Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha ha discussie daarover, man wil het eigenlijk niet weten. Dus misschien evt uitslag in een enveloppe en dan wel of niet openen :) Maar als we wel besluiten om de enveloppe te openen kan dat wel op een mooi speciaal moment. Sabine, hamburgertje..., dus 3 streepjes 😃. Leuk hoor een jongen en een meid!

Geplaatst

Sabine, wat leuk! Een meid!

Dieke, succes morgen! Is toch spannend he?

Ink, we gaan er geen heel spectaculaire actie van maken hoor... Maar ik heb speciale geboorte chocola gekocht (voetjes met muisjes en mini beschuit met muisjes enzo) en die willen we met de thee op een schaaltje doen. Ben erg benieuwd naar de gezichten dan!

Bij mijn schoonouders vertellen we het gewoon de volgende dag. Zonder poespas..

Mijn man wilde eerst ook niet weten wat het geslacht is. Maar een paar weken geleden gaf hij aan dat hij wel goed snapte dat ik het wel wilde weten. Is toch praktischer met de aanschaf van sommige dingen! En nu zijn we eigenlijk wel blij dat we het weten. Eerste kerstdag kom ik het hier ook melden hoor!

En ik ben aan het afbouwen met de prednison! Van 30 mg ineens naar 20 mg. Volgens de internist is die eerste stap meestal niet zo erg merkbaar.... Maar ik ben zó moe! En als de eerste stap goed gaat moet er elke week 5 mg af. Kom ik ook eindelijk van mijn dikke plofhoofd af ;-)

Geplaatst

Wow fleur, gelijk 10 eraf? Ik was echt een week lang hondsberoerd toen ik van 10 naar 0 ging. Zeg maar alle verschijnselen van griep, maar dan zonder koorts. Dus dat je moe bent, kan ik me levendig voorstellen Doe je voorzichtig met je zelf en je ukje? Ik zou echt kleine stapjes doen, lijkt me echt fijner voor jezelf. Maar misschien is van 30 naar 20 wel anders dan van 10 naar 0. Anders even aan Wen72 vragen in het Alan Beer topic. Zij heeft geloof ik ook heel langzaam afgebouwd.

Maar spannend hoor dat afbouwen.

Veel plezier met vertellen. Ik denk ook dat jullie een meisje krijgen, geen idee waarom :-)

Geplaatst

Okaasan, wilde je nog mega veel succes wensen met je echo straks!

Ik leef enorm met je mee en duim dat het toch goed zit!!!

Zo klote die onzekerheid.

Geplaatst

Okaasan, ik loop al de hele morgen aan je te denken.. Hoop zo dat je straks met een positief bericht komt!

De hematoloog zei trouwens dat van 30mg naar 20mg minder zwaar is dan de stappen die daarna volgen. Die moeten echt per 5 mg en als ik er erg beroerd van word dan moet ik weer een stapje omhoog. Ben benieuwd! Vanmorgen ineens een overdosis energie... En daar wordt je dan vervolgens best wel weer moe van. Nu even uitpuffen en straks weer verder.

Wat grappig dat jullie allemaal denken dat het een meisje is! Hier om mij heen roept iedereen 'jongen! 100% zeker!'

Geplaatst

Werd net gebeld door mijn hematoloog. We hadden eigenlijk morgen een bel-afspraak... Mijn bloedsuiker is veel te hoog. Morgen meteen verder onderzoek en gesprek in het WKZ.

Shit. Zwangerschaps-diabetes... en al op 20 weken. Hopelijk gaat de bloedzuiker nog zakken doordat ik aan het afbouwen ben met de prednison.

Het is iig een verklaring voor mijn niet-fitte gevoel (en vanmorgen mijn overdosis energie, ben blij dat ze me vandaag niet gemeten hebben!)

Nou, dat wordt iig op dieet. (wordt nog leuk: natrium-arm én suikervrij)

Geplaatst

Jee Fleur das niet zo mooi. Balen dat het al vroeg in zwangerschap is. Maar wie weet stabiliseert het. Wat precies gaan ze morgen onderzoeken?

Sabine, wat leuk een meid! Dat wordt nu roze shoppen voor je!

Dieke, succes morgen!

hier alles okay. Wel last van m'n buik de hele dag al. Vannacht moest ik plassen en toen deed het pijn aan de linkerkant, heel de nacht verder pijn en slecht geslapen. Vandaag overdag meer verspreid last over m'n buik. Vooral met zitten achter m'n bureau en in de auto. Ik denk bandenpijn. Geen idee wat het anders kan zijn. Verder geen bloed verlies ofzo.

Geplaatst

Jetje, vervelend die pijn. Is het nu over? Kan inderdaad bandenpijn zijn...

Fleur, jeetje, dat is balen. Als je suiker 1x te hoog is, is het dan al gelijk zwangerschapsdiabetes? Sorry, ben er niet zo bekend mee wat het dan verder voor gevolgen heeft, behalve je eten aanpassen uiteraard. Wat sowieso al vervelend genoeg is natuurlijk...

En nu, nog een keer prikken?

Dieke, wat fijn dat alles goed was! En de uitslag in een envelop mee genomen???

Geplaatst

Dieke, wat fijn dat de echo goed was!

Jetje, kan idd bandenpijn zijn. Maar vervelend is het wel!

Hier net terug uit het zh. Idd zwangerschapsdiabetes. Dus een dieet, koolhydraten tellen en 5 keer per dag bloedsuiker prikken. We hopen dat het met het dieet binnen de marges komt. Zo niet, dan wordt het insuline spuiten. En ik heb een lijst met nieuwe afspraken mee.... Gem. 2 keer per week naar het zh (dat niet om de hoek ligt) Als de suiker onder controle is dan hoef ik maar 1 keer per 2 weken.

Fijne kerstdagen allemaal!! Volgend jaar is het voor ons allemaal ietsje drukker, haha ;-)

Geplaatst

Jetje klinkt idd aks bandenpijn, kan soms behoorlijk pijn doen. Maar wel vervelend als het een hele dag duurt. Ik heb er wel eens last van, ook Wel dat het best pijnlijk is, maar nooit zo lang. Fleur, balen zeg van je suiker. Klinkt wel aardig streng allemaal. Weet er niet zo heel veel vanaf, is 20 weken vroeg om dat te hebben? Of maakt dat niet uit. Ink. Ha ha idd meegenomen en staat op de kast :) Enveloppe heeft wel veel aantrekkingskracht.

Geplaatst

Jeetje Dieke, ik had m al lang open getrokken haha! Echt veeeeel te nieuwsgierig voor!

Fleur, druk programma dan voor je! Hopelink snel onder controle!

Fijne dagen allemaal...

Geplaatst

Hai lieve meiden,

Ik had jullie nog iets beloofd..... Wij krijgen een meisje!! In mijn omgeving dacht iedereen dat we een jongen zouden krijgen. Wij dachten dat zelf ook!

Nu vandaag nog naar mijn schoonfamilie.

Dieke, wat stoer dat die enveloppe op de kast staat! Jeetje.... nog steeds dicht??? Respect!!!!

Morgen gaan we shoppen voor de kinderwagen! Leuk leuk leuk!!

Geplaatst

Fleur wat leuk! Ook een meisje :) En nu lekker shopppen en dromen, geniet!

Ik probeer het lijstje aan te passen maar het lukt mij steeds niet :( iemand die dat wel weet? Ik krijg ook een meisje en heb 14 januari de 20 weken echo...

Liefs!

Geplaatst

Hey Sabine, jij hebt toch laatst een echo laten doen bij de Prenatal in A'foort? Kun je daar een afspraak maken en hoe gaat dat? Zit er namelijk aan te denken om binnenkort een pretecho te laten maken... (al mag ik zo'n beetje elke week in het zh al een echo maken) Maar het lijkt me leuk om mijn broertje een keer mee te nemen. Speciale band met hem en hij vindt het allemaal zó geweldig! Hij ging helemaal uit zijn dak gister, toen we vertelden dat we een meisje krijgen. De echo's in het zh zijn altijd onder werktijd voor hem... Misschien dat ik het eens bij de Prenatal kan proberen binnenkort. En doen ze daar ook 3-D?

Geplaatst

Wat leuk fleur en sabine een meisje.

enveloppe is nog steeds dicht! Ik had wel een vermoeden maar bij de laatste echo was het weer onzeker. Manlief wil de enveloppe nog niet openen, dus spannend nog steeds.

Als het veel langer duurt, dan doe ik het in een la, want dit is wel heel uitnodigend.

Jetje hoe gaat het met je??

Geplaatst

[QU[TABLE=class: cms_table_MsoNormalTable, width: 151, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Naam

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Kindje

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Uitgerekend

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Afspraak/echo

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Suus77

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent][/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Ink

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Jongen!

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Dieke

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]23 dec 20 weken echo!

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Verrassing[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Fleur

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 mei

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Minoes

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]31 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Helaas mk :-(...

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Apple

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 Mei

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Druppel

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e+2e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]15 jan 20 weken echo!

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Sabine

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]5 Juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]14 januari, 20 weken echo

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Liminous

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]7 Juni

[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Hobbesje

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 juni

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-12 vk

21-1 guo

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Esther

[/TD]

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 juni

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Jetje

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e + 3e

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 juni

[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Jakkes, ik kan niet meer slapen, grrr. Ik ben maar uit bed gegaan en hoop dat het straks weer lukt.

Dus verveel ik jullie maar even 😃.

Apple, druppel en hobbisje, hoe is het met jullie?

Ink, druk met de voorbereidingen voor de verbouwing en verhuizing?

Moet wel lachen hoor om je "geen indicatie om rustig aan te doen". Je hebt gelijk hoor!

Mijn familie zegt ook altijd dat een zwangerschap een " gezonde " ziekte is.

Uitgezonderd natuurlijk als je complicaties hebt of een mindere goede lichamelijke conditie.

Fleur, weet je al wat voor wagen het gaat worden?

Misschien heb je dat al gezegd, weet dat dan niet meer.

Leuk hoor, lekker shoppen!!

Ik voel het kindje best wel veel en goed, ondanks de voorliggende placenta. Beebje was geschat op 420 gram en heeft lange beentjes. En loopt dus voor, geloof ik dat de dok zei. Alleen maar goed 😍.

Ink. heb jij ook een geschat gewicht te horen gekregen?

Geplaatst

2 meiden op komst bij fleur en Sabine, leuk! Dat wordt zeker shoppen!

Dieke, ik had die envelop allang open gescheurd haha, knap dat je niet spiekt!

Met mij gaat het nu niet zo. Gistermiddag begonnen met spugen/ diarree (sorry) Kwam geen einde aan. Heel de nacht in de weer geweest. Vanmorgen naar de ha geweest en heb ik primperan zetpillen gekregen. Toen stopte het spugen en andere. Heb alweer iets gegeten maar bijna de hele dag op bed gelegen. Gelukkig mocht m'n kleine man bij oma en opa komen, om 7u gebeld en half uur later waren ze er. Eerst m'n vader mee naar de ha. Goud waard zijn ze! M'n man moest echt werken, die vond het zo shit om weg te gaan.

Hebben jullie leuke kerstdagen gehad meiden? Nog cadeautjes voor de Beebs gekregen?

Geplaatst

Haha Dieke, ik zou s nachts ook niet kunnen slapen met zo'n brandende envelop in de lade!!!

Heerlijkhe, om ukkie zo goed te voelen? Hier ook elke dag wel meerdere keren en soms best hard ook. Alleen als mn man voelt, stopt hij helaas vaak abrupt, dus hij heeft hem nog niet heel vaak gevoeld.

Zwangerschap een gezonde ziekte haha, die zal ik onthouden! Zolangballes goed gaat, gaat het goed toch? Ik vertrouw er wel op dat mn lijfnvanzelf stop zegt als ik straks te hard ga qua klussen in het nieuwe huis. Gelukkig wel best veel hulp aangeboden gekregen, maar het is altijd afwachten wie er uiteindelijk ook daadwerkelijk komt natuurlijk.

Helaas kan ik momenteel niet zo veel doen qua voorbereidingen. Financiering is rond, kleuren voor op de muur hebben we in ons hoofd en qua verhuisdozen inpakken vind ik dat nu nog een beetje te vroeg, want die kunnen we nergensnkwijt en om nou nog een maand tussen de dozen te leven vind ik ook zo rot... Word er wel ongeduldig van hoor, maar ja, nog een maandje...

Jetje, vervelend zo ziek! Gelukkig dat die pillen helpen!

Hier is Levi ineens ziek. Kreeg ineens koorts vandaag (39.4). Moest nog boodschappen doen, maar zag het niet zitten op de fiets door dit weer met Levi, dus is mijn lieve paps even gekomen zodat ik even snel de boodschappen alleen kon doen. Wat denk je? Geeft Levi precies dan ineens over?!? Heeft hij echt nog nooit gedaan, dus paps had een primeur, maar of hij daar nou zo blij mee was ;-(? Daarna knapte hij wel wat op gelukkig...

Waar zouden we zijn zonder lieve ouders op zulke momenten he hihi...

Geplaatst

Suus77 en Liminous schrijven hier volgens mij eigenlijk helemaal niet meer he, of wel?

Ze wel gewoon op t lijstje houden?

Geplaatst

U[TABLE=class: cms_table_MsoNormalTable, width: 151, align: left]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Naam[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Kindje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Uitgerekend[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Afspraak/echo[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Geslacht[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Suus77[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Mei[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Ink[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]14 jan vk[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Jongen[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Dieke[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]23 dec 20 weken echo!

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Verrassing[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Fleur[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 mei[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Minoes[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]31 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Helaas mk :-(...

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Apple[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 Mei[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Druppel[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1e+2e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2 Juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]15 jan 20 weken echo![/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Sabine[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]5 Juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]14 januari, 20 weken echo

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Liminous[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]7 Juni[/TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Hobbesje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]3e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]8 juni[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30-12 vk

21-1 guo[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Esther[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Jetje[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]2e + 3e[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]30 juni[/TD]

[/TR]

[TR]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Ha ha Ink zou dat het zijn....? niet slapen door de enveloppe. Ik kan me inhouden, dat komt omdat ik een vermoeden heb wat het is. in percentage 75% denk ik het zeker te weten. Daardoor ben ik niet zo nieuwsgierig, dat zou ik anders wel zijn.

Dan had ik waarschijnlijk zelf wel gekeken :), en man niet.

Manief heeft beeb nu ook gevoeld, zo bijzonder!

Typt weer voor geen meter hier, bleh wat stom!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden