Jump to content

Uitgerekend in september 2013

shirley29

Recommended Posts

Joepie 3e icsi en zwanger. Wie is ook september uitgerekend en kletst met mij mee?
Ik ben ook in september uitgerekend, nu 5w4d. De 24e onze eerste echo. Het was onze 1e icsi en we hadden geen cryo's. Ik heb ernstige overstimulatie gehad, dus ben echt enorm blij dat ie is blijven plakken. Tot wanneer moet jij utrogestan gebruiken?Liefs

Hoi blonky, gefeliciteerd!! Vandaag 5 weken en 5 dagen : ) 10 september uitgerekend. Jij ook dan??

vervelend dat je overstimulatie hebt gehad.. Krijg je dan hele erge buikpijn? Hoeveel eitjes had je dan?

ik moet de bollen in ieder geval t/m de eerste echo gebruiken. T/m 8 weken in ieder geval dus. En jij? Hoe voel jij je?

Ik ben idd ook 10 sep uitgerekend :) grappig!

Ik had in eerste instantie 30 follikels, bij de punctie nog 22. Hierin zaten 16 eicellen, waarvan 13 rijp en 10 bevrucht. 1 tp en geen cryo.

Ik was bijna 6 kilo vocht aangekomen, enorm veel druk op de buik en had vocht onder de longen, waardoor ik bijna geen lucht kreeg. Ik ben hiervoor opgenomen, nu gaat het echter een stuk beter.

Ik heb nog maar voor 2 dagen utrogestan, vind het echt heel eng te moeten stoppen.. Morgen krijg ik een echo voor se eierstokken en probeer herhaalrecept ofzo te krijgen.

Leuk!!

Zo dat is wel erg heftig geweest. Punctie zal ook wel erg zijn geweest.. Ik had 13 eitjes waarvan 7 bevrucht uiteindelijk 2 overgebleven en die zitten nu in m'n buik. Nou ja weet natuurlijk niet zeker of ze er allebei nog zitten. Maar hoop in ieder geval 1 mooi kloppend hartje te zien de 29e.

Ik zou morgen gelijk even vragen voor de bolletjes. Volgens mij is het inderdaad belangrijk om ze te blijven gebruiken omdat er een hartje gezien is.

Ik ben vandaag langs geweest voor een echo en er was een mooi vruchtzakje met dooier te zien. Ik moet wel stoppen met utrogestan, de zwangerschap moet zijn eigen progesteron produceren. Wij hebben de 24ste de echo, dus ik duim voor een kloppend hartje. Bij ons is er maar 1 embryo teruggeplaatst, dus extra spannend :).

Jullie misschien wel twee, waarom hebben ze er 2 terug gezet, omdat dit de laatste poging was of?

Ik mag mij hier ook melden, ik ben 7 september uitgerekend.

Ik ben zwanger van onze enige cryo van onze eerste IVF poging.

Gister op 6+4 een mooi stevig kloppend hartje gezien.

Tranen van geluk bij mij en mijn mannetje.

Jullie ook gefeliciteerd.

Goed nieuws blonky!! Klopt inderdaad omdat het de laatste poging was hebben we besloten om er twee terug te plaatsen. We wilden zoveel mogelijk kans hebben op slagen en ik geloof dat da bij terugplaatsing van 2 toch meer is. We zijn heeeel erg benieuwd. Afgelopen donderdag wel beetje bloedverlies gehad dus even schrikken. Ik mag nu a.s. Dinsdag al voor een echo. Hoop zo dat alles goed is!

Ekiaam wat een goed nieuws, gefeliciteerd!Shirley wat eng het bloedverlies, hopelijk dinsdag een mooie echo, maar daar gaan we gewoon vanuit!Wij hebben donderdag as de echo, vind het echt erg spannend! Ik heb al een tijdje een gevoelige baarmoeder, net of die aan het groeien is ofzo, herkennen jullie dit?

Vandaag het hartje gezien en ons kleintje ligt goed op schema. 9,6mm zo bizar dat daar al een hartje in zit! Wat een opluchting zeg. Hoop dat alles goed blijft gaan. Het is er in ieder geval eentje. Toch wel fijn. Twee was natuurlijk ook welkom geweest hoor begrijp me niet verkeerd maar zou toch we heftig zijn. Nu 11/2 afspraak in Erasmus voor gesprek over eventuele nekplooimeting en vruchtwaterpunctie en uitgebreide 20 weken echo. 14/2 intake bij verloskundige en waarschijnlijk daar ook een echo. Nog even 3 weekjes geduld weer. Maar met een iets geruster gevoel. Ik heb af en toe wel erg last bij mijn lies maar waar dat vandaan komt? Er gebeurd natuurlijk zoveel in je lichaam. Heel veel succes donderdag bij de echo dim voor je!!

Guest mymyselfand1
Vandaag het hartje gezien en ons kleintje ligt goed op schema. 9,6mm zo bizar dat daar al een hartje in zit! Wat een opluchting zeg. Hoop dat alles goed blijft gaan. Het is er in ieder geval eentje. Toch wel fijn. Twee was natuurlijk ook welkom geweest hoor begrijp me niet verkeerd maar zou toch we heftig zijn. Nu 11/2 afspraak in Erasmus voor gesprek over eventuele nekplooimeting en vruchtwaterpunctie en uitgebreide 20 weken echo. 14/2 intake bij verloskundige en waarschijnlijk daar ook een echo. Nog even 3 weekjes geduld weer. Maar met een iets geruster gevoel. Ik heb af en toe wel erg last bij mijn lies maar waar dat vandaan komt? Er gebeurd natuurlijk zoveel in je lichaam. Heel veel succes donderdag bij de echo dim voor je!!
*** breek in ***Wauw meid dat is echt super! Ik volg je nog steeds... nogmaals gefeliciteerd! Ook de andere dames! Liefs My*** breek uit ***

Owh wat gaaf!!! Gefeliciteerd. Nu is het inderdaad een stuk echter. Wij hebben ook een echo de 14e bij de verloskundige! Toevallig! Wij hebben ook nog 11/2 een afspraak in het Erasmus. Daar krijgen we uitleg over nekplooimeting en vruchtwaterpunctie. Plus uitleg over uitgebreidev20 weken echo. Ik denk dat we dan ook een echo krijgen. Vind het zo lastig of we die onderzoeken willen laten doen. Mocht er iets zijn dan kan ik het toch niet weg laten halen. Jullie al over nagedacht?

Owh wat gaaf!!! Gefeliciteerd. Nu is het inderdaad een stuk echter. Wij hebben ook een echo de 14e bij de verloskundige! Toevallig! Wij hebben ook nog 11/2 een afspraak in het Erasmus. Daar krijgen we uitleg over nekplooimeting en vruchtwaterpunctie. Plus uitleg over uitgebreidev20 weken echo. Ik denk dat we dan ook een echo krijgen. Vind het zo lastig of we die onderzoeken willen laten doen. Mocht er iets zijn dan kan ik het toch niet weg laten halen. Jullie al over nagedacht?
Ja het voelt nu wel echter idd. Wij hebben helemaal niets gehoord over een nekplooimeting, hoeveel weken moet je dan zijn? Hoeveel weken ben jij de 14e? Wel raar dat wij helemaal geen gesprek gehad hebben, nadat we doorgegeven hebben dat ik zwanger ben. Ik weet niet zo goed hoe en wat, vind het allemaal erg dubbel idd. Aan de ene kant denk ik, ik wil geen kindje met syndroom van down, andere kant zegt, dadelijk is dit het enige kindje wat we kunnen krijgen?Best lastig!

blonky hangt af van je leeftijd bij 36 kijgt je hem standaard aangeboden vanwege verhoogd risiconekplooimeting word gemeten tussen 11,5 en 13,5 weken in bloed prikken kan je gelijk laten doenik heb hem ook gehad vanwege mn leeftijdgroetjes diana
Ik ben zelf pas 27, dus nog erg jong, maar wil wel de opties bespreken Thanks voor de uitleg overigens

Onze fertiliteitsarts heeft voor ons een afspraak gemaakt in het Erasmus. We krijgen ook een uitge breidere 20weken echo omdat we icsi hebben gedaan. Heb jij ivf gedaan? Waarschijnlijk is dat het verschil dan. Ik wil het kindje ook houden als het down heeft. Maar misschien is het wel fijn om van tevoren al te weet of je kindje een afwijking heeft zodat je je kunt voorbereiden. Pfff lastig hoor. Komende weken nog maar goed inlezen. 12feb ben ik 10 weken.

Onze fertiliteitsarts heeft voor ons een afspraak gemaakt in het Erasmus. We krijgen ook een uitge breidere 20weken echo omdat we icsi hebben gedaan. Heb jij ivf gedaan? Waarschijnlijk is dat het verschil dan. Ik wil het kindje ook houden als het down heeft. Maar misschien is het wel fijn om van tevoren al te weet of je kindje een afwijking heeft zodat je je kunt voorbereiden. Pfff lastig hoor. Komende weken nog maar goed inlezen. 12feb ben ik 10 weken.
Wij hebben ook icsi gehad, maar wij moeten nog een eindgesprek hebben en dus nog niets gehoord van uitgebreidere echo's en dergelijke. Volgens mij hebben wij op dezelfde dag de punctie gehad of niet? (18-12). Wij hebben de 14e de volgende echo, kan niet wachten!

Heb je al een afspraak voor je eindgesprek? Ja klopt wij lopen exact gelijk : ) bijzonder he! Hoe voel jij je verder? Ik heb nu s' ochtends en s'middags als ik klaar ben met werken braakneigingen maar het blijft bij neigingen. Heel de dag door eet ik wat want heb steeds zo'n weeïg gevoel.

Ja volgens mij pas de 22 zo uit mijn hoofd. Wel leuk dat we precies gelijk oplopen, kunnen we elkaar er door heen slepen de komende spannende weken.

Ik ben heel erg misselijk en moet elke dag wel een paar keer spugen, erg vervelend! Kan ook erg slecht eten, maar probeer het wel. Begin het misselijk zijn ook wel beetje beu te worden, klinkt ondankbaar, maar ik voel mij zo beroerd!

Hallo dames, mag ik met jullie meeschrijven? ik zal me even voorstellen. ik kan helaas alleen maar alles achter elkaar typen. ik kan geen regel verspringen. weet ook niet hoe ik dit moet oplossen. ik zal me even voorstellen. ik ben jessie en ik ben in 2011 bevallen van een prachtige dochter. Hiervoor hebben we jaren in de molen gezeten. en uiteindelijk na 1 ivf en 3 icsi pogingen waarvan 1 behandeling met pesa en de laatste met donorzaad zijn we toch zwanger geraakt. en nu is er iets zeer bijzonders gebeurd. ik ben nu spontaan zwanger. ik ben hier afgelopen maandag achter gekomen. gisteren hebben we een echo gehad en konden het vruchtzakje met het vruchtje zien. Helaas nog geen hartje. 13 febr. krijgen we weer een echo. Maar volgens de arts ziet het er mooi uit.