Ga naar inhoud

even me laten horen


Astrid

Aanbevolen Berichten

Hallo dames

 

 

 

Ik ben al 10 dagen aan de pil en ik moet stoppen met de pil op 9 april.

 

2 april moet ik spuiten met s'morgens decapeptyl en 10 april krijg ik uitgangsecho.

 

Eind april krijgt ik punctie en terugplaats en de datum weet ik nog niet en dan moet ik ongeveer 17de ongi worden en dan moet ik sávonds gonal-f spuiten en s'morgens decapeptyl.

 

 

 

Groetjes van Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor dan lopen we ongeveer gelijk......ik heb gisteren de uitgangsecho gehad en moet nu puregon erbij spuiten.ben sinds 15 maart met decapeptyl bezig

 

donderdag heb ik een echo om te kijken hoe de eitjes groeien

 

Heel veel succes hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Astrid!

 

Ik heb vandaag pil nr 8 op. Ik mag 17 april de decapeptyl gaan spuiten, 20 april mijn laatste pil slikken en 28 april naar het ziekenhuis voor de startecho. Dan gaan ze kijken of ik ook die dag de 1e Gonal F injectie mag gaan zetten. Zo ja, dan krijg ik meteen instructie. Verder ga ik nog maar even niet denken. Het is alleen de bedoeling dat ik in ieder geval voor 28 mei de terugplaatsing heb gehad (als het zover mag komen).

 

Groetjesssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Astrid,

 

 

 

Ik ga vanavond beginnen met decapeptyl. Rond 6 april zou m'n menstruatie moeten komen. Dan volgt op 11 april de uitgangsecho en krijg ik te horen wanneer ik met de puregon moet beginnen.

 

Als alles gaat zoals gewenst zal ik ook eind april de punctie en de terugplaatsing hebben.

 

 

 

Spannend hé!!

 

 

 

Ik zet nu steeds de data die ik weet in de kalender. Mooie manier om een beetje overzicht te houden.

 

 

 

 

 

Groetjes, Mari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mari

 

 

 

Ik zet ook op kalander dat weten we wanneer het is en het is voor ons makkelijk dan ben je ook niet zo gauw vergeten.

 

De punctie en de terugplaatsing moet ik in Amsterdam Vu.

 

En het is voor ons de eerste keer isci en ik heb al 2x iui gedaan die zijn allebei mislukt omdat mijn partner sperma kwaliet langzaam is.

 

 

 

Groetjes van Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi San

 

 

 

Het eerst deca ging het redelijk goed het prik zit er in maar het jeukt wel en hij is klein beetje rood. En klein beetje raar in mijn hoofd vanmiddag ga ik toch even lekker op mijn bed liggen.

 

 

 

Groetjes van Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

 

 

 

we zitten gezellig allemaal dicht op elkaar

 

Valesca 15 maart begonnen met decapeptyl

 

Fleur 15 maart begonnen met decapeptyl

 

Mari 29 maart begonnen met decapeptyl

 

Astrid 2 april begonnen met decapeptyl

 

Hildever 17 april beginnen met decapeptyl

 

 

 

En nu maar duimen:toothy4: dat we toch met z'n allen zwanger worden!!!

 

 

 

spannend allemaal hoor.

 

Astrid en Mari: ik was erg bang voor de spuiten, maar na 2 dagen spoot ik de deca al slapend en als je 'm maar in 1 keer in je (spek)buik "gooit"merk je (ik tenminste) weinig van

 

Niet te snel de vloeistof erin spuiten want dat voel je wel.

 

 

 

Liefs,

 

Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zitten zeker allemaal dicht bij elkaar spannend hoor!!

 

Ik heb morgen de eerste echo om de groei van de eitjes te bekijken,spannend hoor,vind het nu allemaal wel erg spannend worden die punctie komt steeds dichterbij......pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, succes allemaal. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens in vervulling mag gaan.

 

 

 

Ik weet niet of de tip hier al eens is gegeven, ik vond de Decapeptyl altijd van die nare spuiten om toe te dienen. Het is wat minder pijnlijk als je de injectieplaats eerst even inwrijft met een ijsklontje!

 

 

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb morgen de uitgangsecho. Dan hoor ik ook of ik al met de puregon mag beginnen.

 

Zou fijn zijn als ik daar net zoveel last van heb als van de deca: daar heb ik namelijk géén last van!! :icon_sunny:

 

 

 

Valesca, ik ga gauw kijken of je ergens geschreven hebt over je punctie en of je al wat weet over de bevruchting!! Spannend hoor!

 

 

 

groetjes, Mari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

 

 

 

Ik heb vandaag uitgangsecho gehadt ze zagen goed uit maar ik weet niet meer hoe groot ze zijn af en toe ben ik even in de war.

 

De 17 april moet ik ongi worden en dan mag ik cd3 met gonal-f spuiten s'-avond.

 

21 april moet ik weer terug komen en dan hoor ik wanneer de punctie en de terugplaatsing is.

 

 

 

Groetjes van Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn die procedures verschillend zeg! Het gaat bij jou heel anders Astrid.

 

Ik ben op de 21e dag van de cyclus begonnen met decapeptyl.

 

Deze week ben ik ongesteld geworden en vandaag had ik de uitgangsecho.

 

Het baarmoederslijmvlies was nog wat te dik waaruit misschien blijkt dat mijn cyclus nog niet voldoende stil ligt (misschien heb ik daarom wel zo weinig bijwerkingen??). Ik hoor vanmiddag of ik al met de puregon mag beginnen of dat ik nog een paar dagen verder moet met alleen decapeptyl.

 

Maar jij moet dus na je uitgangsecho nog een keer ongesteld worden?

 

Maar wat gebeurt er dan met de eitjes die ze nu bij je echo gezien hebben?

 

 

 

Staat er eigenlijk al ergens op het forum een overzichtje van de verschillende procedures die gevoerd worden?

 

 

 

Mari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, en ik ga er eigenlijk steeds vanuit dat ik niet ongesteld meer ga worden voorlopig.

 

Ik ben nu aan de pil, mag donderdag beginnen met de decapeptyl, zondag over een week de laatste pil, en dan na de 12e keer decapeptyl spuiten voor een uitgangsecho.

 

Mij is gezegd dat de decapeptyl mij in de overgang brengt, dus ik ben er voor het gemak maar vanuit gegaan dat ik niet meer ongesteld ga worden... hopelijk de komende 9 mnd niet meer. Maar misschien is dat een te simpele conclusie?

 

Trouwens, ik vloei nog steeds (nu 3 weken), al is het nu al 2,5 week weinig, dus eh, mijn baarmoederslijmvlies zal wel niet erg dik worden?

 

Groetjesssssssssssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn die procedures verschillend zeg! Het gaat bij jou heel anders Astrid.

 

Ik ben op de 21e dag van de cyclus begonnen met decapeptyl.

 

Deze week ben ik ongesteld geworden en vandaag had ik de uitgangsecho.

 

Het baarmoederslijmvlies was nog wat te dik waaruit misschien blijkt dat mijn cyclus nog niet voldoende stil ligt (misschien heb ik daarom wel zo weinig bijwerkingen??). Ik hoor vanmiddag of ik al met de puregon mag beginnen of dat ik nog een paar dagen verder moet met alleen decapeptyl.

 

Maar jij moet dus na je uitgangsecho nog een keer ongesteld worden?

 

Maar wat gebeurt er dan met de eitjes die ze nu bij je echo gezien hebben?

 

 

 

Staat er eigenlijk al ergens op het forum een overzichtje van de verschillende procedures die gevoerd worden?

 

 

 

Mari

 

 

 

Hoi Mari

 

 

 

Ik moet de 17de april ongi worden en dan de cd3 moet ik gonal-f spuiten ik moet wel door gaan met decapeptyl en dan de 21st april weer echo.

 

 

 

Groetjes van Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden,

 

wij krijgen vrijdag te horen wat het plan word misschien met tese en mesa erbij.

 

Nu lees ik overal over de pil.

 

misschien een stomme vraag.

 

maar is dat de normale pil wat jullie krijgen.

 

of is het een andere, want je zou zeggen dat een eitje dan niet kan groeien.

 

mijn excuses voor mijn domme vraag.

 

groetjes Arzu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Arzu,

 

Ja, ik slik een tijdje de gewone pil... Dat is zodat ze wat makkelijker vat kunnen krijgen op je cyclus... de hormonen de boel beter over kunnen laten nemen... Tenminste, zo heb ik het begrepen.

 

Rustig vragen blijven stellen hoor... Domme vragen worden niet gesteld....

 

 

 

Groetjesssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaah zo:)

 

ja ik ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat.

 

volgende week woensdag moeten we bij de gyn komen en die gaat verder het plan uitwerken.

 

ik ben dus eens benieuwd.

 

heel veel succes trouwens!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden