Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Liesje: klopt 7 is best goed, mmar ik wacht morgen nog ff af, zien hoeveel emmy's het geworden zijn. een paar cryo's zou mooi zijn. jij loopt precies een week voor. ik hoop zoop een mmooie uitslag.

@m.i.l spannen meid 1-11 mooi begin v/d maand. hoe ggat het proces voor jou? terufplaatsing in menstruatie?

sproet: goed zo toch gestart, je laat je toch niet kisten door een paar pikken! hou vol hoor het kan echt. en langleve die huidplooi!

faye weet je al meer? zo spannend.

hier gaat het redelijk. veel last van buik. morgen horen we hoeveel emmy's er zijn en hoelaat terug plaatsingis. zoooo spannend. vlg week vliegen wij naar lanzarote, hopelijk zwanger. testen doen we daar. brrrrr nu al vlinders.

• Reacties 935
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik probeer die lijst waar iedereen op staat weer naar voren te halen om o.a. mijzelf bij te schrijven maar het lukt niet. waarschijnlijk heeft dit met telefoon te maken. wie o wie kan dit doen. De meest recente versie staat op pagina 7. x surf

Geplaatst

Hallo dames!

Ook ik ben even afwezig geweest, nog even mijn hoofd leeg maken voordat we weer gaan beginnen.

Zondagavond de 1e deka gezet dus we zijn officieel weer in de molen... pfffff.....

Kost me meer moeite dit keer en hoop dat de bijwerkingen mee vallen!

Het is hier al spannend voor een aantal meiden! Faye en ekiaaM, houden jullie het nog vol??

Zet 'm op allemaal!

Geplaatst

[breek in] Oeeeeeh, Surfie, Mia, Babeth... Zie nu pas dat jullie weer op het bankje zitten of gaan zitten..!!! Wow! Onwijs veel succes, uiteraard ook voor de rest van de meiden op het novemberbankje!

Nu gaat het bij mij ook weer kriebelen, aaargghh! :)

[breekt uit]

Geplaatst

Dames,

Met jullie goedvinden, sluit ik me hier aan. Zodra mijn ongi er is (waarschijnlijk 02.11), mag ik gaan beginnen met hormoonstimulatie;

dag 1 : 2 * daags neusspray, vanaf dag 3 : 2*neusspray en 2 * 225ie menopur.

Gaat weer spannend worden !

Ik zie dat er hier spannende dingen aan het gebeuren zijn, dus hoplijk gaat het hier snel "zwanger" kleuren.

Suc6 !

Jolanda

Geplaatst

Start

5 oktober: Mieniemie (deca)

14 oktober: Tinkerbell1

23 oktober: Mia (deca)

27 oktober: Suzie (deca)

29 oktober: Sproet (deca)

2 november: Mama-in-love (2 cryo's)

Uitgangsecho

24 oktober: Mieniemie

6 november: Suzie

9 november: Sproet

FM

31 Oktober: Mieniemie

8 november: Druppel

16 november: Sproet

Punctie

19 oktober: ekiaaM

20 oktober: Meiske74

23 oktober: Booboo

:myfignerscrossed:Terugplaatsing :myfignerscrossed:

22 oktober: ekiaaM

22 oktober: Faye

23 oktober: Meiske74

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

6 november: ekiaaM

6 november: Faye (klopt dat Faye?)

Geplaatst

Hoi Meertje, hoe is het met de meiden? Ik bekijk ze af en toe of fb, ze zijn prachtig. Met mijn jongens gaat alles ook goed, we genieten met volle teugen, maar bij ons begon het ook weer te kriebelen. We gaan nog 1 poging wagen en hopen op een derde. Ik denk wel dat het na deze poging(en) klaar is.

Hoe denken jullie erover?

Groetjes,

surf

Start

Uitgangsecho

FM

Punctie

29 oktober: Surf

1 november: surf

6 november: Faye (klopt dat Faye?)

13 november: surf

Geplaatst

Mama in love ik ben dol op ariel color-testen! :clap2: Al tekenen van je ongi?

Sproet: ik zeg amen! Ik ben ook dol op zo'n gebed! :) zie je nog op tegen de 2e spuit vanvond?

Surf succes morgen meisie!!!

Yolanda wlkom hier!

Erg he liesje wat duurt dat toch mega lang. Echt killing die wachtwken.

Maaike en, babeth zitten jullie al stiekem in gedachten een test te doen? Ik zitsinds vandaag met de kriebls, zal ik wel, zal ik niet!?! :)

Tinkerbell succes morgen met de fm!

Geplaatst

Hallo kanjers!

Jawel prik 2 een feit. Bijwerkingen hello!! Maargoed. :-)) heb er ook tegenop gezien hoor. Meer dan de vorige keer. :-)

Xx

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik breek even in hier want ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen deze periode. Ik zit zelf ook op het wachtbankje maar heb deze weken zoveel afspraken in de agenda staan dat meeschrijven even niet lukt. Maar ik lees wel mee en hoop dat november 2012 een hele groene maand mag worden.

Groetjes van Chrissy

Geplaatst

Nou ik zal het bankje niet mooi groen kleuren........Vanochtend kon ik het niet laten en alvast getest. Witter dan wit....en intens verdrietig. Zit nu op wd 12 na punctie dus er had al echt iets te zien moeten zijn..... bah.

Geplaatst

Start

Uitgangsecho

FM

Punctie

2 november: Faye

Geplaatst

ohhhFaye wat ontzettend rot!! Ik begrijp wel wat je bedoelt dat er iets had moeten zijn, ik zit morgen op dag 12 na de punctie, bij alle zwangerschappen was dit ook de dag van de testen ( in de middag) omdat ik me echt anders voelde als "normaal". Tot op heden geen goed gevoel erbij, ik denk dat het bij ons ook niet gelukt is.....wacht nog even af en misschien ga ik morgen testen, ik weet het nog niet, in ieder geval eerst maar eens. In huis halen ;-)

sterkte!

Geplaatst

Faye wat K..

Verdorie, een rode opening van dit bankje. Dat is echt niet leuk.

Ik weet hoe het voelt, heb al heel veel teleurstellingen en mega-witte testen achter de rug.

Heel veel sterkte....en pak echt even wat tijd voor jezelf. Bij mij helpt een dekentje, kruik, berg chocola, een man die af en aan loopt met kopjes thee en een leuke DVD altijd erg goed. Ik zie nu alweer op tegen die spannende weken...

Ik heb vandaag de eerste FM meting gehad. Zag er beter uit dan de vorige keer. Er waren 8 grote follikels en nog behoorlijk wat kleintjes waar misschien ook nog een aantal van gaan mee doen. De vorige keer waren er maar 4 grote en uiteindelijk 3 eicellen (die gelukkig alle 3 goed doorgedeeld waren maar helaas niet tot een zwangerschap leiden) dus ik heb goede hoop nu...ik weet ook dat er nog erg veel struikelblokken volgen dus ben nog lang niet gerust op een mooie oogst maar het is de eerste stap. Vrijdag de tweede FM.

Geplaatst

Start

Uitgangsecho

FM

2 november: Tinkerbell

Punctie

2 november: Faye

Geplaatst

Faye,

wat een K* nieuws. Sterkte !

Meiske,

Ik hoop dat jij meer suc6 hebt !

Tinkerbell,

Voor nu ziet het er toch goed uit ? Ik zou superblij zijn met zo een resultaat. De laatste keren kwam ik niet verder dan 3/4, maar goed, iedere poging blijkt och weer anders te gaan

zou iemand mij aan de lijst willen toevoegen ? Jolanda start op 2 nov. Bedankt.

Geplaatst

Nee hè Faye, echt k**!!

Ik baal met je mee. Ik had ook niet verwacht dat je zou testen al. Geef het een plaatsje en huil het maar uit.

Het is ook zo oneerlijk, zo lang bezig zijn, al die medicatie, ziekenhuisbezoeken en spanning.. Dan heb ik het niet eens over de bijwerkingen! En dan dit... Sterkte!!

Meiske, duim voor je..

Geplaatst

Hoi dames

net toch een test gedaan omdat ik gisteravond een licht positieve ovulatietest had, vanochtend testen in huis gehaald omdat ik op zijn vroegst morgen zou gaan testen (dag 12 na punctie) maar toch maar net gedaan en deze is licht positief, echt maar licht hoor dus houd vooral rekening mee met een foute afloop.Als de testen de komende dagen donkerder wordern zal ik wat positiever worden maar nu heel voorzichtig blij

x

Geplaatst

Faye, meis! Shit he. Ik heb er geen woorden voor! Ik had het zo gehoopt voor jullie. Dikke knuffel!

Meiske, tjee! Jij hebt wel goed nieuws! Gaaf! Ik zou ook alvast een beetje blij gaan worden als ik jou was! Ook voor jou een knuffel!

Ben erg druk. Moet ook nog even bijlezen.

Meiden, fijne avond!

Kus mia

Geplaatst

Faye SHIT!! Heel veel sterkte!

Meiske wat spannend! Hopelijk wordt ie snel donkerder!

Sproet, goed bezig! Het begin is weer gemaakt..

Jolanda, succes!

Ehm de rest ff vergeten, ook allemaal succes en sterkte met alle hormonen!

Tinker we lopen gelijk! Ik had vandaag ook de eerste FM, 2 goede blaasjes te zien. Verder heel veel kleintjes, maar nog niet geteld. Ze hebben een aantekening gemaakt voor de 2e meting vrijdag om eventueel de dosis te verhogen. Durfde ze nu nog niet aan vanwege mn nog jeugdige leeftijd :happy: en het feit dat ik een eigen cyclus heb normaliter. Ze zijn bang voor overstimulatie. Dus ben benieuwd vrijdag!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden