Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lindaaaah wat ontzettend kut!Dat is echt 1 van de ergste dingen van beesten hebben :-( Onze kat is ook wel eens een week weggeweest dus ik blijf duimen! Ik zou zeker nog een x bellen, anders even met de landelijke dierenambulance, vaak hebben zij ook nog wel een alternatief mobielnummer!

Sterkte meis, knuffel!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

07 oktober - Melis25 - controle glucose (bloed) (27w1d)

08 oktober - Melis25 - controle verloskundige + bepalen rhesusfactor baby (27w2d)

09 oktober - Freggel - controle gyne (32w1d)

10 oktober - Lindaah - controle gyne (28w2d)

11 oktober - Eve1980 - Controle Gyn (26w1d)

12 oktober - Lindaah - 3D/4D echo

14 oktober - Melis25 - groeiecho 28 weken (28w4d)

14 oktober- Elmo80- VK en anti D ( 28w6d)

23 oktober - Zjoediezzz - controle vk (33w5d)

24 oktober - Lindaah - controle gyne + 30 weken echo (30w2d)

25 oktober - Eve1980- groeiecho gyn (28w1d)

28 oktober- Elmo1980- groeiecho ( 30w6d)

1 november- Eve1980-controle gyn (29w1d)

4 november - Zjoediezzz - liggingsecho gyn (35w3d)

5 november - Zjoediezzz - controle gyn ivm zh bevalling (35w4d)

5 november - Freggel - tel afspraak diabetes vpk (36wkn)

6 november- Elmo80- controle vp

14 november - Melis25 - groeiecho 32 weken (32w4d)

18 november- Elmo80- groeiecho (33w5d)

19 november -Eve1980 -groeiecho gyn (31w5d)

5 februari - Freggel- nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken , 2 mnd na geboorte.

Geplaatst

Zo lijstje even bijgewerkt! Alles goed op mijn echo groei loopt mooi op schema, bloeddruk keurig (110-75) En toch stiekem gaat de tijd best snel, heerlijk gevoel is dat!

Ga later reageren op de andere dames, moet nu echt wel aan t werk!

Geplaatst

Werk ze Elmo!

Linda, moest vanmorgen de hele tijd aan je situatie denken. En heb weer gehuild om mijn kater, pffff. Komt toch weer verdriet naar boven. Hij is nu 9 maanden overleden.

Dames, ik heb mijn tot nu toe geplaatste foto's verwijderd. In het geval van herkenning door meelezers.

Het zal nl niet voor het eerst zijn op dit forum. Je hebt van die buitenstaanders die alles napluizen. Ik heb sterk het gevoel dat dat bij mij ook zo is/was, vandaarchet zekere voor het onzekere. ;-)

ga nu ff stofzuigen.

later!

Geplaatst

ach Freggel toch:-( het verdriet dat blijft.....knuffel.

ben bij de gemeente geweest waar de kat ligt die is gevonden maar het is hem niet.

voelt heel dubbel aan de ene kant hoop je dat het hem is dan is het eindeloze gewacht klaar en kan je het een plekje gaan geven.

aan de andere kant ben ik zo blij dat het hem niet is en blijft de hoop dat hij vandaag of morgen aangelopen komt.

nu bijkomen van een indrukwekkende middag.

en met de klas van mijn zoon naar een theatervoorstelling geweest...had 6 kids in de auto dus de oordopjes kunnen nu uit hahaha.

je het gelijk dat je je foto's eraf hebt gehaald ik sta er ook niet met gezicht op niet iedereen weet van onze situatie af en wil dat graag zo houden.

liefs aan alle dames

xxx

Geplaatst

Elmo, wat fijn om te lezen dat de groeiecho en je bloeddruk goed zijn, een opluchting! Hoe gaat het nu met je werk?

Lindaah, wat vervelend voor jullie dat jullie kat spoorloos is :-( In onzekerheid zitten, op welk gebied dan ook, is vreselijk. Ik hoop dat jullie vriendje snel weer thuis is! Hoe gaat het verder met jou en de zwangerschap?

Ik heb geen foto's voorbij zien komen waarop je herkent zou kunnen worden hoor Freggel ;-) Mag ik vragen wat de reden is waarom je op het ivf forum niet bekend wil staan of door anderen gevonden wil worden? Persoonlijk heb ik daar totaal geen moeite mee namelijk, vandaar mijn nieuwsgierigheid!

Pfieeeuuwww, ik ben echt heel blij dat zoonlief op bed ligt! 's Avonds heb ik vaak een strak gespannen buik (geen harde buik) en dat voelt alles behalve prettig. Mijn buik is ineens ook heel erg hard gegroeit vind ik, ik krijg de afgelopen week vaak de vraag hoe lang ik nog moet.

Morgenavond controle bij de vk, ben benieuwd! Zo ver bij de vk ben ik nog nooit geweest, vorige keer ben ik met 25 weken overgenomen door de gyn ivm HELLP.

Fijne avond dames!

Geplaatst

Ff snel...zijn tv aan t kijken.

Melis, omdat niemand weet dat wij ecd hebben gedaan. Babykamer, huiskamer , box en meer details zijn erg herkenbaar hoor! ;-)

Lfs

Geplaatst

Ik ben ook heel erg open over de icsi... Komt ook doordat het bij mij zoooooo lang heeft geduurd en dan gaan veel mensen toch vragen of je kinderen wilt. Daar werd ik zo schijtziek van dat ik op een gegeven moment het gewoon ben gaan zeggen.

wat ecd betreft kan ik het wel begrijpen Freggel dat je minder open hier over bent... Dat zullen nog minder mensen begrijpen die niet in jouw schoenen hebben gestaan lijkt mij. (bedoel ik goed hoor!)

ik ben zelf het diepere contact met een aantal mensen verloren doordat ze me/ons gewoon werkelijk niet kunnen berijpen en die contacten zijn een stuk opperlakkiger geworden.

Melis ik krijg ook regelmatig de vraag of ik al bijna moet bevallen... Ook zo schijtirritant!! Terwijl ik vanavond eens om me heen keek bij zwyoga dan valt het echt wel mee hoor, sommige mensen lopen maar gewoon wat dom te blaten... (ben he-le-maal niet aggressief vandaag hoor ;-))

Wanneer hoor jewat de rhesusfactor van je beeb is? Normaal gesproken kijken ze daar niet meer naar he? Geen idee wat Linck heeft.

succes bij de vk morgen!

Lindaah ik hoop dat je katje snel weer thuis zal zijn... Zo zielig...

Elmo lukt het minder werken een beetje?

Geplaatst

Oh ja wilde ik ook nog even kwijt:

Bij babyzwemmen is er een vrouwtje met wie ik ook zwangerschapszwemmen en zwyoga heb gedaan toen we zwanger waren van de eerste. Nu zwemmen we nog samen met de knullen. Er gaat ook een collega van haar mee met een veel jonger kindje.

nu probeert die vriendin ook van de 2e zwanger te raken en heeft op moederdag dit jaar een miskraam gehad en sindsdien niets meer. Haar eerste was een keizersnede.

dus ik zei tegen haar dat er best iets in de weg kan zitten zoals littekenweefsel ofzo (niche heet dat toch?)

en dat ik zelf toch eens een gyn zou contacten...

Begint die collega van haar een heel verhaal van nee joh je moet het gewoon loslaten en dan komt het vanzelf... (ik lichtelijk dat weerleggen) want jaaahhh... Zo raakte zij namelijk wel gewoon zwanger, op het moment dat ze er even helemaal niet mee bezig was. Ze had namelijk al ALLE behandelingen al ondergaan........ En ze zouden NET met ivf gaan beginnen.....

Right... Aha.... Is het heel gek dat ik een enorme wervelstorm van protest en weerwoord in heb moeten slikken?? Ik heb haar wel even laten weten dat dit mijn 2e icsi zwangerschap is, dat ivf bij ons ook niet werkte en dat een natuurlijke zwangerschap dus niet heel waarschijnlijk zou zijn...

Ze heeft verder niet veel meer gezegd en ik vind het zo irritant dat zij denkt te weten waar ze over praat... Of stel ik me dan aan?

Wat ik al zei: ik heb in deze zwangerschap echt totaal geen last van agressie ofzo hoor! ;-) tja... Ik kan me zo opwinden over dit soort dingen.

Geplaatst

Ik ben ook een open boek mbt de ICSI / zwangerschappen...

Wij zijn elkaar in 2006 tegengekomen, in 2007 kreeg manlief kanker en in 2008 zijn we getrouwd. Daarna krijg je vaak de vraag; goh, nog geen kinderen? Zijn jullie al bezig? Ik riep dan altijd; het is niet voor iedereen weggelegd om op je rug te gaan liggen met je benen in de lucht en even blijven liggen. Dan beginnen de rare blikken en vragen; wat bedoel je? Nou, mijn man heeft kanker gehad, zes chemokuren, mist een zaadbal en heeft geen zaadlozing meer omdat de tumoren aan zijn zaadleiders gekleefd zaten en die dus verwijderd zijn. Daarom hebben wij geen kinderen!!

En nu, moet je mensen op straat eens zien kijken! We lopen dan bijv. in de stad, ik ruim 6 maanden zwanger achter een kinderwagen met zoonlief van 20 maanden. Er is er weleens een die heeft gezegd, jullie zijn ook vlot! @@#$/^@^@&@ WAT zei je daar?!?!?!

Juutje, no worry om agressie, die ken ik ook (en ik ben nef wakker ;-))

Sommige mensen blaten alleen maar onzin uit joh, kanslozen! Ik kan daar ook heel boos om worden..

Verder wel lekker gezwommen met Linck??

Gisteren glucose geprike en vandaag rhesusfactor, geen idee wanneer de uitslag komt. Zal ik wel ff vragen aan de vk.

Fijne dag dames!!

Geplaatst

Melis succes vandaag!!

Laat al die agressie maar los hoor opkroppen is ook niks...sommige mensen weten inderdaad niet waar ze het over hebben en lijkt alles de normaalste zaak van de wereld.

vandaag 28 weken ga nu echt aftellen lijkt het wel.

donderdag controle bij de gyne en ga ik vragen of ze me de 40/42 weken uit laten lopen of dat er een kans is dat ik ingeleid ga worden ivm mijn rug.

het wordt wel erg zwaar nu en dan heb ik niet net als jullie een nog een baan of een kleine rondlopen.

heb gisteren een stukje gewandeld nou lijk vandaag wel 90!!

zaterdag de 4D echo ohh ben zo benieuwd naar hoe ze eruit ziet...)

lieve meiden een fijne dag vandaag

Geplaatst

Juut, dat kan je wel zeggen ja, lief van je!

Ja, ik was 21 en manlief 23 toen we de diagnose kanker hoorden. Met dat gegeven plus de kans dat er mogelijk nooit kindjes van ons zouden komen, had ik weg kunnen lopen en elders m'n geluk kunnen zoeken. Maar dat is de weg van de minste weerstand en zo ben ik niet!

Nog elke dag ben ik dankbaar voor mijn man en het leven dat we samen hebben, met onze prins en een in de maak.

Lindaah, alvast veel plezier met de 4D echo, geniet ervan! Wel vervelend dat je zoveel last van je rug hebt, hopelijk laten ze je niet de volle 40-42 weken uitlopen.

Geplaatst

Lindaah ik hoop ook idd niet voor je dat je zo lang nog moet met je rug... Baan of geen baan, peuter of geen peuter als je fysiek niet uit de voeten kan is echt zwaar! Sterkte hoor en maar rustig aan met die wandelingetjes dan...

Melis ik krijg er echt traantjes van in mijn ogen... Zo'n keuze maak je niet zomaar, dan moet iemand dat wel echt waard zijn toch?

ik ken Pat al sinds 1989 en we zijn altijd dikke vrienden geweest, we hebben altijd al van elkaar gehouden sindsdien en we zijn heel bewust in een relatie gestapt met elkaar, wetende dat we beiden al een verleden van infertiliteit hadden. Ook kans dus dat dat nooit zou lukken...

Ik ben zo blij dat ik hem heb! Mijn beste vriend, mijn man en de vader van mijn kinderen!! Hoe cool is dat? ;-) hihi

Geplaatst

Heerlijk als je zo'n allround vent hebt, ik ben er heel erg blij mee!

Heb zoooooooooo geen energie vandaag, Vince verveelt zich en wil de hele tijd tv kijken. Ik probeer het nog even te rekken tot zijn slaapje en dan duik ik mijn bed ff in.

Jullie nog plannen voor vandaag?

Geplaatst

Op zo'n dag lekker tv laten kijken... Ik voelde me daar vreselijk schuldig over (slechte moeder!) maar er zijn hordes zwangere mama's die dat doen! Dat is dan weer het voordeel van halfjaarlijkse tandartscontroles doen en kletsen met je patiënten over die dikke buik!

Dus niet schuldig voelen en lekker samen op de bank vandaag....

Geplaatst

You know me Juut, ik kan me daar heel druk om maken!

Hij komt steeds met de DVD van Zandkasteel naar me toe en zegt dan; ja ja die!!!

Ga even samen met hen de was doen!

Vroeg het al eerder, maar heeft iedereen een definitieve naam?

Geplaatst

Je mag de naam wel ff appen hoor, app ik hem terug, haha ;-))

Zal ik je op de lijst van geboortekaartjes zetten, of zeg je van; neuhh...

Zandkasteel staat aan, mama gaat stofzuigen/dweilen

Daarna samen lunchen, Vince slapen en ff naar Mediamarkt een DVD speler voor onze slaapkamer kopen.

Vanavond lekker de box van Penoza kijken ;-))

Geplaatst

ook hier staat de naam vast.......zo leuk..

POES IS TERUG!!!!!!!!!!!

zat in een opvang hier 15 km vandaan sinds donderdag ohhhh ben zo heppie

Geplaatst

Linda, wat fantastisch!!!!!!! Hoe komt hij daar toch verzeild hè? Was ze blij je te zien? Gaaf!!!

heb je alles afgebeld?

Melis, hier staat de naam ook vast. Staat ook al op het proefdrukkaartje!

Het is een gewone, nederlandse naam. Manlief en ik verschilden van smaak, dus we moesten een compromis sluiten. Maar het past zo bij ons mannetje, ben er erg blij mee! Ook hebben we nog een meisjesnaam, voor het geval dat. Ook super naam! Onze achternaam is nl nogal Hollands, zelfs wat plat/dialect. Daar moesten we ook rekening mee houden natuurlijk! ;-)

Vandaag 32 weken, en morgen weer controle gyne. Ben benieuwd. Buik groeit rap!

Geplaatst

Oh, wat fijn dat de poes weer terug is Lindaah! Maar even extra knuffelen samen!

Freggel, gefeliciteerd met je 32 weken! Succes alvast voor morgen bij de controle. Hier ook een hard groeiende buik die vaak strak gespannen is, vanavond maar even aan de vk vragen hoe of wat.

Hier staat de naam ook vast, ook deze prins krijgt twee namen. Onze oudste prins heeft V_ince E_than en dan onze Friese achternaam haha.

Prins nr. 2 krijgt net als broerlief buitenlandse namen.

Geplaatst

Jaaaaaa Lindaah wat fijn!! Hebben jullie je katten gechipt of heb je gewoon alles afgebeld? En ja vandaag 28 weken :clap2: Weer een mijlpaal voor ons!

Hier staat de naam min of meer vast, ook wij zijn van de compromis, allebei onze favoriete naam vindt de ander niks!

Melis gewoon lekker op de bank hangen hoor en genieten van de tijd met zijn 2en is voor v. Toch ook super waardevol nu! Hoe was je controle? Anti d uitslag duurt bij een week.

Freggel 32 weken!! Lekker hoor! Snap dat je je foto's eraf gehaald hebt.. Weet helemaal niemand in jullie omgeving van de ECD? Gaan jullie het je zoontje wel of niet vertellen? Hier weet alleen directe omgeving het dus wij gaan het later wel vertellen, het risico dat het uitkomt is te groot, en ik ben hier liever open over. Maar ik snap ook heel goed dat mensen het niet vertellen, soms beangstigt dat me ook wel, zeker met pubers w

kan dit best lastig zijn.. maar aan de andere kant ik weet dat ze het super goed gaat krijgen, en een warm nest is ook niet altijd vanzelfsprekend.. Judith je hebt helemaal gelijk de kritiek over ECD is echt heel erg groot. Mensen vinden het belachelijk en hebben het dan over accepteren dat je niet alles kan krijgen in het leven arrrrrrggggggggg. Mensen die deze problemen niet kennen kunnen zich volgens mij niet voorstellen hoe t is, maar ik word wel moe van het feit dat die mensen altijd met hun mening vooraan staan..

wij weten niets van onze donor en daarom ben ik ook zo benieuwd hoe ze is straks....!

fijn hè om een goede relatie te hebben , het spat er bij jullie ook wel van af melis en zjoediezz :) ik denk dat je relatie juist heel sterk is als je überhaupt zon heel vruchtbaarheidstraject overleeft, bij ons in de omgeving

Eve hoe is het? Voel je je al beter?

Ook hier een dikke buik, maar meer over de lengte nog niet heel erg rond naar voren, vind ik wel jammer hopelijk komt dat nog, zou ook gewoon stuk dikker kunnen zijn, ( ben niet heel slank van mezelf meer wat rondingen..) als ik dan zeg 28 wk dan hebben mensen echt zoiets van echt?? Dus kom maar naar voren met die buik!

Werk gaat stuk beter zo minder druk al heb ik vandaag van half zeven tot twee gewerkt dus dat is niet echt 50% nu ff bijkomen!

Geplaatst

ik ben vanmorgen over de camping gelopen waar ons huis aan grenst.....als poes buiten is schooiert hij meestal daar.

kon maar niet geloven dat hij aan was gereden of ergens opgesloten zat.

dus ik loop daar kom ik een moeder van school tegen (die wonen daar)......goh zegt ze wat doe jij nou hier??? kom er meestal met 25 graden om te zwemmen..) zeg nou ben al een week de kat kwijt dus kom hier maar eens even zoeken....dus ze vraagt wat voor kleur enzo.....zegt ze ineens ohh joh gek bij onze buurvrouw heeft 2 dagen een rode tamme kat gelopen die hebben ze donderdag naar het asiel gebracht want er kwam niemand om!

welk asiel wist ze niet......dus ikke naar de receptie gelopen en daar gevraagt of er bij hun iets bekend was over een rode kater...jaaaa zegt ze hier heb je het nummer van de mensen die hem hebben opgehaald.

ik als een gek weer naar huis en dat nummer gebeld....wordt niet opgenomen...dan maar googlen naar het adres denk dan rij ik er wel heen en blijf net zolang wachten tot er iemand thuis zijn...mocht dat niet het geval zijn.

is dus 15 km hier vandaan.

ik roep aan de poort een deurbel was er niet.......komt er een vrouw aangelopen verzorgt was ver te zoeken maar goed....dus ik leg uit waarvoor ik kom en mee hoor ik een heel bekend gemiauw.......ik zeg IK HOOR HEM!!!!!! loop maar mee zegt ze......nou meiden zitten daar allemaal katten en honden die ze dus gevonden hebben en ja hoor daar zit me POES!!!!!!! in een grote ren met nog een kat die ze dezelfde dag hebben opgehaald op de camping.........hij zou door de ren naar buiten gesprongen zijn als dat kon ohhh ik moest zo huilen.

Hij zat daar dus al vanaf donderdag middag.....normaal kijkt ze op de site van vermiste dieren maar omdat ze het zo druk heeft gehad was ze daar nog niet aan toegekomen.

ze wilde niks van geld ofzo van me aannemen het feit dat hij terug naar zn baasje ging was voor haar genoeg.

Ga van de week een grote zak met katten en hondenbrokken brengen als dank voor het verzorgen van mn kattekind.

heb em een vlooienbehandeling gegeven en hij ligt nu helemaal uitgeteld naast me op de bank.

volgende week worden ze allebei gechipt......mochten ze dan onverhoopt kwijt lopen en opgevangen worden dan weet men iig waar ze moeten zijn.

zo dat was een histerische week omtrent poes.......pfffff terug naar het normale leven...hehe

Geplaatst

Weer helemaal goedgekeurd door de verloskundige!

Bloeddruk was 130/62, HB was 7,1, beide keurig. Buik groeit goed en conform termijn. Bloed laten afnemen voor de Rhesusfactor, krijg bij de volgende controle met 30 weken de uitslag van.

Bij 33 weken gaan we de bevalling bespreken, leuk leuk leuk!

Fijne avond dames!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden