Ga naar inhoud

wachtbankje augustus 2013

Aanbevolen Berichten

• Reacties 351
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Jaaa heel spannend. Inderdaad veel ellende gehad. Ja ik ben van 1987 haha. Ik blijf ook duimen. Je woont ook in zh net als ik!
Ow ja! Wat leuk!!!! Nou nu maar hopen dat we ook SAMEN ZWANGER zijn!! Joehooeee wiewiee :-) I'll be watching you ;-)
Geplaatst

Ink, als je onder narcose mag, dat is beter toch! Maar deze cryo wordt vast een succes.

Ik zit nu in de wachtruimte follikel 16 mm. Ze denken nog niet gesprongen, want is mooi rond. Nu eerst urine afwachten en als positieve ovulatietest is dan nog bloed prikken en anders wordt ik vanmiddag gebeld. De wachtruimte zit vol. En ook zo een schattig kindje met haar ouders, word er helemaal vrolijk van.

Heb je al gramaatappelsap gevonden Ink

Geplaatst

Ik breek even in.. Want ik heb ook 1x de icsi poging onder narcose gekregen, maar zijn nu bezig voor een 2de wonder en nu wordt bij verteld dat ze niet niet meer zullen doen. Ik heb nog niet heel veel ziekenhuizen gebeld, maar ik was dus benieuws INK in welk ziekenhuis loop jij?

Verder allemaal succes natuurlijk!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt (maasstad)

Onderzoeken gent Belgie

IVF aug 2009 mislukt (maasstad-erasmus)

ICSI okt 2009 mislukt (maasstad-erasmus)

dec 2009 Alternatieve genezer bezocht: zwanger.

25 augustus 2010 ons wonder geboren

Alternatieve gebied wederom geprobeerd geen resultaat

Januari 2013 weer naar maasstad

maart 2013 iui mislukt

mei 2013 iui mislukt

Hoe nu verder...

Geplaatst

Hey meiden, ik lees met jullie mee en ik heb granaatappelsap (healthy people idd, bij ah bij de smooties enzo) gevonden. Mar dan met frambozen erdoor... En euhh ERRUG LEKKER! Hahahahaa

Geplaatst
Thanks voor de reacties meiden!

Ik heb nog genoeg utro hier liggen (nog 3 onaangebroken doosjes), dus denk dat ik het dan toch gewoon maar ga gebruiken... Haha, twijfelkont als ik ben met zulke dingen zonder hun advies doen...

Bikkel, dat klinkt wel fijn ja, dat is wel engiszins een geruststelling, want het was echt niet te doen. Zelf de arts zei er direct na dat ze het zelden zo erg mee maakt dat de follikels zo stug zijn om aan te prikken :-(...

Noes, wd6 al weer! Wat lijkt dat bij anderen toch altijd snel om te gaan haha! Komt natuurlijk omdat je zelf de hele dag er mee bezig bent... Wanneer denk je je ongi nu te krijgen als het niet lukt? Of beter gezegd, wanneer ga je denk je die mooie gewenste test hier laten zien?!?

Ha, was dat maar zo!! Ik voel nog niet echt veel, ben alleen iets moeier en lijkt wel ik een beetje spierpijn/groeipijn/rugpijn heb...., ben bang dat het de bollen zijn. Ach ik probeer het niet testen nog even vol te houden. Hoop doet leven!

Heel veel succes morgen met je cryo, wel lachen he, tijdens de terugplaatsing!!

liefs,

Noes

Geplaatst

En, hoe is de middag verder verlopen voor je MamavanCarmen? Ben benieuwd wanneer jij je tp zult hebben (en of ik er dan dus nog op zit of al weer naast gekukkeld ben :-()... Heb vandaag een slaapdienst tot morgen 10:00, dus ga morgen maar eens kijken in het koelvak bij de AH. Bedankt Inflame, dat klinkt al een stuk aantrekkelijker haha, maar is de concentratie dan nog hetzelfde of moet je er dan gelijk meer van gaan drinken ;-)?

Peggy, ik loop in het UMC Utrecht. Geloof dat ze daar ook echt niet snel de optie van narcose voorleggen, maar goed, ze hebben me daar nu al 2 keer kronkelend op de stoel gehad, dus lijkt me bewijs genoeg om het volgende keer anders te doen...

Nou ja, hoop natuurlijk dat er helemaal geen volgende keer hoeft te komen uiteraard:

Morgen tussen 10 en 12 wordt ik gebeld of hij goed ontdooid is (we hebben er nog 3 en tot nog toe allemaal goed ontdooid, dus denk dat er wel een tp zal zijn) en dan 's middags tussen 14-16 de TP en dan begint die laatste zenuwslopende week weer... Dat is het enige voordeel van zo snel al weer telkens ongesteld worden: ik hoef nooit lang te wachten haha...

Enneuh, Rox, klinkt wel echt positief bij je hoor! Spannend! Mijn 1e poging voor Levi was ook direct raak. Toen een stuk meer geluk als nu voor zijn brusje dus helaas... Maar goed, laat je het morgen weten als je nog een keer getest hebt?

Noes, spannend hoor! WD 7 ook al bijna weer om! Ik blijf doorduimen voor je!!!

Moes, fijn dat je ook weer bijna mag starten of niet? Ik ben altijd wel blij als we direct door kunnen want anders weet ik zeker dat er niets gebeurd en nu maak ik tenminste nog een kans, alhoewel ik wel meer en meer tegen die week op ga zien na de tp. Elke keer weer die teleurstelling...

Geplaatst

Inkje, heel veel succes morgen, spannend hoor, ik zal voor je duimen

Noes klinkt goed.

Peggy mijn oudste dochter is van 22-8-2010. Ik loop in het VU en daar doen ze niet aan narcose, dus ik stop na deze laatste tp omdat het mijn laatste rietje is. Wel wil ik van je weten wel alternatief circuit, want zou zo een traject wel aandurven.

Inflame, en heb je al de kwaaltjes 😄

Ik ben vandaag gebeld dat ik toch eisprong (goed aangevoeld, want volgens echo was mijn follikel nog mooi rond) heb gehad. Nu krijg ik zondag de tp zonder enige vorm van medicatie en ook geen pregnyl. Errug spannend!!! Ik heb wel twee visites die ik tussendoor moet afleggen, want al een tijd geleden gepland, als het er maar niet uitvalt tijdens het lopen. Zucht na drie keer ben ik daar nog steeds bang voor.

Geplaatst

Sterkte ink. Duim voor je.. en voor de rest natuurlijk. Mijn punctie was ook verschrikkelijk vandaar tweede keer onder narcose.

Het alternatieve wat ik heb gedaan was bij een soort healing man. Haalt emotionele blokkades weg. Was in belgie. maar die doet het niet meer:(

En accupentuur doe ik nu en healing ook gedaan naar gewoon in nederland.

Succes allen.

groetjes peggy

Geplaatst

Ink hoeveel cryos had jij? Ik had er 5 maar waarvan 1 mijn tweede dochter is en dan twee rietjes met twee, waarvan maar 1 teruggeplaatst wordt. Vorige maand dus de mislukte poging wat ik nog amper kan bevatten en nu al door voor de laatste poging. Ik zou willen dat ik meer kansen had.😔 Ook bij mij prikken was verschrikkelijk, ook te stug. Echt de ergste pijn op bevallen en keelamandelen op late leeftijd operatief verwijderen na😊

Ik moet eigenlijk nog steeds naar de tandarts voor wortelkanaalbehandeling, maar wacht wel eerst de 9 maanden af😉

Oké grootspraak, moet eerst maar afwachten of het allemaal lukt. Vanaf zondag drink ik alleen nog maar granaatappelsap😜

Welterusten

Geplaatst

Peggy, kan je die Belgische man niet overhalen. Klinkt alsof hij wonderen kan verrichten. Zouden ze ook in het alternatieve circuit zaadcellen kunnen veranderen in zwemmers?

Zou granaatappelsap ook stimulerend werken voor mannen?

Ik ga maar eens mijn bedje op zoeken💤💤💤💤

Geplaatst

Bedankt voor de informatie ink en noes.

Ink hoe is de tp gegaan? Die was toch vandaag?

en noes heb je al stiekem getest?

ik begin het nu toch wel allemaal spannend te worden. Maar kijk er ook wel naar uit.

Fijne dag allemaal.

en natuurlijk alle dames met positieve testen gefeliciteerd. Alle wachtende dames succes en alle dames die jammer genoeg negatief getest hebben sterkte...

Geplaatst

Goed hoor Liselotje dat je na zo'n lange weg weer mag en kan beginnen!

Wat kan het toch verschillend die puncties, ik had hier op de site gelezen dat als je je goed ontspant, je het minste last van hebt. Dat heb ik gedaan en ik denk dat het echt werkt. Ik ben rustig gaan liggen, heel rustig geademd en mezelf "zwaar" gemaakt. En rustig naar boven gekeken. De eerste 2 puncties heb ik echt bijna niets gevoelt en de laatste keer moest ze echt flink prikken, maar door de inwendige verdoving was het meer een botte pijn. Ik snap best dat als je heel gespannen bent, dat bijna onmogelijk is... Dan maar wat meer verdoving/morfine!

Ink, ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag??

Mamavancarmen: Ook alweer de terugplaatsing komend weekend, spannend! En wat betreft het eruit vallen: denk maar gewoon aan de 2 boterhammen met pindakaas met de suikerkorrel ertussen...... Een beetje granaatappelsap erbij en het kan niet meer fout gaan.... ;-)

Hier is wd8 alweer bijna voorbij, ik voel helaas nog niets, dus ik vrees weer het ergste. Daarom test ik ook nog maar niet, dan blijft er altijd een beetje hoop....

liefs,

Noes

Geplaatst

Hi Ink, leuk dat je me noemt! Ik moet volgende week op gesprek en wanneer we mogen starten zou ik een paar dagen later ongi moeten worden en weer starten.....ik hoop dat het gaat gebeuren. Maar wie weet stelt de arts voor om nog iets uit te zoeken?? Ik zou niet weten wat... Ik vond de week na de TP altijd heel gezellig voelen maar ook ik kijk na alle teleurstelling langzaamaan anders naar deze dagen... MAAR, eerst weer het licht op groen voor de volgende ronde injecties!

Iedereen op het bankje, succes!

Geplaatst

Vandaag nogmaals getest met kv en digitale van clearblue, streepjes worden steeds donkerder en digitale test geeft aan 1-2 weken. Gebeld met het ziekenhuis en moet vrijdag opnieuw testen voordat ze een afspraak maken voor een echo, officieel mocht ze me niet feliciteren maar gaf toch duidelijk aan dat ik wel zwanger ben, oehh spannend, het is de allereerste keer.

Geplaatst

Rox, wat goed zeg, gefeliciteerd!! Er gaat toch niets boven een positieve test, wat een wonder!!

Moes, Fijn dat je ook weer mag beginnen, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Sterkte meiden,

Noes

Geplaatst
En, hoe is de middag verder verlopen voor je MamavanCarmen? Ben benieuwd wanneer jij je tp zult hebben (en of ik er dan dus nog op zit of al weer naast gekukkeld ben :-()... Heb vandaag een slaapdienst tot morgen 10:00, dus ga morgen maar eens kijken in het koelvak bij de AH. Bedankt Inflame, dat klinkt al een stuk aantrekkelijker haha, maar is de concentratie dan nog hetzelfde of moet je er dan gelijk meer van gaan drinken ;-)Peggy, ik loop in het UMC Utrecht. Geloof dat ze daar ook echt niet snel de optie van narcose voorleggen, maar goed, ze hebben me daar nu al 2 keer kronkelend op de stoel gehad, dus lijkt me bewijs genoeg om het volgende keer anders te doen... Nou ja, hoop natuurlijk dat er helemaal geen volgende keer hoeft te komen uiteraard:Morgen tussen 10 en 12 wordt ik gebeld of hij goed ontdooid is (we hebben er nog 3 en tot nog toe allemaal goed ontdooid, dus denk dat er wel een tp zal zijn) en dan 's middags tussen 14-16 de TP en dan begint die laatste zenuwslopende week weer... Dat is het enige voordeel van zo snel al weer telkens ongesteld worden: ik hoef nooit lang te wachten haha...Enneuh, Rox, klinkt wel echt positief bij je hoor! Spannend! Mijn 1e poging voor Levi was ook direct raak. Toen een stuk meer geluk als nu voor zijn brusje dus helaas... Maar goed, laat je het morgen weten als je nog een keer getest hebt?Noes, spannend hoor! WD 7 ook al bijna weer om! Ik blijf doorduimen voor je!!!Moes, fijn dat je ook weer bijna mag starten of niet? Ik ben altijd wel blij als we direct door kunnen want anders weet ik zeker dat er niets gebeurd en nu maak ik tenminste nog een kans, alhoewel ik wel meer en meer tegen die week op ga zien na de tp. Elke keer weer die teleurstelling...
Hahahahaha ecjt wat voor mij: geen isee hoe gHoogdr conxetratie is! Hahah ik bedenk me nu; je zou ook zwlf frambozen ebij kunnen mengen in de blender...? Nou succes met zoeken en drinken ;-)
Geplaatst

Hey meiden,

Sorry voor de late reactie. Bijna niet thuis geweest gisteren. Maar ukkie is weer aan boord. Ben ook met utro gestart (3x per dag 1) op eigen initiatief en granaatappelsap zit ik te drinken as we speak. Ik vind het eigenlijk helemaal niet vies gelukkig!

Rox, veelbelovend hoor, ik ga je gewoon van harte feliciteren!

Peggy, ik zou gewoon eens informeren bij het umcu als ik jou was! Zou zonde zijn als dit een belemmering in je wens zou vormen!

Noes, en jij al nieuws nu er weer een dag om is? Duimen door!

MamavanCarmen, jij zondag dus? Nou, dan ben ik er als het goed is nog niet afgvedonderd, dus zitten we nog samen in de ww...

Moes, ik hoop dat je snel mag starten!

Infkame, al last van kwaaltjes? Enneuh, die granaatappelsap is voor jou al geslaagd, dus percentage maakt niet meer uit toch? Ik heb gisteren wel ff gekeken en er zit de helft in, dus ik heb maar de gewone genomen...

Lisselotje, welke dag was ook al weer je 1e spuitdag? Bijna zover meid!

Nou, als ik iemand vergeet, sorry! Ik ga nu snel ff douchen...

Geplaatst
Hey meiden,Sorry voor de late reactie. Bijna niet thuis geweest gisteren. Maar ukkie is weer aan boord. Ben ook met utro gestart (3x per dag 1) op eigen initiatief en granaatappelsap zit ik te drinken as we speak. Ik vind het eigenlijk helemaal niet vies gelukkig!Rox, veelbelovend hoor, ik ga je gewoon van harte feliciteren!Peggy, ik zou gewoon eens informeren bij het umcu als ik jou was! Zou zonde zijn als dit een belemmering in je wens zou vormen! Noes, en jij al nieuws nu er weer een dag om is? Duimen door!MamavanCarmen, jij zondag dus? Nou, dan ben ik er als het goed is nog niet afgvedonderd, dus zitten we nog samen in de ww...Moes, ik hoop dat je snel mag starten!Infkame, al last van kwaaltjes? Enneuh, die granaatappelsap is voor jou al geslaagd, dus percentage maakt niet meer uit toch? Ik heb gisteren wel ff gekeken en er zit de helft in, dus ik heb maar de gewone genomen...Lisselotje, welke dag was ook al weer je 1e spuitdag? Bijna zover meid!Nou, als ik iemand vergeet, sorry! Ik ga nu snel ff douchen...
Lekker joh weer in de wachtweken.Ik heb maandag de prikinstructies en 29 augustus begin ik met prikken...Rustig aan en hopelijk is dit jou maand!!!!
Geplaatst

Ink ik had het nagevraagd bij het VU, maar zij vinden het onzin de Utrogestan. Omdat dit mijn laatste rietje is, baal ik er enorm van dat ik het niet krijg. Ik denk ook dat de kansen beter zijn met utrogestan.

Maar goed ik krijg het dus niet en zie er nu echt tegenop.

O overigens waren mijn man en ik toevallig aan het klussen en bleek dus mijn eisprong al geweest. Nu had ik vanochtend een inimini stipje bloed aangetroffen en nu denk ik de hele tijd aan of ik de cryo wel door moet laten gaan, stel er is een wonder gebeurt, dan is het zonde om de cryo te ontdooien.

Ander idee wat ik de hele tijd heb is dat gisteren (sorry voor het ongemakkelijke verhaal) ik nog redelijk slijmerige afscheiding ( slijmprop?) had en sinds vandaag niet meer. Had de tp dan niet beter gisteren kunnen plaatsvinden?

En ik ben nog steeds bang dat cafeïnevrije koffie een negatief impact heeft, maar om nou weer gewone koffie te drinken? Ik kan momenteel met mijn hoge werkdruk niet zonder

Zoveel gedachtes

Geplaatst

Mama van Carmen ik liep ook bij het vu en heb het wel voor elkaar gekregen om utrogestan te krijgen.

ligt er maar net aan wie je spreekt denk ik.

probeer het gewoon nog een keer en zeg dat je je er een beter gevoel over hebt.

succes

Geplaatst

Mamavancarmen; lastig allemaal, helaas weten we niet wat welke invloed heeft. Ik probeer ook zo veel mogelijk gezond te eten, weinig snoepen, sporten, maar geen idee of het werkt. Als ik iedere dag 10 min op mijn hoofd zou moeten staan om zwanger te worden/blijven, zou ik dat met alle liefde doen.

Ink; pupo, ik duim voor je!

Rox; gefeliciteerd!

Lisselotje; nog even geduld en dan mag jij ook starten, spannend hoor!

Noes; hoe is het bij jou? Wanneer mag je officieel testen en wanneer ga jij testen?

Hier weinig nieuws, maandag echo en ik verwacht donderdag tp, nog even geduld dus voor mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden