Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Voor mij is vandaag dus WD4, best lang wachten tot 26 april... Die dag mag ik bloed prikken en krijg ik de uitslag. Ik herken het gevoel van Colle volledig. Deze keer voelt het allemaal toch net wat intenser dan de voorgaande TP's omdat het de allerlaatste kans is.

E82 : naar nieuws voor je, maar laten we hopen dat je ze niet nodig hebt.

Linda: wat vervelend voor je. Ik heb ook een keer een ( bijna) overstimulatie gehad, bij vertelden ze me ook op te letten op wijzigingen in mijn buikomtrek. Als die ineens toeneemt ook contact opnemen met het ziekenhuis van het devies.

Geebee en clickstar: succes de komende dagen.

Geplaatst
Voor mij is vandaag dus WD4, best lang wachten tot 26 april... Die dag mag ik bloed prikken en krijg ik de uitslag. Ik herken het gevoel van Colle volledig. Deze keer voelt het allemaal toch net wat intenser dan de voorgaande TP's omdat het de allerlaatste kans is.

E82 : naar nieuws voor je, maar laten we hopen dat je ze niet nodig hebt.

Linda: wat vervelend voor je. Ik heb ook een keer een ( bijna) overstimulatie gehad, bij vertelden ze me ook op te letten op wijzigingen in mijn buikomtrek. Als die ineens toeneemt ook contact opnemen met het ziekenhuis van het devies.

Geebee en clickstar: succes de komende dagen.

Dan is het nu wel heel spannend voor je.....zal duimen dat ook jij de 26e positief test.........noes73 en ikke moeten dan ook testen........

Ik voel me ondanks mn grote buik super goed....moet idd ook de omtrek in de gaten houden.

Ook nu met WD4 gaat het prima de onrust om te gaan testen zal nog wel komen.

slaap lekker allemaal voor straks....

morgen weer een spannende dag voor iedereen........

Liefs

Linda

Geplaatst
Spijtig genoeg moet ik juli vertellen dat ik een vroege miskraam heb gehad zondag begon ik te bloeden

ik kom weer op wachtbankje van mei we hebben nog twee cryos over.

op de moment voel ik me leeg maar ik besef nu heel goed dat we zo geluk hadden met onze tweeling van de eerste ivf dat gelijk was gelukt

succes voor iedereen hoop voor juli dat juli negen maanden zwanger mogen zijn

Ah nee, Susan dat is verdrietig! Hoe gaat het nu?

Geplaatst

Dames, wat blijft dit spannend hier! Ik blijf meelezen al reageer ik niet zoveel. Was toch heftiger dan verwacht, de miskraam. Zeker nadat ik aan de vpl uitlegde wat ik zag en zij vertelde dat t waarschijnlijk dan een tweeling zou zijn geweest...dat kwam toch even weer hard aan. Stom natuurlijk, want van 1tje was net zo erg, maar t was weer even confronterend.

Heel veel succes hier dames!!

..

Geplaatst

Hey dames,

Best heftig al die berichten hier, verdriet en vreugde zo naast elkaar...

Ik wil de meiden die het nu zwaar hebben en die verdrietig zijn heel veel sterkte wensen!!!

En de velen die op het wachtbankje zitten.....succes! Ik begin inmiddels gek te worden op mijn wachtdag 8. Ben redelijk labiel van alle stress en ik ben bang dat al die hormonale tabletten ook niet echt zorgen voor stabiliteit... :fear2: Ook ben ik met vlagen ineens kotsmisselijk, terwijl dit nog helemaal niet kan...:throw_up:

Ik gebruik Lutinus als vaginale tabletten, die moet ik zelf betalen, maar dat wilde ik liever dan elke keer 2 van die bolletjes.... Ik had het idee dat ik bij 1 keer niezen ze allebei achter mijn oren had zitten ??:new_shocked:

Maar ook met Lutinus ben ik hoofdsponsor inlegkruisjes hoor :-S

Ik herken het gevoel van die onzekerheid heel goed, en helemaal nu ik de laatste wachtweek in ga..... van hoop naar wanhoop en andersom....

Meiden, veel sterkte, succes en liefs!:icon_flower:

Cochanel

Geplaatst

@ Susan, wat een ontzettend slecht nieuws, dat is wel het laatste waar je op wacht... zeker na zo'n goede start. Veel sterkte in de komende tijd!

@ E82: Je zei het tegen mij ook nadat ik geen cryo's had, heel jammer, maar we gaan er vanuit dat je ze NIET meer nodig hebt!!! Groen aan het einde van die 2 wachtweken!!

@ Lindaaah; wel lief zijn voor jezelf en het rustig aan doen hoor, risico op overstimulatie zou zonde zijn!!

Hier begint de spanning te stijgen en ik moet (met schaamrood op mijn kaken), bekennen dat ik het afgelopen zondag ineens op mijn heupen kreeg en het niet meer kon houden. Ik had nog 1 test in de kast liggen van een pakket wat we ooit eerder hadden gekocht en ik wilde die eigenlijk bewaren tot aanstaande vrijdagochtend, zodat ik de uitkomst al wist voor de bloedtest (ik moet er bij vertellen dat mijn man vrijdagmiddag op scoutingkamp gaat tot zondagmiddag en we daarna een communiefeest hebben en elkaar dus het hele weekend niet zien. We mogen bellen tussen 13 en 14.30 en ik moet om 14.30 ook gaan optreden met de band), dus ik dacht, als ik dan 's morgens al test, dan kunnen we het nieuws samen ontvangen. Maar goed, afgelopen zondag hield ik het dus niet meer en heb ik dus die test uit de kast gerukt en heb de test gedaan. Op wachtdag 10, met mijn 2e plasje van de dag. Uitkomst: noppes..... en SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD en ik voelde me echt een watje dat ik mezelf had laten verleiden en niet sterk genoeg was om netjes te wachten tot vrijdag zoals ik mezelf beloofd had)!! De andere kant was: Ik vond het wel fijn om even met mijn 2 voeten op aarde terug terecht te komen, want de dag daarvoor voelde ik me zo waanzinnig zwanger dat ik zeker wist dat de uitkomst zo groen als gras zou zijn zeg maar. Maar helaas. En het kan dus makkelijk veel te vroeg zijn geweest en alle symptomen konden heel goed geweest zijn van de Utro en van mijn fantasieën. Ik voelde me de dag daarna in ieder geval heel anders. Ik weet nu natuurlijk nog steeds niks. Voor hetzelfde geld was de HcG te laag om te meten, je weet het niet, alhoewel je op het vroegtest forum toch wel leest dat de meesten al met 10 dagen kunnen zien of het wel of niet gelukt is. Nu wil ik nog steeds wachten tot aanstaande vrijdag, maar vond het vandaag ineens weer heel moeilijk. Liep door de Etos en dacht: ik neem er toch gewoon 2 mee... ik wil het zo graag zien... die streepjes! Maar ik heb ze niet meegenomen... Ik (en jullie natuurlijk ook) hoop zo dat het lukt, ook al weet ik dat de kans klein is als het de eerste x is en wat dat betreft hebben jullie het allemaal al veel meer verdiend gezien de processie die een ieder al heeft meegemaakt. Ik moet toch maar wachten tot vrijdag en ik hou hoop dat mijn HcG te laag was om te testen en dat er nog een kans is op een positieve uitslag. Ik ben vandaag gestopt met de Utrogestan. Dus we zien wel wat er de komende dagen gaat gebeuren. Ik hoop dat er niks gebeurt en ik fantastisch nieuws te horen krijg. Die eerste week wachten ging nog wel, maar nu het nog maar 3 dagen is, is het top of mind moet ik zeggen! Ik voel niks moet ik bekennen. Geen pijnlijke borsten, soms een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, moeite met eten, moeite met geuren, maar dat kunnen ook nog steeds bijwerkingen zijn van de Utrogestan. Geen idee. Ik troost me maar met de gedachte dat er ook andere vrouwen zijn die niks voelen van de zwangerschap en toch zwanger zijn. Er blijven uitzonderingen op de regel en dat geeft mij hoop. Nu nog de moed om te wachten tot vrijdag... duim duim duim... ook voor alle anderen natuurlijk!!!

Groetjes, "watje" GeBee!

Geplaatst

Aaah, GeBee, wat een spanning he?! Tis je enorm gegund om een positieve test te krijgen!

Ik moet zeggen dat ik bij mijn eerste -doorgaande- ivf (waar B.rando uit voortkwam :laugh: dus de eerste keer raak kan heus) ook helemaal niks, noppes voelde... En toen teste ik op dag 10 heeeeel licht positief met en kv2x5 (zijn meest gevoelig vor hcg). Dus het kan nog hoor...!

Ik duim met je mee!

...

Geplaatst

Mijn baarmoeder en embryo voeren een heus gevecht uit. Sinds gisteren plotseling regelmatig forse buikpijn/krampen en vanochtend wat oud bloederig slijm, echter nog geen bloeding. Vrijdag is NOD, hopen dat ik het red. Wel erg onzeker nu.....

Geplaatst
Mijn baarmoeder en embryo voeren een heus gevecht uit. Sinds gisteren plotseling regelmatig forse buikpijn/krampen en vanochtend wat oud bloederig slijm, echter nog geen bloeding. Vrijdag is NOD, hopen dat ik het red. Wel erg onzeker nu.....

Megan@ heel herkenbaar die krampen...ik heb vandaag nog met de gyn gebeld...zij zeggen dat het een kwestie van afwachten is... dinsdag officieel testen, maar pffff wat een stress en onzekerheid he.

Wat bedoel je met NOD? Ik ben nog niet zo'n ster met afkortingen. Succes meid!!

Liefs Cochanel:bye:

Geplaatst

Haha, ik zit ook niet zo in alle "termen". Ik weet niet waar het een afkorting van is, maar er wordt de dag van de verwachte menstruatie mee bedoeld. Aangezien ik eigenlijk altijd precies op tijd ben zijn de komende dagen dus cruciaal

Geplaatst

ff egoberichtje, ik heb vanmorgen (wachtdag 10) getest. Uiteraard weer negatief. Ik begin steeds depressiever te worden. En ik vraag me serieus af of ik ooit in mijn leven een positieve test zal gaan zien... Ik zit er doorheen. Wat moet ik in vredesnaam gaan doen als ik nooit mama mag worden.... Wat een drama allemaal...ik vind het zo verdrietig allemaal, ik wil niet mijn hele leven laten beinvloeden door dit traject...maar het lukt me niet om er overheen te stappen....:bye2::nerves:

Liefs Cochanel

Geplaatst

Oh misa wat vreselijk verdrietig! Net als bij Suzan zo mooi begonnen en dan dit.... Alsof alles al niet zwaar genoeg is met dat hele traject!

@vroegtesters; kop op hoor meiden! Bij mijn gelukte poging tests ik pas op dag 13 met KV heel licht positief, dusalles kan nog!

Ik heb vanmiddag een tp! Dan mag ik me samen met jullie helemaal gek maken! :)

Geplaatst

Lieve cochanel, ik begrijp je verdriet! maar je weet dat wd 10 nog te vroeg kan zijn. al had een vaag streepje meer hoop gegeven.

dit is toch je eerste ivf? mij werd verteld dat er niets voor niets 3 pogingen vergoed worden. de kans van slagen in de eerste poging is klein. dus meid blijf hoop houden, echt! denk dat iedereen deze onzekerheid heeft. zal het ooit lukken...?

wanneer ga je nu weer testen? even 2 dgn niet? nou meid, hou vol!

@ Megan wat spannend zeg! morgen testen??? duim ook voor jou!

Faye succes vanmiddag. en dan de wachtwk in...

Misa hoe gaat ie met jou? even rustpauze genomen?

e82 hoe gaat het met wachten? geen enkele embryo kon de vriezer in??? nouja zeg! weet je ook waarom? zoveel embryo's en geen enkele kon de vriezer in??? dat geloof je toch bijna niet?!

haha 'watje' Gebee! het is morgen onze testdag he? hoeist met jou? voorgaande keren teste ik ook al rond wd 10 dus je bent echt geen watje. maar balen die hij negatief was....

meiden, wat gun ik jullie allemaal een positieve test! respect voor jullie allemaal! fijn om op dit forum te schrijven en te lezen. het steunt me echt. fijn om te weten dat ik hier niet alleen in sta.

hier wd 11 na cryo. gelukkig NOG geen bloed te bekennen. morgenochtend testen dus nog even 24 uur geduld. wordt vervolgd..... ;-)

Geplaatst

****even inbreken****

Ik lees hier over het testen , wanneer testen enz enz enz. Ik WEET het, dat wachten is slopend:mad:!

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap op dag 10 getest en toen was het positief, later bleek van een tweeling.

De tweede zwangerschap deed ik weer een test op dag 10 en was vreselijk verdrietig dat het niets deed... Dag 14 weer gestest.. zwanger.

Dus... er is soms echt een reden dat het "pas" dan mag. Ik weet nu uit eigen ervaring dat een paar dagen wachten heeeel veel verschil kan maken!

Wil hiermee niet kwesten of betweterig overkomen, maar wilde wel ervaring delen.

Succes meiden!

Gr Zomer

Geplaatst

Hallo allemaal,

Spannende dagen vandaag en de komende dagen voor de andere meiden. Hier sinds vanmorgen licht bloedverlies, dus de hoop is me in de schoenen gezakt eerlijk gezegd.

@Zomer, dank je wel voor je opbeurende post! Dat is goed om te weten (voor een volgende keer). Ik had al zo'n vermoeden dat het bij iedereen vast anders zou zijn.

@Clickstar, succes morgen (of heb je vandaag al getest???) Hoop dat je het wachtbankje groener gaat kleuren!

Morgen weer meer nieuws, ga toch morgen maar de bloedtest doen, dat moet in ons ziekenhuis.

Groetjes GeBee

Geplaatst

Zomer@ bedankt voor je berichtje, dat is fijn en mooi om te lezen....het geeft wat hoop....

Geebee@ oh wat een onzekerheid hè....ik leef echt met je mee!!!! Maar ook nu kun je er blijkbaar nog geen conclusie uit trekken als je het forum een beetje doorleest, maar ik begrijp je heel goed.

Clickstar@ bedankt voor je lieve reactie, ik denk dat ik zaterdagochtend weer ga testen ( wachtdag 11)... Het blijft spannend. Soms wil ik elk uur wel testen en soms wil ik het uitstellen.....

Lieve groet Cochanel

Geplaatst

Ik sluit me aan bij de slechte nieuwsberichten van vandaag. Ik ben iig van het bankje gevallen. Vandaag ongesteld geworden, dus deze poging is helaas ook niet gelukt. Ik zag het wel redelijk aankomen gezien de buikpijn, dus de schok is niet heel groot, maar natuurlijk wel weer heel erg balen. Ergens had ik toch ook gedacht na de miskraam bij de vorige poging dat deze dan wel zou blijven zitten. Maar ja, helaas hebben we geen "recht" op goedmakertjes....

Ik herken je gevoel Cochanel, maar ik blijf mezelf voor ogen houden dat de aanhouder wint. Op een gegeven moment moet er toch een embryotje blijven zitten! Gelukkig (en dat realiseer ik me al te goed als ik andere verhalen hier zie) heb ik nog een paar cryo's en kunnen we het volgende maand weer proberen. Sterkte nog deze dagen dat je nog in onzekerheid zit!

@GeBee: jij ook helaas slecht nieuws lijkt het? Echt heel erg balen. Ben benieuwd wat de bloedtest morgen laat zien.

@ Clickstar: succes morgen met de test! Ik duim voor je, iemand moet nu toch eens goed nieuws gaan brengen. Statistisch zijn we daar nu wel aan toe!

Geplaatst

Kom op dames: we hebben recht op groen!

(GeBee en Cochanel, ik heb jullie nog even zwart gelaten, de wonderen zijn de wereld hopelijk nog niet uit!)

Testen

1april Misa (mk)

2 april Emsie (IUI)

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

10 april Susan1 (mk)

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR(cryo)

20? april Glitter (IUI)

24 april Megan (cryo)

24 april Cochanel

26 april Lindaah

26 april noes73

26 (?) april Elisa (cryo)

26 (?) april Colle

27 (?) april Kimky (cryo)

28 (?) april E82

Geplaatst

Lieve geebee en megan wat ontzettend kl€&te......dikke knuffel!

wat een rood bankje meiden, kom op hoor!

clickstar maakt het goed morgen toch?

Ik heb vanmiddag twee emmie's terug geplaatst gekregen. Erg blij!

Geplaatst
Haha, ik zit ook niet zo in alle "termen". Ik weet niet waar het een afkorting van is, maar er wordt de dag van de verwachte menstruatie mee bedoeld. Aangezien ik eigenlijk altijd precies op tijd ben zijn de komende dagen dus cruciaal

voor de vroegtesters!

Meiden, NOD is de dag dat je normaal gesproken ongesteld zou worden, meestal 14 dagen na de eisprong. Maar bij IVF heb je daar niet zo veel aan, omdat de cyclus (meestal) kunstmatig is. Je kunt beter DPO tellen dat is Days Past Ovulation. En dat is simpel, want de ovulatie is op de dag van de punctie (bij een cryo tel je als DPO de dag van de TP min het aantal dagen dat je cryo oud is). Vaak kan je vanaf 10 DPO al positief testen. Dat is wat op de tests 4 dagen vóór de NOD wordt genoemd. Bij mij klopte dat steeds, ik had op WD 6 duidelijk positief met een embryo van 3 dagen oud en op WD 7 (dus 10 DPO) zelfs al een digitale positief.

Let op: je test kán ook later positief worden, zoals Zomer ook al schreef. Het verschilt ook per vrouw. Vanaf ongeveer WD 6 kan je positief hebben (weet ik uit ervaring), maar ervaringen zoals die van Zomer komen ook voor. Mijn ervaring is dat (uitzonderingen daargelaten) WD 10 meestal de test wel al positief is, maar het komt soms voor dat de test toch pas later positief wordt. Bovendien gaat het ook vaak in de tweede wachtweek nog fout. Dus als je vroeg een positieve test hebt, moet je wel nog even heel hard duimen, want die tweede wachtweek is nog een week die erg onzeker is.

Als je je nu afvraagt waarom je dan in hemelsnaam eerder zou testen, dan moet je dat dus vooral niet doen, maar als je het - net als ik altijd - gewoon wilt weten en wel zo snel mogelijk, tja, dan weet je iets meer waar je aan toe bent.

Overigens is er ook veel info te vinden in het vroegtesterstopic.

Succes allemaal meiden! Ik duim voor jullie!

Geplaatst

Nou test hier ook neg....

Eerlijk gezegd gaf ik het gisteren wel een kans omdat ik nog niet ongi was geworden.

kan er niet om huilen. heb mn focus toch al ingezet op G.ent.

nog 1 cryo te gaan. nu wachten op mn ongi en dan maar gelijk door want 31 mei staat er een afspraak gepland in G.ent

ga me nu toch echt wel zorgen maken. al 5 terugplaatsingen, perfecte embryo's. maar nogsteeds staan we met lege handen.

mijn gyn zegt dat het pech hebben is. ik vraag het me echt af.

nu weer even omschakelen. fles wijn net koud gezet voor vanavond, hahaha!

ik schuif door naar het mei bankje als onze laatste cryo goed ontdooit....

dikke kus voor jullie allemaal. het wel een dramatisch bankje ah worden.

dus alle wachtenden zet m op!

Testen

1april Misa (mk)

2 april Emsie (IUI)

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

10 april Susan1 (mk)

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR(cryo)

20? april Glitter (IUI)

24 april Megan (cryo)

24 april Cochanel

26 april Lindaah

26 april noes73

26 (?) april Elisa (cryo)

26 (?) april Colle

27 (?) april Kimky (cryo)

28 (?) april E82

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden