Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dieke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal :D

Fleur, wat fijn dat jullie lekker thuis zijn! Geniet zoveel het kan van je gezinnetje!

Ink, nog alles rustig daar?

Hoe is het met de andere meiden?

Hier was de groei echo vorige week goed :D Ze is en blijft een kleintje, maar het is niet meer zorgwekkend gelukkig. Morgen weer reguliere controle, dus hopelijk blijven we in deze lijn doorgaan :)

Nu rustig aan mn to-do lijstje afwerken :)

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dieke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Zei je voorgevoel al dat het een jongetje zou zijn? Je dacht iets gezien te hebben toch, op een echo? Ben ook erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar ga eerst maar lekker bijkomen en genieten!

Fleur, fijn, lekker met zn 3en thuis! Spannend dus vrijdag voor jou qua uitslagen?

Liminous, dat is ook mooi nieuws! Hopelijk nu met een geruster hart nog van je zwangerschap genieten!

Hier alles rustig. Vandaag controle gehad. Uk ligt nog steeds 0,0 ingedaald en spartelt er nog flink op los. Ik heb nog erg veel vruchtwater zei ze, dus denk dat hij echt nog wel ff blijft zitten. Moet dus wel gelijk gaan liggen als mn vliezen breken omdat hij dus niet is ingedaald. Bij Levi begon het ook met breken van mn vliezen, dus ben erg benieuwd!

Geplaatst

Ja hoor Okaasan, alles rustig hier! Ga morgen maar eens dezelfde dingen kopen als bij Levi, zodat ik zondag de ramen kan zemen en appeltaart kan bakken en s avonds mn vliezen weer breken;-)...

Geplaatst

Spannend die laatste dagen Ink, hoe ver ben je nu?

Ik hoop dat je wens voor een thuisbevalling weer mag uitkomen. Ik wens je iig een voorspoedige bevalling toe!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Nee, was toen op vrijdag uitgerekend, zondag braken mn vliezen dus bij 40.2 en op maandagochtend geboren bij 40.3.

Ik ga voor hetzelfde plan incl dezelfde bevalling hoop ik haha, maar dan 1 dagje eerder ;-)...

Spannend bij jou las ik in t gent topic?

Geplaatst

Ink, heel veel succes met poetsen en bakken dan alvast!!

En dan een supersnelle bevalling met een leuk en lief en mooi kereltje op je buik.

Liefs!!

Moes

Geplaatst

Haha dank je Moes, ik zal jullie op de hoogte stellen als de ramen zondag gedaan zijn en de taart in de oven staat ;-)...

Geplaatst

Alles nog rustig hoor... Net even de voorraadkast aangevuld met grote boodschappen haha, dus ik ben er klaar voor ;-)...

Haha Melis, weet nog bij jouw bevalling hoe ik aan mn telefoon gekluisterd zat :-)!

Geplaatst

Ink: Succes dan morgen met kneden poetsen, dweilen, schillen, uitrollen, bakken, schoonmaken, eten, genieten en persen. Hahaha. Mag je zelf bedenken wat bij welke activiteit hoort. Haha.

Spannend hoor.

Geplaatst

Haha Okaasan, bedankt ;-)... Ga straks maar s aan de appeltaart beginnen, want het is nog totaal rustig hier...

Liminous, vorige keer liep ik op 40.1 nog de hele dag door de stad bij carnavalsoptocht. Op zondag 40.2 ramen gezeemd, appeltaart gebakken en nog geen enkel voorteken gevoeld of gemerkt. Die avond lagen we half uurtje in bed en braken 23.00 mn vliezen. Weeen kwamen ook direct maar wel gemoedelijk op gang. En s ochtends is Levi rond 7.50 geboren, alles gewoon thuis in eigen vertrouwde omgeving. Dus hoop in ons nieuwe huis ook op deze bevalling...

Geplaatst

Ohh dat zou fijn zijn als het nu weer zo mocht gaan! Als je de gelegenheid hebt, kom je dan updates plaatsen hier? ;)

Mijn bevalling moest uiteindelijk toch in het zkh.. A had in het vruchtwater gepoept. Maar al met al wel een hele voorspoedige bevalling gehad. 15:45 braken de vliezen, ongeveer 2 uurtjes later begonnen de weeen goed, om 19:45 mocht ik persen en om 20:26 is hij geboren. Ik teken voor weer zo'n bevalling, alleen dan deze keer hopelijk wel thuis :)

Geplaatst

Dus als ik het goed begrijp eten we straks met z'n allen appeltaart bij ink. in het nieuwe huis???!

Zet m op ink! Je vorige bevalling klinkt goed te doen, ik hoop weer zoiets.

Liefs

Geplaatst

Ik ben heel lang niet op t forum geweest. Lukte ook steeds niet om een berichtje te plaatsen. Nu doet ie het ineens!

Met de twins alles goed, groeien als kool, net als mijn buik...Het wordt nu wel pittig maar ik mag niet klagen. De kids zijn erg druk en m'n buik is bijna de hele dag een golfslagbad, wel gezellig.

Dieke, hoe gaat het met jou en je zoon? Aan het genieten thuis?

Geplaatst

De blauwe wolk is er zeker!!

Heb alleen zo weinig tijd om hier ff binnen te wippen :).

Maar zo leuk!!!

Helemaal verliefd op mijn 2 mannen 😍.

Ik dacht idd een jongetje, mijn man dacht een meisje.

Bevalling was wel heftig, maar het herstel erna is super.

Ink jij "loopt" dus nog steeds.

Heb nog niet gelezen of er na mij al weer een bevallen is?

Zet hem op meiden!

Liefs, en tot horens 😄.

Geplaatst

Dieke, heerlijk dat je zo kan genieten en je herstel goed gaat! Dat is ook absoluut wat waard!

Jetje fijn te lezen dat jouw twins het ook nog goed doen. Bizar gezicht hè, zo'n golvende buik?!?

Liminous, klinkt ook als een goede bevalling bij jou vorige x. Hopelijk alleen dit x met mooi vruchtwater en lekker thuis!

Ik heb sinds vandaag ineens de angst dat hij niet spontaan gaat komen. Haha, zal wel meevallen natuurlijk, maar het lijkt me zoooooo raar om ingeleid te worden! Maar goed, zover zijn we ook nog niet. Morgen eerst maar weer eens op gewone controle bij de verloskundige...

Geplaatst

Jetje wat fijn dat je twins het zo goed doen! Hopelijk ga je in elk geval de 37 weken halen :D

Ink, kan me goed voorstellen dat je die angst hebt. Ik hoop op een spontane bevalling voor je! Het appeltaart bakken heeft dus niet het gewenste effect gehad? ;)

Dieke, super dat je zo aan het genieten bent! En dat je hier minder bent is hartstikke begrijpelijk hoor! Geniet maar lekker van je gezinnetje :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden