Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohhh, wat shit weer Clickstar!!! Je hebt helemaal gelijk dat je die fles wijn koud hebt gezet.

En spannend voor jou Melis, ik duim voor je!! Voor jullie allemaal trouwens!

Heb eindelijk deze site weer eens opgezocht op een computer, dus kan ook mijn testdatum op het lijstje aanpassen. Omdat ik deze cyclus met progynova en utrogestan (jèk!) doe, word ik sowieso niet ongesteld en moet ik komen voor bloedtest. Op zich best fijn, heb nu echt een datum wat me straks heel wat broekie-loeren zal schelen!!

Testen

1april Misa (mk)

2 april Emsie (IUI)

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

10 april Susan1 (mk)

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR(cryo)

20? april Glitter (IUI)

24 april Megan (cryo)

24 april Cochanel

25 april Kimky (cryo)

26 april Lindaah

26 april noes73

26 (?) april Elisa (cryo)

26 (?) april Colle

28 (?) april E82

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Potverdikke toch zeg.......wat een treurige berichten allemaal!!!!!!!

Wil iedereen heel veel sterkte en kracht wensen om door deze kl#te periode heen te komen.

Vind kracht om door te gaan naar de volgende "ronde".

Je bent sterker dan je denkt.

Heel veel liefs

Linda

Geplaatst

Clickstar, Wat balen voor je zeg! Verdorie!! Sterkte en je hebt groot gelijk: neem maar flink wat wijn met sushi, rosbief etc...!!

Het is inderdaad weer een treurig bankje: ALs ik het goed heb alleen Danore???

Faye, gefeliciteerd met je 2 emmies, op naar een heel groen bank-einde voor april!!

Melis, succes vandaag met de terugplaatsing!!

Hier zit ik nu op wd7 en ik voel eigenlijk nog niets, maar goed, meestal is dat toch pas in de 2e week. Lindaah, hoe gaat het met jou?

gr

Noes

Geplaatst

Owh Clickstar, wat balen.... sterkte en heel veel succes, ik blijf je volgen en hopen dat je snel een keer goed bericht krijgt!!!

Drink maar lekker een glas wijn vanavond.........

Geplaatst

Lieve Clickstar, wat ontzettend kl#te zeg! Wat knap van je om nu al weer een stukje vooruit te kunnen kijken ( ook al kun je niet anders) maar echt respect. Ik heb met je te doen.... En ik duim voor jou in de toekomst!!!! Dikke knuffel.

ik ga vanmiddag filet American, brie en rosbief in huis halen, de drank staat al klaar. Als ik dan dinsdag nog negatief test,dan ga ik ook heeeeelemaal los!

Xxx

Geplaatst
Clickstar, Wat balen voor je zeg! Verdorie!! Sterkte en je hebt groot gelijk: neem maar flink wat wijn met sushi, rosbief etc...!!

Het is inderdaad weer een treurig bankje: ALs ik het goed heb alleen Danore???

Faye, gefeliciteerd met je 2 emmies, op naar een heel groen bank-einde voor april!!

Melis, succes vandaag met de terugplaatsing!!

Hier zit ik nu op wd7 en ik voel eigenlijk nog niets, maar goed, meestal is dat toch pas in de 2e week. Lindaah, hoe gaat het met jou?

gr

Noes

@Noes......het gaat goed!! af en toe een steekje rechts in de onderbuik maar voor de rest niks te klagen.

Weet niet of dat goed of slecht is rechts.......we zullen het meemaken volgende week.

Vind het nu wel erg spannend worden volgens de gyn...bij het MCK kan ik de 23e al testen maar ben nog sterk in twijfel of ik dat zal doen......mss toch maar gewoon de 26e samen met jou :smile:

Fijn te lezen dat het goed met je gaat......voel je echt helemaal niks?

@ Faye Hiep hiep....))

@ Melis suc6 en nu 14 dagen in spanning afwachten ...))

Geplaatst

Clickstar, potverdorie wat ontzettend k*t zeg. Weer die vervelend teleurstelling. En dat de gynacoloog zegt dat jullie elke x domme pech is niet wat je op dat moment wil horen. Je wilt horen wanneer het bij jullie raak. Meid ik hoop zo dat de cryo goed ontdooid en dat Gent dan niet meer nodig is.

Drink vanaaf maar heerlijk die fles wijn leeg, lichtelijk jaloers. Zou ook wel een glaasje met je mee willen drinken

Hier idd alle embryo's niet genoeg voor cryo's. We snappen het zelf ook niet helemaal, maar goed. We kunnen er niks mee. Kreeg als antwoord dat ze in Zwolle niet zo vaak aan cryo's doen, raar maar waar.

Geplaatst

Hè click, dat hadden we niet afgesproken! Wat verdrietig meis. Jezelf idd maar even lekker verwennen!

Joehoe melis! Nu goed broeden!

Wachtende meiden houden jullie het nog een beetje ?

Geplaatst

cochanel,

jij duvelt dinsdag de filet, de wijn en brie de klikko in want die mag je dan helemaal niet hebben. A.s dinsdag ben jij dan degene die het bankje wat groener gaat maken. Want het ziet er niet echt rose -kleurig uit hier!!

Melis,

Fijn dat de cryo goed ontdooit is, succes straks en met de wachtweken.

Faye, ook jij nu op het wachtbankje, succes ermee!!

Geplaatst

Meiden, wat een slechte berichten hier! Clickstar, he bah dat is balen! Stoer van je om gelijk vooruit te kijken maar je mag echt wel ff balen en verdrietig zijn hoor, ik snap de frustratie wel. Dikke knuffel vanuit hier!

Ik lees af en aan nog mee hier en had echt gehoopt op wat meer groen, net als iedereen hier natuurlijk, maar wat is dit toch met maart en april? Lijken wel erg slechte maanden.. Hopelijk gaat het voor ons allemaal in mei en juni beter!!

De dames die nog aan het wachten zijn... jullie moeten statistisch gezien allemaal zwanger zijn :clap2:

...

Geplaatst
cochanel,

jij duvelt dinsdag de filet, de wijn en brie de klikko in want die mag je dan helemaal niet hebben. A.s dinsdag ben jij dan degene die het bankje wat groener gaat maken. Want het ziet er niet echt rose -kleurig uit hier!!

Melis,

Fijn dat de cryo goed ontdooit is, succes straks en met de wachtweken.

Faye, ook jij nu op het wachtbankje, succes ermee!!

Hier ben ik het helemaal mee eens!!!!

x

Geplaatst

Hmm, heeft iemand ervaring met progynova icm utrogestan? Ik zit nu op wd 6 na terugplaatsing cryo, en heb beetje helderrood bloed. Ik weet dat je af en toe wat bloed tussendoor kan hebben, maar nu wel echt gewoon rood. En dan ga ik natuurlijk vanalles bedenken...! Zou het..? Wil niet teveel hoop hebben, omdat ik steeds dat wegvallen van die hoop het moeilijkste vind in dit hele gedoe. 'Gelukkig' heb ik vrij snel die zekerheid van bloedtest, normaal komt mijn ongi namelijk vrij langzaam op gang waardoor ik steeds een paar dagen al tekenen heb van ongi maar desondans nog harder hoop dat het om iets anders is. :nerves: Maar ja, zal voor jullie niet heel gek zijn om te horen!

@Melis, alles goed gegaan met tp? Nu lekker met ons mee-broeden!

Geplaatst

Kimky, wat verveldend dat je rood bloedverlies hebt :-( Ik kan je helaas niet helpen aan ervaringen m.b.t. de Progynova/Utrogestran.

Terugplaatsing is goed gegaan, het is een mooie blastocyst geworden. Nu lekker broeden en hopen op een zwangerschap!

Geplaatst

@Melis: Fijn dat je je ijsbeertje hebt opgehaald, nu lief zijn voor jezelf en veel knuffelen met je kleintje hihi!

Hier vandaag een negatieve uitslag van de bloedtest. Gister gedurende de dag hield het bloedverlies op en vandaag kwam het, na het bloedprikken in alle hevigheid terug. Gelukkig mag ik maandag al naar het ziekenhuis voor een evaluatiegesprek en ndan maar kijken hoe en of we verder gaan.

Fijn weekend allemaal, ik ga mijn longen eruit zingen in het AZ stadion vanavond tijden een jaren 60 festival waar ik moet optreden... ook een goede manier van verwerken!

GeBee

Geplaatst
@Melis: Fijn dat je je ijsbeertje hebt opgehaald, nu lief zijn voor jezelf en veel knuffelen met je kleintje hihi!

Hier vandaag een negatieve uitslag van de bloedtest. Gister gedurende de dag hield het bloedverlies op en vandaag kwam het, na het bloedprikken in alle hevigheid terug. Gelukkig mag ik maandag al naar het ziekenhuis voor een evaluatiegesprek en ndan maar kijken hoe en of we verder gaan.

Fijn weekend allemaal, ik ga mijn longen eruit zingen in het AZ stadion vanavond tijden een jaren 60 festival waar ik moet optreden... ook een goede manier van verwerken!

GeBee

Aaaah, GeBee, balen is dat!! En dan vind ik balen echt een tekortkomend woord! Zing het er maar uit inderdaad, is wel een lekkere manier om je frustratie kwijt te kunnen.

...

Geplaatst

Hey meiden,

wat een berichten allemaal hier....

Ik vind het bijzonder moedig dat de meiden bij wie het helaas nog niet heeft mogen lukken dat ze toch de kracht hebben om mij en de andere wachtenden hier een hart onder de riem steken. Heel lief, en ik kan me voorstellen dat dit ook heel dubbel voelt....

Melis@ wat fijn dat jij je kleine frummeltje nu in je mag dragen!

Faye@ ik weet niet wat d'r in die bolletjes zit???? :-p

gebee@ succes met je optreden, knap van je dat je dit doet na al die emoties.....

er zitten mega veel meiden in de wachtdagen fase, allemaal veel succes!

Best eng idee dat ik nu als eerst volgende op de lijst sta.....

Meiden, voor jullie allemaal een knuffel ( ook voor degene die ik niet persoonlijk bij naam heb genoemd!)

Geplaatst

Meiden, ookal bijn ik al lang van het bankie afgevallen ik lees met jullie mee en haal hierbij effe het lijstje omhoog zodat we meer overzicht hebben. Ik duim voor jullie!

Testen

1april Misa (mk)

2 april Emsie (IUI)

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

10 april Susan1 (mk)

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR(cryo)

20? april Glitter (IUI)

24 april Megan (cryo)

24 april Cochanel

25 april Kimky (cryo)

26 april Lindaah

26 april noes73

26 (?) april Elisa (cryo)

26 (?) april Colle

28 (?) april E82

Geplaatst

Wat denk je?? Ben puzzel aan het doen in tijdschrift, is de oplossing reageerbuisbaby!!!! Is dit een teken?? Moest ik ff delen...;-p Fijne avond!

Geplaatst

hoi meiden...

Ontzettend bedankt voor jullie support.

Ongesteldheid is er nog niet. Appart! Van mij mag het komen, even afwachten dus. Gisteren heeft mijn man gehoord dat ze op zijn werk gaan reorganiseren.

Ook dat nog. Het zit ons niet mee. Die fles wijn staat nog id koelkast, heb even een avondje flink gejankt....

Gebee, hmm bloedtest dus neg.... #knuffelvoorjou# Hoe gaat het met je? hoe ging je optreden?

Melis wat een mooi bericht van jou. Is de eerste cryo direct goed ontdooit is? Nou meid ik duim voor je.

Noes wat spannend. wd 7..... Zou gaaf zijn als het blijft zitten. Duim ook voor jou!

Misa&emsie wat leuk dat jullie het wachtbankje blijven aanmoedigen. Ga ik ook proberen en zie jullie hopelijk op het meibankje???

Kimky ook spannend voor jou. Zou het innestelingsbloed zijn geweest? Positief denken hoor en dromen over een pos bloedtest straks....

Cochanel. Hoeist met jou? Nog getest?

Lindaah klinkt spannend allemaal! testdatum komt dichtbij!

Hoe gaat het met de rest? Blijf volhouden meiden! Ik blijf jullie volgen!

Geplaatst

Goeie smiddags,

Heb het vandaag gedaan.......

Geheel eigenwijs en wetend dat het negatief zou zijn pas op wachtdag 8

We houden goede moed niks aan de hand...... .toch???

Prettig weekend

Liefs linda

Geplaatst

haha, Linda is een echte vroegtester! Nee hoor, nog niets aan de hand. Ik heb de vorige keer op wd8 voor het eerst negatief getest en op wd 11 pas positief! We hebben nog een week waar het alle kanten op kan gaan...

Ik zat vanmorgen ook al een beetje te twijfelen, zal ik, zal ik....! Ik probeer me nog even in te houden, al heb ik al een mooi voorraadje kv testen klaarliggen. w8

Liefs,

Noes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden