Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wahahahaaaa Beanie!! Dat gedicht!! Kom niet meer bij!!!

(en hoest met je dj buurman)

Het is goed he! Kwam ook niet meer bij! Zo herkenbaar....

DJ Buurman heeft het nog steeds niet begrepen... muziek ging net weer aan maar nog te zacht en te vroeg om nu al te gaan klagen. Zal maar preventief oordoppen indoen en als het nodig is bel ik vannacht wel weer aan. Volgens manlief kan ik dat beter doen, hij heeft inmiddels nogal veel respect voor mijn hormonen! De schat.... Als de buurman dat dan ook begrijpt zijn we weer een heel stuk verder!

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Het is goed he! Kwam ook niet meer bij! Zo herkenbaar....

DJ Buurman heeft het nog steeds niet begrepen... muziek ging net weer aan maar nog te zacht en te vroeg om nu al te gaan klagen. Zal maar preventief oordoppen indoen en als het nodig is bel ik vannacht wel weer aan. Volgens manlief kan ik dat beter doen, hij heeft inmiddels nogal veel respect voor mijn hormonen! De schat.... Als de buurman dat dan ook begrijpt zijn we weer een heel stuk verder!

Lol, ik hb nu al medelijden met DJ buurman. He will never know what hit him.

Niet goed om een zwangere vrouw te tergen......

Geplaatst
Lol, ik hb nu al medelijden met DJ buurman. He will never know what hit him.

Niet goed om een zwangere vrouw te tergen......

Daar kan hij maar beter snel achter komen! Is het tenminste snel over met de herrie!

Geplaatst

Hahahaha Beanie, heel goed dat jij richting dj buurman gaat. En goed die buik vooruit steken!!!:preggers: En deze als de dj buurman niet luistert::Whdatk:

(Volgens mij heb je nog weinig buik; dan gewoon kussen onder je shirt.)

Geplaatst
Hahahaha Beanie, heel goed dat jij richting dj buurman gaat. En goed die buik vooruit steken!!!:preggers: En deze als de dj buurman niet luistert::Whdatk:

(Volgens mij heb je nog weinig buik; dan gewoon kussen onder je shirt.)

Lol, kan je man je niet filmen als je gaat. Voor ons .....

Geplaatst

Trusten Sometimes. Ik ga :36_2_63: (ik zocht de tandenpoets-emo, maar kan m niet meer vinden. Die emo

s schuiven ook altijd.)

Morgen gaan we die film bekijken toch? ;-)

Geplaatst

Manlief is vanmorgen om 4.30 uur zelf maar gaan aanbellen.... BM DJ weet nu wel dat hij een probleempje heeft hopen we. Maar hoe nu verder? Die kerel spoort echt niet! Hij heeft al aangekondigd dat hij op 30 maart een feestje met 40-50 man heeft. Nou, ik kijk er naar uit!

Bij herhaling van dit weekend gaat er eerst een klachtenbrief naar de verhuurder, en later wordt het toch echt een hotline naar de politie. Maar eerst maar eens met de buren van de andere kant gaan babbelen, misschien dat zijn ook nog ideeën hebben? Zij hebben een klein mannetje van 2 jaar oud, een schattig ventje, ook daar heeft onze 'aardige' buurman gewoon rekening mee te houden ipv de hele nacht doortrekken! Heeft manlief trouwens ook tegen hem gezegd, dat hij misschien beter kon gaan slapen dan de omwonenden overlast veroorzaken...

Geplaatst
Manlief is vanmorgen om 4.30 uur zelf maar gaan aanbellen.... BM DJ weet nu wel dat hij een probleempje heeft hopen we. Maar hoe nu verder? Die kerel spoort echt niet! Hij heeft al aangekondigd dat hij op 30 maart een feestje met 40-50 man heeft. Nou, ik kijk er naar uit!

Bij herhaling van dit weekend gaat er eerst een klachtenbrief naar de verhuurder, en later wordt hettoch echt een hotline naar de politie. Maaeersmaar eens met de buren van de andere kant gaan babbelen, misschien dat zijn ook nog ideeën hebben? Zij hebben een klein mannetje van 2 jaar oud, een schattig ventje, ook daar heeft onze 'aardige' buurman gewoon rekening mee te houden ipv de hele nacht doortrekken! Heeft manlief trouwens ook tegen hem gezegd, dat hij misschien beter kon gaan slapen dan de omwonenden overlast veroorzaken...

Beanie, wij maken er grapjes over, maar wat irritant. Snapt die vent niet dat hij in een woonwijk zit en niet i. de club. Ik had vroeger zo een irritante stapper as buurman. Elke zaterdagavond om 5 u de afterparty bij hem thuis. Keihard housemuziek. Nooit echt wezen klagen, maar wel gevraagd of hij dat aub ff iets zachter of later kon doen, ondanks dat me meisje klaarwakker in bed stond iedere keer. Jaar later kreeg meneer verkering en jaar daarna kindje. En toen had ik een feestje. Kwam meneer klagen over de muziek en dat ze kleine niet kon slapen.

Toen moesten ze me wel vasthouden en hb ik hem verteld hoe ik dr over dacht......

Idioot!!!

Dus succes hoor meid en gewoon aan de bel trekken.

Geplaatst

Natuurlijk moeten er grapjes over gemaakt worden! Alleen 's nachts is het lastig om de humor er in te houden... We hebben helaas een heel slechte ervaring met een ws drugsdealende onderbuurman op ons vorige adres. Die veroorzaakte ook mn 's nachts overlast en als we er wat van zeiden werden we of bedreigd (en de politie deed niks) of we moesten het 'gewoon negeren want dan hadden we nergens last van'. Wij hadden een koopappartement, hij huurde. Goddank had hij wat foutjes gemaakt (hij stond niet in het huurcontract en niet ingeschreven bij de gemeente op dat adres) en vond hij het niet nodig om z'n huur te betalen.... Na een ellendige tijd volgde een uitzetting, voor ons een van de beste avonden van ons leven was. Ons huis was weer verkoopbaar! Maar ja, we zijn nu misschien wat overgevoelig op dit punt.

Heb op internet een soort stappenplan gevonden wat we kunnen gaan volgen om deze vriend aan te gaan pakken. Ik denk vanmiddag eerst maar eens praten met de buren aan de andere kant van hem (zijn hele leuke mensen) en misschien ook nog met meneer zelf. En afspraken maken. Dat is het eerste wat we nu moeten gaan doen!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Beanie, mijn man heeft volgend weekend nachtdienst en die treedt streng op bij geluidsoverlast. Wil je zijn nummer? ;-)) Gewoon de politie bellen en vooral blijven bellen als het niet stopt, dan mogen/kunnen ze namelijk al zijn apparatuur in beslag nemen!

Tip van m'n man; zorg ervoor dat de politie eerst bij jou in de woning de geluidsoverlast kan constateren zonder dat je de buurman eerst zelf hebt aangesproken. Op die manier kunnen ze de geluidsoverlast ook zelf waarnemen en vastleggen in het systeem. Een andere weg om te bewandelen kan de buurtregisseur zijn, die zal dan 1 op 1 in gesprek gaan met de 'famous' DJ.

Oh, sorry, het is al ochtend en ik schrijf vrolijk het nachtbankje vol, excuses!

Geplaatst

S Morgens mag ook hoor, hier schrijven. Zijn nog de naweeen vd nacht ;-)

Wat n ellende Beanie. Word je toch gek van!!!

goeie tips van Melis! Want dit kan echt niet!

Geplaatst
Beanie, mijn man heeft volgend weekend nachtdienst en die treedt streng op bij geluidsoverlast. Wil je zijn nummer? ;-)) Gewoon de politie bellen en vooral blijven bellen als het niet stopt, dan mogen/kunnen ze namelijk al zijn apparatuur in beslag nemen!

Tip van m'n man; zorg ervoor dat de politie eerst bij jou in de woning de geluidsoverlast kan constateren zonder dat je de buurman eerst zelf hebt aangesproken. Op die manier kunnen ze de geluidsoverlast ook zelf waarnemen en vastleggen in het systeem. Een andere weg om te bewandelen kan de buurtregisseur zijn, die zal dan 1 op 1 in gesprek gaan met de 'famous' DJ.

Oh, sorry, het is al ochtend en ik schrijf vrolijk het nachtbankje vol, excuses!

Thanks Melis! Daar heb ik wat aan! Helaas is er hier op IJ.burg geen 24 uurs bemand politiebureau (wat ik niet zo goed snap, er wonen hier 15.000 mensen geloof ik!). Maar dat is zeker een goede tip (hebben we overigens bij de eikel waar we eerder mee te maken hadden ook wel gedaan, zodat ze het zelf konden constateren). Ik denk dat we vanmiddag maar een 'afspraken' met hem moeten gaan maken, naar aanleiding van wat er in het huurcontract staat. Zullen wel eenzijdige afspraken worden maar dat is dan zijn probleem. Wij hebben dan wat om mee te 'slaan'. Overigens snap ik hem sowieso niet zo goed. Het is hier vrije sector en de huurprijzen zijn best behoorlijk hoog. Dus de verhuurder stelt ook hoge eisen aan de inkomens, de inkomensgrens ligt hoog. En hij heeft geen werk. Een vriendin van hem staat als (hoofd)huurder op het contract, of hij als medehuurder vermeld staat weet ik niet. Maar hij woont er dus alleen. Dus als de verhuurder van hem af wil hebben ze al meteen een punt tegen hem. Hoe stom kun je dan zijn?

Leidseplein is wel een eindje uit de buurt.... Denk dat ze uit Oost komen. Maar als de idd geluidsoverlast streng aanpakken kan hij wat verwachten op z'n feestje op 30 maart! Vanaf welk tijdstip is het reëel om te gaan klagen over geluidsoverlast?

Geplaatst

Beanie, ik laat manlief even zelf reageren ;-))

Hoi Beanie,

wat vervelend om zoveel last te hebben van je buurman.

Ik adviseer altijd eerst om met de buurman in contact te treden, dit met de simpele reden om hem de tijd te geven er zelf iets aan te doen, zelf afspraken te kunnen maken over de overlast (in jouw geval, wanneer hij wel kan/mag draaien zodat jij er geen last van hebt, bijvoorbeeld als jij werken bent).

Nu begreep ik uit het verhaal dat jij al geprobeerd hebt om hem te vragen de overlast te beperken. Als jullie er zelf niet uitkomen adviseer ik het volgende:

Er bestaat zo iets als "voor de nachtrust bestemde tijd" deze tijd loopt van 22.00 uur tot 07.00 uur (kan per gemeente verschillen, maar deze tijd houdt de politie in het algemeen aan). Los van deze tijden mag niemand een ander overlast veroorzaken, dus ook niet overdag.

Ik kan mij voorstellen dat jij overdag wilt slapen tijdens je zwangerschap.. Je moet een ander wel zijn leven gunnen of gelegenheid geven om werkzaamheden te verrichten (boren en zagen). Om hier afspraken over te maken heb je toch weer je buurman nodig.

Ik zou om die reden het volgende doen:

Overlast na 22.00 uur? Naar de buurman toe, zeggen: "ik heb last van je muziek, dat moet nu stoppen." (hier moet de buurman zich aan houden, dus niet een beetje muziek of geen bas, maar gewoon GEEN OVERLAST).

Noteer al jouw acties! Hou als het waren een dagboekje bij.

Na je bezoek aan buurman nog overlast? De politie bellen op 0900-8844 en vraag om eerst bij jou te komen luisteren. Hou er rekening mee dat de politie bij deze meldingen pas binnen 1 uur bij jou is. Zorg dat je telefoon aan blijft staan (ook al wil je zelf naar bed en ben je moe) zodat de politie jou kan bereiken. Vraag er ook nadrukkelijk om om teruggebeld te worden!! (noteer ook dit alles, met naam en stamnummer van de betreffende agenten)

Belt de politie jou en is de overlast nog gaande, vraag de agenten dan bij jou binnen om de overlast waar te nemen.

Laten de agenten niks van hun horen en komen ze niet (komt bijna niet voor) bel dan nog een keer 0900-8844.

Als de agenten langs zijn gegaan en jou na afloop pas bellen, vraag dan aan de agent of hij de melding ook vast wil leggen (dossier opbouw).

Is de agent weg en begint de overlast weer? Bel opnieuw 0900-8844, meld dat er weer overlast is en verzoek de agent om op te treden.

Meld ook dat je zwanger bent en dat de overlast voor jou heel erg is.

Zorg dat je ook in contact komt met de wijkagent/buurtregisseur en meld aan hem ook jouw bevindingen mbt de geluidsoverlast. Vraag ook aan hem om in gesprek te gaan met de veroorzaker.

Zorg dat je ook een brief schrijft aan de verhuurder. Zet hierin al jouw reeds ondernomen acties en vraag aan hun of zij de overlast een keer waar komen nemen.

Bij de politie werkt het meerstal als volgt:

- 1e melding op een avond = naam noteren en waarschuwen en registratie in computer systeem

- 2e melding op een avond = (indien eigen waarneming) proces-verbaal opmaken

- 3e melding op een avond = proces-verbaal opmaken en veroorzakende factor (dj set) in beslag nemen

ik hoop dat je hier iets aan hebt, laat maar weten als je meer wilt weten!

P.S. M.b.t. de werkloze buurman, wellicht onderverhuur? Misschien kan je dat meenemen in de brief gericht aan de verhuurder? En wellicht je verdenkingen melden richting de politie dat hij er mogelijk niet staat ingeschreven ivm hoge woonlasten/werkloosheid? Heb je iig weer wat om mee te slaan richting de verhuurder ;-))

Geplaatst

Dank je wel! Eerste stap is nu zeker het gesprek aangaan en hem duidelijk maken dat hij zich zal moeten aanpassen. Leuke taak voor vanmiddag!

Ik/wij heb(ben) hier heel veel aan! Wat fijn dat je snel reageert! Super!

Geplaatst
Dank je wel! Eerste stap is nu zeker het gesprek aangaan en hem duidelijk maken dat hij zich zal moeten aanpassen. Leuke taak voor vanmiddag!

Ik/wij heb(ben) hier heel veel aan! Wat fijn dat je snel reageert! Super!

Succes vanavond beanie!!

Geplaatst

Thanks dames!

Gisteravond 22.30 wilde ik naar mijn bedje, had wat slaap in te halen, maar helaas in de slaapkamer weer duidelijk hoorbare muziek. Dus ik maar weer aangebeld, ik was het echt spuugzat. En hij weer roepen dat de muziek niet hard stond en dat ik maar binnen moest komen luisteren... Echt niet, hele huis stond blauw van de rook en daar ga ik echt niet naar binnen nu. Hij vond het achtergrondmuziek. Ik was echt pissig, heb ik hem ook gezegd. Ook dat ik misschien een beetje te heftig reageerde maar dat dat zijn eigen schuld was, hij had ons tenslotte al 2 nachten van onze slaap gehouden. Maar de muziek stond helemaal niet hard. Nee dat zei hij zondagmorgen ook, desondanks kon manlief hem precies vertellen welk nummer hij als laatste aan had staan. Dus ik heb hem gezegd dat hij er gewoon maar rekening mee moet gaan houden dat het hier heel gehorig is! Ging hij nadenken wat hij kon gaan isoleren want in zijn vorige huis kon het allemaal veel harder.... Waarschijnlijk komt het geluid via de ventilatiekanalen, dus daar is gewoon helemaal niks aan te doen. Ja, hij zal zich moeten gaan aanpassen. Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik vandaag maar de verhuurder ga bellen voor overleg. Heb gewoon geen zin om elke keer deze discussie met hem aan te moeten gaan... Want dat wordt als ik het goed inschat een dagelijkse!

Nou, genoeg gezeken, over tot de orde van de dag... (of nacht??)

Geplaatst

Nou Beanie, echt niet normaal hoor. Dit komt inderdaad niet meer goed, via de 'gewone' kanalen (buurman vragen stiller te zijn met muziek ed).

Ja, gelijk verhuurder contacten. En hopelijk zit ie in illegale onderhuur, dan moet ie weg.

Wat n gedoe. Kun je echt niet gebruiken. Sterkte meid!

Geplaatst

Sommie, ben je wakker? Gefeliciteerd! Heb je Jip en Janneke champagne gedronken? Hoop dat je blij bent!

Hier gisteren zo'n drukke dag gehad dat ik écht niet kan slapen... Helemaal hyper, lig al de hele nacht tollend in bed. Droomde net terwijl ik even in slaap viel dat ik met een vriendje van vroeger (die ik gisteren ook na jaren weer eens zag) bij jou ging eten ;-) Nou ik heb ze lekker op een rijtje toch? Toch maar proberen nog even te slapen, want morgen nog werk. Dikke knuf, ook voor de andere wakkeren! X

Geplaatst

Hoi lieve floor, bn idd wakker. Klaarwakker zelfs. Dankje voor felicitaties..

Vandaag officieel de overdracht gehad. We hebben een huis. Joepie!!!

Ben erg blij, maar ook bang. Zoveel te doen.. eerst maar vandaag de datum voor het bezorgen van de babykamer vastgelegd.. :)

Gekke dromen floor, hb ik geen last van, slaap te kort om te dromen. Maar dat etentje hou je tegoed, met Maxie, das denk ik beter..;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden