Ga naar inhoud

Uitgerekend april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow Inflame, jij hebt even lekker uitgepakt. Ook fijn om te lezen, betekent dat je toch meer vertrouwen hebt ;)

welke wagen is het geworden? Lief zeg van je moeder.

zooooo leuk al dat kleine spul, onvoorstelbaar he dat er straks echt een kleintje in ligt. Lekker genieten!

oh en koeka is zo leuk en superkwaliteit.

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Infame, leuk en gezellig hoor zo shoppen met je moeder. En koeka is heerlijk vooral de dekentjes.

Puck, vlgnd week het geslacht al, ben jaloers😉.

Ja hoor jullie zijn nog lekker jong. Hier vlgn maand alweer 39..... Gggrrrrr tijd vliegt

Mentaal is het zwaar voor mijn schoonmoeder, mede omdat ze afhankelijk is van ons als kinderen, niet weet of ze de geboorte mee gaat maken en dus ook haar 5 lkleinkinderen niet ziet opgroeien. Tja en tot hoever deel je met de kinderen. Morgenavond hebben we gesprek wat ze nog wil doen en regelen we gelijk de uitvaart nu kan ze duidelijk aangeven wat ze niet wil. Wordt dus een confronterend avondje.

Zelf vandaag kraamzorg en na controle bij een vk geregeld.

Raar idee eigenlijk vandaag geboorte en morgen de dood.

Geplaatst

kimky gefeliciteerd! mooie foto's meegekregen???? enne lkkr janken meid, haha!

inflame lkkr geshopt en de economie een handje geholpen. hahaha lkkr hoor! welk merk kinderwagen, ben niet nieuwsgierig hoor!!!

spannend Puck, vlgde wk weet je het geslacht! en ook ik vraag het maar even, wat zegt je gevoel???? Pijn nu beter?? en natuurlijk snap ik dat je liever ook had willen werken, thuis lijkt me niet zaligmakend. wat deed je voor werk als ik vragen mag? ik ga straks minder werken (ipv 4x9 naar 3x9) heerlijk lijkt me dat!

Quin, it was me die het vroeg... hopeloos dus je schoonmoeder.... dubbel voor jullie deze situatie....phoeh!

Hier nog steeds alles onder controle. morgen intake op het kdv. Geen idee wat ik daar van moet verwachten. maar het kost in ieder geval wel wat zeg. my god!

wij vinden de openingstijd van 7 uur echt heel belangrijk omdat we allebei vroeg beginnen. niet veel kvds hebben dat....

Sinds 3 dgn en veel pijn in mn onderbuik.... herkenbaar please? waarschijnlijk bandenpijn oid?!

armanda, joehoe waar ben je?

en de rest?

e82 mocht je dit lezen en geen behoefte hebben om te schrijven. ik hoop dat alles goed met je gaat!

Geplaatst

Inflame wat leuk zeg dat je bent gaan shoppen en zo goed geslaagd bent! Wat is het voor kinderwagen geworden?

Quin wat een zware dag weer voor jullie morgen! Veel succes en hoop dat jullie toch ook nog veel mooie momenten met haar zullen hebben de komende tijd.

Lijkt me inderdaad erg lastig dat er zoveel onzeker is. Wanneer heb jij afspraak voor 20 wk echo? Ik precies op 20 weken op 13 november.

De afspraak stond eigenlijk op de 14e maar dan is mijn man de hele dag weg met het werk en wil toch wel even dat hij mee gaat. Wacht je tot die tijd om achter het geslacht te komen of ga je eerder nog een keertje spieken?

Kan diegene die de echo's bij jou maakt zo nu en dan geen uitspraak doen over het geslacht? :-)

Hier qua pijn gelukkig sinds vanmiddag weer iets beter. Heb 2,5 dag plat gelegen van de pijn. Gelukkig kon mijn man veel overnemen in de avond en in de middag wat eerder naar huis. Dan toch wel stuk lastiger met zo'n kleintje om je heen als je je niet goed voelt.

Overigens is het kleine mannetje hartstikke makkelijk en lief. Hij kan zich uren vermaken met zijn speeltjes en lopend door de woonkamer. Hij loopt pas sinds ruim een week maar gaat met de dag beter en wordt steeds stabieler.

JOse hoe is het met jou? Geen bloedverlies meer gehad?

Nu ik jullie zo hoorde over de doppler realiseer ik me dat ik het hartje nog helemaal niet gehoord heb. Uiteraard wel gezien bij de echo maar was geen geluid bij.

Geplaatst

Clickstar ik heb zelf geen voorgevoel. Mijn man wel die denkt dat er een jongen op komst is:-) Nog een weekje afwachten...spannend!!

Kiezen jullie bewust voorkinderdagverblijf? Heb namelijk veel vriendinnen die juist wegens de flexibiliteit hebben gekozen voor een gastouder. Scheelde toen ook flink wat geld.

Weet niet of dat nog steeds zo is want we hebben ons er verder nooit in verdiept.

Zou inderdaad heel goed bandenpijn kunnen zijn. Misschien dat ik er geen last van heb omdat die banden al een keer flink opgerekt zijn;-)

Geplaatst

Puck, hier gaat alles zn gangetje hoor ;) Geen bloed meer gespot, dus helemaal goed!

De vermoeidheid is nog steeds lastig en momenteel een lastige dreumes hier. Ik ben bijna twee en zeg nee, oftewel mevrouw luistert slecht, negeert en doet net alsof ze je niet hoort. En dan na een slopende dag op t werk, kan ik weinig hebben.

Heeft ook heel erg zn charme en vind altijd dat er wel pit in moet zitten en dat heeft ze hihi...... Zullen mijn hormoontjes ook zij. Waardoor ik minder kan hebben ;)

Wavt hoe dan ook, ze is nog steeds mijn alles en grote lieverd en zou deze fase ook echt niet willen missen :)

Geplaatst

Hey meiden,

bedankt voor jullie felicitaties! Heb een fijne dag gehad en ben flink verwent. Verder gaat hier alles goed. Begin hier ook een buikte te kweken dus wat dat betreft gaat het prima. Morgen weer een echo, ga nu tot 16e week wekelijks heen.

Quin, heel veel sterkte met elkaar morgen, is idd heel pittig om dit met elkaar te gaan regelen. Denk aan je. Het is en blijft dubbel.

Kimky fijn dat de uitslag goed was en heel veel kijkplezier morgen!!

Haha Inflame, flink geshopt dus, heerlijk zeg! Ben ook wel nieuwsgierig welke bolide jullie hebben uitgekozen.

Jose de bekende peuterfase. Haha ze kunnen je uitproberen tot en met. lekker verder genieten van jullie boefie.

Ben nog iemand vergeten??

Jullie hebben zoveel weer geschreven , gezellige kletskousen zijn jullie, toppers!

Geplaatst

jaa Koeka is geweldig haha. Heb de hele collectie besteld haha. Nou inderdaad onvoorstelbaar. Ik heb inderdaad meer vertrouwen, maar overvalt me nog wel af en toe de gedachte 'ow jee wat als...' Maar ik probeer dat echt op de achtergrond te laten!!

De wagen is van Joolz. Heb meteen de hele collectie erbij besteld haha. Winter en zomertenue... Hagha

Geplaatst

Joolz is vet, is het die geworden die je hier laatst had gepost? Iets met earth? Of haal ik nu dingen door elkaar, neemt u mij niet kwalijk amders, ben zwanger he 😜

Dat vind ik wel jammer nu, is toch anders, in de zin van....hier hebben we alles al. Hooguit wat nieuw spul kopen straks. En de kamer van dochter inrichten, babykamer blijft zo ongeveer, paar kleine aanpassingen.

Geplaatst

Clickstar: als je vragen hebt over t kdv, vraag t gerust, ben lang manager geweest in de kinderopvang en heb werk gedaan voor GGD om Wet kinderopvang te handhaven ;-). Morgen gewoon op je gevoel afgaan, over je heen laten komen!

Quin, als ik dit ook weer lees, realiseer ik me zo dat jullie het zo zwaar moeten hebben... Vreselijke periode. En ja... Dood en geboorte staat soms dicht bij elkaar :-(.

Jose, wat fijn dat het beter gaat met he/bloedverlies is gestopt! Fjoe! En ja haha voor en eerste koop je je denk suf.. Tweedeminder denk ik ja :-D.

e82, wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Wel spannend weer iedere week!

Puck, jeetje wat irri die pijn. Wel heerlijk dat je man zo betrokken en lief is!! Koesteren :-D ;-)

Geplaatst

Zoooo tegenstrijdig Quin! Zo ben je je tegelijk aan t voorbereiden op de kleine en ondertussen ook bezig met het afscheid van een dierbaar persoon. Dikke kniffel en sterkte vandaag.

Geplaatst

Pittig hoor Quin, die 2 uitersten zo dicht bij elkaar (en bij jullie!!). Kan me voorstellen dat dat energie slurpt. Sterkte komende tijd, hoop dat jullie ook kans hebben nog mooie herinneringen op te halen, EN nog paar te maken.

xxx

Geplaatst

Quin, hoe is het gegaan? Hopelijk hebben jullie mooie dingen kunnen bespreken zoals jullie schoonmoeder het wil.

verder aan t genieten meiden van het nazomerse weekend?

zo zijn jullie druk aan t bedenken hoe t komt met de babykamer. Zo zijn wij druk voor de kinderkamer ;)

L is in november jarig en krijgt van Opa en Oma een dekbed, kussen en dekbedovertrek. Van Omie krijgt ze een prinsessenbed, hebben we inmiddels uitgezocht net als het matras.

En ik had van de week een wensofferte de deur uitgedaan voor een muurboom, helemaal zoals wij willen. Gisteren heb ik daar groen licht voor gekregen. Dus hij kan volgende week besteld worden.

Dan zijn we al een heel eind. De wand waar de muurboom op komt, wordt donkergrijs en de rest blijft licht zoals het nu is.

Eind december willen we L naar haar nieuwe kamer laten gaan. Zelf heb ik dan twee weken vakantie dus alle tijd en rust om haar eraan te laten wennen.

Geplaatst

Klinkt goed jose,.. Maareehh wat is een wensofferte?? Nog noooit van gehoord.. Ha ha. Buiten t feit dan adat als ik iets wens, ik een offerte aanvraag en dan dit laat uitvoeren hahahahahaha

zo hey Armanda, ik heb vandaag knallende koppijn... Moet aan je denken.. Pfff vermoeiend pijnlijk en niet leuk :-(((

Geplaatst

Jak Inflame, hopelijk os het gauw over.

wensofferte, tja....naast alle standaardbomen die ze leveren, je eigen wensen en kleuren mbt de boom bepalen en vragen of dit mogelijk is.

En nog iets, zooooo mooi, gisteren voor t eerst contact met onze wup. Ik ging op bed liggen en legde mijn hand daar waar wup ligt. Beetje gedrukt en ja hoor, driemaal een zacht tikje tegen mijn hand. Dit had ik anders nooit gevoeld, maar nu wel. Later nog een keertje, wauw, dat is zooooo mooi!

Geplaatst

Ow JOse wat bijzonder.... Super leuk zeg!!!!!!! Voelde je dan plopjes tegen je hand?? Wauwww hoop dat ik dat ook snel mag gaan voelen hoor :-). Had je dat bij je eerste zw ook?

Hahah owwww zoooown wensboom ahhahaha! Snap hem nu ahha leuk hoor!!

hoofdpijn is nogsteeds niet weg :-( heb nu maar een paracetamol genomen. Ik neem niet snel wat in, zeker nu niet, maar ik kon niet eens in het licht zitten. Genieten vandaag van iets was erniet bij... Sterker nog ik ben alleen maar chago :-(((

Geplaatst

Inflame, hoop dat de hoofdpijn snel weer mag verdwijnen

Jose, wat fijn dat je het al mag voelen. Zo bijzonder weer dat gevoel.

Hier een heftig weekend achter de rug, alles nu geregeld voor schoonmama. Was wel verbaasd wat haar wensen waren, kan je toch niet inschatten ook al denk je iemand goed te kennen. Ze heeft wel aangegeven dat ze de bevalling w.s. niet mee gaat maken, dat doet pijn.

Vanmiddag lekker naar het strand geweest om uit te waaien en ons zelf maar op een lekker groot ijsje getrakteerd. Genieten van de kleine dingen.

Geplaatst

He ik ben er nog maar schrijf weinig

Heb weer migraine

Im dying here 😰

Dus Inflame ik weet hoe je je voelt! Naar joh

Hoop dat je je na een goede nacht beter voelt!

Ik neem elke paar uur twee paraceta. Moet wel, ik ga half dood (en mag ook hoor, van gyn en vk).

Weet je

Ben elke dag misselijk

Veel kokken

Regelmatig migraine

Giga moe

Slaap slechts sinds een week na de tp

Tig x plassen snachts

Tieten al twee maanden twee cups groter (doet pijn!)

Moet doms echt ziek melden op werk

Dit alles is gewoon echt niet grappig

Ben nu bijna 15 wkn, when does it stop :(

Sorry hoor

Klaag klaag

Maar voel me zwaar beroerd

Tuurlijk, onwijs dankbaar voor een brusje (!!!) maar de zwangerschap op zich vind ik totaal geen roze wolk.

Vond ik vorige x ook niet. Ben blij als t klaar is. Nog een half jaar.

Ben ik de enige die zo denkt/voelt?

Vind t straks heust wel leuk om t te voelen en vind het heel wonderlijk (!!) maar eerlijk gezegd ben ik blij dat ik het hierna nooit meer hoef te doen ... 😰

Ik hoop dat ik jullie niet afschrik met mijn eerlijkheid

Ik weet dat er mensen zijn die nooit kids zullen krijgen dus ik draag de kwalen graag en wil verder niet zeiken

Maar nu even wel want daarom hoeft het nog niet alleen maar geweldig te zijn, vind ik. Pfff ik ga slapen ik ga kapot vd pijn. Truste!

Geplaatst

Jeetje Armanda wat onwijs bale! Ik snap het wel hoor ik vind er nu ook geen bal aan. Het slechte slapen en de zere borsten herken ik ook... Vervelend he! Ook merk ik op mn werk wel een beetje onbegrip wat ik okk weer moeilijk vindt. Ik ga vanmiddag hartje luisteren heb namelijk vanmorgen alleen maar gespuugd en nog steeds hoofdpijn. :-((Latenw e hopen dat t bij de 16 weken allemaal rozer wordt ons wolkje :-DQuin meis wat moeilijk allemaal... Ik weet niet zo goed wat te zeggen, behalve dat je groot gelijk hebt jezelf op een lekker ijsje te trakteren na zulke moeilijke berichten! :-((( sterkte met alles.

Geplaatst

ha armanda daar ben je weer :-) jeetje meid het gaat even niet lkkr met je zo te lezen... klagen mag best. soms moet het, gewoon om het kwijt te zijn.

hoe reageren ze op je werk of begrijpen ze het??? lastig!

die misselijkheid wordt dus (nog) niet minder?

inflame die wagen van jou is cool! heb je ook de parasol erbij? vindt dat zo stom staan maar het schijnt handig te zijn?!

wij willen hem ook maar ws de elphant grey versie.

hoeist met de hoofdpijn?

intake kdv gehad, was prima! voordeel is dat we ons niet direct hoeven in te schrijven, plek zat. thnx voor je aanbod maar heb geen vragen. had ik ze maar.... klinkt stom misschien...

weetje het gaat ons erom dat we ons kind vroeg kunnen brengen en dat het dicht bij huis is en dat ze er goed voor zorgen... wonen in een nieuwbouwwijk, voldoende keus. maar de meeste zijn pas om acht uur open! mn zusje staat voor de klas. die gaf aan je moet vragen naar methodes en zo had ze nog een paar dingen. maar heb daar gewoon geen verstand van! het gevoel was goed dus daar houden we ons dan maar aan vast....

mn zusje heeft gastouder. voor haar is het een groot voordeel om ze 3 mnd per jaar vakantie heeft. wij hebben ook gekeken maar scheelt niet heel veel tov kdv. of wij kijken verkeerd?

....Quin, alles dus geregeld.... ik neem aan dat je schoonmoeder thuis is en blijft?! wat een intens verdriet is dit voor jullie allemaal...

hoe gaat het met je buikje? voel jij het eigen al. het is toch ook voor jou de tweede???

nou jose ik dacht wat jij kan kan ik ook. gisteren met mn hand op mn buik, stil liggen, beetje duwen.... hahaha maar neeee helaas voel nix nix nix!!!

puck en jij, werkt de pcm nu voldoende? maar wat leuk dat jullie een jongen denken. wij dachten een meisje en tadaa we zaten er naast hahaha! voel jij het al aangezien het voor jou ook de tweede is?

as donderdag weer controle bij de klinisch vk ben dan 15 wk. zal wel geen echo krijgen....hoop dat ik de 20wk afspr mag maken. btw heeft er hier iemand ICSI gehad? begreep dat je dan in aanmerking komt voor een GUO oid, of wordt dit te medisch voor jullie??? dit ivm mogelijk verhoogde kans op lichamelijke afwijkingen.... hmmm is dat wat!

mn mannetje komt ziek thuis, ahhh.... dus ga maar even voor m zorgen. over een half jaar is er iemand anders NUMBER ONE ;-)

Geplaatst

Quin,,hoe triest ook.....het is wel mooi dat je schoonmoeder zelf nog dingen te wensen heeft.

bestaat er echt geen kans dat ze april redt?

Armanda, gooi t er maar uit....dit is gewoon 1 dikke ellende. Het liefst leef je nu als kluizenaar en word je over oaarmaanden wakker. Beterschap.

inflame hoe is t met jouw hoofd?

click, haha.....maar wel erg jammer. Ik heb ook icsi gehad en krijg deze keer een GUO. Bijm ijn dochter gewoon een SEO gehad, terwijl zij ook uit icsi is ontstaan. Ach, ik vind het prima.

hier steeds duidelijker gekriebel/bepaalde druk aanwezig. De eerste harde buiken zijn ook een feit. Niet pijnlijk hoor. Maar heb wel gehoord dat het vij een tweede vroeger optreedt.

morgen weer controle bij de klinisch vk. Zin in! Krijg trouwens wel altijd een echo bij haar. Dus denk jij ook hoor Click, ze houden je niet voor niets nauwlettend in de gaten. En met een echo zien ze meer in ons geval.

Geplaatst

Clickstar ik heb bij mijn eerste ( ook ICSI) zwangerschap ook een GUO gekregen in plaats van standaard 20 weken echo (SEO). Dit keer mocht ik van de Gyn zelf aangeven of ik een GUO wilde of een SEO.

Heb de afspraak voor GUO meteen in laten plannen.

JOse wat leuk zeg dat je al wat begint te voelen. Succes bij de VK morgen!

Clickstar de paracetamol is niet echt voldoende maar wacht het zo nog wel even af.

Inflame voel je je weer wat beter? Heb je je kinderwagen al in huis of was er levertijd?

Armanda wat balen zeg dat je je zo rot voelt. Misschien anders toch even huisarts of VK vragen of ze wat voor je kunnen betekenen? Wat je schrijft herken ik wel een beetje bij mijn vorige zwangerschap.

Toch wel maanden flink afgezien en keek ook echt uit naar de bevalling. Na de bevalling miste ik wel heel erg die buik en de bewegingen :-)

Quin lukt het je nog om ondanks alle drukte en stressvolle momenten om wat te genieten? Zal je PB ook nog even beantwoorden straks.

Begin al best wel een buikje te krijgen en de eerste kilo's erbij zijn ook een feit :-)

Vanmiddag even gekeken welke broeken ik nu aan kan :-) Seizoenen kloppen niet helemaal dus heb voor nu wel wat korte broeken die passen;-)

Nog maar even een extra legging erbij kopen dat kan ik de jurkjes vast gebruiken.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Lief van jullie meiden!

Vandaag met vlagen hoofdpijn maar wel dragelijk.

Ik ga wel de huisarts bellen ja. Goed plan.

Heb ook icsi en Guo gehad. Echo duurde 1,5 uur!

Maar mijn vader was er toen ook bij en hij heeft ons meissie kunnen zien. We dachten toen al dat hij haar geboorte niet meer zou mee maken en dat klopt dus ook. Op twee weken na hebben ze elkaar niet kunnen ontmoeten en hebben hun levens elkaar net gekruist.

Pff ik ga slapen. Ben weer zombie ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden