Ga naar inhoud

ivf lis

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he meiden,

helaas, het is niet gelukt!

ik ben er toch wel kapot van. Vanmorgen pas wat gerommel, gisteren nog helemaal niets en daar kreeg ik toch wel hoop van... maar een negatieve test dus.

ben nu even flink in tranen, maar dat komt wel weer goed.

Allemaal heel erg bedankt voor het duimen!

Lis

• Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ach lieve Lis, wat een $$@%@ zooi en wat een teleurstelling zeg. Verdomme! Bah! Kan me heel goed voorstellen dat je in tranen bent, is helemaal niet zo gek hoor. T blijft altijd een rotmoment een negatieve test. Alle hoop in 1x weg...

Goh, ik ben er stil van, had t ook zo gehoopt voor je!

$@$@$ zeg..

In ieder geval een hele hele dikke knuffel van mij en Carolijntje.

Sterkte meisje.

Geplaatst

he gatver lis wat een teleurstelling zeg,

ik had het nog zo gehoopt voor jullie.

huil maar lekker uit meis.

liefs brenda.

Geplaatst

Óhhhhhhhhh.....lis wat but!

Helemaal niet gek hoor dat het heftig is meis uit je maar...is niks mis mee.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Ooooo Lis wat balen..... Het zag er zo goed uit. Laat het maar even goed doorstromen al die emoties en dan hoop ik dat je gauw weer de kracht vindt om weer verder te gaan. Heb je al zicht op een vervolg?

dikke x Micky

Geplaatst

Hey Lis, wat ontzettend kl#te zeg! Begrijp je emoties helemaal....laat ze maar lekker de vrije loop hoor! Heel veel sterkte....!

Dikke knuffel, San

Geplaatst

Lis, wat ontzettend . . . ...... Ik wens jullie veel sterkte meid!KOP OP!!!!!!!!!!!!

Een warme knuffel van Bianca en Marissa

Geplaatst

dankjulliewel meiden.

Ik heb voor donderdag een belafspraak om te kijken wanneer ik weer met de zoladex aan de slag kan... bah, alles duurt zo lang op deze manier, maar goed, t is gewoon weer even pauze.

ik vond dat ik met mn verkouden en tranende hoofd maar een dagje thuis moest blijven. Dit is een dagje schoonmoeder geworden omdat onze hele keuken afgeplakt is...ik kan nog geen vork pakken. en t is papa-dag dus we zijn lekker samen en oma vindt t natuurlijk ook heerlijk. Wel heel goed; even samen zijn en niet te vergeten met ebbe (da's zo'n mega-troost dat jongetje), anders is het zoooooooooo hard en heftig...

Straks gaan we lekker op een terrasje een leffe blond drinken, ozo!

pfff, ik kan t nog niet geloven meiden, had toch ook wel een groot vertrouwen. maar dat probeer ik dan maar te houden voor de volgende keer. (ik had de datum al uitgerekend...29 december, is ook niks toch;)

Ik ga weer in de tuin verder niezen,

Allemaal bedankt voor de lieve reacties.

Lis

Geplaatst

Hoi Lis,

Wat vreselijk dat het niet gelukt is en vooral omdat je er zoveel vertrouwen in had. Ik wens je veel sterkte met verwerken en hoop dat je straks weer met een geheven hoofd de tweede poging in kan.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

lis...........neeeeeeeeeeeeeeee bah wat NIET leuk!!!

Ik ben aan t werk maar wilde het toch weten en lees ik dit..

relax maar even met hub en een leffe hoor.

liefs Cynthia

Geplaatst

ooo Lis.. ik had er zo'n goed gevoel over..... sterkte!!!!

Geplaatst

O lieve Lis...

Ik had het zo gehoopt voor jullie!!!

Hopelijk heb je vandaag evengoed een beetje prettig kunnen doorbrengen met je mannen.

Heel veel sterkte wijffie!

Dikke kus

Geplaatst

Lieve Lis,

Wat onwijs @#@#@#@# voor jullie!

Wel fijn dat jullie samen waren vandaag.

Meis, veel sterkte en een dikke knuffel van mij. xxx

Geplaatst

wat is het heerlijk thuis te komen en die lieve reacties te lezen.

morgen weer naar de harde werkelijkheid, bah.

gelukkig maar 2 dagen werken en dan alweer weekend.

Lis

Geplaatst

Gelukkig kunnen wij je een ietsiepietsie door die rottijd heen helpen.

Sterkte met werken vandaag meis.

Sab xx

Geplaatst

hey lieve lis,

wat vreselijk voor je!!

heel veel sterkte meis!!

geniet van je lieve ebbe en je man

en hoop dat je je snel weer beter voelt!!

groetjes rosalie

Geplaatst

He Lis, zwaar !@#$%&^&*( meid. Het zag er allemaal zo goed uit! Ik wens jou en hubbie veel sterkte de komende tijd. Doe maar lekker huilen als je daar zin in hebt en natuurlijk heeeeel veeel Ebbe knuffelen!!!

Sterkte,

dikke knuf

Geplaatst

Ik maak me zorge dat het mis gaat.....ik had vanmiddag iets bruine afscheiding,niet veel hoor....maar maak me zorgen:(

Ik hoop zo dat het voor niks is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden