Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He lieve Sometimes,

Gefeliciteerd met je huisje! Wow, eindelijk, de sleutel... Gaat vandaag meteen de verbouwing beginnen? Succes met alles!

Dikke knuffel voor jou en Semmie en manlief en vooral ook heel veel succes en voorspoed gewenst!

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi lieve floor, bn idd wakker. Klaarwakker zelfs. Dankje voor felicitaties..

Vandaag officieel de overdracht gehad. We hebben een huis. Joepie!!!

Ben erg blij, maar ook bang. Zoveel te doen.. eerst maar vandaag de datum voor het bezorgen van de babykamer vastgelegd.. :)

Gekke dromen floor, hb ik geen last van, slaap te kort om te dromen. Maar dat etentje hou je tegoed, met Maxie, das denk ik beter..;)

Hihi! Ja, met Maxi ;-)) Niet met oude vriendjes, das oud nieuws ;-) Ik ben maar gaan werken, heb niet meer geslapen... Pffff...

Beanie, enjoy!

Geplaatst

Niemand wakker? Floor en Sometimes, ik hoop dat jullie lekker liggen te pitten! En de rest natuurlijk ook!

Tja, lag al een uur te woelen na het plassen, dus nu toch maar ff naar beneden en een kopje thee.... Ga zo maar weer terug. Deze keer dus geen last van buurman! Hou m'n hart vast voor de rest van het weekend.... Hij heeft zich deze week verder koest gehouden. Misschien is er toch iemand in staat geweest hem duidelijk te maken dat het niet de buurt gaat zijn die zich bij hem gaat aanpassen, omgekeerd zijn kansen groter zijn....

Geplaatst

Afgezien van wat geboor op rare tijdstippen... Rustig gebleven! Heerlijk, zo was het ook toen de vorige buurman er woonde en toen het huis leeg stond. Alleen heeft hij 30 maart een feestje met 40-50 man dus ik hou mijn hart vast voor dan... Aan de andere kant: we zullen dan ws niet de enigen zijn die er last van hebben en ik denk dat hij dan een klein probleempje heeft met zo'n beetje iedereen die hier in het gebouw woont (appartementencomplex rondom een binnentuin, waarbij de meeste appartementen grenzen aan de binnentuin. En als hij dus de schuifpui aan de achterkant open zet (wat wel noodzakelijk zal zijn met zo veel mensen in een niet zo heel grote huiskamer) dan heeft dus iedereen last van hem... ).

Maar dank je wel! Het scheelt iig een heleboel!

Voor jou ook vast een welterusten! Ik las van de week dat je heel goed nieuws hebt gekregen? Super! Gefeliciteerd!

Geplaatst

Ohh, geweldig dat het rustig is gebleven! Kan echt zo'n hel zijn, die burenoverlast! Ik zou er ook gek van worden. Hier heel af en toe en dan denk ik al..hallooo, er wonen hier meer mensen! En dan zitten we nog niet eens aan elkaar. Áls er overlast is het in de zomer, als ze bedenken om n feestje tot in de nacht in de tuin te houden. Op zich niet erg, maar dan drinken ze teveel en schreeuwen en zingen en lachen dan keihard. Zooo fijn! not!

Maar als je aan elkaar zit, zoals jullie, moet je zeker n beetje normale (qua geluid) hebben.

Nou, hoop idd dat ie zn lesje geleerd heeft.

Ja, dat feestje!! Hoe bedenkt zo iemand het?! Dan gaat hij toch lekker ergens anders heen! Ja, voordeel is dat er meerderen last van zullen hebben. Ja, met deuren open nóg meer last. Meteen maar met zn alles bellen!

Nou...geniet van de rust!

Ja..dankjewel!!heel goed nieuws! We kunnen voor n broertje of zusje voor ons mannetje gaan! Jippie!!

Geplaatst

Beanie kun je niet ergens anders gaan slapen op 30 maart? Wij hebben dat vorig jaar ook gedaan toen we een briefje in de bus kregen dat een buurmeisje haar 18e verjaardag ging vieren... Als het zelfs met een briefje wordt aangekondigd kun je wat verwachten dachten wij dus bij mijn ouders geslapen...

Geplaatst

Ja, dat zou ook kunnen.

Maar ik vind dat degene die n feest geeft dat ergens anders moet doen. Anders dwingt die persoon buurtgenoten uit hun huis, voor t plezier van zichzelf. Daarbij heeft niet iedereen iemand waar ze zomaar kunnen overnachten, met het hele gezin.

Geplaatst

Haha, voor dieren zijn daar regels voor.... Niet meer dan een bepaald aantal beesten, op een bepaalde oppervlak :-) Waarom zou je dat in hemelsnaam willen? 40-50 man in zo'n klein huisje? Maar op 30 april, als het is aangekondigd, kan je daar natuurlijk vrij weinig van zeggen... Als het te bont wordt, ze hun maaginhoud in het binnentuintje legen, etc., gewoon de politie bellen, hoewel die het die dag ook wel druk zullen hebben in Amster.dam. Wij hebben vrij grote kavels, maar ik heb afgelopen zomer ook een keer de politie gebeld toen om 2.30 een of andere vreselijke ingehuurde volkszanger de versterker in de tuin nog een tandje harder zette. Ik háát geluidsoverlast! Zelf houd ik er, hoe groot feest ook (ik had er hier een keer 150 voordat ik ziek werd) altijd rekening mee. Om 22 uur iedereen naar binnen. Misschien toch een reden om een romantisch nachtje te ontsnappen naar een lekker hotelletje? Bespaart je hopelijk een hoop frustratie... De stad is toch niet de plek waar je wilt zijn op die dag... Lekker naar schoonmoeder en wandelen in het bos? Ook leuk! Maar ik snap het wel hoor, ik vind het ook vreselijk!

Geplaatst

Op zich is het wel iets waar we over nadenken... Floor, het is niet in april maar in maart. Aan de andere kant heb ik zoiets van ik laat me niet mijn huis uit jagen door jou! Plus ik wil het liever een beetje in de gaten houden en de politie kunnen bellen als het de spuigaten uitloopt, al is het maar zodat ze hier in huis evt. geluidsmetingen kunnen doen (om discussie te voorkomen, vorige week riep hij ook alleen maar dat hij de muziek helemaal niet hard had staan). Dit om ook overlast bewijsbaar (en gedocumenteerd) te maken! (Met dank aan de adviezen van de man van Melis!).

Ik denk wel dat we de optie om evt. later op de avond te vluchten naar schoonouders maar open moeten houden. Vooral ook omdat buurman me heeft verteld dat zijn feestjes nog wel eens het hele weekend duren (en dit is met pasen dus het weekend duurt een dag langer!).

Geplaatst

Nou zeg! Met Pasen nog wel! Ja, dat verandert het verhaal! Tja, de politie in de stad is vast adequater, alle keren dat ik de politie heb gebeld (een keer was mijn vriendin 'ontvoerd' door een meesteroplichter die ze via alle media zochten en te pakken hadden gekregen als ze haar tel hadden getraceerd; een keer de overlast waar ik al over vertelde en één keer een gestoorde gek die hier midden in de nacht met 100 in een Ferrari door de wijk aan het scheuren was), kwamen ze simpelweg niet opdagen... Nou, take care!

Geplaatst

Floortje, ik las dat je n goede echo had. Top meid! Wat n opluchting!

En Beanie, niet normaal hoor. Als ie nu al zegt dat zijn feestjes t hele weekend duren..!! Nou ja!! En idd, goede moment om te kijken wat de politie doet en de overlast te documenteren. Ook bij aankondiging van een feestje gelden de normale overlastregels. Nou, die zal ie wel aan zijn laars lappen.

Sterkte hoor...houdt ons op de hoogte. Anders komen we helpen ;-)

Geplaatst

We hebben besloten dat we toch maar weg gaan volgend weekend... En inmiddels ook geboekt! Kasteeltje (B&B) in Zuid Limburg, klinkt slecht toch? Vrijdag en zaterdagnacht zijn we weg. Dus nu maar hopen dat zijn feestje dan ook echt over is. Ik had er enerzijds wel moeite mee, anderzijds zei manlief dat het ook niet zo zinvol was om ons minimaal een nacht druk te gaan zitten maken en waarschijnlijk ook minimaal een nacht niet te kunnen slapen. We gaan er van uit dat er genoeg andere mensen zijn die zullen aangeven dat er sprake is van overlast, en dan hebben wij het iig niet gedaan!

Mocht het nodig zijn: dan trommel ik het hele nachtbankje op! Laat hem maar eens ruzie krijgen met al die zwangere en bijna-zwangere vrouwen.... (nachtmerries zou je er van krijgen!)

Geplaatst

Jeejjjj!!! Ik heb wel zin om iemand in elkaar te rossen ;-))) Trommel ons maar op hoor! Je mannetje is heel verstandig, het is niet goed voor kleine boon als je je opwindt en niet slaapt! Heerlijk, lekker naar Limburg, zeker als het niet zulk zeilweer is als nu (ben het helemaal zat!)

Hé die Mees! Klopt, maar heb iedere. Week een echo joh maandag al nummer 8, gaat nergens meer over, maar ik klaag niet ;-) Jij al nieuws? Ik zal straks is bijlezen in het andere topic!

Geplaatst
Jaaaa, ik wil ook wel iemand in elkaar rossen, bij voorkeur van het andere geslacht...want die hebben me dit aangedaan..!!!!

Is het zo erg???

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst
Jaaaa, ik wil ook wel iemand in elkaar rossen, bij voorkeur van het andere geslacht...want die hebben me dit aangedaan..!!!!

Arme Sommie, je zit ook dubbel en dwars in de lappenmand! Ik stuur je de allerdikste knuffel die mogelijk is!

Beanie, 'Bomen' is ook voor zwangeren hoor, of ben je ook al uitgeboomd? No hard feelings uiteraard, hoop alleen dat alles oké is. Dr. Lief was heel blij met de enorme bos bloemen die ze gisteren heeft ontvangen ;-) We zijn haar eeuwig dankbaar. Dankzij jouw bemiddeling uiteraard.

• 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden