Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heee meiden,

Suus, dat klinkt inderdaad eng. Het kan inderdaad voorkomen, maar ik begrijp je ongerustheid. Ik zou gewoon de vk even bellen, wellicht mag je even langskomen voor een check/echo!

Ink, jij alweer 10 weken! Tje gaat snel zeg! Het is inderdaad nu geen garnaaltje meer maar echt al een inimini-mensje!

We hebben een druk weekend voor de boeg met 3 verjaardagen. Lekker van hot naar her reizen dus. Maar wel gezellig!

Hoe is het met de overige meiden?

Fijn weekend!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames

Jeetje suus dat is schrikken ik zou echt vk bellen die stellen je vast gerust en kunnen ze kijken

Sterkte meid

Ink dus nog steeds zo ziek een migraine bah zeg lekker rustig aan doen

Apple ja hier ook druk weekend feestjes enz haha

Hier gaat ook alles goed weeïg gevoel en de standaard dingen echt zwanger gevoel

Ben blij dat ik deze week heen mag eerst zien en dan geloven klinkt raar maar geloof het niet helemaal ondanks de klachtjes ;-)

Fijn weekend iedereen

Geplaatst

Ik heb een gyn en ze heeft dit weekend geen dienst ga maandag gelijk bellen of ik langs kan komen hoop ik weer gerust gesteld te worden.

Geplaatst

Suus vervelend. Maar zolang het helder is is het niet iets vreemds in een zwangerschap. Hoop dat je maandag bij je gyn terecht kan.

Hier is de vermoeidheid aan komen waaien. en ik heb me opgegeven om met kamp te helpenn met een bosspel vavanvond van 10 tot 11. Of dat nou slim is...? Eens kijken of ik mijn verkleedkleding nog pas. Ben bang van niet... er zitten toch weer een paar kilootjes aan...

Geplaatst

H Hobbesje, aan komen waaien ;-)?!? Hopelijk waait hij snel weer weg dan!

Hier begin ik ook echt al een buik te krijgen! Maar is dan ook de 2e en ben samen met Suus het verste is mijn excuus haha ;-)... Qua gewicht echter nog helemaal niets aangekomen, dus waar die bierbuik dan vandaan komt?!?

Suus, is het bloeden gestopt?

Verder waren er een paar afspraken die op het lijste voor iemand er bij gezet moesten worden. Wat / voor wie ook al weer, want dan zal ik dat mooie lijstje van Liminous even weer omhoog halen en daarmee aanvullen...

Hier een werk weekend helaas, dus niets leuks. Morgen en maandag nog, dan zitten er 5 op en ben ik bijna 1 week vrij, heerlijk!

Hoe is t met de rest vd meiden?

Geplaatst

Ink ja dat geloof ik dat je al een buikje krijgt

Bah dus hele weekend gewerkt deze week bij komen ;-)

Even paar vraagjes ben beetje ongerust

Zwetsten jullie s'nachts ook zo?

En ik heb last aan 1 kant onder on mijn buik beetje zeurderig gevoel dat trekt naar mijn rug dan naar mijn bil en zo naar mijn been?

Sorry voor ego maar word helemaal gek van mezelf

Hoest met de andere dames

Geplaatst

Hoi ja het bloeden is gelukkig al gestopt, ga morgen wel gelijk de gyn bellen om te vragen voor een extra echo.

Ik heb 17 okt de 12 weken echo wil iemand hem op het lijstje zetten?

Geplaatst

Sus, fijn dat het gestopt is. Zal dan waarschijnlijk door de betere doorbloeding komen? Vaatje gesprongen ofzo?

Minoes, ja, hier ook veel zweten in de nacht en ook af en toe zeurderig gevoel of steekjes. Ik vind het eigenlijk wel een fijn gevoel, want dan denk ik even vol liefde aan frummel in me die zich lekker omdraait en plaats aan het maken is ofzo haha, heb dan gelijk een plaatje er bij voor ogen en zie het als een teken van leven van dit wezentje ;-)...

Suus, zal zo het lijstje aanvullen voor je.

Hobbesje, nog naar het bosspel geweest?

En Apple, jij aan het bijkomen van je drukke weekend?

En hoe is t met de rest vd meiden?

Vandaag gaf een client me een knuffel met haar hand op mn buik en benoemde ze "zooo, daar zit een buikje!"... Oeps! Ze weten nog niets. Vorige keer pas bij 20 weken ofzo verteld, maar ben bang dat ik het nu echt niet lang meer kan verbergen. Ja, als ik in gordijnen ga lopen misschien haha, maar dat is ook weer zo wat...

Geplaatst

][TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 Mei[/TD]

[TD]17-10,

12 wk echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]3 Mei[/TD]

[TD]23-10 intake vk[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]8 Mei[/TD]

[TD]02-10 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]10-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]07-10 1e echo[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]2 Juni[/TD]

[TD]08-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]5 Juni[/TD]

[TD]15-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]7 Juni[/TD]

[TD]30-09 bloedtest[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]23-10 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Ink wow wat lief van je client lekker emo lijkt me ;-)

Bedankt voor je reactie

Heb je soms ook meer last van de ene kant dan de andere?

Stelt me wel gerust lief van je

Ik zou mijn moeder en tante helpen met schoonmaken bij fc vanaf gedaan en zou morgen weer kan haast niet lopen heb zo'n pijn in mijn rug dus morgen maar even naar ha denk zenuw in de knel heb ik al een tijdje last van

Suus beter het bloeden is gestopt

Geplaatst

Ink, het buikje is niet zo erg nu toch? Frummel maakt lekker ruimte om de komende tijd gezellig bij je te blijven :)

Minoes de steekjes heb ik ook en zweet ook veel 's nacht. Er wordt natuurlijk ook een marathon gelopen daarbinnen :). Maak je geen zorgen. Gelukkig heb je deze week al je echo en kun je je vragen kwijt en gerust gesteld worden.

Maar je moet wel rustig aandoen hoor. Denk niet dat een grote schoonmaak je goed zal doen. HA is in ieder geval een goed idee!

Suus, fijn dat het over is. Nu maar weer genieten ;-)

Apple, succes morgen! Spannend!!

met de andere meiden gaat het ook goed? Wel rustig hier vind ik.

ik heb een druk maar een fijn weekend gehad. Ik viel me wel heel erg moe. Het liefst wil ik de hele dag op de bank hangen. Heb totaal geen energie. Morgen weer werken. Moet zeggen dat ik het super zwaar vond afgelopen week. Terwijl ik er echt vroeg in lag.

Geplaatst

Dag meiden,

Ik moet jullie allemaal nog een beetje leren kennen omdat ik pas net mee lees!

Misschien moet ik even teruglezen, maar dat valt niet mee het zijn al 14 pagina's of zo..

Maar goed ik lees vanaf nu mee hoor.

Ik heb een eerste cursusdag bij Rika Lucak gedaan. Zij heeft een boek geschreven ïnnesteling als ondertitel zwanger worden en zwanger blijven)en geeft cursussen yoga en voeding ter bevordering van fertiliteit.

Wel heel interessant moet ik zeggen. Zij weet echt heel veel over vruchtbaarheid en voeding en speciale vruchtbaarheidsverhogende yogaoefeningen.

Ik vroeg me trouwens af, zijn er van jullie meer meiden die nog niet misselijk zijn?

Ik ben nu 5 weken en 5 dagen, maar nog niet misselijk. maak me dan weer bezorgd daarover..

Oja, Ink wi jij mij in het lijstje zetten?

Ik ben uitgerekend op 4 juni 2013, 21 oktober de 1e echo, 2e kindje

Alvaste bedankt, meiden allemaal heel veel succes en tot schrijvens!

groetjes,

Saralee

Geplaatst

Druppel, ja mooooeeee! Ik lig vaak al om 21.30 te snurken, maar zou misschien zelfs al om 21.00 naar bed moeten, maar heb dan moeite me naar boven te heisen haha... En nee, buikkie is niet erg, maar ivm spanningen wil ik het zo laat mogelijk pas aan de clienten op mn werk vertellen...

Saralee, ik wil je er best tussen zetten, maar weet niet hoe dat moet in die mooie tabel van Liminous op mijn tablet. Misschien dat t vanaf mn computer wel gaat, dus dat zal ik later wel proberen, maar als iemand anders het ondertussen al gedaan heeft is dat natuurlijk ook goed ;-)!

Misselijk werd ik trouwens pas echt rond week 8. Daarvoor vanaf week 6 wat weeig.

Apple, hoe laat is je echo?

Verder inderdaad niet heel druk hier...

Minoes, ik heb het trouwens vooral links, die steekjes...

Geplaatst

Hey dames

Wat lief van jullie alle reacties

Hier schrik van mijn leven rood bloed verlies niet van voor maar achter sorry voor uitleg kwam er later pas achter was ook even ader gesprongen zij de ha hij heeft even gekeken haha schaamte

Maar de pijn in mijn rug enz heeft te maken met ontlasting heb normaal spastische darm en die is nu rustig te rustig dus heb moeite en dag drukt op mijn zenuwen

Ink lekker zeg zo vroeg ik ook wel maar kan niet van de bank komen haha

Geplaatst

Druppel dus druk weekend gehad zwaar dan he

pfff die energie ia ver te zoeken haha lekker aan toe geven als dat kan

Saralee ik kan je met tel er ook niet opzetten

Klinkt goed de yoga maar ik heb daar echt geen geduld voor was dat maar zo

Gewoon vanaf nu meeschrijven anders is het niet te doen ;-)

Ink ook lekker rustig je gaat als een speer meid ;-)

Apple veel plezier met je echo

Geplaatst

Mnoes haha, ik ga net zo hard las jullie hoor hihi, heb alleen een voorsprongetje, maar op het einde zegt dat niets en kan je zomaar ineens voorpiepen met de bevalling ;-)...

Ik heb idd ook al bloed van achteren gehad. Zit al aan roosvicee laxo en aan de aambeien zalf...

Geplaatst

dag meiden,

Gelukkig Minoes van achter is niet zo erg. wel schrikken. Ik had ook zoiets dacht echt dat ik bleod zag en dacht er toen ineens aan dat ik bietjes had gegeten, echt roze urine!

Ink, misschien is er iemand die me in dat lijstje kan zetten want ik weet inderdaad ook niet hoe dat moet??

Ik ga nu even aan de biologische soep.

Sinds kort overgestapt op bijna alles biologisch!

Oja de yoga daar moet je inderdaad tijd voor nemen maar maakt je wel heel rustig en dat is weer goed als je teveel stress hebt he!

Tot snel!!

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 Mei[/TD]

[TD]17-10,

12 wk echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]3 Mei[/TD]

[TD]23-10 intake vk[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]8 Mei[/TD]

[TD]02-10 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]10-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]07-10 1e echo[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]2 Juni[/TD]

[TD]08-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]5 Juni[/TD]

[TD]15-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]7 Juni[/TD]

[TD]30-09 bloedtest[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]23-10 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saralee[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]4 juni[/TD]

[TD]21-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hee meiden,

Zo even het schema bijgewerkt. Ik krijg alleen niet Saralee ertussen, wat natuurlijk qua datum wel hoort... Misschien kan iemand anders dat weer doen.

Ik heb een heerlijk druk weekend achter de rug. Te druk eigenlijk voor onze kleine meid. Want die heeft lekker liggen spoken vannacht. Pfff ben ik niet meer gewend, dus wel even zwaar dan 's morgens als je uit bed moet. Vanavond maar lekker vroeg het mandje in!

Ik heb ook last van harde ontlasting en dus scheurtjes van achteren. HEEEEL pijnlijk :(.... Niet leuk. En natuurlijk oppassen geblazen dat er geen gekke bacterie in je bloed komt. Dat kunnen we er natuurlijk niet bij hebben. Maar ja hoe voorkom je dat...?

Vanmiddag om 16u hebben we de echo. Nog even wachten dus... Spannend wel hoor. Zal alles goed zijn? Zal het hartje al kloppen? Ik hoop het zo!

Jullie horen het!

Geplaatst

Heeft iemand trouwens nog wat vernomen van Liminous? Die had vorige week de bloedtest. Maar volgens mij heb ik haar niet meer voorbij zien komen?! Zou alles goed zijn?

Oh ja en over het misselijk zijn.... Ik ben in mn vorige zwangerschap niet misselijk geweest en nu weer niet. Het is inderdaad een beetje gek, want je verwacht het symptoon wel. Maar ik weet dus uit ervaring dat het zeker niet hoeft. Dus geniet er lekker van hoor!!!

Geplaatst

Luminous had ik vorige week ook al gevraagd, maar die is er al een tijdje niet meer geweest...

Apple hier ook een druk weekend en een spokende peuter (kriebelhoest is echt verschrikkelijk...). Maar die heb ik vanmorgen om half 11 naar boven gedaan en ik ben er zelf ook weer ingekropen (wat een luxe!).

Eergisterenavond spooktocht in het bos gehad. Leuk om te doen! Maar ik lag er pas om half 2 in... veel te laat voor mij. En gisterenmiddag de hele middag met de kindjes van Mikai z'n zwangerschapsgym naar het bos geweest en aansluiten met een aantal pannenkoeken gegeten. Superleuk, maar we waren pas om 8 uur thuis...!

Saralee ik ben ook niet echt misselijk. Wel een beetje een blegh gevoel, maar daar houdt het wel mee op. Bij mij komt het vaak pas na een week of 6 en het is het ergst na de 9 weken tot een week of 12....

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 Mei

[/TD]

[TD]17-10,

12 wk echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]3 Mei

[/TD]

[TD]23-10 intake vk

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]8 Mei

[/TD]

[TD]02-10 2e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]31 Mei

[/TD]

[TD]10-10 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]31 Mei

[/TD]

[TD]07-10 1e echo

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]2 Juni

[/TD]

[TD]08-10 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saralee[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]4juni[/TD]

[TD]21-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]5 Juni

[/TD]

[TD]15-10 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]7 Juni

[/TD]

[TD]30-09 bloedtest

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje

[/TD]

[TD]3e

[/TD]

[TD]8 juni

[/TD]

[TD]23-10 echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Oooo ben dus niet de enige met gekke dingen van achteren haha

Ink je hebt helemaal gelijk en straks loop jij twee week overtijd en zijn wij 3 week te vroeg haha nee hoor gekheid

Apple succes meid ik duim me een ongeluk voor jou

Saralee dus alle biologisch

Dat yoga als je echt druk persoon bent zou je dan op den duur wel tussen yoga passen lijkt me wel lekker en rust kan ik wel gebruiken maar went dat echt ?

Hobbesje dus druk weekend gehad ja ons meisje loopt dan ok de hele baby te spoken als het te druk is geweest

Maar nog wel even kunnen tukken?

Als ik iemand vergeet sorry

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden