Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Neeee Minoes, wat is dit ontzettend ***!!! Weet niet goed wat te zeggen. Heel veel sterkte!

Lieve andere meiden, hoe gaat t met jullie allemaal? Ben de afgelopen tijd veel aan het werk geweest en veel in de weer geweest met mn beste vriendin die in scheiding ligt.. Dus zodra ik thuis was gingen de kaarsjes uit en had ik geen puf meer om te forummen. Maar ik denk wel aan jullie!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Minoes, hoe gaat het nu met je? Diepe respect voor hoe positief en sterk je overkomt hoor meid!!! Misschien nare vraag, maar wordt het nu opgewekt met pillen ofzo?

Suus, haha, gezellig dat we nu ineens op dezelfde dag zijn uitgerekend ;-)! Ik had ook een cryo tp dit keer. Weet eigenlijk niet wat ze nu precies aan gaan houden, ze zei alleen dat zij op 2 mei uitkwam, maar of ze dat nu aan houden of at ze het zh aanhouden als datum? Ach, maakt ook niet veel uit haha, zal het volgende x wel even vragen bij de vk...

Bij Levi begon de bevalling 1 dag overtijd en werd hij 2 dagen na uitgerekende datum geboren ;-). Ik voelde hem ook pas heel laat in de zwangerschap, rond week 20. Mijn placenta lag ook voor. Heb er nu naar gevraagd hoe hij lag, maar ze zei dat dat nog te vroeg was om tebzeggen? Hoop dit x niet, want voelde vorige zwangerschap dus erg weinig!

Geplaatst

Hey lieve dames

Nee hoor ink geen rare vraag

Krijg zoizo een tweede echo en als ik het dan nog niet verloren heb dan krijg ik tabletjes

Wat gewoon zo gek is voel me nog zo ziek van de zwangerschap hoop dat dat snel weg is

Gaat heel goed met me hopelijk kan ik het opvangen voor onderzoek

Hoe gaat het met jullie dames

Ik voelde Ilana met 15 week

Hoop dat je placenta goed ligt ink en lekker vroeg voelen ;-)

Geplaatst

Jeetje, echt knap hoe je er mee dealt hoor Minoes!

En jeetje, bij 15 weken al! Wat moet dat heerlijk geweest zijn! Ik hoop dat ik het dit keer eerder voel. Misschien omdat ik het nu ook beter zal herkennen

Ik hoop dat het vanzelf los komt en je dan nog zo sterk mag blijven!

En hopelijk snel weer zo'n spontaan wondertje voor jullie, maar dan 1 die 9 maanden bij je blijft!!!

Geplaatst

Lief ink we doen eerst even rustig aan en gaan als het meezit in het nieuwe jaar los haha

En ja die moet blijven zitten ;-)

Ja was heel fijn gevoel had al iets eerder gevoeld maar durfde nog niet zeker te zeggen

Je gaat dat nu zeker herkennen

Oja ik hoop gewoon dat ik pas bij 12 week achter kom dat ik zwanger ben haha te mooie droom realistisch nee haha

Geplaatst

Minoes RESPECT voor je hoor hoe je ermee omgaat!!!!!

Gelukig wordt bij mij de buikpijn minder wel heb ik nog iedere dag een keer veel slijmverlies het is roze/bruinig hebben jullie een idee wat dat nu kan zijn??

Mischien dat er een cystes open gaat en de inhoud via mijn vagina wegloopt???? Loop dus de hele dag en nacht met een maandverbandje in (had zo gehoopt daar nu eens vanaf te zijn...)

De ene dag voel ik mijn borsten ook meer dan de andere dag ppfff wat een onzekerheid zeg. Soms schieten de tranen in mijn ogen ben dan zoooo bang dat het mis is....

Genieten kan ik dus echt nog niet ben veel te bang en onzeker...

Hoe gaat het met de rest hier??

Liefs Esther

Geplaatst

Lieve Esther van je borsten had ik van Ilana ook hoort erbij

Ja denk echt dat het je cystes weg gaan

Genieten is heel moeilijk als je straks over de 12 weken bent word het beter en anders ziekenhuis bellen

Dikke knuffel voor jullie allemaal ;-)

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Geplaatst

Hai meiden,

Minoes, wat klink je toch sterk! Hoe voel je je nu? Neemt de misselijkheid nu al af? Moet steeds aan je denken joh..

Hier alles goed, te druk geweest om te schrijven eigenlijk. Ik merk wel dat ik soms halverwege de dag echt al een enorm in-kak-moment heb ;-) Moet dan echt effe rustig aan doen.

We hebben afgelopen week de bloed-uitslagen uit Gent gekregen. Die waren allemaal goed! We hadden op 27 aug. een intake omdat we een allerlaatste poging (als we die zouden doen, volgend jaar pas) in Gent wilden doen. Daar doen ze namelijk genetisch onderzoek en na zoveel mislukte tp's wilden wij dat wel omdat we dachten dat daar wel iets uit zou komen. Drie dagen daarvoor hadden we onze allerlaatste (Nederlandse) tp gehad en in Gent gaven ze ons weinig kans. Aan alles kon ik merken dat ze er vanuit gingen dat het genetisch was.

Nu was ik natuurlijk ondertussen zwanger geraakt, dus de ergste zenuwen voor de uitslag waren weg. Toch zijn we enorm opgelucht dat er niet toch iets gevonden is... Het zal maar net een klein dingetje zijn waardoor het verloop van de zwangerschap onzeker wordt. Die zorgen zijn nu dus weg. Maandag de magische grens van 12 weken. Zou je daarna echt een stuk 'onbezorgder' worden????

Geplaatst

Jahoe fleur gefeliciteerd meid met je 12 weken grens wat een fijn gevoel

Het gaat wel goed alleen wel misselijk nog:-( dat frustreert wel

En komt nog niet opgang

He maar het is niet anders en ik wil jullie niet onzeker maken en dit leuke topic vervuilen

Liefs x gaat jullie goed

Geplaatst

Hee meiden,

Ik kom me ook weer eens melden!

Minoes, wat een dappere vrouw ben je. Je klinkt heel sterk! Knap hoor! Ik hoop dat je symptomen gauw verdwijnen en dat je lichaam je niet meer voor de gek houdt. Sterkte nog steeds hoor!!!

Fleur, fijn dat de uitslagen goed waren! Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken! En morgen 12 weken. Mooie mijlpaal!

Esther, gelukkig wordt je buikpijn minder. Heb je binnenkort weer een echo? Hopelijk kunnen ze dan zien dat de cystes zijn geslonken of gewoon weg zijn!

Ink, voorbij de 13 weken al! Ben je al toe aan positiekleding? Ik hoop dat nog even uit te kunnen stellen. Ik was het zo zat aan het einde die stomme kleren, haha!

Ik merk echt sinds deze week dat ik erg moe ben. Pfff slaap als het kan 's middags zo vaak als het kan. Ander vervelend kwaaltje is dat ik 's nachts vaak wakker word. En dan moet ik natuurlijk ook meteen weer naar de wc.. Gevolg is dat ik een tijdje wakker lig. Val ik vervolgens toch weer in slaap, word ik na 1,5 uur weer wakker en begint het riedeltje weer van vooraf aan. ARGHH. Zoooooo irritant! Hopelijk duurt dit niet de overige 31 weken... :(

Geplaatst

Hierook weer eens een levensteken van mij. Ook hier is de moeheid duidelijk aanwezig, samen met een wat korter lontje naar de kinderen... Ook ik slaap 's nachts heel slecht. Of ik ben supermisselijk 's nachts of ik wordtwakker omdat ik iets hoor of niet lekker lig enkan dan ook de slaap niet meer vatten. En als het dan tijd is om op te staan slaap ik net heel lekker.... hoop ook dat dat niet de hele zwangeschap duurt!

Geplaatst

Hey Hobbesje, ik heb er ook last van. Lijkt wel een patroon van 1 nacht goed slapen gevolgd op 2 nachten omspoken.

En avonds om een uur of 10 kan ik mijn ogen niet open houden. Maar verder gaat alles goed, dus geen klagen.

Liminous, lief dat je je vriendin bijstaat. Lijkt mij idd dat dit veel energie op slurpt. Wel een beetje op jezelf passen en een beetje genieten van je zwangerschap hoor!

Esther, ik heb geen idee wat dat bruin/rose verlies is. Logisch gezien zou je denken dat dit van de cystes zou kunnen zijn, die worden "opgeruimd" door je lichaam.

Hoe gaat het nu met je?

Ink hoe is het met jou? al weer over de 13 weken! Dat is toch officieel het tweede trimester? weet nooit of dit nu met 12 of 13 weken begint.

Apple, jij ook al slaapproblemen, wel opvallend hier in dit toppic! Een borrel er in voor het slapen gaan, gaat ook al niet, ha ha.

Hier voor het eerst een zwangerschapsbroek aan, die zit tenminste wat lekkerder. Je ziet er niets van dat dit een zw-broek is, top! Buikje groeit toch wel :)

Geplaatst

Dieke, ja, eind vorige week is 2e trimester gestart, jeeeeeh! Voor jou ook bijna!

En sja, dat slapen herinner ik me ook nog van vorige keer en is nu ook weer moeilijk. Maar geniet dan van het feit dat ik niets hoef / nog lekker kan blijven liggen en er nog niet uit hoef om een babietje te troosten hahaha... Maar goed dat we daar 9 maanden voor hebben om naar toe te werken he ;-)?

Minoes, heeft het al losgelaten? Wanneer heb je weer een afspraak? En voel je je al wat beter of nogsteeds misselijk? Dikke knuffel voor jou sterke tante!

Jammer dat we niets meer van Saralee hebben gehoord, maar ben bang dat het bij haar dan ook niet goed zat vorige week...

Ik pas mn eigen broeken nu ineens weer wat beter haha. Vorige week pilletje genomen om te poepen en ga nu ineens weer dagelijks en dat maakt een groot verschil hihi, was gewoon zwanger van mn ontlasting, bleh! Haha, sorry voor deze info ;-)...

Fleur, wat fijn dat jouw bloeduitslagen v Gent goed waren! Zal best een flinke opluchting zijn!

Esther, wanneer heb je weer controle ivm je cystes?

Hebben jullie overigens jullie werkgevers al officieel op de hoogte gesteld ivm je verlof?

Ik nog niet officieel, moet nog een zwangerschapsverklaring bij de verloskundige vragen.

En al bezig met kraamhulp uitkiezen en aanvragen?

En willen jullie zwangerschapsgym gaan doen?

Geplaatst

Minoes hoe gaat het met je??...

Fleur1978 toch fijn dat je weet dat de onderzoeken in Gent allemaal goed waren!!

Ik hoop idd dat het na 12 weken wat onbezorgder gaat worden ik leef er nu al naar toe haha. Pppfff moet nog even hoor. Laat je het weten hoe het voelt??

Succes!!

Apple2011 Zeer irritant he die slaaploze nachten breek je zooo op.. Ik heb ze al sinds de 5de week ppff ga soms gewoon op de bank liggen omdat ik niet meer weer hoe ik in bed moet liggen. Hoop idd ook dat het snel over is ik wil gewoon slapen......

Hobbesje gelukkig ben ik (nog) niet misselijk maar die slaapeloze nachten.... ben toch wel blij dat ik niet de enige ben die ze dus heeft...

Dieke super dat je buikje aan het groeien is!!! Dan maar een zwangerschapsbroek toch vooral als toch niemand het kan zien!!

Ink hahaha lucht wel lekker op denk ik dat je weer normaal naar de wc kan. Ik weet zeker dat mijn buikje daar ook van is hoor ik kan wel maar het is zooo weinig. Mijn buikje is te dik voor een zwangerschap kan ook bijna geen broeken meer aan.... Vindt het nog veel te vroeg voor zwangerschapskleren wacht toch maar tot mijn darmen zijn werk weer goed doen.

Ik heb nog niet nagedacht over kraamzorg enz enz ben nog meer bezig met de vraag of alles wel goed gaat. Maar ja ik ben ook nog niet zo ver als jij!!

De 1ste mijlpaal is gehaald super gefeliciteerd daarmee! En wordt het dan echt minder gespannen??

Morgen heb ik weer een echo als het goed is ben ik dan 7 weken en 6 dagen zooooo spannend weer hoop toch ook dat de cystes wat minder zijn en dat dat slijmverlies daarvandaan komt.

Iedere keer die roze afscheiding maakt mij erg bang dat er iets mis is. Gelukkig wordt de buikpijn wel minder.

Liefs xx Esther

Geplaatst

Minoes, wat wil je met het lijstje meid? Rotvraag misschien, want we willen natuurlijk allemaal dat je er tot het einde met ons op zou blijven! En ik wil je niet zonder overleg er af halen! Blijf t zo klote vinden voor je! Vloei je al?

7][][TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 Mei[/TD]

[TD]17-10,

12 wk echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]3 Mei[/TD]

[TD]20-11 controle vk

19 dec 20 weken echo![/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke

Fleur[/TD]

[TD]1e

1e[/TD]

[TD]8 Mei

12 mei[/TD]

[TD]23-10 controle

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]24-10 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]30 Mei[/TD]

[TD]13-11 intake gyn[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel[/TD]

[TD]1e+2e[/TD]

[TD]2 Juni[/TD]

[TD]30-10 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Saralee[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]4 juni[/TD]

[TD]21-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]5 Juni[/TD]

[TD]15-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]7 Juni[/TD]

[TD]30-09 bloedtest[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]23-10 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Esther,wil je er ook op hierboven? En ja, is makkelijker genieten als je wat verder bent, dus komt wel meid! Alhoewel sommigen de hele zwangerschap onzeker blijven, maar daar heb ik gelukkig geen last van...

Geplaatst

Nog geen afspraken hier. Zit al sinds afgelopen woensdag te wachten tot de vk me belt... je kan je online aanmelde en ik heb wel een mailtje gehad, maar het bljjft wel heel stil.

En die onzekerheid blijft dit keer bij mij ben ik bang... na mijn ma vorig jaar en de bevalling van Mikai ga ik het denk ik pas evht geloven als ik een babietje vast heb. Durf me om die reden ook nog niet aan te melden bij de kraamzorg. Vorig jaar deze tijd was ik alles weer aan het annuleren.... Dit is niet mijn week. Door alle gedoe vorig jaar heb ik zelfs de 2e verjaardag van Mikai gemist. Dit jaar gaan we dat anders doen! *klinkt wel heel sip geloof ik*

Geplaatst

Hobbesje het valt mee hoor, ik kan begrijpen dat je een afwachtende houding hebt en het spannend vindt. Ik wacht ook 😄. Hopelijk krijg je snel een belletje van de vk.

Esther spannend morgen! Wens je veel plezier!!

Ink ik heb ook nog niets aangevraagd officieel. Wacht nog wel even af. Maar mijn leidinggevende weet wel (als enige nog) dat ik zwanger ben. Mocht t misgaan dan moet ze heg ook weten dus.. Maar jij bent natuurlijk al een maand verder. (Lekker hoor !!) O en ja zwanger zijn van je poep. Zo gelachen, ik voel me zwanger van een drieling! Jeetje, wat extreem hier. Heb nu probiotica gehaald. Ga dat eens proberen.

En ik heb me ingeschreven voor zwangerschapsyoga haha. Maar wel gezegd dat ik pas kom na 12 weken als alles goed gaat. Dus die afspraak staat. Lijkt me wel leuk!

Dieke, ik heb ook in het weekend m'n eerste zeangerschapsbroek aangetrokken! Ja nu al!! Maar ik heb echt een dikkere buik en m'n broeken willen niet dicht. Hey kon echt niet meer met een elastiekje. Ik eet echt niet meer dan ervoor maar m'n buik groeit! (Het kan ook de ontlasting zijn natuurlijk)

fleur fijn het goede nieuws!

Apple, hier ook slapeloze nachten.. En dan weer vroeg op voor het werk.. Grrrr....

Geplaatst

Even lijst aangepast, Ink idd morgen de 12 weken echo (met mijn bijna 13 weken!). Wel een beetje gespannen weer.

Ik denk nog niet over kraamzorg of cursussen, zal wel met mijn verleden te maken hebben, en nog erg voorzichtig.

Fleur, heb een eigen hokje gemaakt voor je..., vond het wel gezellig hoor! maar nu is het duidelijker.

Druppel en esther, veel succes morgen met de echo's!!!

!!

Lastig Ink, als je man avonds veel weg is! Wel handig een kok thuis :happy:!!

Geplaatst

Dke en Druppel, jullie morgen weer een echo zie ik? Op naar mooie plaatjes!

Hobbesje, vervelend die onzekerheid! Kan t me wel voorstellen hoor. Is ook niet dat ik er helemaal geen last van heb trouwens (nadat mn buik gister ineens minder dik was, voelde ik me gelijk even niet zwanger meer en gelijk weer ff onzeker haha)...

Alle zwangerschapscursussen zijn hier s avonds en aangezien mn man 5 avonden in de week werkt (chefkok), moet ik dan iedere keer oppas voor Levi regelen, wat dus niet heel handig is...

Qua kraamzorg willen we proberen of we dezelfde kunnen krijgen als de vorige keer. Die beviel goed en was flexibel qua werktijden, ook s avonds etc willen werken, dus met manliefs beroep erg handig!

Geplaatst

[TABLE=class: MsoNormalTable, width: 151, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Naam

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] Kindje

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] Uitgerekend

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] Afspraak/echo

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Suus77

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent][/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 1 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 17-10,

12 wk echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Ink

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 2e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 3 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 20-11 controle vk

19 dec 20 weken echo!

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Dieke

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 1e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 8 mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 30-10 12 weken echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Fleur

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 1e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 12 mei

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Minoes

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 31 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 24-10 2e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Apple

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 30 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 13-11 intake gyn

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Druppel

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 1e+2e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 2 Juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 30-10 2e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Saralee

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 4 juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 21-10 1e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Sabine

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 5 Juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 15-10 1e echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Liminous

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 7 Juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 30-09 bloedtest

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Hobbesje

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 3e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 8 juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 23-10 echo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Aah Dieke, dus jij kan die streepjes plaatsen in het overzicht! Haha, lukt mij niet op tablet...

Ja, soms balen dat hij zo weinig s avonds thuis is, maar aan de andere kant ben ik het inmiddels gewend. Vast avondritueel met Levi en dan de afstansbediening helemaal voor mezelf ;-)...

Geplaatst

[TABLE=class: MsoNormalTable, width: 151, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Naam[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Kindje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Uitgerekend[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Afspraak/echo[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Geslacht[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Suus77[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]17-10,

12 wk echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Ink[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]20-11 controle vk

19 dec 20 weken echo![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Dieke[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-10 12 weken echo [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Fleur[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 mei[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Minoes[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]31 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]24-10 2e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Apple[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]13-11 intake gyn[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Druppel[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e+2e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-10 2e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Saralee[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]4 juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]21-10 1e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Sabine[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]5 Juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]15-10 1e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Liminous[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]7 Juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-09 bloedtest[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Hobbesje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]6-11 2e echo[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

[/quote

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden