Jump to content

Recommended Posts

Posted

Aangezien ik van het April bankje ben gevallen en in Mei weer mag beginnen start ik vast met het posten hier :)

Sluit je aan mocht je er behoefte aan hebben.

:goodluck:

• Replies 530
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hey Claus, jeetje, balen zeg, sterkte!

Ik ga je hier in ieder geval gezelschap houden, tenminste, dat hoop ik, want morgen in de telefonische evaluatie hoop ik te horen of er een wachtlijst is en of we dus in mn volgende cyclus wel of niet door mogen met een cryo...

Hopelijk wordt ditbankje groener dan die van maart, in mei leggen alle vogels een ei en hopelijk mogen we ze dan ook uitbroeden he, haha, ik heb er in ieder geval weer zin in! 1 maandje wachten was fijn na de mislukte verse tp, maar nu wil ik weer erg graag verder!!!

Posted

Ink: ja helemaal gelijk heb je. Wij gaan broeden en voor mooie eitjes zorgen in mei :laughing4:

Verder alles ok met je?

Posted

Mogelijk kom ik ook op dit bankje zitten, maar het kan ook zo juni worden. Beetje afhankelijk van of er plek is, of we gelijk door mogen en mijn cyclus. We hebben net een mislukte iui poging achter de rug.

Volgende week woensdag hebben we een gesprek met onze fertiliteitarts. Zeer waarschijnlijk gaan we nu van iui over op ivf ivm weinig zaad. En als het mag gaan we er gelijk voor! En anders start ik alvast het junibankje:laugh:

Posted

he Claus en Ink,

Wat balen voor jullie zeg... hopelijk zijn jullie degene die mei groen mogen kleuren.

Met mij gaat het goed..... Ik ben weer een kilo dichter bij eht beginnen.

groetjes lisenka

Posted

Ladies, ik wens jullie heel veel succes de komende tijd en dat dit maar een veeeel groener bankje mag worden dan maart/april!!!

Ik zal niet actief meeschrijven hier, maar lees wel mee :laugh:

...

Posted

Ik hoop hier natuurlijk niet op te zitten, maar lees wel mee uiteraard :)

En als het toch wel zo is dan klets ik ook mee natuurlijk.

Carpe Diem

Posted

Misa en Lisenka, bedankt ;-)..En goed hoor, weer al een kilo er af!

Gezellig dat er al meer meiden komen schrijven hier...

Ik ben zojuist gebeld. Gelukkig geen wachtlijst voor cryo's en aangezien we er 6 hebben, is de kans groot dat ik eind april/ begin mei een tp heb van een cryo (ontdooien gelijk de volgende als er 1 niet goed ontdooit). Ze vroeg nog of ik mee wilde doen met een onderzoek over kleine medische ondersteuning bij een cryo tp. Wordt dan al het 3e onderzoek waar ik aan mee ga doen, dus vind dt allemaal prima:alles om evt verbeteringen hierin te bevorderen denk ik dan maar! Hier stuurt ze de info nog over op.

Het onderzoek heet Antartica, grappige naam he? Woordspeling van articicial cyclus / beinvloeding en daarbij verwijzing naar antartica omdat ze dus uit de vriezer komen ;-)...

Posted

Lisselotje: wat goed van je, de kg komen veel sneller dan dat ze gaan helaas. Maar zet m op hoor..

Ink: wat leuk dat je aan de onderzoeken meedoet, zo help je ook andere vrouwen in dezelfde situatie.

Mijn man wil niet naar Dusseldorf, maar eerst nog een poging hier doen. Acupunctuur ziet ie wel zitten, en heeft zelfs iemand die dat doet :)

Posted

Ink ik doe ook mee met dat onderzoek, ben jij uitgeloot om het met of zonder hormoon te doen? of krijg je dat nog te horen?

Ik doe het met hormonen ik ben zaterdag begonnen met het slikken van pilletjes

6 cryo,s wat top zeg!!!

Posted

Hoi Ink,

Wat goed dat jullie gelijk door mogen gaan voor cryo... ik blijf voor jullie duimen en meelezen...

claus ook succes...... en de rest van de meiden hier natuurlijk ook...

Posted

Ben van de bankjes gevallen. Vanmorgen een cb gedaan omdat ik graag de 3-4weken wilde zien maar er stond 'niet zwanger'. Ik schrok me wezenloos want had nergens last van.

Gebeld met de afdeling in ziekenhuis en ik zou bloed komen prikken maar daarna had ik, toen ik naar t toilet ging, een beetje bruin bloedverlies. Ik hoef geen bloed meer te prikken en moet even afwachten tot t helemaal is doorgezet. Maandag moet ik weer bellen voor vervolgafspraak. We hebben 1 cryo dus zullen in mei 'pas' door mogen daarmee omdat dit een verse poging was...

ik kom dus bij jullie op t mei-bankje.

..

Posted

Misa, echt kut zeg, dus helaas welkom hier!

Sas, ik weet inderdaad nog niet in welke groep ik kom. Vandaag krijg ik de info er over binnen en maandag word ik er over gebeld dus dan zal ik vragen wanneer de loting is...

Posted

Leuk dat jullie met een onderzoek mee kunnen doen! Heb dat ook een aantal keer gedaan, bij de afgelopen poging ook, en tis toch een prettig idee dat ze altijd onderzoeken of t nog effectiever kan.

Ik moet maandag t zh weer bellen maar als het goed is kan ik toch volgende maand weer door met de cryo (we hebben er 1)?

..

Posted

Misa, morgen dus contact met het zh? Of je door mag hangt misschien ook van wachtlijst voor cryos af in jouw zh?

Ik ben vandaag al ongesteld geworden, had het eigenlijk pas donderdag verwacht, en morgen pas contact met de mw over de aanmelding vh onderzoek, dus weet niet of ik daar nu wel aan mee kan doen...

Posted

Bij ons zijn geen wachtlijsten (gelukkig) maar ik dacht ergens te hebben gelezen dat je een maand moet wachten na een verse tp.. Ach, ik hoor het morgen wel.

Hopelijk kan je vanaf morgen dan alsnog gelijk deelnemen, misschien handig om morgenochtend gelijk te bellen of heb je dan al een afspraak staan met hen?

..

Posted

Helaas moet ik me hier weer aan gaan sluiten

ik heb een vroege miskraam gehad mocht maar een weekje genieten van me zwangerschap zondag helaas begon de menstruatie

nu voel ik me leeg ik ga zo het ziekenhuis bellen voor hoe en wat.

we hebben nog twee cryos over dus we houden de moet erin

Posted

Susan, heel veel sterkte toegewenst!

Misa, het zh gesproken?

Ik kan deze ronde niet mee doen met dat onderzoek ivm dat ik dan gisteren de medicatie had moeten starten.

Ik volg nu dus het normale cryo beleid en moet op dag 10, volgende week dinsdag dus, s ochtends vroeg voor de 1e echo...

Mocht deze poging mislukken, ga ik de volgende ronde mee doen met het antartica onderzoek, maar hopelijk is dat natuurljjk niet nodig!

Posted

Ja, ik heb contact gehad. Alles is schoon (ze denkt na wat ik uitlegde te hebben gezien, dat t een tweeling zou zijn geweest.... Vandaar dat ik zo vroeg al hcg aanmaakte...). Ik moet een cyclus afmaken en bellen bij mijn volgende menstruatie. Ik zal dus op zowel mei als juni kunnen zitten... Maar ik blijf vooralsnog ff lekker hier :laugh:

Posted
Susan, heel veel sterkte toegewenst!

Misa, het zh gesproken?

Ik kan deze ronde niet mee doen met dat onderzoek ivm dat ik dan gisteren de medicatie had moeten starten.

Ik volg nu dus het normale cryo beleid en moet op dag 10, volgende week dinsdag dus, s ochtends vroeg voor de 1e echo...

Mocht deze poging mislukken, ga ik de volgende ronde mee doen met het antartica onderzoek, maar hopelijk is dat natuurljjk niet nodig!

jij gaat gewoon helemaal niet meedoen met dat onderzoek want je gaat gewoon hardstikke zwanger zijn!! :clap2:

Posted

Na het gesprek van vanmiddag met de fertiliteitsarts is er besloten dat we niet mee doen met de maand mei, ik zal op het juni bankje komen!

Even een maandje rust, ook best lkkr! Kan het zaad ook wat aansterken na de koorts van december, hopelijk zijn ze bewegelijket in Juni! Eerst nig een ronde iui om te kijken of het zaad van kwaliteit veranderd en anders is

het ivf/icsi.