Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Weet iemand hoe ik een foto vanaf mijn telefoon plaats? Heb mijn Embryo op echo 100000x vergroot. Dit wil ik even met jullie delen.

Ik zit even te klooien met foto's vanaf mijn telefoon. Let niet op de Woezel & Pip enzo hoor, haha!

Moedeloos, het is mij dus gelukt om een foto te uploaden via mobiel!

- Ga naar 'Reageren op discussie'

- Klik dan op het vierkante 'raampje' waar een soort van boompje in staat. (zie afbeelding in mijn berichtje hierboven: daar zie je dat 'raampje' links staan.)

- Dan moet je kiezen voor het linker tabje 'From Computer'

- Dan klik je op Kies Bestand. Dan kies je de foto uit je bestaande fotos/album

- Dan kilik je op Bestand Uploaden

KLAAR!

(probeer maar 's!)

Trouwens, wel fijn een tp Moedeloos! Van 120 cellen? Dat is toch echt top?

Ik snap dat je 'moedeloos' bent nadat het de vorige keren ook niet gelukt is uiteindelijk.

Maar je weet het maar nooit he!

Geef de moed niet op he!!! Hier spreekt iemand die van haar 5e icsi zwanger werd! Ik heb een prachtige dochter en ik ben zo blij dat ik heb doorgezet!

Hoop echter wel dat het nu niet zo lang hoeft te duren voor een brusje. Dat ga ik zeker niet doen. Heb nu weer een icsi gehad in november (dus icsi 6) waarvan ik gelijk zwanger werd! Ongelofelijk! Dat kan dus ook! Maaaaar helaas had ik een miskraampje met 6 weken. Maar heb dus nu een cryootje uit die 6e icsi. Dat heb ik dus nooit eerder gehad. Altijd maar 1 tp uit elke icsi. Hoop dat het nu mag lukken en dat ik niet nog 's 4 icsi's hoef te doen ;-)

Sorry voor mijn lange verhaal, haha, maar ik zeg het om jou (en anderen) te bemoedigen. Het kan op een dag ineens anders gaan... ookal lijkt alles hetzelfde te gaan... Kijk maar naar de paar zwangeren in dit topic, die durven het ook nog niet te geloven maar het is wel zo!

Geplaatst

Moedeloos - wat een mooi emmie!! Gefeliciteerd meid. Jammer dat de anderen het niet gered hebben, maar je hebt er maar een goede en sterke nodig en die heb je nu gewoon on bord:)!

Mandy: jeetje 25!!! Dat is veel. Rustig aan meid en heel veel drinken idd. Hoop dat je vrijdag een top emmie mag terug hebben en 24 cryo'";-)!

Armanda: bendankt voor het uitzoeken wat betreft foto vanuit de mobiel uploaden - altijd handig. En je, we gaan voor een groen bankje, dus geen 4 extra icís!

Suzie: hoest met je? Ben je al wat bijgekomen. Nog teken van overstimulatie? Sterkte!

Geplaatst

Armanda, bedankt voor het uitzoeken, maar volgens mij heb ik een andere telefoon ik kan het icoontje "reageer op discussie" niet vinden op mijn telefoon ik heb er standaard een reageer blokje bij staan. Maar ni weet ik hoe het Ongeveer moet zal zo nog ff gaan uitzoeken.

Pff uit jou verhaal put ik ook kracht mijn gevoel zegt dat het ooit een keer gaat lukken. Maar wij hebben nog maar 2 tese rietjes dus voor 2 pogingen. En anders moet mijn man nogmaals een tese ondergaan mits zijn testasteron het toelaat. Ik hoop het voor jullie dat je nu niet weer zoveel icsi moet krijgen " over De akelige punctie nog niet gesproken"

Geplaatst

Hallo dames,

zie een hoop berichten voorbij komen. Voor alle dames die helaas ongesteld zijn geworden: heel veel sterkte, voor de zwangeren onder ons: gefelciteerd en geniet, voor de dames die net als ik in het ongewisse zitten: sterkte.....

morgen inderdaad de bloedtest, ben benieuwd maar heb mijn twijfels....

plaat het morgen even weten.

fijne avond.

Geplaatst
Hallo dames,

zie een hoop berichten voorbij komen. Voor alle dames die helaas ongesteld zijn geworden: heel veel sterkte, voor de zwangeren onder ons: gefelciteerd en geniet, voor de dames die net als ik in het ongewisse zitten: sterkte.....

fijne avond.

Spannend! Hopelijk zit het goed en heb je morgen een prachtige waarde! Ik duim voor je!

Geplaatst

Jeetje dames,een hoop Groene!!Gefeliciteerd!!

Voor de andere dames die negatief testen,Sterkte.

Hier op wachtdag 2,ik baal nog steeds dat de 6 cellige cryo naar 5 cellig is gegaan,geeft mij een negatief gevoel.Niet eens dat hij 5 cellig is hoor.Maar goed moed erin houden!!ze plaatsen het niet terug als het geen zin heeft toch?

Gelukkig heb ik het heel druk en denk ik er weinig aan.

Geplaatst

@Elisa: Sterkte voor morgen, ik hoop echt voor je dat het een positieve test is!! Heb je nog geen thuistestje gedaan? Ik mag donderdag de 14e thuistesten, maar ik heb gistermiddag en vanmorgen al een testje gedaan met een heeeeeeeeel lichtroze streepje, het zegt dus nog niks.... Ik heb zelf eerder het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt. @dizzy Ik zou je geen zorgen maken: ze plaatsen echt niet terug als het niet goed is. Op het moment dat je het het minst verwacht gaat het juist goed! groetjes Noes.

Geplaatst

Hee Dizzy, ze plaatsen inderdaad niet terug als het geen zin heeft. Ik duim voor je.

Moedeloos, dat klinkt als een super embryo, mijn duimen draaien ook voor jou. Ik ben wel heel benieuwd naar de foto van je emmy, hopelijk lukt het je om 'm te plaatsen (ik zou ook niet weten hoe dat moet met een telefoon..)

Elisa, wat spannend morgen!! Succes!!

Ik heb me de hele dag goed gevoeld, maar begin nu ineens toch meer druk in m'n buik te krijgen, ik hoop maar dat dat niets betekent. Ik ben nog niet echt bezorgd, maar ook niet meer zo optimistisch dat het wel los zal lopen.

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]5098[/ATTACH]

Nou damens hier de foto!! T is gelukt!

Wow! Gek idee dat daar je kindje uit gaat groeien. Dat wordt vast een toppertje :-)

Geplaatst

@mandy26,Dat is denk ik bij iedereen verschillend,ik heb de eerste 3 dagen amper kunnen lopen alleen krom.daarna werd het minder maar ik heb er zeker dik 1,5 week over gedaan om echt niets meer ervan te voelen,ik heb bijna tot niet gevloeid.hoewel andere er na 3 dagen er weer boven op zijn

Geplaatst
@mandy26,Dat is denk ik bij iedereen verschillend,ik heb de eerste 3 dagen amper kunnen lopen alleen krom.daarna werd het minder maar ik heb er zeker dik 1,5 week over gedaan om echt niets meer ervan te voelen,ik heb bijna tot niet gevloeid.hoewel andere er na 3 dagen er weer boven op zijn
Ik had een bloeding tijdens de punctie, maar ondanks het harde duwen heb ik daarna totaal geen last gehad. Verbaasde me enorm. Wel tot de tp rustig aan gedaan
Geplaatst

Bedankt voor de informatie.. Ik bloed niet.. Tijdens de punctie helemaal geen pijn.. Nu klein beetje zeurende pijn.. Niet heel erg.. Doe vandaag ook rustig aan morgen weer echo om te kijken.. Blijft spannend!!

Geplaatst
@mandy ik liep ook een paar dagen krom, hou Je rustig des te eerder zakt het af. Succes morgen met Je echo spannend!!!
Hoe is het nu met jou dan?
Geplaatst
Hallo dames,

fijne avond.

Elisa: Weet je al iets? gr Noes

Geplaatst

@Aurora, gaat nu weer goed, maar had na de punctie vreselijk veel pijn, maar kreeg gelukkig extra pijnstilling via infuus.

Ja leuke foto he. Doen ze in gent altijd. Als het een kindje wordt kan ik het later laten zien ;-)

Maar eerst die rot weken door komen.

Geplaatst

Hoi allemaal,

ik heb 12 feb mijn eerste punctie gehad, die heel erg pijnlijk was. Er waren wel veel eitjes gevonden. Maar liefst 21.

Nu heb ik een verhoogde kans op OHSS. Behalve een dikke buik voel ik me wel ok maar maak me ook wel zorgen. Ik hoop dat de TP vrijdag door kan gaan.

We doen mee aan de landelijke studie mbt nieuwe inzichten voor oa overstimulatie. Omdat ik al veel eitjes klaar had liggen krijg ik een aangepaste hoeveelheid puregon. Doen er hier dames mee met de studie?

groetjes

Fem

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden