Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat klopt helemaal Fleur! Alleen heb ik die bij Mikai nooit gehad, maar de normale. En dat gaat dit keer mooi niet gebeuren. We moeten er wel een heel eind voor rijden, maar dan wordt er ook net nog wat beter gekeken.

Ik ga ook vragen hoe het beleid is in Nijmegen met ks na een uterusruptuur en dan ga ik pas overwegen naar welk ziekenhuis ik ga om te bevallen.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hobbesje, oh jee.. ik heb geen medisch beroep, maar als ik uterusruptuur vertaal dan kom ik voor mezelf op een gescheurde baarmoeder(-wand)? Jeetje, wat heftig. Jij hebt dus sowieso (ook) een indicatie voor een zh-bevalling?

Moet je nu dan onder controle bij de gyn. of kan het ook bij de vk?

Wij zitten in het WKZ. En ondanks dat ik het UMCU ab-so-luut geen prettig zh vind/vond zijn we over het WKZ heel erg tevreden! Wij hebben overigens geen icsi gedaan in het UMCU. We werden daar (na 10 maanden kastje-muur verhaal) telefonisch (!!) afgewezen voor ICSI omdat men vond dat ik maar beter geen kinderwens kon hebben. We hebben daar echt een paar botte uitspraken gehoord!! (de artsen die daadwerkelijk alles weten over mijn gezondheid hadden groen licht gegeven!!!) Wij hebben getwijfeld om nu voor Nijmegen te kiezen, maar dat is ruim een uur rijden voor ons. En aangezien we er vanuit gaan dat ik tzt wel een tijdje in het zh zal liggen.... Daarom hebben we nu toch gekozen voor Utrecht.

Geplaatst

Fleur klopt wat je zegt. Mijn litteken is gescheurd en ik moet nu zowiezo weer een keizersnede. Hier doen ze dar pas met de 39 weken en dat vind ik vrij laat al snap ik de reden wel. Maar eens horen of ze dat in nijmegen eerder doen. Dat is wel eerdan een uur rijden, maar als ik dan minder lang hoef rond te lopen vnd ik dat niet erg. En ik mag vooralsnog zelf kiezen of ik naar de vk ga of naar de gyn. Ik ben ernog niet helemaal over uit...

Wat een horkenactie om telefonisch zo'n mededeling te geven zeg! Waar halen ze het lef vanfdaan......!? En idd als je weet dat je waarschijnlijk langere tijd inhet ziekenhuis komt te liggen is een ziekenhuis iets dichterbij wel zo praktisch.

Geplaatst

Hey meiden,

Zo, drukke periode gehad en zie dat er veel geschreven is. Lukt me vast niet op alles / iedereen te reageren uit mn hoofd van wat ik bijgelezen heb, dus bij voorbaat sorry!

Jes, helaas meid, wat een rotnieuws vrijdag! Sterkte!

Fleur, lijkt me erg pittig, jezelf in een rolstoel moeten heisen iedere nacht meerdere malen! Misschien domme vraag hoor, maar hoe ga je dat doen als je dadelijk met een hele dikke buik zit? Krijg je jezelf er dan nog wel in getilt? Sorry als je dit een vervelende vraag vindt, maar vroeg me dat gelijk af... Ik liep ook in het umcu. Ik vond ze wel prettig, maar heb het idee dat zodra je van het "standaard plaatje" afwijkt, zij nietverder willen kijken ivm vasthouden aan de protocollen...

Suus, fijn ee goede echo, of had ik dat al geschreven? Ik mag woensdag, best weer spannend! Voelt als afsluiting 1e trimester dan ;-)...

Misschien domme vraag, maar wat is een GUO? Hier geen keuze gehad bij Levi en ook nu niet ter sprake geweest...

Wij laten overigens niets extra's testen. Inderdaad vanuit het idee dat je pas weet of hij/ zij gezond ter wereld komt na de bevalling en ook dan nog op latere leeftijd alles kan blijken te mankeren. Als het zo is, dan is het zo en zullen we daar een weg in moeten vinden / om mee leren gaan...

Esther, ik heb me laten vertellen dat de slapeloze nachten bedoeld zijn om je voor te bereiden op de gebroken nachten na de geboorte van je kindje, zodat je vast gewend bent veel wakker te zijn s nachts. Haha, fijn vooruitzicht he? Niet druk over maken in de nacht maar je aan overgeven anders werkt het nog meer averechts / lig je volgens mij nog langer wakker ;-)... Ik vind wel dat als je echt heeeele erge pijn hebt,je bij de vk aan de bel moet trekken hoor! Beetje bandenpijn is volgens mij normaal, maar zoals jij het beschrijft???

Geplaatst

[9]][TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 Mei[/TD]

[TD]17-10,

12 wk echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]3 Mei[/TD]

[TD]23-10 intake vk[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke

Fleur[/TD]

[TD]1e

1e[/TD]

[TD]8 Mei

12 mei

[/TD]

[TD]09-10 3e echo

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]24-10 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]21-10 2e echo[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel[/TD]

[TD]1e+2e[/TD]

[TD]2 Juni[/TD]

[TD]30-10 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saralee[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]4 juni[/TD]

[TD]21-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]5 Juni[/TD]

[TD]15-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]7 Juni[/TD]

[TD]30-09 bloedtest[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]23-10 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Fleur, ik heb je er bij gezet, maar geen idee hoe ik dat streepje er tussen krijg haha, dus je bent gekoppeld aan Dieke haha...

Druppel, hoe is t met jou? Al gewend aan het idee van twins?

Geplaatst

Ink, dankjewel dat ik er nu ook tussen sta! Dan maar zonder streepje hoor, haha. Streepjes vind ik nú ineens niet zo belangrijk meer ;-)

Wat betreft de GUO, dat is een hele uitgebreide 20 weken echo. Normaal krijgt iedereen een SEO. Ik heb me door de gyn. laten vertellen dat ze een GUO doen als je door ICSI zwanger bent geraakt (ivm een mogelijk verhoogd risico op een hartafwijking bij het kindje) Ivm mijn gezondheid zou het sowieso al een GUO worden.

Tja, hoe ik dat ga doen met een dikke buik weet ik nog niet. Mijn armen zijn behoorlijk sterk (ondanks dat ik absoluut geen spinazie lust, haha) Mezelf opheffen moet dus (ondanks het extra gewicht straks) geen probleem zijn. Het punt wordt alleen wel mijn balans, omdat het zwaartepunt anders komt te liggen. Gelukkig gaat dat geleidelijk aan en is het er straks niet ineens.

Natuurlijk hebben we hier al aan gedacht voordat we aan icsi begonnen.. Want mijn leven is in de afgelopen 3,5 jaar behoorlijk veranderd, en nu zal het in de komende tijd ook best wat aanpassing vragen. We zijn zachtjes aan al bezig met wat de meest praktische oplossingen gaan worden. Zo hebben we er voor gekozen om boven de babykamer te maken (terwijl wij beneden slapen) maar om ook beneden een ruimte te maken voor de baby (bedje en commode) De ruimte beneden zal ik overdag het meest gebruiken straks. Maar aangezien er straks een lift komt kan ik ook (met kind) naar boven.

En ik zie er het positieve maar van in: ik stond in dubio tussen 2 kleuren en nu doen we de ene kleur boven en de andere kleur beneden (nee, niet blauw en roze, haha) Met een week of 5 hopen we aan de verbouwing te gaan beginnen boven. Wordt nog wel een klus!

Geplaatst

Hee meiden,

Ik ben weer terug in het land! En ga nu eerst even 5 pagina's teruglezen en proberen om op iedereen te reageren!

Sabine wat fijn dat je echo goed was, heerlijk he?! Jouw zoontje en mijn dochter schelen 2 dagen! Wat leuk, straks dus evenveel tussen de twee kindjes als bij ons!

Hobbesje hoe is het met je zoontje op school? En je man z'n zoektocht naar werk? Heftige tijd zo zeg...

Saralee, wat jammer dat je geen hartje hebt kunnen zien. Erg verdrietig lijkt me dat! Merk je al wat aan je lichaam? Morgen naar de vk toch? Ik hoop op een wonder en dat het hartje gewoon wat laat was met kloppen...!

Jes, jij ook geen goed nieuws gekregen vrijdag... Wat verdrietig zeg een miskraam. Heel veel sterkte!!

Dieke, bijna voorbij je 1e trimester! Weer een mijlpaal gehaald!

Esther, bij jou wordt dus regelmatig op hcg getest? Bij mij is dat nooit gedaan, dus heb geen verstand van waardes. Maar het klink hoog toch? Blijft spannend en onzeker he tot de eerste echo. Nog een paar daagjes en dan is het zover voor je!

Minoes, haha last van de hormonen lees ik? Lastig om dan met een peuter om te gaan he. Ze vragen zoveel aandacht, maar ze zijn eigenlijk ook nog zo klein en snappen nog zo weinig. Mijn dochtertje is ook af en toe een draakje... Jij ook bijna je 2e echo he? Vind je het ook zo spannend?!?!

Suus, jij bent als eerste van ons uitgerekend. Wow al 5 cm, dat is al groot zeg! En al een nekplooimeting gehad! Maak je niet druk om de brie hoor. Die in de supermarkt te koop zijn zijn bijna allemaal gepasteuriseerd en kan je lekker opsmikkelen! Jammie!

Fleur, wat heftig zeg dat je je onderbenen moet missen en in een rolstoel zit. Je klinkt heel sterk en dapper! Ik kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt hoe het straks met een baby zal gaan. Maar zo te lezen komt dat vast goed! Jullie kindje krijgt gewoon twee kamertjes, lijk me inderdaad erg handig voor je! En wat een idioten bij UMCU, dat ze je zo hebben behandeld... Ik zit ook bij UMCU maar heb alleen maar positieve ervaringen. Gek he dat het per persoon/dokter verschilt!

Ink, jij bent ook al weer over de 12 weken heen! Wat gaat de tijd snel! Je hebt deze week de intake bij de vk toch? Ook weer een stapje verder!

Liminous, hoe gaat het met jou? Hopelijk lekker van je zwangerschap aan het genieten!

Druppel, vroeg me ook af hoe het met je is. Helemaal happy met je tweeling? Groeit je buik al met twee beebje erin?

Nou meiden met mij gaat het goed. Heerlijk weekje gerelaxed in Turkije en lekker bijgekomen. Maar thuiskomen vind ik ook altijd heerlijk. Vooral m'n eigen bedje... :)

Morgenochtend hebben we de 2e echo. Ik vind het wel weer heel spannend. Zou het hartje nog kloppen? Mijn vriendin heeft 1,5 maand geleden te horen gekregen dat er geen hartje klopte bij 9 weken. Dus dat zit wel in m'n achterhoofd... Aan de andere kant, 2 weken geleden klopte al een hartje. Dus daar probeer ik maar aan te denken.

Waarschijnlijk worden we na morgen 'ontslagen' uit het zkh en kunnen we naar de regionale gyn of vk. Daar ben ik nog niet helemaal over uit... Vanwege m'n ks moet ik vanaf 30 weken naar een gyn. Dus misschien net zo handig om meteen naar de gyn te gaan. Aan de andere kant...vk is zo lekker dichtbij en persoonlijker denk ik... OOOO al die keuzes... ;)

Ik heb verder eerlijk gezegd nog steeds geen symptomen.. Hoef niet 's nachts m'n bed uit om te plassen en slaap als een roosje. Nou misschien ben ik wel iets meer vermoeid. Ga vaak s' middags een dutje doen als m'n meisje ook gaat slapen. Heerlijk vind ik dat!

Nou meiden, ik ga zo m'n bedje weer in. Het was een lange reis naar huis vannacht... Lekker bijslapen dus!

Geplaatst

Apple, welkom terug en knap hoor, gelijk al bijgelezen en uitgebreide reactie! Succes en hopelijk veel plezier met je echo morgen!

Fleur, haha, fijn dat je je niet druk maakt over streepjes ;-), paar weken geleden zou niemand van ons dat durven zeggen haha! Maar misschien kan iemand anders het nog netjes aanpassen die wat handiger is dan ik?

Klinkt inderdaad goed dat jullie alles al zo doordacht hebben qua bouwplannen etc! Super hoor! En die buik is er inderdaad niet ineens, dus ook dat komt dan vast wel goed ja!

Saralee, succes morgen. We duimen voor een kloppend hartje!

Geplaatst

Apple welkom terug dus lekker vakantie gehad heerlijk zeg lekker warm zeker;-)

Veel plezier met je echo vandaag

Saralee op naar kloppend hartje meid ik duim voor je

Fleur meid ik denk dat heel veel mensen incl ik zelf een voorbeeld zou kunnen nemen aan jou

Zo positief in het leven staan ongelofelijk super hoor

En wat lekker dat er gewoon een oplossing is als de kleine er is voor kamertje beneden

Geplaatst

Hobbesje dat klinkt niet best zeg scheuren van je litteken hoe kon dat of weten ze dat niet

Ink je hebt helemaal gelijk je weet als je kindje gezond is als het geboren is

Dribbel nieuws al geland?

Hier gaat wel kan niet zoveel spug de hele dag dus niet veel energie hoort erbij ;-)

Geplaatst

Hier is net de dokter geweest ik hou niks meer binnen medicijnen gekregen en moet woensdag beter zijn zo niet moet ik weer komen ben benieuwd

Donderdag weer naar het ziekenhuis tijd gaat hard zeg

Geplaatst

Minoes wat balen dat je zo beroerd bent. Goed dat je naar de HA bent gegaan! Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan!!

De echo vandaag was weer goed! Klein beertje van 2 cm en een mooi kloppend hartje! Blij!

Half november afspraak voor een intake bij de gyn in het regiozkh.

Fijne avond!

Geplaatst

Minoes, ik wilde het net zeggen als je zo weinig binnen houdt, maar goed dat je inmiddels dus als contact hebt gezocht met de arts! Merk je al verschil of is het echt wachten tot woensdag qua werktijd?

Apple, jeeeej, weer een mooie echo! Heerlink dat je weer even mocht spieken!

Saralee, hoe is t met jou gegaan vandaag???

Esther, hoe is t met de pijn? Had je mn eerdere post gelezen?

Overmorgen.... Was het maar vast zover...

Hoe is t met de rest?

Geplaatst

Heb net 1 ingenomen volgens vriendin moet ik morgen al verschil merken dus ben benieuwd?

Wij mogen donderdag spieken

Hobbesje je eerste echo spannend op naar een mooie echo

Ink hoeveelste voor je leuk man ;-)

Geplaatst

Wij om 10.45. Tenminste, hoop dat we wel mogen spieken bij deze intake bij de vk, maar volgens mij vorige x wel.

Is dan pas de 2e keer dat we hem / haar zien ;-)...

Geplaatst

Minoes, ik hoop dat het snel werkt. Lijkt me vervelend als je zo extreem misselijk bent. Ik heb morgen weer een controle. Maar kan het lijstje Niet aanpassen, zit op de iPhone. Heb die nog maar pas....., dus nog heel wat te puzzelen :]

Geplaatst

Heb een tijdje niet gereageerd maar heb het erg druk gehad. Ben ook een weekendje met mijn man naar Rotterdam geweest in een heel luxe hotel, was erg leuk! Ik had alleen wel een heel klein beetje bloed en maakte me zo'n zorgen dat ik meteen langs mocht komen en gelukkig zag alles er heel erg goed uit, wat een opluchting! :)

andere meiden succes met de echo's!

Geplaatst

mimoes hoop dat het al wat beter met je gaat hoor zo ziek zijn is echt niks!! Beterschap!!!

Apple2011 super dat het hartje weer goed klopte!! geniet ervan hoor!!

Hobbesje en Ink mijn duimen draaien voor topechos morgen!!!

Zondagavond zijn wij naar de HAP geweest ik had nartuurlijk al erg veel pijn en mijn vriend was de hele dag thuis hij had echt zoiets dit is niet normaal hoor!

Toen ik in bed nog even met de poes lag te kroelen en mezelf omdraaide om het licht uit te doen voelde ik veel vocht uit mij lopen en dacht oojee gelukkig was het geen bloed maar wit/geel slijm. Ik naar de badkamer mezelf schoongemaakt en voor ik een maandverbandje kon pakken gebeurde het weer echt een straal die eruit kwam... Mijn vriend geroepen en toen we stonden te praten weer.... Hij zei meteen kleed je maar aan ik vertrouw het niet ze gaan naar de HAP......

Daaraan gekomen werdt de gynaegoloog opgeroepen eerst een inwendigonderzoek waarbij hij 7/8 cystes in mijn eierstokken zag van tussen de 5/8 cm!!!!

Uitwendig gaf hetzelfde beeld toen met die leuke '' vrouwvriendelijk'' eendebek uitstrijkjes gemaakt om te kijken of er een infectie zat. Gelukkig is dat niet het geval. Maar de pijn komt dus van al die cystes af!!!!

Hij vondt het geen wonder dat ik zoveel pijn had!! Moet het nu rustig aan doen veel drinken en 4 paracetamollen per dag ppffffff......

Wel zag hij de zwangerschap in mijn baarmoeder zitten dus geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar ik toen ook wel bang voor was...

En we hebben het hartje zien en horen kloppen.....en dat bij 6 weken en 3 dagen.....

Ik ben er echter totaaaaaal niet gerust op... Vanacht ook weer slijmverlies alleen nu was het roze van kleur en heb nu een heel erg ongie gevoel ben bang......

Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken om de waardes te kunnen vergelijken van zondag.

Donderdag naar het ivfziekenhuis voor een echo voor het embryo.....

Kan niet meer doen dan afwachten en hopen maar mijn gevoel zegt mij zooooo dat het niet goed zit!!

Al die cystes lijken mij echt niet goed voor de emmy.....

Sorry meiden voor mijn lang onzeker bericht!!!

Liefs Esther

Geplaatst

Och lieve Esther wat een onzekerheid zeg pffff

Gelukkig geen bbz hadden ze in het ziekenhuis niks gezegd over de cyste

Ik denk dat je nu roze afscheiding hebt omdat je lichaam de cystes aan het opruimen zijn

Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden