Jump to content
tiktak

ECD Thessaloniki (Griekenland)

Recommended Posts

Heeft iemand hier ervaring met ECD Embryolab (Thessaloniki-Griekenland)?

Heeft iemand hier ervaring met ECD Embryolab (Thessaloniki-Griekenland)?
Hi, Ik ben vorig week in Thessaloniki bij Embryolab geweest. Mocht je meer willen weten mail me gerust. Groetjes, Christine

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Ja, dat rekenen doen we hier allemaal wel, zijn we experts in geworden intussen.. 😉 Het gaat idd supersnel allemaal, kan het soms amper bijhouden, maar het is ook wel heel bijzonder en leuk. Ja, over 3 weekjes vlieg ik al gewoon die kant op. Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat. In de wacht duurt de tijd idd lang, vooral die wachtweken zijn vreselijk. Maar nu als ik dan terug kijk is het allemaal toch weer snel gegaan. Helemaal mee eens ja, zijn een leuk stel geworden zo, delen lief en leed, ben blij met jullie allemaal! Het is heel fijn om zo'n proces niet volledig alleen te hoeven doen, maar dit te kunnen delen met meiden die precies weten wat het is en hoe het voelt. Ik heb toch wel een wolkje gereserveerd hoor, naast jouw wolkje @Marsukar eentje die groot genoeg is om ook @Onzefamilie en @Nora90 te kunnen vervoeren... 💞💞💞💞  
    • Snap dat je al aan het rekenen bent hoor @Kitje.😃 En qua eitjes.. tja... als je het geld hebt en je krijgt nu deze kans... maar goed.. je kunt idd een hoop andere dingen doen voor het geld..Volg je gevoel!  Wat komt het dichtbij nu. De 19e gewoon vliegen! Dat is echt al snel! Zo spannend!!!  @Onzefamilie Ook april is het zo. Tijd gaat zo snel (al voelt het niet zo als je wacht natuurlijk). Wel fijn dat je er naar toe kunt leven. Proef weer hoop bij iedereen en dat is wel heel fijn!  We zijn ook wel een leuk stel allemaal zo samen. Steunen elkaar in goede en slechte tijden. Heel mooi en heel fijn 😊. Hoop dat jullie allemaal straks lekker op de wolk komen. Dat verdienen jullie echt zo!!
    • Ja, haha, dat blijft leuk he? Dat rekenen....  De laatste kans voor dit jaar is het dan, jij tjoept alweer naar 2021... Dus  dan loop je een week of 4 achter op mij dan, als alles hier lukt tenminste. Dan ben ik of heel blij of in zak en as als jij je tp hebt. 10 Dagen ongi ja? Pff, heftig zeg. Hier 4/5 dagen, ligt er beetje aan hoe laat het doorbreekt. Nu was het gister in de avond, dus dan is het 5 dagen, komt het in de ochtend dan 4. Dag 2 hier. Hahaha, ja, zal het ze doorgeven, die vallen van de stoel dan. Kon er wel om lachen, grapjes houden het luchtig. 😃 Vind het fijn om te horen dat jullie er weer voor gaan en dat het beter met je gaat. Hopelijk sluit Nora dan ook vlug aan.  
    • Hahah Ja dat voorrekenen  wanneer uitgerekend ben je dan. Ik ben nu ongi dag 4, ben meestal 10 dagen ongi.    Moet dan weer wachten tot eerste dag volgende  ongi. Zodat ik dan die ronde mee mag. Dus tp in april geschat door mijzelf rond 14 april  en dan test rond 30 april. Wat spannend  allemaal lijkt wel of jij nora marsukar en ik zei de gek een stelletje zijn.   Dus zeg maar tegen je collegas dat je een relatie hebt met 4 vrouwen waarvan 1 zwanger 1 met kids 2 die zwanger gaan worden     Hahaha even grapje we gaan er voor
    • Oh, trouwens, dat wat jij zegt Onzefamilie dat zei de arts in NL ook, ik zou de eerste keer eentje doen en mocht het niet lukken kun je altijd nog 2 doen de keer daarna zei ze, maar dat hoef ik nu nog niet te beslissen gelukkig, heb nog eventjes tijd daarvoor. Net ff gekeken welke datum ik dan uitkom als het lukt... 6-12-2020...  Zwangerschapstest moet ik dan doen op 2 april, met een bloedtest.
  • Topics

Important Information

Terms of Use