Ga naar inhoud

Wachtbankje Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jacqueline, gefeliciteerd! Je kunt komen kletsen op het 12-weken bankje, of in het 'uitgerekend in oktober' topic. Of ben je in november uitgerekend? Veel plezier in ieder geval!

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gefeliciteerd Jacqueline!!! Ik zie in je handtekening dat wij op dezelfde dag de punctie hebben gehad. Ik had al even stiekem op internet gekeken wanneer ik uitgerekend ben. Dat is op 4 november, jij dus ook ;-)

Mandy, je krijgt alleen maar een streepje op een test als er HCG in je lijf zit en dat zit er alleen maar in als er een embryo ingenesteld is. Er is dus wel wat gebeurd bij jou... Ik duim voor je!!

Happinez, hou jij het wachten nog een beetje vol?

Fijne avond nog allemaal!

Geplaatst

*Breek in *

Mandy.. ik heb ook van week 5 t/m 9 bloedingen gehad.. en dan 1 x een helderrode bloeding.. met 5 weken..

we dachten dit is mis.. maar 5 dagen later een echo.. met een kloppend hartje..

En nu bijna 35 weken zwanger ... !!!!!

Sterkte met deze onzekere periodes..

*Breek uit*

Geplaatst

Mandy, ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt: wel-niet-wel-niet. Eigenlijk kun je maar beter zekerheid hebben, al is het helemaal niet leuk. Heel veel sterkte ermee en ik duim voor je. gr Noes.

Geplaatst

Oh Mandy ik hoop voor je dat het toch nog lijdt tot een positieve test morgen, sterkte.

SuziQ wat leuk dat we tegelijk zijn uitgerekend, ik las dat jij je eerste echo hebt op 18 maart ik op 21 maart spannend, zit jij ook op het 12 weken wachtbankje nu.

Geplaatst

Jacqueline: Yippieeee! Gefeliciteerd! Wat leuk voor je. Ik wens je het allerbeste en wie weet zie ik je straks nog op het 12-weken bankje:) - over 4 dagen weet ik dat dan.

Hier is de rust ingetrokken... heel raar. eerst kon ik het niet volhouden en wilde testen omdat ik zeker was het is niet gelukt, nu heb ik zo iets van: ik wacht gewoon tot maandag en dan zie ik het wel. Wat is het verschil? Ik kan het toch niet beinvloeden en die stomme pillen moet ik ook blijven slikken/proppen tot dinsdag. Dat kan ik dan beter maar vanuit de gedachte doen dat het misschien nog nut heeft dan dat ik al weet dat het negatief is:)

Hoest met jou Hobbesje? Kan je het nog wat volhouden? Hoe voel je je?

Geplaatst

Mandy, arme meid. Zo veel onzekerheid en hoop en dan toch weer niet. Ik brand een kaarsje voor je en het zou gewoon geweldig zijn als de dames gelijk krijgen en de bloeding niets te zeggen heeft. Maar in ieder geval heel veel sterkte xxxx

Geplaatst

Arme Mandy, wat een onzekerheid... Sterkte meis!!

Happinez, wat fijn dat je rust hebt gevonden. Houden zo!

jacqueline, ik durf nog niet over te stappen naar het 12-weken wachtbankje topic. Maar hopelijk krijg ik binnenkort wel het vertrouwen (en blijft het ook goed gaan) en spreek ik je daar snel!

Geplaatst

Lieve dames bedankt voor jullie steun.. Ik geloof het echt niet zo bang!! Maar de cb digital test die ik vandaag alsnog moest doen van de gyn zegt 1,2 weken ZWANGER!!!! Slik!!!

Geplaatst

Oh meid wat een emotionele achterbaan moet jij net door?? Maar als de cb ook aangeeft zwanger... er is dus wel degelijk iest gebeurd:)!! Maken ze nu nog een bloedtest? Heel veel sterkte en ik duim heel hard voor je!

Lieve dames bedankt voor jullie steun.. Ik geloof het echt niet zo bang!! Maar de cb digital test die ik vandaag alsnog moest doen van de gyn zegt 1,2 weken ZWANGER!!!! Slik!!!
Geplaatst
Oh meid wat een emotionele achterbaan moet jij net door?? Maar als de cb ook aangeeft zwanger... er is dus wel degelijk iest gebeurd:)!! Maken ze nu nog een bloedtest? Heel veel sterkte en ik duim heel hard voor je!
Ik moet straks bellen.. Eigelijk doen hun geen bloedtest dus even na vragen
Geplaatst

Oh Mandy. Dat geeft toch weer hoop. Verlies je nog bloed nu??

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Hier vanmorgen getest en ik ben voorzichtig blij (net als de vorige keer begin ik al misselijk begin te worden en heb ik last van buikpijn). Binnen de tijd een wazig streepje (wel meer urine erin gedruppeld ;) ), dat na opdrogen toch goed te zien is.

Morgen of overmorgen hoop ik met de normale hoeveelheid urine ook een tweede streepje te zien. Het is nog zo vroeg (maar er is iig wat gebeurd).

*heb mijn man nog niets verteld... hij weet niet dat ik al getest heb....*

024deb22-1e33-4651-b1b1-e79342a19d6e.jpg

Geplaatst
Oh Mandy. Dat geeft toch weer hoop. Verlies je nog bloed nu??Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!Hier vanmorgen getest en ik ben voorzichtig blij (net als de vorige keer begin ik al misselijk begin te worden en heb ik last van buikpijn). Binnen de tijd een wazig streepje (wel meer urine erin gedruppeld ;) ), dat na opdrogen toch goed te zien is.Morgen of overmorgen hoop ik met de normale hoeveelheid urine ook een tweede streepje te zien. Het is nog zo vroeg (maar er is iig wat gebeurd).*heb mijn man nog niets verteld... hij weet niet dat ik al getest heb....*024deb22-1e33-4651-b1b1-e79342a19d6e.jpg
Spannend!! Ja nog bloed verlies echt vers word vanmiddag door de arts gebeld..
Geplaatst

Hier vandaag weer wat zenuwen... nog twee dagen wachten dan weten we het. Ik voel niets, of tenminste niets waaruit ik enigzins zou kunnen sluiten dat het gelukt is. Maar ja, wie weet ben ik ene van die vrouwen die geen symptomen merken in de eerste 2 weken:) Ik probeer maar de moed erin te houden.

Geplaatst

Spannend Happinez - dat wachten is echt verschrikkelijk.... En ik ben nu 3 keer zwanger geweest en het was 3 keer heel verschillend (geen symptomen, alleen rose en bruinverlies en de laatste keer heel erg buikpijn en 3 dagen bloedverlies van de innestelingsbloeding en een beetje misselijk). Dus alles is mogelijk!

Mandy: vers bloed is niet erg (dat had ik mijn vorige zwangerschap ook).

Duim voor jullie dames!

Geplaatst
Spannend Happinez - dat wachten is echt verschrikkelijk.... En ik ben nu 3 keer zwanger geweest en het was 3 keer heel verschillend (geen symptomen, alleen rose en bruinverlies en de laatste keer heel erg buikpijn en 3 dagen bloedverlies van de innestelingsbloeding en een beetje misselijk). Dus alles is mogelijk!Mandy: vers bloed is niet erg (dat had ik mijn vorige zwangerschap ook).Duim voor jullie dames!
Echt?? Ook veel gewoon soort ongesteldheid ben zo bang! Moet maandag weer een test doen en dan weer bellen of die positief us voor de rest alleen afwachten... Pff
Geplaatst

Hobbesje! Wat een geweldig nieuws! Dat is en prachtige streep voor WD 10! Super hoor, vasthouden dat kleine frummeltje!

Mandy, ik ben heel blij voor je en hoop dat het bloeden stopt en dat het vruchtje blijft zitten. Ik duim heel hard voor je!

Oh Mandy. Dat geeft toch weer hoop. Verlies je nog bloed nu??

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Hier vanmorgen getest en ik ben voorzichtig blij (net als de vorige keer begin ik al misselijk begin te worden en heb ik last van buikpijn). Binnen de tijd een wazig streepje (wel meer urine erin gedruppeld ;) ), dat na opdrogen toch goed te zien is.

Morgen of overmorgen hoop ik met de normale hoeveelheid urine ook een tweede streepje te zien. Het is nog zo vroeg (maar er is iig wat gebeurd).

*heb mijn man nog niets verteld... hij weet niet dat ik al getest heb....*

024deb22-1e33-4651-b1b1-e79342a19d6e.jpg

Geplaatst

@ mandy, meid wat een achtbaan ben je ingekomen. Hopelijk trek je het allemaal nog een beetje. Ik ga voor je duimen dat hij maandag nog steeds harstikke positief is.

@ hobbesje, wow dat gaat goed komen meis.

@ happinez, hopelijk heb je over 2 dagen ook een vette positieve test in handen.

Wij hebben weer een afspraak gemaakt voor in april om alles door te bespreken. En we zien wel weer wanneer we weer gaan starten.

Geplaatst

Mandy wat goed hoop dat hij maandag nog aangeeft dat je zwanger bent, het weekend heerlijk lopen broeden en ik ga voor je duimen.

Hobbesje ziet er al goed uit, volgens mij komt dat wel goed heb je binnenkort een test in handen met een heel mooi donker streepje erop.

Happinez hoe je het nog een beetje vol, maandag mag je testen toch, spannend, ik ga voor je duimen.

Moedeloos wel fijn dat je weer een afspraak hebt gemaakt dan kan je dan zien wat je gaat doen, eerst maar even goed overnadenken lijkt me best moeilijk, sterkte meid.

Ik voel me nog steeds niet echt zwanger ik vindt het allemaal nog erg onwerkelijk net of ik in een droom leef heel raar, maar wel erg mooi.

Ik leef ook nog heel erg met jullie mee, dus ik ga voor jullie duimen, sterkte meiden.

Geplaatst

[YT][/YT]hoi dames

Hier een berichtje van mij het gaat hier een beetje hoofdpijn misselijk.. bloeden is gestopt.. zo raar!! We zullen zien heb het niet in de hand.. x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden