Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heel veel succes vandaag Fleur en ook plezier. Want ik hoop dat het behalve spannend, vooral een leuke echo is.

Ik kreeg gisteren het advies om rond 16 wk af te bouwen met prednisolon. Maar alles in overleg met Gent. Zal het je laten weten wat Gent adviseert wat dat betreft. Maar dan moet ik natuurlijk wel een goede echo hebben maandag.

Fraxi moet ik tot in het kraambed en Ascal tot een dag of een paar dagen voor de partus. Zo, ben je alvast een beetje voorbereid :-)

Maar eerst een mooie dag vandaag!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dankje Okaasan! Dat advies gaf hij mij de vorige keer ook. En ja, alles in overleg met het WKZ. Het WKZ zei daarop "alles in overleg met je hematoloog.." Vandaar dat ik tot op vandaag (19 wk, 2 dg) nog op 30 mg prednison zit, haha. Vanmiddag en vrijdag hoor ik meer. Fraxodi mag ik ook niet stoppen. Ascal weet ik nog niet. Denk niet dat ik die na de bevalling door moet gebruiken... Maar dat zal ik vrijdag wel vragen.

Oeh zo spannend nu.. Vanmiddag weten we of we een zoon of dochter verwachten. Dan is het ineens allemaal nog 'echter'. Ik heb trouwens totáál geen voorkeur. Vind het nog steeds zo bijzonder dat we dit wél mee mogen maken.. terwijl we al enorm afscheid aan het nemen waren van onze diepe wens, toen we aan de laatste poging begonnen.

Er wordt wel dagelijks aan me gevraagd "wat hoop je dat het wordt?" (het wórdt niet een jongen of een meisje: het ís al een jongen of een meisje!)

Morgen ga ik stof uitzoeken om de 'familie-wieg' zelf te bekleden! De wieg heeft ruim 27 jaar op de zolder van mijn ouders gestaan... Leuk klusje!!

Geplaatst

*breek ff in*

Volgens mij is het algemene advies t.a.v. ontstolling in NL (vastgelegd door de NVOG oid) om de Ascal door te slikken tot week 36, en met de Fraxiparine/ Clexane/ Fraxodi door te gaan tot 6 weken NA de bevalling. De Ascal wordt gestopt volgens mij om 2 redenen: ten eerste omdat het extra veel bloedverlies tijdens de bevalling kan geven, ten tweede omdat je dat niet mag slikken als je evt. een ruggeprik krijgt. Het beleid t.a.v. de injecties is afhankelijk van de dosis die je spuit. Ik spoot 0,4 Clexane, t/m die dosis moet er 8 uur zitten tussen de laatste injectie en een eventuele ruggeprik. Bij een hogere dosering moet er 24 uur tussen zitten. Ik ben hiervoor van te voren al bij de anesthesist geweest, zodat we dit duidelijk op papier hadden (ik wilde als het geen KS zou worden absoluut met een ruggeprik bevallen, na een traumatisch verlopen MA). Dat het een geplande KS werd, en geen inleiding, vond ik helemaal niet erg... Nu kon ik gewoon de avond voor de KS op het normale tijdstip de injectie zetten. Overigens had ik toen Q er eenmaal was opeens veel meer moeite met de laatste 6 weken dagelijks die injectie zetten. Omdat ik het nu voor mezelf deed en niet meer voor de baby of zo? En ik vond het helemaal niet erg toen ik mocht stoppen, tenslotte had ik alles bij elkaar 9 maanden gespoten, en voor de punctie natuurlijk ook nog drie injecties per dag.... (Maar wat was het de moeite waard!)

*breekt weer uit*

Geplaatst

Ink, fijn dat je echo goed was! Wat zal dat weer een super gezicht zijn geweest! En een gemiddeld kindje, ook fijn toch?! Haha, geen indicatie tot rustig aan doen. Ik herken je situatie helemaal. Ik voel me ook net als voordat ik zwanger was. Ik dender maar door en doe gewoon alles zoals ik altijd deed. Ik vind het heerlijk, ben blij dat ik me zo goed voel! Hopelijk de 2e helft van de zwangerschap ook!

Fleur hoe was jouw 20-weken echo? Lekker aan het genieten van de fotootjes?! Wat bijzonder dat je de familiewieg nu in gebruik mag nemen he! Zie je het al voor je zo'n klein hummetje erin?!

Geplaatst

Fleur, hoe was het? Zooo benieuwd!! wordt het een jongen of meisje?

Ik stond vandaag op het punt een afspraak te maken voor een geslachtsbepaling. Kan denk ik niet meer wachten tot 20 weken echo maar toch niet gedaan. Wie weet doe ik het morgen alsnog! Ik zie op de echo's dat het twee jongens worden. Ik zie gewoon een piemeltje maar de gyn en verloskundige zeggen dat ze dat niet met zekerheid kunnen zeggen.

Apple,wanneer ga jij op vakantie?

Wij gaan zaterdag een weekje naar Turkije. Niet voor het weer hoor, het is daar ook niet erg warm momenteel maar gewoon om lekker weg te zijn met zn tweetjes nu het kan. We zijn allebei een weekje vrij. Ik heb zin om te shoppen!

Ik zal zo proberen de lijst op te halen.....

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_MsoNormalTable, width: 151, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Naam[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Kindje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Uitgerekend[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Afspraak/echo[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Geslacht[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Suus77[/TD]

[TD=bgcolor: transparent][/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Ink[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Jongen![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Dieke[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]23 dec 20 weken echo!

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Fleur[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 mei[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Minoes[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]31 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Helaas mk :-(...

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Apple[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Druppel[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e+2e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]15 jan 20 weken echo![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Sabine[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]5 Juni[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Liminous[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]7 Juni[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Hobbesje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-12 vk

21-1 guo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Esther[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Jetje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e + 3e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Hai meiden,

De echo was goed!! Ben zo blij en opgelucht!!

Het geslacht houden we stiekem nog even voor onszelf... (flauw he?!) Mijn situatie is nl behoorlijk herkenbaar en we willen het echt zelf aan de familie vertellen. (maar waarschijnlijk kan ik toch mijn mond niet houden en weten jullie het al snel!)

Druppel, wat lekker! Naar Turkije! Even lekker samen weg..

Mijn gyn. durfde op 16 weken ook geen uitspraak te doen.

Het schijnt dat ze bij dr. papa in Amsterdam wel vroege geslachtsbepalingen doen, en dat ze het meestal ook goed hebben! Misschien een optie?

Geplaatst

Fleur, gefeliciteerd met je goede echo!

Dr. Papa is echt een AANRADER!! Hij doet al geslachtsbepaling vanaf 14 weken! Wij zijn er met beide zwangerschappen met 14 weken geweest en hij had het in beide gevallen goed. Dr. Papa weet de echo op zo'n bijzondere manier te doen en uitleg te geven over je kindje, dat het lijkt alsof je zwanger bent van de eerste baby ooit, zo onwijs bijzonder!

Hij is aardig aan de prijs, ik geloof 65 euro voor de geslachtsbepaling, maar elke euro dubbel & dwars waard! Let wel, hij zit vrij snel volgeboekt! Ik heb een afspraak gemaakt voor 14 weken toen ik pas 5 weken zwanger was...

En anders wellicht een 3D/4D echo bij hem? Ook een hele bijzondere ervaring!

Geplaatst

Fijn fleur een goede echo! En ik begrijp het wel, geniet er eerst samen maar van!

melis, dat is inderdaad een goede tip! Ik denk alleen dat ik daar al te laat voor ben. Ik heb op 15 jan de 20 weken echo, dan hoor ik het vast wel. Maar hier waar ik woon doen ze ook wel een geslachtsbepaling vanaf 16 wk dus ik dacht gewoon proberen :-) Jij bent al heeeel ver, het duurt niet lang meer voor je je prinsje in je armen mag sluiten..!

Geplaatst

Hai meiden,

Ik ben al even niet op het forum geweest, geen puf, druk met werk..etc. Echt slecht ik weet het.. Zal ook proberen wat vaker te schrijven!

Melis, wat spannend nu, de laatste zwangere dagen gaan in! Fijn dat je weet waar je aan toe bent en naar de datum toe kunt leven.

Ink, super dat de echo goed was. Lekker dat je jezelf zo goed voelt zeker met de verhuizing op komst!

Fleur, vervelend dat je schoonouders zo doen, waarom vraag je je dan af hè. Zeker omdat ze de geschiedenis weten..

Gisteren hebben wij de 12weken echo gehad. Alles was goed met de ukkies. Eentje loopt heel iets achter op de ander maar was niets ernstigs. Over 4 weken weer een echo! Vandaag wel wat (oud)bloed verlies maar kan komen doordat ze gisteren ook nog inwendig gekeken hebben met de echo.

Geplaatst

Druppel, op zijn site staat vermeld dat je bij een tweeling zwangerschap even kan bellen, wellicht heeft hij hier speciale tijden/afspraken voor? Ach, je bent ook al 16 weken, dan zou ik lekker voor een echo bureau in de buurt gaan.

Ik ben inderdaad nog maar heel even zwanger, ik weet nou niet of ik daar blij mee ben. Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn, je bent nooit alleen. Fysiek vind ik het best zwaar, de laatste weken icm een peuter van bijna 2. Ook de stress van de afgelopen weken ivm HELLP syndroom.

Nog even volhouden en dan ga ik hem op de wereld zetten, yeah!

Geniet van jullie zwangerschap dames, het is en blijft zo bijzonder! Oh ja, en zo weer voorbij :-(

Geplaatst

Fleur wat fijn dat alles goed was! En je hebt groot gelijk hoor, hebben jullie samen een geheimpje! Hoewel ik wel ergggg nieuwsgierig ben!

Druppel we gaan as zaterdag op vakantie! Richting Zwitserland. Ik ga uiteraard niet skiën, maar ik ga me wel vermaken hoor. Heerlijk een weekje er tussenuit met de familie!

Jullie veel plezier in Turkije!

Jetje fijn dat alles goed is daarbinnen met je ukkies!

En melis, wat spannend! Bijna bevallen!! Zet hem op!

Geplaatst

Pff heb veel problemen om te kunnen reageren hier op het forum, hebben jullie dat ook?

Ik hoop dan ook dat dit wil.

Meiden met een goede echo Super gefeliciteerd!! hmmm typen gaat ook niet:(

Zal straks via de telefoon proberen.

Geplaatst

Zo dan maar even zo. Fleur snap het wel hoor, ben natuurlijk ook heel nieuwschierig!!! Ik denk een meisje :) Belangrijkste is dat de echo goed was!! Vandaag ben ik op de helft! Yes :) Oh, krijg visite! Tot later!

Geplaatst

Hai meiden,

We hebben besloten dat we het met Kerst aan de familie gaan vertellen. Haha, ik heb nu al grote moeite om mijn mond te houden! Maar ik moet wel zeggen dat nu we het geslacht weten, dat het toch wel 'echter' voelt.

Vandaag de stoffen geshopt voor de wieg! Zo gaaf! Helemaal de stoffen die ik in gedachten had. En ik heb ook al leuke stoffen voor het boxkleed. Ik kan de komende tijd helemaal los gaan achter de naaimachine.

Heb de laatste jaren best veel gehandwerkt (dekentje haken voor kraamcadeautjes enzo) Maar wát is het gaaf als het eindelijk voor je eigen kindje kan! Ik weet van gekkigheid niet waar ik moet beginnen ;-)

Oh ja, en dan staks zo'n leuke naamslinger voor de geboorte...

Geplaatst

Druppel en Apple alvast een hele fijne vakantie!! Lekker genieten!

fleur, ik ben ook nieuwsgierig! Wat ben jij crea zeg, leuk dat je allerlei dingen zelf kan maken! Die crea gave heb ik helaas niet haha! Ja, een mooie naam slinger voor het raam, duurt nog even maar voor je het weet ben je zover met wat Melis zegt!

ik moest nog op controle bij de gyn vandaag. Waarom geen idee en volgens mij had hij hetzelfde. Weinig te bespreken na de goede echo van dinsdag. Ook nog even bloed wezen prikken. Is standaard rond de 12 weken maar wist ik niet meer van vorige keer.

Geplaatst

Hey meiden!

We hebben vanmorgen een echo laten maken (geslachtsbepaling) en we krijgen een.... meisje! Alles gaat goed met de kleine en we zijn dolgelukkig :)

We hebben het in de Prenatal in Amersfoort laten doen, echt heel mooi daar voor maar 35 euro. We konden daar meteen haar eerste pakje kopen: truitje met kleine zus erop. Vervolgens zijn we naar de Ikea ernaast gegaan om een peuterbedje voor Vince te kopen. Kunnen we hem de komende maanden langzaam laten wennen aan zijn nieuwe kamertje... 14 januari de 20 weken echo, spannend!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Liefs!

Geplaatst

[TABLE=width: 434, align: left]

[TR]

[TABLE=width: 434, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]2 Mei

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]2 Mei

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]Jongen!

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]8 mei

[/TD]

[TD]23 dec 20 weken echo!

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fleur

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]12 mei

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]31 Mei

[/TD]

[TD]Helaas mk :-(...

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]30 Mei

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel

[/TD]

[TD]1e+2e

[/TD]

[TD]2 Juni

[/TD]

[TD]15 jan 20 weken echo!

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]5 Juni

[/TD]

[TD]14 jan 20 weken echo!

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]7 Juni

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje

[/TD]

[TD]3e

[/TD]

[TD]8 juni

[/TD]

[TD]30-12 vk

21-1 guo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]12 juni

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jetje

[/TD]

[TD]2e + 3e

[/TD]

[TD]30 juni

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Sorry meiden, even niet zo veel geschreven, maar welmdagelijks gelezen hoor!

Fleur, leuk om t met kerst te vertellen. Doe je dat nog op een speciale manier? Ik denk ook een meisje... Leuk dat je zo crea bent. Hier niet bepaald het geval...

Sabine, gefeliciteerd ook met je mooie echo! Leuk dat je nu ook weet wat het is, dan voelt het echter he?

Jetje ook een goede echo weer gehad, lekker hoor!

Wilt iedereen hier weten wat het wordt? Volgens mij wel he?

Druppel en Apple, fijne vakantie!

Dieke, wanneer is jouw 20 weken echo of heb ik daar nu overheen gelezen? Zal s ff terug bladeren...

Geplaatst

Ah, gevonden in t lijstje, morgen dus! Hoelaat mag je? Veel plzier met lekker lang naar je uk kijken en hopelijk geen gekke dingen, maar daar gaan we voor t gevoel maar niet van uit he?!

Geplaatst

Thanks ink., morgen om 2 uur.

Hoop dat alles goed is, maar we hebben al veel echo, s gehad, dus verwacht geen echte rare dingen. Maar ja je weet het nooit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden