Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@nikkie, wat een verschil met testdata hè? Dus jij mag al 14 dagen na de punctie. Spannend! Ik denk dat ik ook echt niet meer kan wachten eind volgende week dus het zal wel iets eerder worden. Ik moet de bollen tot een dag voor de testdatum gebruiken. Wij vonden het ook een prachtige datum 10-11-12 hopelijk brengt hij geluk ;-)

In het ziekenhuis waren ze positief. Het zag er een stuk beter uit dan dinsdag. Ik hoef niet meer de hele dag rust te houden maar moet nog wel rustig aan doen want het kan zo weer opkomen. Ze heeft ook nog even mijn baarmoederslijmvlies bekeken en dat was nog lekker dik. Dat is in ieder geval mooi. Verder zegt het niks hoor maar het is gunstig voor een innesteling. Helaas kunnen ze nog niet zien of je zwanger bent na een week.....

• Reacties 935
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo, ff weer een update. Ik heb nu 3 dagen getest en drie dagen is het positief. Dus toch maar ff het ziekenhuis gebeld, met het verhaal dat ik iets of wat bloed heb verloren, maar dat de testen donkerder worden en hoe nu verder, omdat het de vorige keer zo'n drama was.

Ik mocht doen wat ik wilde :toppie:, hcg, echo enzo, maar ze zei dat het geen zin heeft omdat het met deze weken nog niets zegt. Maar ik mocht er vanuit gaan dat ik ZWANGER ben, ook al was het nog niet de officiele testdatum. Nu ben ik toch wel een beetje blij. Normaal gesproken krijg je een echo met 7 weken en ik mag al met 6 weken komen. Zo'n fijn ziekenhuis! Als er in de tussentijd wat veranderd, mag ik altijd bellen en 30 november om 11.50 uur hebben wij de eerste echo.

Mag onze wens nu eindelijk uitkomen............?

Liefs

Geplaatst

Fijn Els, wat zijn ze lief daar! Ik hoop dat het een plakbeebje is meis!

Tinkerbell fijn dat het weer rustig is! Die steken....innesteling?? Spannend!

Nikkie wacht je ook echt tot woensdag? Dat zou ik knap vinden want ik kan dat nooit :D Spannend meis!

Suzie goede berichten!! Zaterdag weer een FM? Succes!

Caro-lin, alweer getest? Ik duim voor je!

Hier, echo gehad en alles oké. Dinsdag de terugplaatsing :D Happy!

Geplaatst

Start

+/-12 november: Armanda

Uitgangsecho

FM/echo's

15 november: Jolanda

16 november: Sproet (1e FM)

16 november: Druppel (echo na punctie)

17 november: Suzie (2e FM)

Punctie

14 november: Druppel

:myfignerscrossed:
Terugplaatsing
:myfignerscrossed:

18 november: Tas45 (cryo)

18 november: Jes28 (cryo)

20 november: Mama-in-love (cryo)

:goodluck1:
Testen!!
:goodluck1:

2 november: Faye

5 n
o
v
e
m
b
e
r
:
L
i
e
s
j
e
2
2
(vlindertje)

6 november: ekiaaM

6 november: Meiske

9 november: Booboo

9 november: m4rl1tje

13 november: surf

14 november:
marcoenjacqueline

15 november:
Caro-Lin

16 november: Liesje82
(bloedtest)

16 november:
Els 1987

16 november: MenM

17 november: Jansuhh

21 november: Nikkie

25 november: Tinkerbell

25 november: Mieniemie

Geplaatst

Sproet ik snap het meis! Het zijn ook soms moeilijke momenten! Sterkte en ik hoop ook voor jou op een goede uitkomst!

MenM hoe is het met jou?? Je bent ook aan testen toe!!

Jolanda hoe was de FM?

Armanda wanneer heb jij een FM? Gaat het met spuiten?

Geplaatst

Hallo allemaal, mag ik me bij jullie voegen? We zijn bezig met een cryo-behandeling in natuurlijke cyclus. Afgelopen maandag pregnyl gespoten. Zaterdag horen wij of het ontdooien van onze cryo goed is gegaan en dan hebben we as zondag de tp. Er wordt er dan 1 terug geplaatst. Spannend..

Heb jullie verhalen een beetje gelezen en sommige hebben verdrietig nieuws te verwerken. Sterkte met dit weer een plekje te geven..

Voor degene die binnenkort mogen testen, succes! Ik ga duimen.

En ik zie dat er ook een aantal positief hebben getest, gefeliciteerd. Super!

Mama in love, ik reageer hier gelijk maar even ;), wij hebben dus zondag de tp, mocht het ontdooien goed gaan.

Maar jullie ook al lekker snel, dinsdag... Wanneer hoor je het definitief, maandag? We gaan idd weer gelijk op. Spannend weer he :)

Geplaatst

Hey Jes! Leuk je hier te zien ;)

Zondag de grote dag!! :)

Ik heb er eigelijk niets van gehoord.. Gewoon een afspraak gekregen dat ik dinsdag moet komen... Zal ze eens een mail sturen of ik nog een telefoontje krijg...

Geplaatst

Hoi allemaal,

ik heb gisteren de punctie gehad en heb momenteel zoveel buikpijn. Ik ben thuis gebleven, lig met veel pijn op de bank. Dikke buik, lopen lukt nauwelijks. Pijnstillers helpen niet! De pijn is ook niet minder sinds gisteren.

herkent iemand dit? Ik moest maar veel blijven drinken. (Geen gewichtstoename)

Geplaatst

Vandaag testdag in ziekenhuis.

En ik blijf groen!!

hcg waarde 135 en in de curve. Volgende week weer een bloedtest, dan weten we of de waarde goed stijgt.

Blijft spannend na 3 miskramen en een bbz.

Mocht ook stoppen met de bollen (alleen bij verse terugplaatsing) maar ga afbouwen....

Ben voor nu heeeeel erg blij!!!

Geplaatst

@Caro-lin. Wat fijn voor je. Kan me voorstellen dat je nu in ieder geval blij bent maar dat het spannend blijft.

@Druppel. Ik herken die buikpijn na de punctie niet. Maar wat Els zegt, ziekenhuis bellen, gewoon doen hoor.

@Mama-in-love. Ja ik ga echt tot woensdag wachten, stiekum wil ik ook wel eerder testen hoor maar mijn vriend niet. Dus ik wacht 'braaf' tot de 21e en dat is al vroeg als ik mezelf vergelijk met Tinkerbell. Jij dinsdag TP, goed bericht.

@Els. Ik hoop dat jullie wens nu eindelijk mag uitkomen, 3x positief getest klinkt in ieder geval heel hoopvol.

Ik hoop dat ieders wens mag uitkomen. Meiden allemaal veel succes gewenst.

Geplaatst

Caro-lin wat onwijs super voor jullie . Duim voor je dat volgende week de curve heel goed is .

Els1987 wat fijn voor jullie dat je pos test en zeker fijn dat het ziekenhuis zo lief voor je is . Ik duim met je mee dat het een plakker is

Tinkerbell1 Fijn dat het weer beter gaat met jou . Ik duim met je mee

Druppel ik zou het ziekenhuis bellen als je het niet vertrouwd . Bij ons zeiden ze : we hebben liever dat je een keer te veel belt als een keer te weinig . En vooral omdat jij zo veel pijn er aan hebt zegt mij Bellen !!

Geplaatst

Hey dames ,

Had een vraag :

Na hoeveel dagen met het stoppen van de bekende bolletjes moet je ongesteld worden?

De testen waren negatief maar een ongi blijft na twee dagen gestopt te zijn nog uit en ze heeft nog niet eens de krampen er van .

Ja zulke vragen kan ik als man dus echt niet beantwoorden maar het houdt me wel bezig ( of zullen we voor de zekerheid toch nog een test gaan doen ?)

Geplaatst

Caro-lin, gefeliciteerd!!!

Hier nog heel veel pijn. Morgenochtend heb ik een echo op het ziekenhuis, ook moet ik bloed prikken, dan is het wel duidelijk of het overstimulatie is of wat anders. Ik zal de nacht moeten doorstaan..

Ik hoopte zooo dat ik zaterdag TP zou hebben, en nu denk ik dat het allemaal

niet doorgaat 😔😔😔

Geplaatst

Mama in love, thx for asking: ik heb NET mijn eerste prik gezet. Een decapeptyl.

Vanaf maandag mag ik puregon erbij spuiten, 300IE gelijk. En 23 nov de eerste fm!

ik zit op mn iPhone dus kan t lijstje niet bijwerken.

Ik was dus 3 dgn te laat met ongie, had gister toch maar getest maar daar na gelijk ongie.

Gek is dat he.

Het besef is er: we zijn weer begonnen!

Nu maar slapen.

Geplaatst

Hoi Marco, dit kan nog wel een paar dagen duren. Heeft bij mij ooit bijna een week geduurd helaas. :/( vond ik overigens het heftigst van de hele behandeling. Dat het zo lang duurde! Sterkte. X

Geplaatst
Marco ik herken je verhaal wel. Ik heb eigenlijk hetzelfde. Test negatief. Voor de rest weinig klachten. Ben benieuwd. Houdt ons op de hoogte!

Zal ik zeker blijven doen . mijn vrouw is meestel iemand met een ongi waar je de klok mee kan afstellen en als ze medicijnen moet nemen om te verzetten luiterd haar lichaam ook altijd maar als er gestopt is loopt hij weer zoals het zou moeten vandaar dat ik dit wel heel lang vond duren.

Als het zaterdag/zondag nog niet is doen we nog een test voor de zekerheid want je weet maar nooit :happy:

Geplaatst

@Druppel. Hoe was het in het ziekenhuis? Heb je nog veel pijn. Sterkte. Ik hoop zo dat je TP door kan gaan, duim voor je.

@Armanda. De eerste deca zit er weer in, goed zo, je bent weer gestart.

Hier alles ok. Ik voel me goed, voel verder niets en weet niet of dat nou juist goed of niet goed is ... Mijn dagelijkse baarmoeder-doorbloedings-wandeling net weer achter de rug. Verder hou ik mijn buik en voeten goed warm. Momenteel voel ik me rustig, zeg maar gerust zennnnnn, absoluut geen drang om eerder te testen. Ik zeg ook elke keer tegen mezelf, ik ben zwanger totdat het tegendeel bewezen is en dat gaat echt niet bewezen worden want ik ben 'gewoon' zwanger! Vandaag een brief van het ziekenhuis dat we 3 cryo's hebben, maar omdat de twins zich lekker aan het innestelen zijn hebben we die helemaal niet nodig.

Geplaatst

Caro - lin, wat fijn! Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt..

Druppel, ik hoop dat het beter met je gaat en dat je morgen gewoon de tp hebt. Spannend.

Armanda, zet hem op!

Nikkie, haha lekker positief. Goed zo! Wel fijn 3 cryo's (ook al heb je ze niet nodig ;) )

Geplaatst

@druppel heo was de echo. Hoop dat de tp doorgaat. Zou echt een domper zijn. Pijn en ook geen tp. Ik zat ook op het randje van overstimulatie.

Veel drinken en rust nemen werd mij geadviseerd.

@nikki jij wordt gewoon groen en niet alleen van misselijkheid;)

Ik heb nogmaals goed nieuws. Er zijn van de 7 bevruchte emmy's 6 ingevroren verspreid over 3 strootjes.

Dus nog ongeveer 3 tp. Jippie.

En anders doneren we de emmmy's;)

Ik krijg woensdag een bloedtest ipv donderdag. Had ik gevraagd omdat dat beter uitkwam en was geen probleem.

Geplaatst
Nikkie, haha lekker positief. Goed zo! Wel fijn 3 cryo's (ook al heb je ze niet nodig ;) )

Ja ik probeer altijd zo positief en optimistisch mogelijk te zijn, ben er van overtuigd dat het meehelpt in een positief eindresultaat. Nou is er helaas al een aantal keren bewezen dat mijn positiviteit niet gewerkt heeft, toch blijf ik positief ... het moet toch een keer gaan lukken ... !!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden