Ga naar inhoud

uitgerekend in maart & april 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wakker schoppen.. hmmzz dat doet die van mij nog niet..

Hier ben ik ziek aan het worden, dikke keel, pijnlijke keel.. veel slijm en benauwd..

Ik hoop niet dat het erger word.. want ik heb astma.. en dan heb ik zoveel kans

op een longontsteking.. :(

Vanmiddag gezellig met mijn neefje naar een sinterklaasshow.. heb er zin!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vanwege de sinterklaasviering had ik even geen tijd om uitgebreid hier te reageren. Morgen weer.

Rox, ik hoop niet dat het doorzet. Beterschap.

Geplaatst

Toegevoegd!

En Wen .. het zijn even drukke dagen dus dat geeft niet..

Het forum is ook lekker in kerstsfeer leuk hoor!! Dit jaar doe

ik geen boom opzetten.. ik moet hem toch na een dag alweer restylen omdat ik 3 leuke

katten hebben die denken dat de boom een klim paradijs is..

Ik doe alleen leuke sneeuwbollen lampjes ophangen.. deze foto is nog van vorig jaar.. erg gezellig;

[ATTACH=CONFIG]4847[/ATTACH]

Geplaatst

Leuk roxanne! Ik heb vandaag de boom opgezet. Senna vind hem mooi! Gelukkig is ze geen sloper. En heb ook 3 katten hoop dat ze hem heel laten. Heb er onbreekbare ballen in dus dat scheeld. Net hoop in huis gedaan. Opgeruimd en de was dus lig nu even op bed uit te rusten voordat me kleine meisje er weer uit wil. Heerlijk zo'n dagje puinruimen hihi.

Geplaatst

Hier nog geen kerstboom opgezet, maar wel drie katten en een hond. Wij hangen hierdoor alttijd onbreekbare ballen onderin de boom.

Waarschijnlijk ga ik het weekend starten om de kerstboom neer te zetten. Althans als ik daar de tijd voor heb. Mijn huis is een en al stof vanwege de verbouwing, dus ik wil ook even flink met een emmer sop tekeer gaan.

Maandag wordt de dakkapel afgemaakt. Hij wordt casco opgeleverd dus de gehele binnenkant moeten wij nog zelf doen. (voorlogig blijf ik dus nog even in de rotzooi zitten).

Afgelopen nacht een slechte nacht gehad. (heel verhaal over enkele dakplaten en verbouwingsmateriaal die nog los op het dak lagen icm de storm, waardoor die het dak afwaaiden), dus ga zo mn bedje in.

Vandaag naar de interne arbo arts geweest.

De arbo arts concludeerde dat de 6 uurtjes per dag nog steeds teveel energie kost voor mij. Dit vanwege het feit dat ik alweer regelmatig duizelig ben sinds ik weer aan het werk ben.

Hij bepaalde vervolgens dat ik per direct een uurtje minder per dag gaat werken (nu dus 5 uurtjes per dag) . Daarnaast moest ik hem beloven dat ik hem zou gaan mailen indien de klachten bleven of mn bekken nog meer gingen opspelen, zodat ik nog meer teruggezet zou gaan worden in uren.

Morgen lekker vrij, dus geen ellende in het verkeer met de verwachtte sneeuwbuien. Nou maar hopen dat het aan de kust ook een beetje blijft liggen ipv alleen maar modder en regen troep, zodat ik met mn zoontje een sneuuwpop kan gaan maken.

Geplaatst

Wij hebben ook plastic ballen in de hele boom.. maar de volgende dag kan ik er minstens 10 gaan zoeken..

En normaal ben ik altijd van het kerst, lampjes, overal beeldjes.. kerstboom.. maar nu gewoon geen zin..

Heb nog zoveel te doen.. en ook het klussen enzo..

Vandaag zoals sommige al kunnen zien op FB heb ik al de kinderwagen, maxicosi, aankleedkussen, wat hydrofiele

luiers, aankleedkussenhoezen, spuugdoekjes en washandjes allemaal lekker fuchsia of paars .. heerlijk!!

Vanochtend en vanmiddag me eigen behoorlijk beroerd gevoeld.. later in de middag ging het beter en wilde

ik perse naar de babyzaak om de spullen op te halen ..en me man zei gewillig ja hahaha :)

Daarna nog saampies een warme chocolademelk met slagroom een gebakje gegeten..

Toen ben ik de kinderwagen in elkaar gaan zetten en gaan bekijken hoe het moest.. en het is natuurlijk

vrij simpel..

Morgen de afspraak met de verloskundige verzet ivm slecht weer.. de assistente moest er gisteren om lachen.

Maar ja niets is mij zo dierbaar als wat er binnen in mij groeit.. dus ze kon de pot op..

Nu volgende week donderdag naar de verloskundige.. ik heb nu toch 3 echo's (GUO's) achter elkaar gehad..

dus ik weet dat het goed zit met onze kleine meid!!

Truste lady's!

Geplaatst

Leuk he die spulletje roxanne!

Ik had gisteravond vreselijke jeuk overal.

Lekker gedouched en ingepoederd met menthol.

Maar even in de gaten houden.

Voel.me vanmorgen goed gelukkig. Kleine man is lekker

Bewegelijk. En me meisje is lekker aan het spelen

Vanavond moet ik weer werken na 3 weken vakantie valt me wel weer een beetje tegene

Maarja nog 2,5 maand en dan lekker verlof.

Gelukkig werk ik maar 14 uur per week dus valt mee.

Geplaatst

he meiden,

gaat goed hier met iedereen hé. Heerlijk de kerst komt eraan, net met onze Caz een kerstboom uitgezocht in de sneeuw, vond hij wel grappig.

Afgelopen maandag de 20 wkn echo gehad, fantastisch nieuws dat alles goed is!! We weten wat het wordt maar ik kan het niet zeggen omdat mijn schoonzus ook op het forum zit :)

en ook nog mijn vaste baan gekregen in het speciaal onderwijs, dat is zeer uniek dus wat een dag!!

Dit weekend lekker niks...... kerstboom opzetten en samen spelen in de sneeuw.

Voel ukki ook heel goed!

Geplaatst

Hoi dames, ik meld me ook weer eens. Beetje druk gehad de afgelopen tijd.

allereerst IVFmoeke: gefeliciteerd meid met je goede echo!!! Super zeg! En leuk dat je ook al weet wat 't is, ben heel benieuwd!:)

wij mogen a.s. Dinsdag eindelijk, spannend!! Hopen maar dat alles goed is, heb er ook wel echt zin in hoor. Voel de kleine nu vrijwel elke dag, dus dat lijkt me in ieder geval goed:)

ik voel me goed, heb alleen bijna dagelijks last van bloedneuzen, soms word ik wakker en stroomt het mn neus uit. Herkent iemand dit?? Stom zwangerschapskwaaltje misschien? Denk ik maar eens aan de gyn vragen dinsdag.

iedereen verder lekker bezig met kerstversiering lees ik, gezellig!

wij ook vandaag, hebben voor het eerst een kerstboom nu, toch wel leuk:)

Gezellig weekend verder!

Geplaatst

Ivfmoeke, gefeliciteerd met de goede echo! Het is toch een opluchting als je hoort dat alles er goed uitziet.

Ik begrijp dat je het geslacht nog even voor jullie houden. Groot gelijk. Dan blijft het nog een verassing voor de familie en een geheimpje van jullie tweetjes.

Syl, aankomende dinsdag dus de 20 weken echo. Wow! Wat gaat de tijd toch snel, zeg. Ik kan mij nog herinneren dat ik op het DD topic las dat je zwanger was en nu alsweer op de helft. Gezien je verleden, zal het best wel even extra spannend zijn. Alvast heel veel succes en ook veel plezier toegwenst!

Hoe is met de rest?

Hier vandaag nog geen kerstboom opgezet. Ik heb eerst vandaag mijn huis goed gesopt. Door de verbouwing en de werklui was het allesbehalve spik en span. Niet dat het super veel nut heeft, want maandag gaan ze weer verder met de verbouwing, maar toch. Het ergste is weg.

Ik heb verder een lego dag gehad met mijn zoontje. Hij is gek op lego (en playmobil) en daar had de sint gehoor aangegeven. Dus mama was de pineut vandaag. Diverse voertuigen en een politiebureau in elkaar gezet. Was daarna behoorlijk gaar...haha.

Ik wil morgen gaan beginnen met het eea in de grondverf te zetten op zolder. Als er daarna nog tijd is, dan ga ik de kerstspullen maar eens tevoorschijn halen.

Geplaatst

Oja, syl. Volgens mij kunnnen bloedneuzen inderdaad verband hebben met je zwangerschap. Althans, dat heb ik wel eens ergens gehoord of gelezen.

Geplaatst

Zoooooo de kerst is ook in huize Humme aangebracht.. heerlijk gezellig weer!!

[ATTACH=CONFIG]4864[/ATTACH]

Vandaag 2 shoots gehad, beide erg lastige shoots.. (lees; peuterpubertijd, en vervelend zijn)

Morgen nog 1 shoot en dan voorlopig effe tot de 19e geen shoots, 12-12-12 mijn laatste bruiloft

voordat onze kleine meisje er is!!

Oh ja en we zijn nu nog bezig met de gang te verklussen en deze kast heeft mijn man helemaal

zelf ontworpen, gebouwd, geschuurd/geplamuurd/geschilderd.. en dit is het eind resultaat echt

ben zooo trots op hem.. nog een paar dingen en dan kunnen we aan de babykamer beginnen!!

[ATTACH=CONFIG]4865[/ATTACH]

Ik ga zo off to bed.. ondanks dat ik van 17:00 tot 20:00 geslapen heb vanavond.. was zo moe na alles shoots!!

Good night lieve lady's..

PS de adressen voor de geboorte kaartjes.. ?? Als jullie nu allemaal een PB naar mij sturen zorg ik dat er een

groepsbericht uit gaat naar degene die een kaartje van elkaar wilt ontvangen.. zo krijgen we 1 mail met

alle adressen :)

Kimmie jou adres heb ik al :) En Kimmie ik heb het geld nog steeds niet?? Die bank maakt er een potje van!

Geplaatst
Oja, syl. Volgens mij kunnnen bloedneuzen inderdaad verband hebben met je zwangerschap. Althans, dat heb ik wel eens ergens gehoord of gelezen.
He Wen, Ja had ook zoiets op internet gelezen, maar vind het toch wel beetje raar. Irritant vooral! Gebeurt vooral 's nachts, zo blijf ik mn bed verschonen!:) Ja alweer op de helft he! Ik kan het soms nog bijna niet geloven hoor. Vind de tijd nu gelukkig ook ineens wel hard gaan. De eerste weken duurden me veel te lang, maar nu schieten we toch wel lekker op ineens! Merk idd dat ik best angstig was om weer mn kindje te verliezen, kon dat op de een of andere manier niet goed uit mn hoofd zetten. Maar gelukkig gaat het nu steeds beter, het vertrouwen komt langzaam maar zeker, al blijf ik soms erg onzeker hoor. Gelukkig heb ik een lieve vent die mij dan weer even met beide beentjes op de grond kan zetten:) Hij is wat relaxter...ach ja, hij heeft ook geen last van hormoontjes he!;)Hoe voel jij je verder? Las dat je nog ietsjes minder gaat werken toch? Nog veel last van duizeligheid? Wel fijn om het dan wat rustiger aan te gaan doen. Weet jij nog steeds niet wat het wordt? Vind het zo knap dat je man zijn mond er over kan houden! Ook wel een leuke verassing hoor om het niet te weten eigenlijk! Maar ik ben veel te nieuwsgierig dus zou mij niet lukken:)
Geplaatst

Zo alle kleertjes uitgezocht. Wat heeft de kleine man veel!!

Heb bijna niks zelf gekocht. Nog 3dozen te leen gekregen van me schoonzus en broer.

zaten leuke dingen tussen. Nu alles in de kast gelegd. Kast is vol. Haha

Geplaatst

Oh, wat fijn dat je alle kleertjes al bijelkaar hebt.

Tja, dat is dan toch weer een voordeel als je het geslacht weet.....hmmmm.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe echt heel weinig heb gekocht voor de kleine uk. Dat komt omdat wij alle meubeltjes en toebehoren nog hebben. Daarnast ben ik nog geen echt leuke unisex kleertjes tegen gekomen. Wel al een nieuwe box gekocht. (dat was het enige wat wij niet meer hadden).

Aan de andere kant, mocht het een jongetje worden dat heb ik nog jongenskleding liggen. Mocht het een meisje worden, kon ik wat kleding krijgen van mijn nichtje. Dat neemt niet weg dat ik wel reuze zin heb om zelf leuke spulletjes te kopen.

Ik ben mij nu wel aan het verdiepen in een goede draagdoek. Wij hadden nog een babyborn van M, maar achteraf gezien blijken die toch nkiet zo goed voor de heupjes te zijn, vandaar nu dus de keuze op een draagdoek.

Verder zijn wij vandaag gaan shoppen in de bouwmarkt. Er was vandaag een actie waarbij je geen btw hoefde te betalen op de artikelen en aangezien wij nog een hele zolderverdieping moeten gaan afwerken ( glaswol, gipsplaten, behang, verf, vloer, schuurpapier, houten rachels ets) zijn wij vandaag dus maar naar de bouwmarkt gegaan.

Verder is mijn zoontje erg verkouden en niet lekker, dus daar ben ik ook nog even mee bezig geweest.

Geplaatst

En vandaag alweer 23 weken! Jippie!

Ik heb vandaag weer een aantal buikfoto's gemaakt voor het plakboek.

[ATTACH=CONFIG]4875[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4876[/ATTACH]

Geplaatst

Mooi buikje Wen!! Echt al goed te zien zeg!

Bij mij is het nu ook goed te zien, nog niet zoals bij jou, maar je kunt er toch ook niet meer omheen:)

Sky; leuk dat je al zoveel kleertjes hebt! Handig hoor als je van alles krijgt van familie!

Geplaatst

Wen prachtig buikje!! Hier gaat het niet lekker voel me beroerd

Als sinds een paar dagen savonds een soort galrugpijn. Heb ik

Helaas ervaring mee opdat ik 10 jaar geleden galblaasontsteking heb gehad.

Ook extreme jeuk. Voel me zwabbering en zelfs de trap af is al een hele onderneming.

Maak me echt zorgen.

Aan het eind van de ochtend komt de vk hier langs voor controles.

Hoop dat er iets gedaan kan worden want zo gaat het ook niet..

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

De vk is net geweest. Bloeddruk is 130/85 voor mijn doen erg hoog

Normaal 110/60. Met de baby gelukkig alles goed.

Morgen een afspraak bij de gyn. Waarschijnlijk moet ik dan ook

Bloedprikken. Hoop dat ze wat voor me kunnen doen

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden