Ga naar inhoud

Uitgerekend in december 2013 / januari 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt voor je lieve woorden J0se!

Beide zwangerschappen HELLP is geen pretje, maar 'gelukkig' is het deze zwangerschap pas bij 33 weken ontstaan. Bij Vince had ik het al met 25 weken. Ik vind het een geruststellende gedachte dat ik al bijna 34 weken ben, de baby kan/mag veilig geboren worden.

Nog even uitzitten tot 37 weken en genieten van de laatste weken leven in mijn buik!

Het is allemaal erg onzeker en soms ook angstig, maar ik probeer positief te blijven!

Hoe is het met jou? Je hebt het ook zwaar las ik?

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het is hier inderdaad wel heel erg rustig...

Melis, 34 weken! Hoe voel je je? Kreeg je vanmorgen meteen de uitslagen? Nu morgen weer of heb je morgen weer een dagje vrij :) ben je er al wel helemaal klaar voor? Het is nu wel fijn dat jullie uk zo'n flinkerd is!

Zjoediezzzz nog aan het wachten? Nog geen tekenen van...? Heb je nu deze week weer ctg?

Dat drukke hoofd heb ik ook Eve, heb vrijdag met mezelf de afspraak gemaakt dat alle sociale dingen die nog staan dat ik die nog door laat gaan, maar ik plan geen nieuwe afspraken meer, het lijkt net of iedereen je nog even wil zien voor je bevalling en ik wil inderdaad alleen maar rust! Het is voor mij nu echt een kwestie van kiezen voor mezelf, en inderdaad zoals melis zegt, ik wil niet in een postnatale depressie belanden, dus probeer nu tijd voor mezelf te maken...! Nog twee weekjes meis, en dan mag je ook lekker met verlof, hopelijk helpt dat..

Freggel fijn dat jullie weer thuis zijn, heb je nog kraamhulp, of zijn jullie al lekker met zijn 3-en? Hoe vinden de opa's en oma's het? Je klinkt in elk geval heeeeeeel goed :)

faye en?? Verlof? Hoe staat het met jullie namenstrijd en het kamertje eigenlijk?

Hier wel in de relax modus, ga woensdag een hele dag poetsen en dan moet het maar klaar zijn, de uitzet is compleet, het kamertje is op de gordijnen na af.. Zit nu met een hele stapel gekregen tijdschriften op de bank, even inlezen op alles :)

die borstvoeding blijf ik toch een lastig iets vinden, aan de ene kant wil ik het wel aan de andere kant trekt het me echt zo niet, en ik zoek nog een goede voedingsbh, zjoediezz jij nog tips? Ga het wel proberen, maar haal voor de zekerheid toch maar een fles en een pak voeding in huis, heb geen zin in kosten wat het kost.. Volgens mij is ze hier nu redelijk ingedaald, buik zit stuk lager en lopen is al iets minder elegant...

Fijne zondag!!

Geplaatst

Wie is wie?

Melis25 - 27 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Freggel - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - jongen!

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

lindaah - 35 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Faye1974 - 38 jaar - zwanger van 2e kindje - meisje!

Eve1980 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Elmo80 - 33 jaar - zwanger van 1e kindje - meisje!

Wanneer uitgerekend?

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

25 november - Zjoediezzz - controle gyn (38w3d)

26 november - Elmo80 - controle gyn (35w0d)

26 november - Melis25 - controle gyn (34w2d)

28 november - Melis25 - groeiecho + controle gyn (34w4d)

04 december - Melis25 - controle vk (35w3d)

10 december- Elmo80- groeiecho ( 37 wk)

12 december - Melis25 - groeiecho (36w4d)

05 februari - Freggel - nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken ,+/- 2 mnd na geboorte

Bevallen

14 november - Freggel - zoon R_uben (37,2 weken)

Geplaatst

Stilte voor de storm hier? ;-))

Judith, alvast heel veel succes morgen met de controle. Ben je nog even lekker van bil gegaan? ;-)

Elmo, ik herken je twijfel m.b.t. de borstvoeding. Bij V.ince was het een ware aanfluiting, hij was te klein en had niet genoeg energie om te drinken. Ik ga nu direct flesvoeding geven, daar worden baby's ook groot op. Ik heb wel aangegeven dat ik de baby binnen een uur aangelegd wil hebben, mocht de borstvoeding wel goed lopen dan wil ik 's ochtends en 's avonds aanleggen/voeden. Tussendoor gewoon lekker de fles.

Laat je niks aanpraten en volg je gevoel, je bent echt geen slechte(re) moeder als je borstvoeding niet wil of niet lukt.

Ik voel me op zich goed, maar moet het heel erg rustig aan doen. Alle controles waren vandaag opzich goed; glucose 4,2 nuchter, bloeddruk 125/75, klein beetje eiwit in m'n urine en bloedplaatjes en leverwaarden zo goed als stabiel.

Nu moet ik dinsdag en donderdag weer terugkomen bij de gyn op de poli.

Het is best zwaar zo, maar alles beter dan een opname! Zo kan ik toch nog bij m'n mannen zijn en dat vind ik nu heel fijn.

Nog maximaal 3 weken en dan is het zover!

Geplaatst

Goed nieuws Melis. Het lijkt me inderdaad wel een heel gesjouw van afspraak naar afspraak maar he, lekker bij je mannetjes. Dat zou ik ook hebben! Kun je ook lekker rommelen met de babyspulletjes! Jammer trouwens....bevallen we niet tegelijk :)

Elmo ik had precies hetzelfde met de BV. Ik voelde me een beetje sociaal gedwongen zeg maar. Ik heb meteen geroepen;niet ten koste van alles! Het gekke was, de BV ging echt voor geen meter en iedereen heeft me 6 weken lang geadviseerd om nu eens eindelijk op te geven. En ik? Ik kreeg het echt niet uit mijn hoofd; ik wilde ineens zo graag!

Ik heb steeds 50% BV en 50% KV gegeven, ik had niet genoeg voeding. maar het idiote was dat ik het 7 maanden heb gedaan. En toch, ook deze keer roep ik het weer en staat er een pak KV in de kast, echt wel!

Eef ik heb nu sinds gisteren verlof en langzaam gaat mijn hoofd leger worden. Moet nog wel wat afronden maar oef niet meer naar mijn werk. Zet hem op, nog even!

Freggel hoe gaat het jou en jullie mannetje? Lukt het drinken al een beetje?

Judith; je bent toch niet stiekem aan hetbevallen he???? :)

Nou we zijn uit de namen joehoe!!!!!!!! nu nog een kaartje en wat dingen voor het kamertje regelen zoals gordijnen en een radiator aansluiten. Hebben jullie nog een tip voor leuke lamp?

Volgende week ga ik kijken wat ik nog nodig heb voor de uitzet. Ik had voor L.uca echt alles zo typisch jongens dat ik best nog wel wat moet kopen he vervelend....NOT! Lekker shoppen!

Lichamelijk kan het wel wat beter. Ik heb behoorlijke bekkenpijn vanaf week 26 en vandaag bereikte dat echt zijn hoogtepunt. Ik wil dinsdag naar Ikea maar ik denk dat dat strompelen wordt of in een kinderkarretje gaan zitten hahaha!

Geplaatst

Hallo lieve meiden!

Faye, wat lekker: verlof!! Eindelijk hè. Lastig om met je zoontje wat te rusten, maar hoop dat het toch lukt. En die bekkenpijn, bah...extra reden voor rust.

en fijn dat jullie uit de namen zijn!! Heerlijk is dat hè! Nu het kamertje nog helemaal af, 3 wkn wachten en de kleine mag komen, hihi!

wat betreft lamp; wat is je smaak?

Melis, heb je nu officieel al HELLP? Ik duim dat de waardes mooi mogen blijven, iig tot jullie man gehaald wordt.

hoe voel je je? En was je man geschrokken?

Elmo, goed van je. Geen afspraken meer plannen! Ik herken het zoals je weet. Je wilt lekker knus thuis zijn en rust aan je hoofd....en dat heb je straks nog hard nodig ;-)

lekker rommelen in huis!! Hoe voel je je verder?

Eef, hoe gaat het daar? Kan niet teruglezen, erg irritant! Is de kamer af?

Judith, nog steeds aan het rommelen in je saladebuikje? ( hihi)

ik heb zo'n gevoel dat jouw man ook niet heel lang wil blijven zitten. Hier rommelde het 2 weken, met harde buiken en slijmverlies. Dag voordat de vliezen braken voelde ik me allesbehalve top. Heel raar, kon er mijn vinger niet op leggen.

Ik duim voor je hoor!!!!

hier alles prima. R is een heel lief, tevreden mannetje. Heerlijk kind. En knap!

Vk was er net en hij is in 4 dagen nu 105 gram aangekomen. Super goed! Hij had dan ook wat in te halen. Hij zit nu boven zijn geboortegewicht. Dat was 2535, nu weegt meneer 2580.

omdat hij minder per voeding drinkt, krijgt hij 11 voedingen per dag. Put wel uit hoor....maar zolang hij het goed doet, maakt ons dat niets uit!!

Tis heerlijk hoor, zo blij dat hij er is! Je hele dag bestaat inderdaad uit voeden, voeden, verzorgen, nog een keer voeden en tussendoor nog voor jezelf zorgen. Ben erg benieuwd naar jullie wondertjes!

Vandaag alweer een broek aan kunnen doen die 3 maten kleiner is dat de broek van voor mijn zwangerschap.

Teller staat op -17 kilo (!) ik word bijna slank hihi! Ook heerlijk hoor, ik voel me prima en kan gewoon weer dingen doen. Herstel gaat erg goed en vlot.

tot snel weer! Xxx

Geplaatst

Ik heb idd weer HELLP, godzijdank dit keer pas bij 33 weken ipv bij 25 weken zoals bij de zwangerschap van Vince.

Naar omstandigheden voel ik me goed, het is erg onzeker hoe de komende tijd gaat verlopen, alles hangt van de bloedwaardes af.

Morgen weer op controle!

Jemig, al 17 kg afgevallen, dat is een hoop! Fijn dat R. Het zo goed doet en dat hij al is aangekomen. Maar hoezo 11 voedingen? Ik dacht altijd dat 8 het maximale is per 24 uur.

Geniet lekker van je wonderkindje, ze worden zo snel groot!

Geplaatst

Ojee echt HELLP....goed dat nauwlettend onder controle blijft!!!

11 voedingen idd. Hij drinkt tussen de 40 en 50 cc per voeding. Soms zelfs 30. Omdat het een kleintje is die hulp nodig had met hulp bij zijn start, mag voeden op vraag.

Anders haalt hij zijn intake niet en lijdt hij honger...

:-)

Geplaatst

Oef...11!!!!! dat is bikkelen! Omdat mijn voeding niet goed liep en L.uca zo afviel na de geboorte en gruwelijke honger had, was ik de hele dag door aan het voeden. Zelf at ik bijna niets van de vermoeidheid dus de kilo's vlogen er af. Toen het weer goed ging(met bijvoeding) heb ik in mijn verlof er alles weer aangegeten hahahahaha!

Sterkte meis en lekker genieten van jullie mooie kind!

Hoe gaat het nu Melis? Nog stabiel qua klachten?

Geplaatst

De 'grap' is dat ik, op maandag hoofdpijn na, geen klachten heb. Ja, moe, maar dat is elke vrouw op deze termijn.

Morgen weer controle, gisteren waren alle uitslagen stabiel. Elke keer weer spannend.

Bedankt voor de interesse.

Hoe is het met jou?

Geplaatst

Melis weer succes vandaag! Ik zit ook te wachten in het ziekenhuis, zo weer controle...! Loopt hier ook nooit op tijd ..! 35 weken vandaag nog twee weken en dan mag ze komen :)

Freggel 11 voedingen....dat is wel echt veel, voor de rest klink je erg gelukkig ik ben ook zo benieuwd hoe het bij ons gaat zijn!

Verder wel beetje brak zo intens moe...! Komt ook helemaal niets uit mijn handen, heb nog een beetje moeite om me daaraan over te geven, maar de rust begint wel te komen. Laat straks nog wel even weten hoe de controle was xx

Geplaatst

Elmo en Melis; succes met jullie echo!

Elmo, het schiet op hè, alweer 35 weken. Aftellen! Het is erg bijzonder als ze er straks is, en helemaal als je haar voor het eerst gaat zien. Niet normaal hoe overweldigend.

Maar het is flink pittig hoor, deze eerste weken. Je moet een heel nieuw ritme ontwikkelen samen. Onze wallen hangen redelijk laag hahaha.

Faye, ja 11 voedingen is flink pittig......gelukkig zit er snachts meer tijd tussen de voedingen. Hij krijgt vaak rond 23.30/0.00 uur een voeding, en dan meldt hij zich rond 04.00 pas weer. Zoooo fijn! Daarna om de 2 á 2.5 uur. De hele dag door. Inderdaad was bv geen doen denk ik. En hij is was een lastige drinker, en had geen kracht voor de borst gehad.

en jij met bv...perje af. Lijkt me mega zwaar,...Hoe wil je het nu gaan doen?

Judith, alles ok meis?

Linda, hoop dat alles wat beter gast en je meer rust hebt gekregen. Ook jij nog maar even! Eind deze week is onze maand (of ons topic) aan de beurt om te bevallen!! Raar hè? Zo open je er een in april en straks iedereen gezond bevallen, ga ik van uit ;-)

liefs

Geplaatst

Elmo, gefeliciteerd met je 35 weken. Hoe was de controle?

Freggel, pittig zoveel voedingen! Hoe gaat het verder mer R.?

Vandaag weer goedgekeurd. Bd was 135/85. Bloeduitslagen zo goed als stabiel. Nog even een echo gehad en baby doet het keurig. Ctg was ook netjes. Over twee weken extra bloeduitslagen, ze hebben me ook getest op Pfeiffer en Hepatitis A, B & C.

Nu donderdag weer controle met een groeiecho.

Geplaatst

Melis, fijn da het zo stabiel lijkt, nog lekker even laten zitten die prins van jou!

Freggel hoe heb jij het thuis geregeld met je man thuis? is hij gewoon een x aantal weken thuis? Het werk van mijn man doet moeilijk maar ik zeg: vrij nemen!

Zjoediezz moet ik me zorgen maken? Of ben je gewoon aan het bijkomen voor straks, neem aan dat als het begonnen was we dat wel via Melis gehoord hadden ;)

Eve hoest met de misselijkheid?

Faye wat is je smaak met betrekking tot lampen? En heb je Ikea overleefd?

Hier alles ok, gewoon even gespiekt, geen groei echo, nu pas over twee weken weer! Ze blijft wel heel hoog liggen, er is echt geen enkele ruimte meer aan de bovenkant.. Heb nu net de kinderwagen opgehaald bij mijn ouders en die staat in de gang, durfde dat nu pas: is wel een heel fijn idee dat daar straks een kleine uk in ligt.

Net nog even heerlijk in de stad geweest, gaat nog steeds best redelijk, nu lekker koken en vanavond bankhangen!

Geplaatst

Mijn man is na de bevalling 4 weken thuis. Vanwege de HELLP is hij nu ook al thuis. Het is enorm fijn dat hij thuis is, zo word ik toch ontzien van zware inspanning mbt zoonlief.

Ik ben al aan het aftellen, nog maximaal 3 weken!!

Geplaatst

Wie is wie?

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen!

Wanneer uitgerekend?

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

05 februari - Freggel - nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken , +/- 2 mnd na geboorte

Bevallen

Geplaatst

Elmo, mijn man heeft 2,5 week vrij gekregen. Hij mocht niet eens werken van zijn baas, al zou hij willen ;-) As maandag begint hij weer.

idd jouw man ook: vrij nemen hoor! Mits het te regelen is en je dagen over hebt, heb je er recht op. Want die 3 dagen verlof in totaal voor mannen slaat nergens op....

Melis, R doet t goed! Sinds 2 dagen kijkt hij lekker om zich heen, wordt steeds allerter.

ik heb zin om te gaan wandelen!!! Zelf ben ik er echt aan toe wat actiever te zijn weer, maar vond R te klein nog. Ik wacht nog een week en mits het niet te koud is, gaan we naar buiten! (Te beginnen met kwartiertje ofzo)

Wie is wie?

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

03 januari - Freggel - nacontrole eigen gyn

05 februari - Freggel - nacontrole internist ivm glucose + bloedprikken , +/- 2 mnd na geboorte

Bevallen

Geplaatst

Hallo meiden!

Daar ben ik weer, even een tijd erg slechte zin gehad... Bijna 2 weken bar slecht geslapen vanwege een heel hard hoestende man naast me! Uiteindelijk heeft hij een paar nachten op de bank geslapen (vind ik echt vreselijk) en nu is de verkoudheid zo goed als weg. Ik heb wat bij kunnen slapen en ben nu weer wat meer uitgerust.

de laatste loodjes wegen wel... Ik zit echt te wachten tot er eindelijk eens iets gaat gebeuren, maar meer dan flinke harde buiken is het niet helaas.

Freggel wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je kleine man... Je kunt je nu al waarschijnlijk bijna niet meer voorstellen dat hij er niet zou zijn he? Dat gaat zo snel!

ik geloof dat de temperatuur buiten van het weekend wat omhoog zal gaan, kun je lekker een wandelingeje gaan maken. Leuk hoor!

Wat zijn jullie mannen lamg thuis zeg! Dat is wel echt relaxed (ook al zijn de redenen bij Melis wat minder natuurlijk)

Pat kan helaas niet lang thuis blijven: niet werken is niet verdienen...

Bij Linck is hij wat meer thuis geweest toen de kraamhulp er niet meer was, maar dat waren ook geen hele dagen.

gelukkig zijn mijn ouders en schoonouders veel beschikbaar, die staan allemaal te trappelen! Hih

Elmo wat fijn dat het zo lekker gaat! Indalen hoeft echt nog niet te gebeuren en kan zelfs nog pas ten tijde van de bevalling geloof ik! (al is het wel lekker om wat meer ademruimte te hebben natuurlijk)

Hier wel volledig ingedaald maar meneertje

Ligt met zijn kont meestal precies onder mijn maag waardoor het maagzuur heerlijk omhoog golft meestal. Brrr...

Melis moet jij morgen nou weer naar het zh? Fijn dat het tot nu toe redelijk stabiel is...

Enneh.... Technisch gezien kunnen we nog steeds tegelijk bevallen! Hahaha

Faye ben je nog geslaagd voor een lamp?

Bye meiden...

Geplaatst

Wie is wie?

Zjoediezzz - 37 jaar - zwanger van 2e kindje - jongen

Wanneer uitgerekend?

03 december - Freggel

06 december - Zjoediezzz

31 december - Elmo80

31 december - lindaah

05 januari - Melis25

05 januari - Faye

16 januari - Eve1980

Afspraken/echo's

29 november - Zjoediezzz - controle ctg (39w)

5 december - Zjoediezzz - controle gyn (39w6d)

03 januari - Freggel - nacontrole eigen gyn

Bevallen

Geplaatst

Melis ik zag net dat je morgen ook nog een groeiecho hebt... Ben benieuwd!

ik ben ook benieuwd naar hoe groot mijn beeb zal zijn als hij geboren wordt... Als hij op de termijn van Linck geboren was hadden ze hem op 2700 gram geschat ongeveer. Dat had dan afgelopen zaterdag moeten zijn...

Geplaatst

Ik heb vandaag inderdaad een groeiecho, CTG, bloeddruk, urine en lab prikken.

Op de groeiecho van 33,4 weken werd hij 2900 gram geschat. Dat is nu een week geleden dus hij zal niet heel veel zwaarder zijn gok ik.

Jij mag morgen weer aan het CTG toch?

Hoe is het met de andere meiden? Het is wel enorm stil hier :-(

Geplaatst

Joehoe, gaat alles goed met jullie??

Paar uur in het zkh doorgebracht, ze zijn zo traag als dikke stront, maar ik ben wel weer goedgekeurd. Baby weegt nu ongeveer 3170 gram. Ik hoef pas weer volgende week dinsdag op controle te komen.

Ik heb aangegeven een gyn te willen zien/spreken ipv al die arts-assistenten en co-assistenten. Vreselijk!!

Geplaatst

Ha meiden,

Melis, sorry hoor, de dagen vliegen hier voorbij en heb niet zo heel veel nieuws, dus niet zoveel online te vinden!

Fijn dat je weer goedgekeurd bent en voor een hele week! Baby is weer goed gegroeid, fijn joh! Kan je nog wel een beetje bewegen of moet je echt veel plat? Ik heb het ook niet op al die arts assistenten en co's al helemaal niet, gelukkig zien wij altijd wel een "echte"..

Zjoediezzz is er klaar voor volgens mij, morgen 39 weken? Fijn om weer ff van je te lezen! Raar idee dat je zo zit te wachten, heb ik nu nog niet heel erg maar komt vanzelf..! Heb je buiten de CTG ook nog wel een groei echo rond deze termijn?

Nou jullie twee zijn de eerst volgende, het kan nog steeds tegelijkertijd, zou wel heel grappig zijn!

Freggel grappig je zit nu voor mijn gevoel in zo'n andere fase, veel voeden en non stop baby tijd, kan me er echt nog steeds niet bij voorstellen, maar heb er wel zin in!

Meiden wat is dat verlof een heerlijk iets, ik ben echt even aan het bijtanken, gisteren was echt heel erg heb ontbeten en ben weer terug naar bed gegaan, werd ik om 13:00 wakker van de postbode die pampers kwam bezorgen, echt schandalig maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn.

Kunnen jullie je nog wel een beetje bewegen? Ik merk toch wel dat dit steeds lastiger wordt, net nog ff naar de supermarkt gehobbeld maar dan heb ik echt wel harde buiken en steken.. Eigenlijk heb ik met name veel zin in bankhangen, poetszin is hier nog steeds ver te zoeken :(

Trouwens hebben jullie Facebook? Vind ik voor straks wel heel erg leuk om de mama's en hun baby's te zien...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden