Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@Men: balen! Hier zijn geen woorden voor.... knuf!

@Susan: super! Gefeliciteerd! En als een clearblue positief is mag je het wel geloven hoor: die worden pas positief als er behoorlijk wat hcg is.

Dank je hobbesje! Hij is inmiddels knal, maar hij ligt al weer een tijdje. Jij heel veel succes binnenkort!

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Susan, Gefeliciteerd!!!!!! Lekker gaan genieten nu....

Dank je wel. Ik voel vooralsnog niet zo veel in mn buik, daarentegen ben ik zoooo moe. En ik geniet zeker wel. Kan nog steeds niet geloven dat het met 1 follikel gelukt is!

Hoe voel jij je nu,na de pregnyl?

Geplaatst

@ Susan76 GEFELICITEERD Wat ontzettend fijn voor jullie. Ik ben oprecht blij voor jullie en zo zie je maar weer je hebt er maar 1 nodig!

Alle andere dames ook gefeliciteerd!! Wat een mooi groen bankje..

Helaas doe ik niet mee met het groen kleuren..

De meiden die in spanning zitten succes.. Meiden in behandeling ook super veel succes.. En meiden die net als mij ook niet zwanger zijn.. Heel veel sterkte! Hopelijk volgen wij de volgende keer!

Geplaatst

Fm/echo`s:

4 februari: Anna18904

5 februari: Mandy26 (1e FM)

6 februari: Doublej

7 februari: Armanda (eisprong meting, cryo tp in eigen cylcus)

8 februari: SuziQ (1e FM)

8 februari: Happinez (echo cryo)

15 februari: Hobbesje (echo cryo)

Punctie

7 feb: Moedeloos

TP:

12 februari (+/-): Armanda

♥Testen♥

1 februari: Patricia (leepat)

2 februari: Lieselot

2 februari: Ricklover

7 februari: Emmiline

8 februari: Remmir

8 februari: Mil@

8 februari: Susan76

12 februari: Mare

12 februari: MenM

13 februari: Aurora

14 februari: Noes73

24 februari (+/-): Armanda

Heb het betreffende topic over mijn opmerking gelezen.

Ik zat ergens mee en had het blijkbaar niet mogen zeggen.

Heb mijn naam van het bankje verwijderd want neem afscheid. Voel mij na alle reactie niet meer thuis op dit (gehele) forum.

(jammer na al die jaren)

Het beste allemaal.

Geplaatst
@ Susan76 GEFELICITEERD Wat ontzettend fijn voor jullie. Ik ben oprecht blij voor jullie en zo zie je maar weer je hebt er maar 1 nodig!Alle andere dames ook gefeliciteerd!! Wat een mooi groen bankje..Helaas doe ik niet mee met het groen kleuren.. De meiden die in spanning zitten succes.. Meiden in behandeling ook super veel succes.. En meiden die net als mij ook niet zwanger zijn.. Heel veel sterkte! Hopelijk volgen wij de volgende keer!
Hè Remmir, wat onzettend k**** Heb je al n officiele test gedaan of ongi geworden? Heb je nog pogingen over?Sterkte ermee en lief dat je het ons oprecht gunt..
Geplaatst

MIL... Ik snap je punt.

Jammer dat het zo'n issue is geworden. Iedereen is welkom dus jij ook.

Het zijn heftige tijden waarin steun en herkenning heel belangrijk zijn... Jammer dat je weggaat. Maar wel met goed nieuws gelukkig. Veel geluk! Liefs. X

Geplaatst
Beste meiden,

Nav veschillende meldingen, wil ik jullie vragen het topic 'babymaffia' te lezen. Wellicht hebben jullie dat al gedaan.

Binnen dit topic zijn kwetsende berichten geplaatst die op een forum als deze niet welkom zijn.

Iedereen in de MMM is welkom of je nu jaren of maanden bezig bent.

Hormonen doen veel met je, maar soms is het verstandiger eerst na te denken, voordat je iets post.

De bedoeling van dit forum is dat iedereen zich welkom en begrepen voelt met ieder zn eigen bagage.

Ik wens jullie verder alle goeds met hopelijk mooie momenten.

Ligt het nou aan mij, of is dat topic 'babymaffia' nergens te vinden? Kan iemand de link plaatsen want ik wil het nu wel lezen.

Mama in love, ik zou niet weggaan als ik jou was. Zou ik echt heel erg jammer vinden.

Het is een beetje heftig geworden allemaal maar ik dacht dat het al voorbij was.

Nu komt het toch weer naar voren... maar het was afgerond, dus laat het aub langs je heen gaan en blijf nog even!

Super fijn dat je zwanger bent! Hopelijk kan je dit ook met de meiden van het forum delen die ook zwanger zijn/worden. Zou anders toch erg jammer zijn he?

Geplaatst
Ligt het nou aan mij, of is dat topic 'babymaffia' nergens te vinden? Kan iemand de link plaatsen want ik wil het nu wel lezen.

Ik kan m ook nergens vinden!!!

Geplaatst

Hij staat onder 'babbelhoekje'.

mama in love, ook jij bent net zo welkom als ieder ander. Het is nu duidelijk en uitgesproken en laten we weer met een schone, frisse lei beginnen. Je hebt nu wel iets anders aan je hoofd ;)

Geplaatst

Susan, nogmaals gefeliciteerd! ;-)

Remmir en Mel, wat verdrietig dat het niet gelukt is... Veel sterkte

Mandy, ik hoop dat de eiblaasjes bij jouw gewoon wat langzamer groeien en dat je vrijdag goed nieuws krijgt. Ik heb vrijdag ook een echo, de 1ste FM, spannend!!

Geplaatst

Bedankt dames voor de lieve reacties! Dat voelt goed.

@ Floortje , Susan en Mama-in-love , ik hoop dat jullie kleintjes zich goed vast zullen houden en dat jullie een heerlijk onbezorgde zwangerschap zullen ervaren!

@ Remmir , ook voor jullie weer een mega teleurstelling! Sterkte, hopelijk mag het de volgende keer "raak" zijn. Blijf hoop houden!

@ Moedeloos , succes morgen met de punctie! Hoop dat het niet te pijnlijk zal zijn voor je!

@ Armanda, ook voor jou hoop ik dat je eskimootje zich heerlijk zal nestelen en dat je snel een positieve test in handen zult hebben!

@ Happinez, succes met de behandeling!

@ Hobbesje, ook succes met de tp van een eskimootje.

En natuurlijk iedereen die ik vergeten ben! Het is inmiddels een behoorlijke lijst geworden. Allemaal succes dames!!!

Even nog een vraagje van mijn kant: Wat zouden jullie doen?

Ik zit dus op WD9, heb vanmorgen negatief getest. Ik ga er toch écht vanuit dat deze ook niet meer positief zal worden.

Uit het verleden blijkt ook wel dat de Utrogestan bolletjes de menstruatie bij mij tegenhouden.

Mijn redenering is als volgt: De Utrogestan is om de baarmoeder zo optimaal mogelijk te houden voor een embryo. Ik zou deze moeten inbrengen tot WD15. Maar aangezien ik nu dus negatief test, heeft het toch ook geen zin meer om de bolletjes te gebruiken. Dan kan ik toch net zo goed stoppen, zodat mijn menstruatie door kan breken? Of zou ik voor alle zekerheid dan toch door moeten gaan, in de "valse" hoop dat ik op WD15 toch nog positief zal testen? Ik wil het ziekenhuis niet bellen, want ik mocht natuurlijk pas op WD15 testen.

:helluup:

Dus dames... wat zouden jullie doen?

x Mel

Geplaatst

Mel, als ik nu nog niet positief getest had zou ik ook doorgaan. Ik moest pas testen op dag 15. Er kan nog vanalles gebeuren. En geloof me, dat wil je niet van een paar dagen en een paar bollen laten afhangen!!! Ik had ook geenvertrouwen, en ineens die test!

Geplaatst

Mama in love blijf lekker met die meiden kletsen er is niks meer aan de hand. Achteraf gezien vond ik 1 punt zelfs ook dat je gelijk had toen ik erover nadacht!! Jij was hier al en hebt al genoeg met hoop meiden gedeeld! Wat je ook doet succes met je zwangerschap groetjes van mij

Geplaatst
Mel, als ik nu nog niet positief getest had zou ik ook doorgaan. Ik moest pas testen op dag 15. Er kan nog vanalles gebeuren. En geloof me, dat wil je niet van een paar dagen en een paar bollen laten afhangen!!! Ik had ook geenvertrouwen, en ineens die test!

@ Aurora: Thanx! Ik was ook naarstig op zoek naar dames die vroeg negatief hadden getest en later toch nog positief. En die bolletjes stellen natuurlijk ook niets voor. Jij in elk geval super gefeliciteerd! Vasthouden nu!

@ Remmir: Wij gingen toch gelijk op? Heb jij al bloedverlies? Sorry als je dit al verteld hebt, dan heb ikhet over het hoofd gezien...

Geplaatst

Hoi menm

Bij mijn tp van m'n cryo teste ik op wd 7 neg. Op wd9 heeeeel licht pos. Daarna per 2 dagen getest. Vandaag op wd14. Een vette pos test. Het is nog te vroeg om een conclusie te trekken. Zeker niet stoppen met de utrogestan.

Succes

Gr. Emm

Geplaatst
Hoi menm

Bij mijn tp van m'n cryo teste ik op wd 7 neg. Op wd9 heeeeel licht pos. Daarna per 2 dagen getest. Vandaag op wd14. Een vette pos test. Het is nog te vroeg om een conclusie te trekken. Zeker niet stoppen met de utrogestan.

Succes

Gr. Emm

@MenM: zoals Emmiline hierboven al aangeeft gewoon doorgaan met de bollen en op de uiteindelijke testdag pas officieel testen.

@Emmiline: Gefeliciteerd!!! Wij gaan precies gelijk op, leuk!! Ook een tp op de 24e en vandaag positief met de KV en de CB

@Leepat, Floortje, Susan, Mama in Love, Aurora: ook (nogmaals) gefeliciteerd!!

Alle andere dames, heel veel succes/sterkte! Ik stuur ook jullie positieve vibes en duim voor jullie!

Liefs!

Geplaatst
Fm/echo`s:

4 februari: Anna18904

5 februari: Mandy26 (1e FM)

6 februari: Doublej

7 februari: Armanda (eisprong meting, cryo tp in eigen cylcus)

8 februari: SuziQ (1e FM)

8 februari: Happinez (echo cryo)

15 februari: Hobbesje (echo cryo)

Punctie

7 feb: Moedeloos

TP:

12 februari (+/-): Armanda

♥Testen♥

1 februari: Patricia (leepat)

2 februari: Lieselot

2 februari: Ricklover

7 februari: Emmiline

8 februari: Remmir

8 februari: Mil@

8 februari: Susan76

12 februari: Mare

12 februari: MenM

13 februari: Aurora

14 februari: Noes73

24 februari (+/-): Armanda

Heb het betreffende topic over mijn opmerking gelezen.

Ik zat ergens mee en had het blijkbaar niet mogen zeggen.

Heb mijn naam van het bankje verwijderd want neem afscheid. Voel mij na alle reactie niet meer thuis op dit (gehele) forum.

(jammer na al die jaren)

Het beste allemaal.

Mama, dat moet je niet doen hoor, dat is echt onzin! Bovendien waren er nog een paar dames die zich zo uitten, zeiden het net zo te voelen, dus je bent niet de enige. Bovendien heb je toch ook gezegd dat het een een beetje onhandig uit kwam. Volgens mij is het allemaal goed nu! Alles is uitgepraat, niemand is meer boos op elkaar en het zo wel heel vreemd zijn als jij je nu niet meer welkom voelt! IEDEREEN is welkom weet je nog :-) Kom op, geniet van de goede dingen en sluit het niet zo af, dat blijft dan je hele zwangerschap een vervelend gevoel geven.

Geplaatst

ik vind dat er nogal een big deal van gemaakt wordt.

sorry als ik daar mensen mee kwets, maar men, wat een gevoeligheid overal. kan ook door hormonen komen, maar get over it. Schone lei, zoals Jose al zei.

dat hele topic is ook niet nodig. jullie hebben het allang opgelost. en al die meningen overal over helpt ook niet.

so please stay mama in love!

nu nog even persoonlijk:

ben net terug van mijn 1e fm.

ik heb hele kleine eitjes, da's normaal nu, maar mijn baarmoeder slijmvlies is nog helemaal niet op gang gekomen...

dat is niet tof en ik maak me er zorgen om

heeft iemand dat ook wel 's meegemaakt met een cryo poging?

als mijn bms niet goed aandikt, dan moet ik deze beurt over slaan! neeeeee dat wil ik echt niet hoor.

maar ja, ik heb maar 1 cryootje en het moet wel goed gaan natuurlijk... als de tp randvoorwaarden al niet voldoen, dan moet het maar wachten.

ik heb zaterdag een 2e fm. hoop echt dat het dan wat is bijgetrokken!!!

Geplaatst
ik vind dat er nogal een big deal van gemaakt wordt.sorry als ik daar mensen mee kwets, maar men, wat een gevoeligheid overal. kan ook door hormonen komen, maar get over it. schone lei, zoals Jose al zei.dat hele topic is ook niet nodig. jullie hebben het allang opgelost. en al die meningen overal over helpt ook niet.so please stay mama in love! nu nog even persoonlijk:ben net terug van mijn 1e fm.ik heb hele kleine eitjes, da's normaal nu, maar mijn baarmoeder slijmvlies is nog helemaal niet op gang gekomen...dat is niet tof en ik maak me er zorgen omheeft iemand dat ook wel 's meegemaakt met een cryo poging?als mijn bms niet goed aandikt, dan moet ik deze beurt over slaan! neeeeee dat wil ik echt niet hoor.maar ja, ik heb maar 1 cryootje en het moet wel goed gaan natuurlijk... als de tp randvoorwaarden al niet voldoen, dan moet het maar wachten.ik heb zaterdag een 2e fm. hoop echt dat het dan wat is bijgetrokken!!!
Tjee, balen zeg! Ik heb geen ervaring hiermee dus hopelijk krijg je nig reacties. Hopelijk groeit het nog voldoende voor zaterdag, zou jammer zijn als je weer n maand moet wachten. En ons geduld wordt al zo o de proef gesteld....
Geplaatst

Thx Susan, ja klopt, ik wil niet meer wachten. Het duurde al zo lang dat ik na mijn miskraam eindelijk weer ongesteld werd!

En nu elke dag die ovulatie testen, krijg steeds een negatief. Gaat lang duren zo, en nu al helemaal nu het bms niet op gang komt!

Wel fijn dat ik zaterdag weer mag. Dan hoef ik ook geen vrij te nemen of een excuus op mijn werk te verzinnen.

Ik moet ongetwijfeld komende week nog 1 of 2 keer... Nou ja, als het maar gewoon lukt, dan is het allemaal ergens goed voor he! Dan ben ik weer van het hele gedoe af!

Susan, ik vind het nog altijd zo gaaf dat jij van je ene follikel zwanger bent!! Super fijn he!!! Wel spannend nog he...

Maar de eerste stap is gezet!

Geplaatst

Mel: ik zou ook zeker niet stoppen - je weet maar nooit!! En ook ben je zeker dat het niet zo is, dat risico wil je niet nemen. Dus meid, hou nog even een paar dagen vol.!!! We blijven duimen.

Armanda: Wat balen. Ik hoop dat je bms tot zaterdag een dikke sprong maakt. Ik moet mogen voor de eerste echo en ben ook zo vreselijk gespannen. Ik heb altijd een heel rytmische cyclus met een heel mooi ontwikkeling van de bms gehad, maar de afgelopen 3 maanden is mijn cyclus in waar en mijn menstruatie lijkt soms zo zwak dat ik niet zeker ben of ik echt ongi ben. Ik duim voor je!!!

Allle meiden: hoe gaat het ? Ik ben deze week niet zo actief aanwezig omdat we een vrselijke gebeurtenis in ons vriendenkring meegemaakt hebben, maar ik volg en lees en duim en hoop en en en met jullie mee:)!

Dikke knuffel voor alle meiden die nog wachten, bangen of helaas geen positief resultaat kregen. En nogmaals gefeliciteerd voor alle groene dames:)!!!

Geplaatst

Happinez, tja, dat zal je net zien he, dat jet juist nu (je schrijft de afgelopen 3 maanden) ineens niet meer zo rytmisch is.

Ook ik heb altijd een perfecte bms gehad. En nu ineens is het een issue? Wierd!

Wat doet je lichaam toch allemaal he? Lijkt me ook vervelend dat je niet weet of je nou ongie bent of niet.

Vreselijke gebeurtenis? Jeetje! Hoop dat alles nu weer oke is of goed komt... Sterkte in ieder geval!

Mel, ik zou zeker doorgaan hoor! Je weet het uiteindelijk nog niet echt 100% zeker en je wilt toch geen risico's nemen...

Geplaatst

Meiden even kort berichtje vanaf de bank.

Punctie is goed gegaan 11eicellen gevonden. Heb veel na pijn gehad, maar kreeg gelukkig pijn stilling via het infuus. Morgen wordt ik gebeld met hoeveel er bevrucht zijn.

Geplaatst
Meiden even kort berichtje vanaf de bank.

Punctie is goed gegaan 11eicellen gevonden. Heb veel na pijn gehad, maar kreeg gelukkig pijn stilling via het infuus. Morgen wordt ik gebeld met hoeveel er bevrucht zijn.

Wow! mooie score! Ik ga voor je mee hopen. En nu even lekker uitrusten. Je zal nog wel wat daagjes napijn hebben. Heb je vrij genomen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden