Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De punctie zit erop.

Het viel reuze mee.....de naweeen van nu vallen me meer tegen.

De oogst is super 8 eitjes maar liefst!!!!

Nu lekker mn bedje in.

Hopen op een goed bericht donderdag dat ze zijn bevrucht en dan vrijdagochtend de TP.

@noes ik hoorde je wel maar zag je niet:))

Hoe is het gegaan??

Liefs linda

Terugplaatsing

19 maart Emsie 23 maart Lucia 23 maart koolmees 25 maart claus 25 maart Misa 27 maart moki 29 maart Danore 4 april GeBee 9 april Megan 9 april cochanel 12 april Lindaah.

Geplaatst

He Linda! Dank je wel voor het kaartje, wat lief!! Was ik zo luidruchtig?? :-) Wat een goede opbrengst, 8 eitjes maar liefst, super! Nu lekker onder de wol.

Bij mij ging de punctie ook relaxed, ik voelde alleen links en rechts het aanprikken, maar het viel mee. De opbrengst was 5 mooie eitjes, dus daar ben ik ook blij mee. Nu maar hopen dat er wat bevrucht wordt, spannend!

Ik hoorde al van de aardige dokter dat het jou (ze noemde je patient 1) ook was meegevallen. Ik begin nu ook wat te voelen, dus duik ook lekker mijn bedje in, even wat slaap inhalen!

Tot vrijdag!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Echo

10 april Faye (1e FM)

11 april - Melis25 (uitgangsecho)

12 aprl - patrician (tweede echo in KID traject)

Terugplaatsing

19 maart Emsie

23 maart Lucia

23 maart koolmees

25 maart claus

25 maart Misa

27 maart moki

29 maart Danore

4 april GeBee

9 april Megan

9 april cochanel

12 april Lindaah

12 april noes73

Testen

1 april Misa

2 april Emsie

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR

26 april Lindaah

26 april noes73

Geplaatst

Lindaah&Noes de punctie zit er op! meiden, nu lkkr bijkomen met dit mooie resultaat. mijn duimen draaien voor jullie!

Cochanel, ik hoop ook voor jou een terugplaatsing vandaag??? suc6!

Patrician welkom! klets lkkr mee zou ik zeggen, al is het wel een heel druk bankje, kan het zelf bijna niet bijhouden/overzien!

e82 succes met het zetten van de pregnyl en hopen op een goede pijnloze punctie

blue_fairy, begijp ik nou goed dat jij eiceldonor bent?! wouw wat bijzonder! nu hopen op een goed resultaat.

Faye 1974, spannend ook voor jou weer de zoveelste poging!

hier alles rustig wd 2. de eerste wk gaat altijd nog wel maar dan die tweede wk....blegh!

Geplaatst

Drukke dag voor veel dames:

@ Noes en Linda: fijn dat de punctie meeviel en de opbrengst goed was. Nu even bijkomen voor jullie! Hopelijk donderdag goed nieuws over de bevruchtingen.

@ E82: hopelijk was de echo goed en dan vanavond de pregnyl?

@ Cochanel: ik hoop dat je cryo mooi ontdooit was.

Ik had vandaag een mooi ontdooide cryo en de teruplaatsing ging goed, nu wachten.....

Geplaatst

Hey dames hier vanochtend echo gehad, 9 follikels. W.s 10 maar doirdat mijn eierstok tegen de bmwand aan lag kon ze hem niet helemaal goed meten. en w.s ook nog paar kleintjes die meedoeb.

Vanaaf 21.00 pregnyl.

Donderdag 8.00 de punctie!

Reageer vanaaf even op de anderen zit op mijn mob en dat is niet zo handig

Geplaatst

@Danore, gefeliciteerd. Wat een ontzettend fijn bericht, ZWANGER!

@Susan1. Ik duim voor een positieve uitslag. Kan me voorstellen dat het al een goed teken is dat je nog niet ongesteld bent, toch? Ben nog niet zo ervaren, ik was echt voor de testdatum ongesteld. Spannend hoor!

Alle andere dames, sterkte met spuiten, puncties, tp's en broeden!

Geplaatst

@Susan1: Ik ben al aan het duimen voor je, sterkte morgen. Knap hoor, dat je je kan inhouden om niet te testen! Bij mij zou toch de nieuwsgierigheid het van de angst winnen. Voel je nog iets "anders"? :goodluck1:

@Megan80: Wat fijn dat de cryo goed ontdooit is, nu lekker broeden!!

@e82: Donderdag de punctie met 9 of 10 follikels, dat ziet er goed uit!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag eerste iui behandeling gehad gewoon in eigen cyclus ik had een mooi follikel dus dat zat goed. De arts was alleen niet zo te spreken over de hoeveelheid sperma cellen na opwerking waren er 4 miljoen over en 50% bewegelijk dus kans niet echt groot maar hij zei dat het niet kansloos was,

Nu echt onwijs veel buikpijn en heb al 2 paracetamollen op, nu moet ik 15 dagen wachten tot menstruatie wel of niet komt.

Iemand nog zelfde dingen meegemaakt?

Geplaatst

Hey allemaal, wat een verhalen te lezen op dit bankje zeg! Ik probeer alles te volgen...

megan@. Ooohhhh wat spannend hè....! Ik leef met je mee!

@ iedereen: ik had vanmorgen gebeld of de ontdooiing gelukt was, ik werd gek vd zenuwen, de TP is goed gegaan, we konden op een tv meekijken en hebben ons cryootje ook gezien.

ik ben de hele dag al erg emotioneel. En hoe je t ook went of keert.....ik voel me nu al anders..... Ook als t niet goed zal gaan heb ik dit gevoel al in elk geval mogen ervaren!

Liefs voor jullie allemaal!

:toppie:

Geplaatst
@Susan1: Ik ben al aan het duimen voor je, sterkte morgen. Knap hoor, dat je je kan inhouden om niet te testen! Bij mij zou toch de nieuwsgierigheid het van de angst winnen. Voel je nog iets "anders"? :goodluck1:

hoi bedankt alle dat juli voor me duimen ik voel me niet anders wel wat buikpijn rugpijn een beetje en zere borsten ben ook grieperig de menstruatie is nog niet gekomen hoop zo op goed nieuws al ben ik bang van niet na die negatieve test van maandag .maar waar blijven me regels dan heb geen hormonen gebuikt snap er niks meer van mijn menstruatie zou vrijdag komen maar dat was toen eenmalig bruin (volgens mij heb ik at al vaker hier geschreven hhhh)

linda en noes lopen juli ook in Breda

Geplaatst

Er is idd veel gebeurd vandaag!

Proficiat voor de gelukkige onder ons.

Sterkte voor degene waar het niet gaat zoals het gaan moet.

Het bijkomen gaat gestaag heb erg veel last van de morfine ben de hele dag al dizzy ondanks het vele drinken en de rust.

@ noes 5 eitjes toppie!! nu afwachten tot donderdag of ze aanslaan.

Je was totaal niet luidruchtig........ik lag bij het groene dekentje en hoorde jullie om 9.30 binnenkomen dacht nog zal ik ff roepen maar neeh er lag nog iemand en wilde de weelde aan rust niet verstoren :-)

Wie weet zien we elkaar vrijdag weet dat de terugplaatsing tussen 10.45 en 11.30 zal zijn.

ik ga nog 2paracetamols naar binnen werken en dan het mandje maar weer in.

Iedereen een fijne avond.

Geplaatst

@susan1.......

Nee wij lopen bij het Medisch Centrum Kinderwens in Leiderdorp.

Is er zo fijn totaal geen ziekenhuis gevoel het is er heel erg persoonlijk je bent er geen nummertje.

Alle tijd en verzorging die je nodig hebt.....

Geplaatst

Susan ik duim voor je morgen! Spannend!

Wat geinig meiden dat jullie naast elkaar lagen! Ik moet er ook altijd aan denken: zal ik iemand kennen in de wachtkamer? :)

Mooie opbrengst trouwens!

Wat prachtig hè cochanel en megan. Heb je je mini-baby lekker bij je, nu lekker vasthouden!

Esther en clickster, spannend nu de horror wachtwken in!

Geplaatst
De punctie zit erop.

Het viel reuze mee.....de naweeen van nu vallen me meer tegen.

De oogst is super 8 eitjes maar liefst!!!!

Nu lekker mn bedje in.

Hopen op een goed bericht donderdag dat ze zijn bevrucht en dan vrijdagochtend de TP.

@noes ik hoorde je wel maar zag je niet:))

Hoe is het gegaan??

Liefs linda

Terugplaatsing

19 maart Emsie 23 maart Lucia 23 maart koolmees 25 maart claus 25 maart Misa 27 maart moki 29 maart Danore 4 april GeBee 9 april Megan 9 april cochanel 12 april Lindaah.

Linda, wat goed! Laat t maar snel vrijdag zijn :laugh:

..

Geplaatst

Noes, ook vanaf dit wachtbankje duim ik voor je!

clickstar, volhouden he? Op dit bankje duurt t net zo lang haha. Maar mijn duimen draaien ook voor jou!

Susan, ik duim me een ongeluk! Ik hoop zo op een positieve test voor je!!

E82, dat klinkt als een mooie opbrengst. Hopelijk is dat bij de punctie ook zo!

Cochanel, heerlijk broeden nu vrouw!! Succes met de wachtweken!

Esther, hoop doet leven dus blijf positief!

Ik schrijf niet zo heel actief meer mee want heb niet zoveel te melden. Die 12 (ok ok, nu nog 8) weken duren lang... Maar ik lees wel mee hoor!!

..

Geplaatst

Esther, nee helaas kan ik niet met je meepraten. onze 1ste iui is geannuleerd op de dag van de inseminatie omdat het zaad van mijn man 0% was na opwerking...dat was wel even slikken. wij moesten gelijk door voor isci. Maar het een kans, probeer erin te geloven!

Susan1 tuuurlijk duim ik voor je. geen bloedverlies meer gehad?

Megan 80, wat fijn dat je weer een tp hebt gehad. moet jij nu ook die bolletjes gebruiken? ik wel ondanks dat ik verder alles natuurlijk gaat.

E82 spannend, donderdag de punctie! zie je er tegenop?

Cochanel, zet m op! die zenuwen herken ik. wij werden gebeld en dan zit je echt te wachten naast je tel alsof je de uitslag krijgt van je eindexamen. dit moment kunnen ze je iig niet meer van je af nemen. waar ben jij onder behandeling omdat je mee kon kijken? dat lijkt me dubbel bijzonder, zou ik ook wel willen....

Noes en linda, lkkr slapen en dromen over mooie embryo's

Misa leuk dat je ons blijft volgen. De wachtwk zijn idd echt killinGGGG maar jou weken net zo denk ik....

Geplaatst

Hallo allemaal,

Tjeej, een dag niet gelezen en meteen minimaal 4 pagina's door te spitten, maar gelukkig met 1 mooi en prachtig bericht van Danore! WAUW!! Wat geweldig dat je positief getest hebt, al wel 3 x! Gefeleiciteerd! Nu wij wachtenden en komend wachtenden nog he!! Het bankje word hopelijk nog wel iets groener deze maand!!

Hier nu wachtdag 5 en de pregnyl is nu volgens mij wel uit mijn lijf. Geen lasten of pijntjes, eigenlijk gewoon niks. Gewoon geduld hebben en nog 1,5e week wachten.

Hopelijk met jullie allemaal gestaag verder in het proces. E82, Mooie opbrengst, hopelijk ook een mooi wondertje wat je snel mag gaan koesteren, lekker warm en zacht van binnen! Maar eerst de punctie donderdag, succes en lief zijn voor jezelf!

Susan1; zet m op morgen! Kleur dat wachtbankje groen, het kan niet groen genoeg zijn, het is overigens Lente dames!!

Geplaatst

Cochanel, zet m op! die zenuwen herken ik. wij werden gebeld en dan zit je echt te wachten naast je tel alsof je de uitslag krijgt van je eindexamen. dit moment kunnen ze je iig niet meer van je af nemen. waar ben jij onder behandeling omdat je mee kon kijken? dat lijkt me dubbel bijzonder, zou ik ook wel willen....

....

hey Clickstar, dat is in het UMCG, idd heel appartement om je embryootje te mogen zien! Ik heb ook de punctie van 24 eitjes kunnen meekijken (althans mijn mannetje, want ik was meer aan het puffen...)

Liefs!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden