de fotograaf toe en dat wordt ook de eerste keer dat ik met haar naar buiten gaat.

Herkenbare gevoelens rox. De intense en oververweldigende liefde die je voelt en beleefd voor je kind. Ik heb na vier jaar nog steeds regelmatig tranen van geluk. En nu beleef.ik.dit weer opnieuw.

Vandaag een drukke dag gehad. Geen kraamzorg meer en manlief moest vandaag ook werken, dus ik stond er ineens alleen voor. Zeker in de vroege ochtend was her spitstjjd want mn zoontje moest ook nog eens op.tijd op.school.zijn. maar ik heb het allemaal gered! Daarnaast ook nog eens tweemaal kraamvisite gehad, dus ik ben nu eigenlijl best moe. Zo maar eens lekker nits doen en uitrusten.

Geplaatst

Zo zit lekker op de bank met me mannetje op me buik.

Wat kan ie slapen joh. Hij is net zo rustig als in me buik.

De nacht is goed gegaan kwam alleen om 3uur en daarna om 7uur.

Vandaag heeft ie wel goed gegeten. Straks zijn laatste.fles.en ben benieuwd

hoelaat ie daarna komt. Denk gewoon weer om 3 uur.

Slaap lekker meiden!

Geplaatst

Lekker zeg zo'n rustige baby!!

Wen hoe was je shoot??

Even een vraagje;hoe lang duurde bij jullie de buikpijn aan van de darmen.. ik heb nu elke

dag buikpijn van mijn darmen met de bijbehorende diarree .. en het doet echt zeer!

Geplaatst

Vervelend rox. Me darmen geen last gelukkig. Alleen soms een soort menstruatie pijn

In het begin waren dat naweeen. Nu heel soms voel ik nog een soort pijn.

Ook soms een zwaar gevoel daar dan kan ik even moeilijk lopeb.

Na een tijdhe trekt het weg gelukkig

Geplaatst

Ja echt balen hoor dat me darmen zo zeer doen.. dat menstruatiegevoel ken ik niet.

Wel vloei ik al twee dagen niet meer! Dat is wel lekker dat ik maar zo kort vloei..

hopen dat het niet ineens terug gaat komen ofzo heb nu niets in :)

Hier gaat het ook goed, alleen met de borstvoeding zit ik in mijn maag.

Overdag komt ze zo om de twee heel soms om de drie uur.. tijd om te

kolven heb ik niet echt want eigenlijk zodra ze van de borst af is. En

mijn borsten weer vol zijn komt madam al weer.

S'nachts en vroeg in de ochtend is het helemaal drama, s nachts ben

ik ruim een uur ander half uur met haar bezig en dan niet constant met

voeden hoor maar dan krijgt ze de ene borst en die laat ze in het begin

eerst wel 3 x los.

Daarna slaapt ze als een blok na 1 borst, dan leg je haar terug in dr wieg

dit gaat 2 minuten goed en dan hoor je haar al zoeken en nog geen minuut

later zet ze het op een krijsen en leg ik haar aan de andere borst.

Maar dit proces duurt dan zo'n uur anderhalf uur.

Ik ben kapot s nachts, maar heb het wel voor haar over.

Nu trek ik het nog maar weet niet hoe dat over twee weken zit.

S ochtends idem dito, en wilt ze eigenlijk niet meer in haar eigen bedje slapen

en neem ik haar tussen ons in. Liever wil ik dit niet want wil eigenlijk nog op me

andere zij slapen.. maar dan lig ik met me rug naar haar toe en dat vind ik eng.

Hebben jullie tips? Want zou graag een regelmaat er in willen hebben.

En die nacht.. ik heb wel zitten te denken dan laat ik me man een flesje geven.

Maar als ik dan s ochtends wakker word staan mijn borsten op springen!!

Groetjes Roxanne

Geplaatst

Pff net is me huisarts geweest.. die vind haar gewicht 3500 gram op dag 15 laag. Te laag..

En dat ze zoveel komt om de twee uur nu ongeveer vind hij ook niet echt goed, dat gaat me slopen.

En dat merk ik nu al een beetje, hij adviseert af en toe wat kunstvoeding in een fles te geven!

Dit gaan we ook maar doen.. want ik heb waarschijnlijk niet genoeg borstvoeding en ook niet

wat haar vol maakt..

Nu even douchen en dan straks op bed voeden en maar gaan slapen ofzo.. heb nog regelmatig

last van me buik.. en dacht dat ik klaar was met vloeien maar niets is minder waar.. weleens

waar een klein beetje maar toch.. balen!

Fijne avond iedereen van het weekend zal ik niet veel op het forum zijn we gaan morgen naar

Oegstgeest!

Groetjes

Geplaatst

@rox balen dat jullie meisje zovaak komt maar idd waarschijnlijk krijgt ze te weinig voeding binnen.

Heeft me moeder toen ook bij mij gehad en is toen gestopt met bv.

Hoop dat bijvoeden de oplossing is. ql snap ik dat je het ook wel moeilijk is al je graag bv wil geven.

Gelukkig worden ze op kv ook goed groot.

Hopelijk geeft het je iets meer rust.

Finn weegt nu iets meer dan 3500 gram maar onze cb vond dit prima hoop dqt ie vanacht weer goed gaat slapen.

Afgelopen nacht ging het weer prima!

Fijn weekend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden