Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bedankt meiden, jullie duimen hebben geholpen hoor!

11 follikels aangeprikt en 9 bruikbare eitjes. Zaadjes ook ok.

Dus nu even 'pauze' en dan donderdag dat spannende telefoontje...

De punctie ging redelijk, ik mag echt niet klagen. De pijn viel best mee.

Ik ben wel nog heel suf van de medicatie en mn eten valt nog steeds niet zo goed, dus ik ben een beetje slapjes.

Gelukkig zijn mn ouders er dus en die zijn nu even naar buiten met ebbe, dus ik ga naar bed.

Dan zie ik morgen wel weer hoe het gaat en of ik dan kan werken.

Ik ben 1 keer niet gegaan (bij eerdere pogingen) en 1 keer wel. En jullie?

Groet,

Lis

• Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

He lis,

Wat fijn dat het je je toch wel is meegevallen, en een mooie opbrengst, toch?

Kruip maar lekker je bed in en laat je maar heerlijk verwennen hihi

Ik ben zelf wel ff een tijdje thuis geweest (ongeveer 3 weken) maar dat lag ook aan mn overstimulatie. Ook na de punctie nog veel buikpijn gehad, kon nauwelijks normaal lopen en dat duurde nog wel zeker tot een paar dagen na de tp. Dus als ik jou was zou ik nog lekker ff thuis blijven, maar het ligt er natuurlijk aan hoe je je verder morgen voelt.

Succes en hopelijk een goede tp as donderdag

Posted

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lis, goed man!!!! Ik ben superblij voor je, geweldige opbrengst meisje!

Nu lekker rusten en je laten vertroetelen. Fijn dat paps en mams er zijn zeg, poeh!

W.b het werk. ik had toen op vrijdag de punctie en maandags was het toen pinksteren en had ik de tp. Dus ik had sowieso 3 dagen rust na de punctie. Als je nog zo slap bent gewoon ziek melden hoor! tis veel te belangrijk allemaal. Laat ze maar even lekker de Pe krijgen daar hihi.

Joepie Lis had veel eitjes!! spannend hoor donderdag. We gaan weer duimen voor je.

Dikke kus Sab xx

Guest Vonnie
Posted

Hoi Lis,

Meis, want een mooie oogst toch weer. Wees er maar trots op, dit zit erop!! Nu inderdaad wachten, wachten, wachten... maar het begin is er!!

Als ik jou was zou ik het maar lekker rustig aan doen. Bij al mijn puncties ben ik de dag na de punctie thuis gebleven (als ik moest werken) en dat lijkt mij echt geen overbodige luxe. Maar, jij kent je lijf het beste.

Succes!!

Posted

meestal had ik punctie op vrijdag...dus echt pas de mandag weer werken wat lekker was hoor.

maar ehh....wat een goede oogst Lis superdesuper...............

lekker rusten nu,

cynthia

Posted

Hey Lis, wat een goede oogst zeg! Nu idd jezelf even lekker laten vertroetelen thuis, je hebt het verdiend! Is altijd spannend he, dan wachten op dat telefoontje....

Ik ben wel gaan werken de dag na de punctie (beide keren) maar heb het de laatste keer om 3 uur voor gezien gehouden....ik was helemaal kapot.....k raad het dus niet aan....

Nou lekker bijkomen jij en op naar een super tp donderdag!

Liefs, San

Posted

ja, ik ga maar even morgenochtend kijken hoe het gaat.

ik doe zittend werk, dus erg intensief is het lichamelijk niet. maar ja, toch heen en terug reizen...

maar ik werk maar 3 dagen en donderdag wil ik vrij, dus ik denk dat ik me dan beter voel als ik morgen wel ga.

Allemaal afhankelijk van t lichaam natuurlijk, mijn maag is nog steeds van streek, dus ik heb al 2 dagen niet veel gegeten...

De doosjes paracetamol liggen onaangebroken op de keukentafel, dus de pijn van de punctie valt mee;)

Ja, ik vind het erg spannend weeer voor donderdag.

vorige keer ook 9 eitjes en daarvan 4 bevrucht, minder dan de helft... maar ik heb er wel vertrouwen in dat er eentje bij zit hoor!

lis

Posted

Ha Lis,

Nou, dat klinkt allemaal goed.

Fijn dat het ook niet al te pijnlijk was.

En... er zal vast wel een goede bevruchting bij zitten toch????

Hopelijk voel je je gauw weer wat fitter!

Groetjesssssssssssssssssssssssss

Posted

ik vind het zo leuk dat jullie allemaal zo meeleven!

ik heb trouwens de hele middag geslapen vandaag en nog steeds neit veel gegeten, dus ik weet t niet hoor morgen. misschien ga ik wel naar jullie luisteren... hahaha

Lis

Posted

Hoi Lis,

Mooie score! Hoop dat je vandaag lekker hebt kunnen uitrusten en de na-pijn mee valt... Succes meid!!!!!!

Liefs Bianca

Posted

Hee Lis,

Wat goed 9 eitjes!!!

Doe nou rustig aan he , anders ben je voor niks naar de acu geweest, dat is ook voor rust in je hoofd en nu maak je je al weer druk over je werk, je lijkt mij wel haha.

Dit is nu het belangrijkste!! Hoe jij je voelt!

Groetjes Daan.

Posted

OH lis wat goed zeg........dit gaat helemaal goed komen.......heerlijk nieuws meis!

En blijf lekker thuis joh....zeker omdat je maag toch al ff niet zo lekker mee wilt doen!

Op naar donderdag...maar dat moet gewoon goed komen....leuk leuk leuk!

kus

Guest Amanda
Posted

Doe maar rustig aan Lis!!!

9 is mooi, zitten vast en zeker en paar goeie tussen.

we duimen!

Posted

Hee Lis, fijn dat het zo goed is gegaan!!! Van die 9 eitjes heb je straks vast een boel mooie emmies. Ik duim voor je!!!

liefs Micky

Posted

9 EIEREN!!!!!!!!!!!

Wat een superkip ben jij zeg!!!

Ben je nog gaan werken vandaag? Hopelijk is dat je dan meegevallen en lig je nu weer lekker op de bank.

Sterkte nog even met wachten op de bevruchtingen. Ik had uit 7 eitjes 5 bevruchtingen, dus ook niet alles gevuld.

Hopelijk morgen supernieuws en mag je op de bank gaan zitten.

Op het ivf-forum is Belinda (eindelijk na 6,5 jaar) zwanger, dus wie weet samen met haar 9 maanden kleppen.

Kus

Posted

Hé Lis, spannend hoor allemaal! 9 eitjes, veel! En ik zou lekker thuisblijven, je bent niet helemaal lekker dus je lichaam heeft veel energie nodig om weer lekker te worden en fit te zijn voor de tp! Op naar een groot succes! groetjes, niki

Posted

Ja fijn he, 9, net als vorige keer!

En mega-spannend nu.

En die gekke hub heeft morgen een afspraak staan die hij niet kan verzetten, zal je zien dat ie de tp gaat missen!!!

Ik heb gisteren niet gewerkt, was echt niet lekker en vandaag weer wel.

Ging wel weer. Het gaat de goeie kant op, alleen de buik begint wat gevoeliger te worden, zeker veel vocht aan t vasthouden, maar daar kunnen ze morgen hopelijk wel even naar kijken.

Morgen vrij en dan is het alweer weekend, lekker rustig dus. alhoewel, we zitten weer aardig volgeboekt... maar ebbe is alweer wat makkelijker dus dat is errug fijn.

Straks lekker liggen, is toch het fijnste met zo'n buik he.

En ja, wat een super nieuws he van belinda. Ik durf er niet zo erg op te vertrouwen... maar wie weet!

Morgen lekker 2x naar de acu, heb ik zin in!

en straks even dom voetbal kijken.

jullie duimen toch wel he, morgen tussen half 9 en 10 (ok, hoeft niet anderhalf uur hoor)

Liefs,

Lis

Guest Amanda
Posted

Tuurlijk duimen we Lis!!

Doe je wel een beetje rustig aan?

Posted

Hihihi, zit toch de hele dag met m'n mannetje in het MS-centrum/ziekenhuis/MS-centrum, dus tijd zat om de duimen voor je te draaien!!!

Groetjessssssssssssssss

Posted

HeyLis, wat spannend, nog een uurtje! Fijn dat het zo vroeg op de dag is zeg, pfffew. Ik ga duimen voor je en laat je ons ook niet te lang in spanning??!

Dikke kus Sab xxx

Posted

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

We hebben vanmiddag om half 2 een terugplaatsing!

en gelukkig dus wat later, dus hub kan erbij zijn! Heerlijk hoor.

Ben nu lekker van mn vrije dag aan t genieten, t is ook zulk mooi weer!

(alleen komt op donderdag altijd de 'cleaning lady', da's minder...)

Maar ik ga straks lekker op tijd naar t ziekenhuis aangezien er rond deze tijd een file staat bij de ingang.

Daarna weer naar de acu en als ik op de fiets ga moet ik dan de erasmusbrug op fietsen en op de een of andere manier vind ik dat niks zo met een verse emmy...haha erg he. Beetje stom is het wel... Is het zulk mooi weer!!!

Ik heb net heerlijk naar de verloskundigenpraktijk en de kraamafdeling gekeken, soort voorbereiding...;)

Ik voelde me een beetje gestresst van mn werk, maar nu gaat t wel weer. Deze dag is zo speciaal!

Groetjes en allemaal bedankt voor t duimen!

Lis

Posted

joehoeeeeeeeeeeeeeeeee!!! gefeliciteertjes met deze zoveelste maar toch weer eerste echte stap naar....oww spannend meis. misschien weet je volgende week zondag met de meeting al wel of je zwanger bent, of ben ik nu erg optimistisch...nou ja anywayssss, geweldig dit hoor!!

Als je zin hebt en vrij bent en je goed voelt hahaha volgende week donderdag kunnen we misschien wel naar blijdorp! Met z'n 5!!!!-en hihi