Ga naar inhoud

Diana is zwanger

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Diana, ik hoop dat je ondertussen met een beschuitje ligt te genieten.. :icon_sunny: En anders nog succes met de bevalling!!!!!!!!!!!!!

Heel veel groetjes van Cindy

• Reacties 362
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey meiden,

Hier wat teleurstellend nieuws.

Was bij de gyno en helaas geen ontsluiting helemaal niks!!!!:BangHead:

Ze heeft wel geprobeerd om evengoed door de baarmoedermond heen te strippen, en dat was erg pijnlijk maar het lukte wel redelijk.

Moet nu donderdag al terugkomen, en dan kijken of er wat is gebeurd en dan word het geen strippen maar inleiden.

Ik heb echt huilend bij de gyno gezeten, ik ben zo moe en zat, maar ze kunnen echt niks doen als er geen verweking is.

Gelukkig wel slaapmiddelen meegekregen, en als ik vanacht niet kan slapen, dan moet ik bellen en krijg ik een injectie om te slapen in het ziekenhuis.

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

O Diana wat teleurstellend. Nou hier ook al de hele middag weer harde buiken. Mijn vriend is de hele dag gelukkig al thuis. Net moesten we naar de bank zodat ik ook een pas heb van zijn rekening (had al heel lang geregeld moeten worden, maar ja wij zijn lui met dat soort dingen). En in de auto gewoon om de 3 a 4 min. Nu is het weer wat rustiger. Ik ga woensdag even laten kijken of ze al wat gedaan hebben.

Nou uiterlijk donderdag ga je bevallen. Lekker vooruit zicht voor je meid. Hopelijk slaap je vanavond een beetje.

Geplaatst

Hoi diana, hopelijjk werken de medicijnen en kan je vanacht goed doorhalen. Scheelt volgens mij ook als je goed geslapen hebt.

In ieder geval heel veel succes!

Groetjes CIndy

Geplaatst

Heee meis,

wat een spannende tijd zo zeg! Wel goed hoor, dat de gyn je ook zo gezien heeft, je kan daar wel heel flink zitten doen maar hij moet wel weten hoe zeer je erdoorheen zit... Ik wens je een heel rustig nachtje kom lakker even op krachten en dan hopenlijk daarna snel schot in de zaak!

We leven met je mee! Sterkte!

Liefs Pien

Geplaatst

Nou meiden,

Hier het verhaal....

Gyno heeft weer gevoeld, en er was geen enkele verandering, baarmoedermond is geheel gesloten, en dat schiet dus niet op.

Omdat ik toch tegen de 40 weken loop en het volgens haar ook zwaar genoeg heb gehad, word ik dinsdag 2 december opgenomen, en gaan ze "primen".

Moet er om 7 uur 's ochtends zijn en dan word er gel ingebracht om de baarmoedermond dus te rijpen. 's Middags word dit nog een keer herhaalt, en dan hopen ze dat ik uiterlijk de volgende ochtend ontsluiting heb.

En als dat zo is word er dus ingeleid, mocht het onverhoopt niet lukken, ga ik weer naar huis en word het later weer geprobeert.

Heel spannend dus allemaal! Maar ik kijk erg uit naar dinsdag.

Liefs Diana

Geplaatst

Diana toch, pff je zou toch zeggen dat het zwaar genoeg voor je is geweest hé ... Ik duim dat er daar misschien toch voor dinsdag al actie komt en anders hoop ik dat het dinsdag lukt en je woensdag een wolk van een babytje hebt !!!

Gast estrhalita
Geplaatst

O Diana, gelukkig het einde in zicht. Spannend allemaal hoor. Heel veel succes.

Geplaatst

Ohhh jammer aan de ene kant, aan de andere kant ook lekker dat ze je in ieder geval niet nog 2 weken laten doorlopen! Ik ben de vorige keer ook ingeleid met gel en kreeg daar gewoon weeen van hoor! Infuus was uiteindelijk helemaal niet meer nodig! Hoop dat je je laatste dagen een beetje goed doorkomt en dat je een beetje tot rust komt..

Denk aan je!

Liefs Pien

Geplaatst

Jeetje Diana, nog even wachten dus... Maar einde is in zicht en je bent dan in goede handen. En als je het eerder niet meer uithoudt, wel aan de bel trekken hoor! Je gaat gewoon daar midden in de gang liggen, met een bord: Help mij! Ik wil nu! bevallen.

Hou vol en groetjes, niki

Geplaatst

Hey Pien, wat fijn om te horen dat jij ook met gel bent ingeleid. Hoe ging het bij jou precies? Er is mij weinig tot geen informatie gegeven, dus ik ben razend nieuwsgierig!!!

Liefs DIana

Geplaatst

hey hallo!

Ik had hetzelfde als jij, dus absoluut geen ontsluiting (ook geen weeen trouwens) en toen ben ik op 16dgn overtijd opgenomen en ingeleid. Wat ze deden was ´s morgens vroeg met een soort injectiespuitje zonder naald een gel inbrengen welke de baarmoedermond week moet maken. Ik begon al binnen een uur een beetje ongi achtige krampen te krijgen die al snel regelmatig werden en een paar uur later werd het nogmaals ingebracht en toen kreeg ik echte weeen om de paar minuten. Het duurde wel even voor deze effect begonnen te krijgen maar aan het einde van de dag begon ik ontsluiting te krijgen en ging ik in een paar uur naar 5 cm, toen werden mijn vliezen gebroken en ging ik in een uur naar 9.. Daarna wilde het bij mij niet vlotten met persen en is het uiteindelijk een keizersnee geworden, maar dat had niets met het inleiden te maken maar meer met het feit dat Thijs niet helemaal goed lag...

Wat ik wel heb gehoord is dat weeen met gel vaak wat grillig zijn, met name onregelmatig, wat best vermoeiend kan zijn, maar ik heb toch het gevoel dat het minder heftig is dan met een infuus, voor mijn gevoel iets natuurlijker, zeker omdat het langzamer op gang komt. Bij een infuus ga je toch vaak meteen naar hele heftige weeen.

Spannend hoor meis, maar wel lekker dat het einde in zicht is, YOU CAN DO IT!

Ik zie je vast nog wel online dit weekend, maar alvast toi toi toi!

Liefs Pien

Geplaatst

Pien, heel erg bedankt voor je verhaal!!!!

Heb nu een beetje een idee wat mij te wachten staat.

Het enige wat de gyno zei was dat het geen garantie is en ze de gel 1 keer 's ochtends doen en 1 keer 's middags en als dat geen effect heeft de volgende ochtend naar huis, en dan later weer proberen. Meer info is er niet gegeven.

Nu was ik eerlijk gezegd ook te overrompeld om het te vragen, omdat ik niet had verwacht dat ze het zouden gaan doen.

Er was namelijk van te voren al gezegd dat het alleen op medische indicatie zou gaan, of als je 2 weken overtijd loopt, en tja, beide zijn op mij niet van toepassing. Maar gelukkig kom ik op een of andere manier toch in aanmerking:toothy10:

Zoals in de meldplicht ook al te lezen heb ik momenteel veel buikpijn, al 2 dagen, kan absoluut niet liggen, doet zo'n zeer!! Zit voornamelijk in mijn schommelstoel, en dut af en toe even weg. Ben echt moeier dan moe, niet normaal meer! Ik hoop dat de dinsdag snel om de hoek komt kijken en het gaat lukken.

Net trouwens een telefoontje gekregen dat mijn schoonzus is bevallen van een zoon, ze is gisteren met hoge bloeddruk en zwangerschapsvergifiting opgenomen, en vanacht ging het fout, dus hebben ze de vliezen gebroken, en om 11.55 is de kleine geboren. En een kleine is het zeker, hij weegt maar 2300 gram. Maar goed, gelukkig maken ze het beide goed.

Nu word het wel echt tijd voor onze kleine meid, ik was tenslotte een week eerder uitgerekend, maar helaas.....:crybaby2:

Liefs Diana

Geplaatst

Hey Diana, ik hoop voor je dat je snel gaat bevallen, het is mooi genoeg geweest voor jou.

Ik duim hard voor je

Liefs Renaat

Geplaatst

Hey Diana,

meisje toch ... je moet je echt vreselijk voelen, moe en lastig...

nog eventjes en denk eraan binnen paar dagen heb je gezonde wolk van een dochter !!!!

Sofie :smileinbox:

Geplaatst

Heee lieverd,

is het zomaar maandag en duurt het nog maximaal 1 nachtje voor het echt gaat beginnen! Enne... Je niet naar huis laten sturen morgen he! Je rommelt al een week en mocht het zo zijn dat 2 keer gel inbrengen geen effect heeft, dan heeft 3 keer dat ook niet! Op een gegeven moment is het ook een keer mooi geweest en dan moet die kleine er gewoon uit... Niet stoer doen dus hoor!

Maar ik geloof vast dat die gel je over de streep gaat trekken! Heel veel sterkte met je laatste dagje wachten, ik denk aan je en morgen helemaal! Hou ons op de hoogte we zullen hier met zijn allen in spanning op nieuws zitten wachten!

Liefs en knuffel,

Pien

Geplaatst

Dank je wel voor jullie lieve reacties!!!!

Ik vind het inmiddels hartstikke spannend worden!

Morgen is het zover, brrrrr.

Ik heb vanacht gelukkig redelijk geslapen van 4 tot 9 dus dat was wel lekker, maar nu natuurlijk verschrikkelijke hoofdpijn, mijn lijf is niet meer gewend aan slaap lijkt wel, hahaha :tongueP:

Ik hoop inderdaad dat de gel succes gaat hebben! Tot nu toe reageerd mijn lijf altijd al overdreven extreem op medicatie, dus ik heb er wat dat betreft wel vertrouwen in.

Maar ja, aan de andere kant, de gyno heeft wel 4 keer gezegd dat het geen garantie is, en het vaker gewoon niet lukt met de gel.:unsure:

Ik ga gewoon mijn best doen, zoveel mogelijk ontspannen vandaag, hoef alleen nog maar de was te doen, bedden verschonen, ziekenhuiskoffer nakijken, boodschappen (laten) doen, op kraamviste, en huis stofzuigen, dus dat ontspannen komt helemaal goed, hahahaha!!!!:shootme:

Liefs Diana

Geplaatst

Ach dat laatste drukke dagje kan er ook nog wel bij, anders zit je ook maar naar de klok te staren! Enne... slapen doe je voorlopig toch niet, vandaar dat je lijf je vast laat wennen aan die gebroken nachten!

Geplaatst

Hey Diana,

Ik zou gewoon een enorme hutkoffer mee nemen morgen: Ik kom hier en ga niet weg voordat de kleine er is!

Spannend meid!!!

Doe je wel een beetje rustig aan je laatste daggie???

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Diana, heel veel succes morgen, zet hem op!!!!!!!!!!!!

Nog ff en je hebt je wondertje in je armen, yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :sunny:

Groetjes Cindy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden