Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5229[/ATTACH]

Vanmiddag toch nog maar een test gedaan om het zeker te weten.

Deze is duidelijker dan die van gister.

Ben dus toch echt zwanger :happydance:

Lieve Colle,

Ik hoop zo voor je dat het een bloedinkje tussen door is en dat je test straks of morgen gewoon positief aan geeft...

Duim voor je

Liefs Linda

• Reacties 756
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Colle@ wat een spanning allemaal zeg! Sterkte, hopelijk ben je nog zwanger.....

Ik heb vanmorgen 1 dag eerder bloed laten prikken, ik kreeg de baard eraf van de assistente, maar aangezien ik al een paar dagen buikpijn had en licht bloedverlies voelde het zeer onprettig om nog steeds om de zoveel uren medicatie in te nemen. Het is MIJN lichaam, toch?:mad:

NIET zwanger helaas....

Ik heb gisteravond vanuit mijn tenen gehuild, dus het grootste tranendal is hopelijk geweest. Wat een heftig traject.....:sad1:

Meiden ik zal dit forum blijven volgen, ik wens jullie allemaal heel veel succes/sterkte!!! Laten we hopen dat onze dromen allemaal mogen uitkomen!!:pray:

Liefs Cochanel

Geplaatst

Linda...wat goed, hij is donkerder dan gister dus jij bent hartstikke zwanger. Van harte meid.

Ik zal morgen nog testen...maar meer omdat dat moet van het ziekenhuis.

Ik kan me niet voorstellen dat dit een bloedinkje is om geen zorgen om te maken, of dat er misschien 1 embryo af is gestoten en de ander er nog zit.

Het voelt gewoon niet goed.

Loop de hele dag al meteen masker op mijn snufferd. Omdat ik kindjes opvang (gastouder) maar voel me dood en dood ongelukkig.

Kindjes liggen nu op bed en toen ik mijn zus belde brak ik :(

Faye: Wij willen ook graag weer een ISCI poging maar dat kost toch 4 of 5 duizend euro? En dan de hormonen nog erbij?

Ik heb hier alleen nog gonal-f pennen in de koelkast liggen maar dat heb ik nu dit keer niet hoeven gebruiken.

En hoe zit het als je onder behandeling bent in België...gaat het daar anders, wat zijn de kosten...waar moet ik rekening mee houden.

Er moet toch nog wel een mogelijkheid voor ons zijn?

Cochanel...:( sterkte en ik hoop dat je ergens weer hele goeie moed bij een kan rapen voor de volgende ICSI.

Lfs Colle

Geplaatst

Colle wat een ellende en verdriet allemaal toch.... Zet het bloeden door? Wacht nou eerst die test van mrgn af.... maar ik begrijp je verdriet hoor meid. en dan ook nog ip je laatste poging. bah bah bah

Cochanel, knuffel voor jou. Hoe nu verder? Ben je door je cryo's heen? Probeer positief te blijven en ik hoop natuurlijk dat ook jou wens uit mag komen.

WOUW linda wat een super moooie test! gefeliciteerd zeg! *jaloers* :-) Hoe voel je je???

Geplaatst

Dank je ClickSTAR.

Bloeden zet door en krijg nu ook af en toe buikkramp erbij.

Ik hou jullie op de hoogte morgen.

Vanavond maar eens nestelen op de bank en kijken wat de mogelijkheden voor ons zijn. Want me er nu bij neerleggen kan ik echt niet.

Tips zijn welkom.

Lfs Colle

Geplaatst
Colle wat een ellende en verdriet allemaal toch.... Zet het bloeden door? Wacht nou eerst die test van mrgn af.... maar ik begrijp je verdriet hoor meid. en dan ook nog ip je laatste poging. bah bah bah

Cochanel, knuffel voor jou. Hoe nu verder? Ben je door je cryo's heen? Probeer positief te blijven en ik hoop natuurlijk dat ook jou wens uit mag komen.

WOUW linda wat een super moooie test! gefeliciteerd zeg! *jaloers* :-) Hoe voel je je???

Hier sluit ik mij bij aan!

Clickstar@ ik heb nog 1 cryo, dus ik stap straks opnieuw in de achtbaan... Eerst ongesteld worden...

Liefs

Geplaatst

Hè, shit, wat verdrietig voor jullie!

Ik ben bang dat ik ook geen goed nieuws heb.. Heb vanmorgen toch maar even gebeld omdat ik al sinds een dag of 3 na terugplaatsing dagelijks wat bloed verlies. En vanmorgen was test negatief.. Vind het ook niet echt nodig dat ik met de medicatie doorga als het toch al bekeken is, vandaar dat ik ook maar veen gebeld heb. Maar ze waren best aardig, ik mag morgen al komen voor bloedtest ipv donderdag. Scheelt weer 2 dagen wachten! Nu maar heel hard duimen dat het innesteling is geweest en ik alsnog goed nieuws krijg.....

xx

Geplaatst

Hallo dames

Voor diegene die me niet meer kennen ik had twee weken positieve test van een cryo helaas was de heb waarde te laag en paar dagen bloede ik maar nu komt het de hcg is gestegen vandaag een echo gemaakt de baarmoeder is leeg dus waarschijnlijk een BBz nog erger het zit me niet mee

donderdag weer terug voor echo en bloedprikken dan kijken wat we gaan doen

ben nu zo verdrietig dacht bij me eigen was het maar een miskraam dan kon ik nu verder maar onder tussen heb al tien keer bloedgeprikt en voel ik me met de dag zwangerder maar helaas het zit niet goed ........

Geplaatst

Hallo Susan,

Sterkte meid..ik weet hoe het voelt om een EUG/BBZ zwangerschap te hebben. Heb je verder nergens last van..geen bloedverlies en pijn?

Oh dit is zo dubbel, je zwanger voelen maar wetende dat het niet goed zit.

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Lfs Colle.

Geplaatst
Hallo Susan,

Sterkte meid..ik weet hoe het voelt om een EUG/BBZ zwangerschap te hebben. Heb je verder nergens last van..geen bloedverlies en pijn?

Oh dit is zo dubbel, je zwanger voelen maar wetende dat het niet goed zit.

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Lfs Colle.

colle

idd het voelt ook dubbel dan doen m'n borsten zeer dan denk ik zat et maar goed dan voel ik me o klote en gelijk spijt dat ik überhaupt aan de tp ben begonne

Ik hoop zo dat er donderdag iets in mijn baarmoeder te zien is ook al zit het niet goed ik wil geen buitenbaarmoederlijke zw kans is klein maar hoop het Tog.

nu ik dit nu mee maak wil ik niet meer aan de cryos denke die nog over zijn de kans dat het out gaat is zoveel boter dan goed de angst is groot ;(

Geplaatst

Hi Kimky, wat een onzekerheid! vreemd dat bloedverlies. opzich wel fijn dat je na morgen niet langer in onzekerheid hoeft te zitten. maar je test is dus negatief? ik zie je nog cryo's hebt? maar dat betekend niet dat nu niet mag balen. Je bent al lange tijd bezig zie ik. en 7x iui das niet nix... Toch duim ik nog even voor je hoor!

@susan, ik weet nog wie je bent! maar wat een verhaal zeg.. Phoe! dat is even slikken voor jullie. En wat klinkt donderdag nog ver weg in deze situatie. waarom donderdag pas? ik dacht dat een bbz zsm weg gehaald moet worden?! maarre heb je geen buikpijn oid? ik hoop dat je wat afleiding hebt komende dagen. sterkte meid!

Geplaatst

Oh, wat een ellende hier allemaal op 1 dag! De enige positieve noot is Linda, wat een mooie duidelijke test, gefeliciteerd!!

Arme Colle, wat een achtbaan van emoties is dit toch: de ene dag nog vol hoop met een positieve test en de volgende dag gaan bloeden, verdorie, het is je zo gegund na zoveel jaar! Sterkte meid.

Cochanel, ook heel veel sterkte!! Ik hoop dat je nog door kunt gaan voor je grote wens.

Susan, Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent, niet te geloven! Heb je geen pijn of bloedingen? Sterkte!

Kimky, nog een beetje hoop houden hoor! Ik ga voor je duimen! Fijn dat je in ieder geval eerder kan komen.

Hier zit ik op wd10 en van echt helemaal niets voelen, voelde ik vanmiddag ineens alsof ik flink ongesteld ga worden... en nog steeds, bah! Morgenochten ga ik denk ik maar een testje doen. Maar ik heb er helaas geen goed gevoel over...

Heeeeeeeeeel veel sterkte allemaal en Lindaah lekker genieten!!!

Liefs,

Noes

Geplaatst
Oh, wat een ellende hier allemaal op 1 dag! De enige positieve noot is Linda, wat een mooie duidelijke test, gefeliciteerd!!

Arme Colle, wat een achtbaan van emoties is dit toch: de ene dag nog vol hoop met een positieve test en de volgende dag gaan bloeden, verdorie, het is je zo gegund na zoveel jaar! Sterkte meid.

Cochanel, ook heel veel sterkte!! Ik hoop dat je nog door kunt gaan voor je grote wens.

Susan, Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent, niet te geloven! Heb je geen pijn of bloedingen? Sterkte!

Kimky, nog een beetje hoop houden hoor! Ik ga voor je duimen! Fijn dat je in ieder geval eerder kan komen.

Hier zit ik op wd10 en van echt helemaal niets voelen, voelde ik vanmiddag ineens alsof ik flink ongesteld ga worden... en nog steeds, bah! Morgenochten ga ik denk ik maar een testje doen. Maar ik heb er helaas geen goed gevoel over...

Heeeeeeeeeel veel sterkte allemaal en Lindaah lekker genieten!!!

Liefs,

Noes

nee ik heb geen buikpijn en geen bloedverlies ,twee weken geleden wel maar toen dachten ze een vmk .

ik mag donderdag pas komen dan gaan ze kijken of er nu wel iets te zien is en hoe mijn bloedwaarde is.

nu kunnen ze nog niets ze zien niks en mijn waarde is 300 dus dat is nog laag om pijn te hebben volgens hun

wat een mens allemaal mee kan maken

Geplaatst

Oh meiden wat een ellende allemaal, dat is toch niet te geloven. Ik heb op heel wat bankjes gezeten maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.....

Susan, ik weet zo goed wat je doormaakt. Het heeft op mij zo een impact gehad dat ik 5 jaar geen behandeling meer wilde. Zoek goede steun in deze moeilijke tijd en een hele dikke knuffel!

Kimky wat een onzekerheid... Ik wens je morgen veel sterkte!

Cochanel en Clickstar hoe gaat het nu?

Noes jij gaat gewoon Linda achterna, klaar uit! Rood is geen optie meer op dit bankje hoor!

Colle trek je het nog een beetje?

Testen

1april Misa (mk)

2 april Emsie (IUI)

7 april Lucia

7 april koolmees

8 april moki

10 april Danore

10 april Susan1 (mk)

15 april wensmoeder van blue_fairy

19 april GeBee

19 april ClickSTAR(cryo)

20? april Glitter (IUI)

24 april Megan (cryo)

24 april Cochanel

25 april Kimky (cryo)

26 april Lindaah

26 april noes73

26 (?) april Elisa (cryo)

26 (?) april Colle

28 (?) april E82

30 april Faye

1 mei Melis

Melis ik heb je er bij gezet weet niet of je dat wilt?

Geplaatst

Faye@ t gaat wel....beetje emotioneel en down. Maar als ik dan de trieste berichten hier lees dan heb ik ook echt met de andere meiden te doen....wat een ellendig april bankje zeg....... ik wens iedereen dan ook veel sterkte en moed. En voor degene die goed nieuws heeft....geniet!!!

ik kijk nu op Ned. 2 een documentaire over IVF enz. In Rusland laten ze bij IVF 5 dgn delen zodat volgens hun de kans op slagen per embryo 50% is....(?)

misschien kom ik ooit nog eens in Rusland.....

liefs cochanel

Geplaatst

Dames, wat een narigheid hier. Heel veel sterkte met het verwerkingsproces! Het is en blijft klote. Neem een lekkere borrel en kruip dicht tegen je vent aan. Sterkte om dit samen te verwerken.

hier inmiddels WD10.....

Kan me nog net beheersen om niet te gaan testen. Mijn man zit in het buitenland. Hij komt donderdag avond thuis en vrijdag mogen we bloed prikken in het ziekenhuis. Denk dat ik dat gewoon af wacht.

Nogmaals sterkte voor alle meiden die van het bankje gevallen zijn.

Geplaatst

Om de ellende even compleet te maken...ik ben iets verloren en na wat googlen lijkt het er sterk op :(

[ATTACH=CONFIG]5230[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5231[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5232[/ATTACH]

ene kant ---- andere kant ---- in het water

Geplaatst

Colle, als je het bewaart kunnen ze het in het ziekenhuis onderzoeken, want daar kunnen ze ook niet met het blote oog met zekerheid vaststellen of het het vruchtje is. Je kan het da. Weer terugkrijgen om in de tuin te begraven als je dat wilt. Ik ben tijdens mijn miskraam heel veel van dit soort stukjes wit vlies met vrij harde, donkere stolseltjes verloren maar wat nu precies het vruchtje is, is op deze termijn heel moeilijk te zeggen, zelfs voor de artsen. Met een week of 7 is het daadwerkelijke vruchtje ongeveer 5 mm, dus kan je nagaan hoe klein het nu nog is. Ik geloof max 1 mm... Hopelijk maakt dit het iets minder verdrietig voor je... Het is vreselijk, ik hoop dat je deze klap snel te boven komt.

Geplaatst

Colle, ik heb nog even gekeken en het vruchtje is met 4 weken inderdaad ongeveer 1 mm. De ka s dat je het dus mist tussen alle stolseltjes en stukjes slijmvlies is groot. Het is dus niet raar als je het mist. Mij gaf die gedachte enige rust, ik hoop jou ook... Sterkte nogmaals.

Geplaatst

Even snel en heel egoïstisch... wij zijn nu onderweg naar Genk voor de inseminatie! Dus na 12 uur sluit ik mij echt aan hier op het bankje :)

Verstuurd van mijn LG-P350 met Tapatalk

Geplaatst

Getverderie wat een ontzettende trieste berichten hier, heb er gewoon kippevel van.

Clickstar en cochanel, meiden wat een telurstelling zeg en dan druk ik me nog mild uit. Tjonge wat ongeloofelijk kut! Weet even niet goed wat ik schrijven moet aan jullie. Alleen dat ik aan jullie denk en dat ik jullie het zo ontzettend gun, iedereen hier trouwens. Hoop dat jullie het verdriet weer een beetje een plekje kunnen even. Tis toch elke keer weer een hele opgave. Dikke knuffel voor jullie.

En Colle, meid ik had zulke goede moed toen ik jouw postieve test op de foto zag. En dacht echt die is zwanger, en dan het verschrikkelijke bericht erna. Meid wat heb ik met je te doen. En wat staan jullie met lege handen, jullie laatste poging. En het feit dat jullie al een gezond zoontje hebben maakt dat het verdriet er niet minder om. Heb je toevallig het zh al gebeld.

Ook voor jou een dikke knuffel, weet verder ook niet zo goed wat ik nog meer moet zeggen, alleen dat ik het super erg voor jullie vind.

Ook een dikke knuffel jou kant op.

En linda jij dus toch zwanger, super mooi nieuws meid.Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Hier nog steeds in spanning. Heb vanochtend weer getest en er staat nog steeds een streepje, alleen lijkt die wel een stuk lichter dan zondag. Maar hij is er nog wel. Heb de kookwekker op 5 minuten gezet en binnen de tijd een lichte dikke streep en geen pennestreepje (2v5 kv)

Weet niet zo goed wat ik hier van denken moet, zal ik dan echt nog van de pregnyl positief testen? Twee weken geleden nu die prik.

Dondag nog maar eens weer testen Getsie wat doe ik mij zelf al die spanning, wel niet zwanger.

Heb geprobeerd op foto te krijgen, maar lukt niet goed, ook niet met macro stand. Konden jullie voor mij maar even door de computerscherm heen kijken, dan konden jullie het ook zien, maar helaas........

Geplaatst

E82, twee weken na de laatste Pregnyl is echt niet meer van de Pregnyl hoor, dat is eigen hcg. Duimen nu dat het goed blijft gaan, maar voor nu: gefeliciteerd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden