Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ff boven gehaald :-)

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

23 oktober - Zjoediezzz - controle vk (33w5d)

25 oktober - Freggel - controle gyn (34w3d)

25 oktober - Eve1980- groeiecho gyn (28w1d)

28 oktober - Elmo1980- groeiecho (30w6d)

28 oktober - Melis25 - controle vk (30w1d)

29 oktober - Melis25 - groeiecho (30w2d)

31 oktober - Linda - controle gyn (31w2d)

1 november - Eve1980-controle gyn (29w1d)

4 november - Zjoediezzz - liggingsecho gyn (35w3d)

5 november - Zjoediezzz - controle gyn ivm zh bevalling (35w4d)

5 november - Freggel - tel afspraak diabetes vpk (36wkn)

6 november - Elmo80 - controle vp

14 november - Melis25 - groeiecho 32 weken (32w4d)

18 november - Elmo80 - groeiecho (33w5d)

19 november - Eve1980 - groeiecho gyn (31w5d)

5 februari - Freggel - nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken , 2 mnd na geboorte.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Elmo,

Ik heb een schoonmoeder (sv overleden) en dat een fijn mens gelukkig! Mijn ouders zijn ook toffe mensen, mijn man geeft veel om hen. Grlukkig hier een happy family.

Ik weet niet waarom ik af val. Waarschijnlijk te maken met een veranderde stofwisseling. Dat was nl niets......na een koolmonoxide vergiftiging 12 jaar geleden. Kwam toen 30 kilo aan in een half jaar. Maar goed ook, anders had ik het niet overleeft....(meer cellen=meer opslag van gifstoffen dus minder snel dodelijk) Nooit meer echt blijvend afgegaan. Wellicht nu? Zou fantastisch zijn.

Leuk, dagje dierentuin! Welke? Pfff is idd onwijs zwaar. Zou dat zelf niet meer kunnen.

Linda hoe was je echo geweest?

Eef, fijn je Joolz mee. En ik blijf wachten op je kamer-foto hih als ie echt af is! Hie voel je je?

Morgen 34 weken en verlof!

Happy mum to be!

Geplaatst

damus

echo was wederom niet geslaagd..(

ons dametje ligt idd al ingedaald van dr bolletje konden ze 4D niks meer maken.

ze is nu wel goed opgemeten en ze weegt 1521 gram.

vergeleken met de 25 weken echo was dat 795 gram phoe dat gaat hard heej.

op het gewone echo beeld lag ze er heel schattig bij net een kleine diva met dr hand op dr voorhoofd.

wat schoonouders betreft heb ik alleen nog een schoonvader mijn schoonmoeder is in februari van dit jaar overleden.

schoonpa is een lieve man die af en toe denkt dat wij klaar staan wanneer het hem uitkomt.

mijn ouders zijn gescheiden en mijn ventje kan het heel goed met mijn papa vinden.

Freggel 34 weken en officieel verlof morgen dat is een taartje waard......alvast proficiat meid

ben gisteren erg emotioneel geweest.....ruzie met mn vent....die werkt al weken achter elkaar door de weeks en de weekenden (wisselend de zaterdag en zondag)

de laatste 2 weken in de nacht en ben dat zo beu.....was zo boos.....niet dat ik er alleen voor sta want overdag is hij natuurlijk wel thuis maar blehhhhh vond er niks aan.

gelukkig is het het weer goed.....

vandaag hou ik me gemak...niet dat ik me anders zo inspan maar door mn bui van gisteren heb ik wat harde buiken.

morgen 30 weken en woensdag over 8 weken wordt ik gewoon al ingeleid....zo onwerkelijk...en heel spannend.

Geplaatst

Jippie! Lindaaaaah en ik allebei 30 weken en Freggel alweer 34... Gefeliciteerd! Wat een mijlpaal zeg, zo bijzonder had toch niet meer verwacht het ooit mee te maken....

Snel aan het werk dames, tot later!

Geplaatst

Gefeliciteerd dames!!

Werkze Elmo :-))

Juuut, donderdag controle, alvast heel veel succes (beetje vroeg, maar wil het niet vergeten!). Zie je sowieso vrijdag, gezellig!!!

Geplaatst

allemaal gefeliciteerd!!

Melis en Judith veel plezier vrijdag...is dit jullie eerste real life afspraak?

Lijkt me leuk om als al onze wondertjes geboren zijn eens met zn allen af te spreken.

fijne dag

Geplaatst

Thx Elmo!!!

Jij en Linda 30 weken, fijn hè, de 3 in de week!! Die gaat er niet meer uit! Of ja, mits je over de 40 weken gaat ;-)

felici!! Succes met werken!

ook van mij alvast succes en veel plezier Judith! Ben benieuwd of het buikje van je kleintje is bijgetrokken.

Melis en juud veel plezier vrijdag. Ik heb in het verleden verschillende vriendinnen opgedaan die ik via fora leerde kenden, heb er dus ook veel ervaring mee. Kan heel leuk en vertrouwd zijn om elkaar te zien. :-) mits het jullie eerste keer is dan. ;-)

Linda, inderdaad rustig aan hoor. Voorkom de harde buiken zoveel mogelijk. Al begrijp ik goed dat het even veel werd betreft je man's werk. Nog eventjes!!

Faye, als je meeleest: hoop dat het goed gaat met jullie!!

Geplaatst

Hallo meiden!

Allemaal gefeliciteerd met de mijlpalen...

Linda balen dat het niet meer goed zichtbaar was, nu maar wachten tot in real life! Hihi

Lekker gewerkt Elmo? Of helemaal gesloopt?

morgen zou mijn laatste werkdag zijn, maar ik had er echt niet aan moeten denken om nog aan de slag te zijn nu... Pfff... Alles kost enorm veel moeite, meer dan de eerste zwangerschap.

Melis ik heb trouwens morgen al de controle! Ik zat er een daggie naast... Hahah

Ik heb ook zin in vrijdag, kunnen we lekker even live beppen!

ik ben al vaker naar een forummeeting geweest. Ruim twee jaar geleden was er een forummiddag in utrecht, zijn we gaan hightea-en. Was superleuk! En later van het november 2011 topic hebben we een dikke buiken date gehad, ook onwijs leuk en ik ben nog een keer naar een meeting geweest van een groep die we hebben over gehouden aan sept/okt/nov 2011 mama's. Daar schrijf ik mee op fb, echt een bijzondere club wel.

Oh ja ben ook eens een keer met 2 meiden van het forum naar Blijdorp geweest, ook leuk.

Maar vrijdag met zijn 2tjes... Kwam op als poepen, helemaal leuk! Hihihi of eigenlijk viertjes want het gaat voornamelijk om onze grote kleine mannen! Ik ben benieuwd wat ze van elkaar vinden.

Hoe ou het idd met Faye zijn? Ik ken haar helemaal niet, nooit met haar geschreven...

Geplaatst

Oh morgen al Judith, das beter!en idd, lekker blij dat je thuis bent, heerlijk! :-)

En dierentuin, hihi leuk zeg voor de mannen ;) ik ben ook benieuwd hoe ze elkaar vinden. Al zijn kids vaak snel aan elkaar gewend. Ik hoor graag hoe het geweest is!

Elmo ook ik ben blij dat ik niet meer werk pffff. Knap hoor. Ga je met 34 weken met verlof of later?

Donderdag komen mijn ouders hier, zo lief. Ff wat klussen doen. Ik kan best nog wat, maar we hebben veel ramen en het lappen daarvan op een trap is geen goed idee. Ook even een grote poetsbeurt is welkom. Tis netjes hoor, maar toch anders dan normaal. Knap hoor Melis dat jij nog wel zo actief bent in huis...ik kan dat niet opbrengen. Manlief doet ook erg veel hoor.

Hoe gaat dat bij jullie meiden? Qua huishouden?

Hier nog steeds wat harde buiken en steken bij mijn kruis. Ook een druk bij schaambeen. Ben erg benieuwd naar onze echo en controle vrijdag.

Vooraf aan de controle heb ik nog een gesprekje met de Anesthesioloog ivm de ruggeprik.

fijne avond meiden! Ga vast de boerenkool opzetten. Yum! (Ondanks warme weer!)

Geplaatst

Jawel, hier ben ik nog hoor! Wat lief dat jullie aan me dachten! En ook alles goed met me. Ik was alleen zo uit het lood van dat grote verdriet van Bianca, ik weet niet wat me overkwam.... Ik trok het even niet meer op het forum. Wel vaak meegelezen dus het voelt alsof ik nooit ben "weggeweest"! Tot voor gisteren werkte ik ook nog 34 uur en ik merkte dat ik nauwelijks puf had om iets voor mezelf te doen zoals reageren op de berichtjes. Helemaal stuk en nu dwingt mijn lijf om 50% te werken en ik voel echt een opluchting! Jee!

Meiden ik ben bijna bij gelezen maar volgens mij gaat het over het algemeen best voorspoedig met iedereen toch?

En ik zag al prachtige kamertjes en wagens voorbij komen, heerlijk!

iedereen al uit de naam? Hier nog (weer) niet. Stelletje twijfelkonten die we zijn :) en hebben jullie nog leuke linkjes of merken voor een mooi eerste babypakje? Heerlijk om hiermee bezig te zijn!

hier nu bijna 10 kg aangekomen en ook een BH cup E en omvang 90 aangeschaft, djezus wat een lelijk ding maar hij zit wel goed hahahaha! Ik dacht nooit dat ie zou passen maar wonderwel paste het nog goed ook!

Linda; ik kon niet teruglezen of het nu helemaal ok is met je bloed?

Freggel jij bent echt al bijna aan de beurt zeg! Niet normaal hoe snel dat is gegaan!!!! Ik las wel dat de laatste loodjes zich aandienen; fysiek wordt het echt zwaarder he?

Melis; ook nog steeds op de 5e uitgerekend? Ben benieuwd wie van ons het eerste is!

Eve; hoe bijzonder meis dat je nu toch echt mag geloven dat je over een paar maanden je wonder in armen mag hebben! Ben je inmiddels helemaal vol vertrouwen of toch nog steeds stiekem momenten dat je het bijna niet kan geloven?

Judith en Elmo; wij kennen elkaar nog niet maar leuk om te lezen dat dit kleine clubje is uitgebreid!

Leuk om jullie allemaal weer te "spreken"!

Geplaatst

Faye is back, yeah! Wat fijn om te lezen dat alles goed met je gaat. Pfieeuw, we hebben ons heel vaak afgevraagd hoe het met je zou gaan. Anyway, je bent er weer, gezellig!!

Freggel, het huishoudn doe ik nog dagelijks zelf, maar begint nu echt wel zwaar te worden. Hoe later het op de dag is, hoer verroter ik me ga voelen. Merk ook dat ik 0,0 energie heb, zelfs een stukje lopen is vermoeiend.

Hoe was de boerenkool?

Judith, is maar goed dat ik zo enthousiast was met succes wensen aangezien je dus vandaag al controle hebt. Laat je even weten hoe het is gegaan?

Ik heb ook heel erg zin in vrijdag!

Ik ben de rest qua tekst alweer kwijt en zit op m'n tel, sorry.

Fijne dag dames!!

Geplaatst

Superleuk dat je even wat laat horen Faye! Ook al kennen we elkaar idd nog niet, het voelt toch griezelig... We weten allemaal wat er voor narigheid kan gebeuren.

nog gefeliciteerd met je eerste wonder, ik zie dat hij net een paar dagen geleden 3 is geworden? mijn eerste wonder wordt a.s. Dinsdag 2 jaar

die bh's... Tja... Ik droeg met cup d altijd nog net h&m bhtjes, maar toen ik de eerste keer zwanger was ben ik zo enorm gegroeid en heb ik zo'n pijn gehad dat ik ook aan de omabh's ben gegaan... Weliswaar in een knalkleur, maar wat een vreselijke dingen!

nu gelukkig wel een mooie kunnen vinden. Misschien komt het nog goed... Hahaha

Melis wat zwaar om je hele huishouden alleen te doen... Ik doe ook het meeste zelf, maar mijn moeder komt zo af en toe dwijlen. Dat is zo'n rotbeweging voor je bekken, heb ik een beetje last van.

Succes vrijdag Freggel! Lekker weer even kijken...

fijn ook dat je zulke lieve ouders hebt, is echt een geschenk.

Strakkies idd controle... Maar goed dat ik nog even had gekeken!

Fijne dag allemaal

Geplaatst
Jawel, hier ben ik nog hoor! Wat lief dat jullie aan me dachten! En ook alles goed met me. Ik was alleen zo uit het lood van dat grote verdriet van Bianca, ik weet niet wat me overkwam.... Ik trok het even niet meer op het forum. Wel vaak meegelezen dus het voelt alsof ik nooit ben "weggeweest"! Tot voor gisteren werkte ik ook nog 34 uur en ik merkte dat ik nauwelijks puf had om iets voor mezelf te doen zoals reageren op de berichtjes. Helemaal stuk en nu dwingt mijn lijf om 50% te werken en ik voel echt een opluchting! Jee!

Meiden ik ben bijna bij gelezen maar volgens mij gaat het over het algemeen best voorspoedig met iedereen toch?

En ik zag al prachtige kamertjes en wagens voorbij komen, heerlijk!

iedereen al uit de naam? Hier nog (weer) niet. Stelletje twijfelkonten die we zijn :) en hebben jullie nog leuke linkjes of merken voor een mooi eerste babypakje? Heerlijk om hiermee bezig te zijn!

hier nu bijna 10 kg aangekomen en ook een BH cup E en omvang 90 aangeschaft, djezus wat een lelijk ding maar hij zit wel goed hahahaha! Ik dacht nooit dat ie zou passen maar wonderwel paste het nog goed ook!

Linda; ik kon niet teruglezen of het nu helemaal ok is met je bloed?

Freggel jij bent echt al bijna aan de beurt zeg! Niet normaal hoe snel dat is gegaan!!!! Ik las wel dat de laatste loodjes zich aandienen; fysiek wordt het echt zwaarder he?

Melis; ook nog steeds op de 5e uitgerekend? Ben benieuwd wie van ons het eerste is!

Eve; hoe bijzonder meis dat je nu toch echt mag geloven dat je over een paar maanden je wonder in armen mag hebben! Ben je inmiddels helemaal vol vertrouwen of toch nog steeds stiekem momenten dat je het bijna niet kan geloven?

Judith en Elmo; wij kennen elkaar nog niet maar leuk om te lezen dat dit kleine clubje is uitgebreid!

Leuk om jullie allemaal weer te "spreken"!

Welkom terug Faye!!!!

Wanneer ga je met verlof?

Hoe is het met jullie kamertje?? FOTO!!!!!!!!

geloof dat bij iedereen de namen wel vast staan iig bij ons zeker!

Het eerste pakje hebben wij bij Babywalz gekocht, wilde eerst naar C&A maar toen ik dit voorbij zag komen was ik opslag verliefd.....een wit trappelpakje met kleine roze bloemetjes en strikjes.

die 10 kilo valt toch wel mee en grotere boobies tja de oma bh's worden er niet mooier op ach toch niemand die ziet....))

De waardes van mijn bloed zijn niet zorg wekkend meer zolang het onder de 10% blijft is het "goed" maar des ondanks gaan ze me met 38 weken inleiden waarschijnlijk op 18 december.

Dit ga ik volgende week donderdag met de gyne bespreken.

blij dat het goed met je gaat.

Judith succes met de controle vandaag.....hopen dat je weer ff naar je mannetje mag spieken.

Super dat je ouders morgen komen Freggel geef het maar uit handen hoor zou het er maar even van nemen.

Melis ook kalm aan he.....hier gaat het huishouden ook in etappes wat vandaag niet gaat doen we morgen.

Vanmiddag met mijn zoon de BMR en DTP prikken halen controle KNO arts (uitslag foto's) waarschijnlijk gaan zn neuspoliepen eruit hij blijft maar neus verkouden

fijne dag dames

Geplaatst

Hee Faye, wat fijn te lezen dat het goed gaat met je! Knap dat je het zo lang hebt volgehouden op je werk zeg. Het zal je nu vast rust geven voor 50% te kunnen werken. Hoe komt jullie namentwijfel?

Ik ben echt zo gelukkig dat het allemaal goed gaat. Eigenlijk niet meer verwacht... Ook eng om te horen dat mensen in mijn omgeving nu tegen me zeggen dat ze het niet meer verwacht hadden dat wij een kindje zouden krijgen...

Succes met de controle Judith, fijn ff gluren naar jullie ventje. En getver, dat pannenkoek - bak verhaal met moedermelk :-(

Veel plezier met jullie date vrijdag melis en Judith!

Ik doe helemaal niet veel in het huishouden. Dat lukt me al lang niet meer. Vriend doet heel veel. En dan maar wat vaker troepjes negeren. Fijn hoor Freggel, dat je ouders je komen helpen donderdag. Ik moest gisteren denken hoe snel je jullie mannetje in je armen hebt. Ik heb 'dan pas' verlof.

Hier is het hartstikke druk met werk. Eigenlijk bizar dat ik me dat mezelf aandoe terwijl ik in de ziektewet zit. Maar werk dus nog vrij veel.

Zag ook dat ik morgen ipv vrijdag controle heb. Spannend weer!

Fijne dag!

Geplaatst

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

25 oktober - Freggel - controle gyn (34w3d)

25 oktober - Eve1980- groeiecho gyn (28w1d)

28 oktober - Elmo1980 - groeiecho (30w6d)

28 oktober - Melis25 - controle vk (30w1d)

29 oktober - Melis25 - groeiecho (30w2d)

31 oktober - Linda - controle gyn (31w2d)

1 november - Eve1980-controle gyn (29w1d)

4 november - Zjoediezzz - liggingsecho gyn (35w3d)

5 november - Zjoediezzz - controle gyn ivm zh bevalling (35w4d)

5 november - Freggel - tel afspraak diabetes vpk (36wkn)

6 november - Elmo80 - controle vp

14 november - Melis25 - groeiecho 32 weken (32w4d)

18 november - Elmo80 - groeiecho (33w5d)

19 november - Eve1980 - groeiecho gyn (31w5d)

5 februari - Freggel - nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken , 2 mnd na geboorte.

Geplaatst

Judith, hoe was je controle?

Lindaah, wat leuk, het eerste pakje voor jullie meisje. Wij hebben hem ook al, een blauw-wit gebreid boxpakje met knoopjes, sokjes en een mutsje. Gekocht bij Prenatal, ze hebben hem ook in een meisjes variant.

Hoe was het met je zoon bij de KNO arts? En hoe gingen de prikken? Hopelijk heeft hij er niet teveel last van.

Ik ben nu 7 kg. aangekomen maar heb best een grote buik.

Eve, eigenwijze dame, toch werken terwijl je in de ziektewet zit, oh oh oh. Pas je wel een beetje op? Succes morgen met de controle, laat je even weten hoe het is gegaan?

Hier uitgeblust op de bank, Vince slaapt en zal zo wel wakker worden. Vanmorgen al vroeg op pad om boodschappen te doen met zoonlief. Zes liter wasmiddel, vier pakken Pampers maat 3, 100 stuks vaatwastabletten en een parfum voor manlief ben ik er klaar mee, haha. Net een cake gebakken en als zoonlief zo wakker wordt gaat hij naar opa en oma om te spelen.

Oh shit, nog 3 wassen gedaan ook. Ik ben K.O. :):)

Fijne dag dames!!

Geplaatst

JEMIGDEPEMIG Melis wat ben jij bezig!!!Snap ik dat je maar 7 kilo bent aangekomen... hahahaIk inmiddels 12 kilo trwns.Controle was goed, beeb al een eind ingedaald.Ik reageer later uitgebreider want ik zit nu via mobiel en ben alles al weer vergeten natuurlijk! Oh ja ik heb een Tuuf's world pakje blauw wit gestreept als eerste pakje en een pakje van z8.Die gebreide van de prenatal heb ik ook naar staan kijken... die is echt superschattig!

Geplaatst

Fijn dat alles goed was! 12 kilo is niks, je bent wel ff 4 weken verder he schattebout...

Dat pakje is erg cute idd, maar vreselijk duur! Alles bij elkaar 40 eurie's. Boeien, zolang het kan... ;-))

Ga ff prins naar opa en oma brengen! X

Geplaatst

Ja ja... maar nu komt de grap: dat pakje van z8 heb ik via mp gekocht! Hahaha... en die van Tuuf wel nieuw, maar een eerste pakje moet wel bijzonder zijn. Voor Linck had ik een grijs pak van Koeka.En dat gebreide pakje van de Prenatal was toch ook richting de 20 euro?? (Of vergis ik me nou?)

Geplaatst

Stelletje kletskousen :)

Eve heel herkenbaar dat meer werken... Soms zo stom, maar aan de andere kant ook wel lekker.. Ik kan wel redelijk mijn eigen tijd bepalen, maar 28 à 30 uur haal ik toch nog wel! Succes met je controle morgen!

Huishouden is hier nog wel redelijk te doen, maar ga echt geen ramen meer wassen ofzo... Manlief doet de boodschappen en mijn ouders springen ook nog wel eens bij... Inderdaad een geschenk zoals Judith zegt :)

Judith fijn dat je echo goed was, toch wel fijn iedere keer die bevestiging en gezellig met de mannen en Melis naar de dierentuin vrijdag, hoop dat Melis dan wat minder energie heeft voor jou Hahaha nee zonder onzin Melis wat ben jij een topper om dat allemaal om twee uur al klaar te hebben...!

Lindaaah hoe was er met je zoontje bij de KNO?

Faye welcome back :) ik ben inderdaad pas later aangesloten.. Geeft echt rust hoor minder werken, vindt 34 toch al knap met een kindje van net 3, hoeveel wil je straks gaan werken?

Hier nog drie weken en vier dagen werken tot aan verlof, heerlijk! Heb sinds vandaag opeens last van slokdarm, niet echt maagzuur maar wel vol gevoel, kan nauwelijks iets eten, iemand tips?

Freggel voordat ik het vergeet... Veel plezier vrijdag!

Jullie hebben me op een idee gebracht met dat eerste pakje, tijd om te shoppen, bijgaand pakje kreeg ik gisteren van mijn ouders, ook heel lief toch?? [ATTACH=CONFIG]5475[/ATTACH] Wordt ze een soort eskimo van :)

Geplaatst

spuiten gingen goed hij gaf geen kick de bikkel.

KNO was minder 5 november wordt mijn bink aan zn neus geopereerd ze gaan dan slijmvlies weghalen wat in de weg zit en hij daardoor maar verkouden blijft.

Is een opname van 2 dagen vind het zo zielig dus mama wijkt geen moment van zijn zijde in het ziekenhuis en blijf mooi slapen koste wat het kost!!!!

pas net thuis, ga gauw mn eten opzetten ventje komt zo thuis en over 2 uur staat mn moeder weer voor de deur.

fijne avond lady's

Geplaatst

Goed zo Linda!! Wat sneu om je kindje dat door te zien maken, ik zou ook bij hem blijven hoor! Sterkte...

enneh..... Melis is een prijzig pakje!! Hihihi

Eve hoe kan het nou dat je aan het werk bent terwijl je in de ziektewet zit?

Wel een beetje op jezelf passen hoor! Succes morgen bij je controle.

Gordijnen en vitrage hoer eindelijk klaar, nu nog een beetje fröbelen aan Linck zijn traktatie voor de creche...

ik ga luchtballonnen maken! Hihihi

Bubaai ladies!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden