Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fleur van harte gefeliciteerd met je kleine meid... Super dat alles de goede kant op gaat.. En nu lekker genieten..

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Breek even in

Wow fleur van harte gefeliciteerd

En wat fijn dat het tot nu toe allemaal goed is gegaan

Geniet van je roze wolk

Druppel sterkte meid hopelijk blijven ze nog even zitten

Liefs Jessica

Geplaatst

Fleur! Tranen over mijn wangen. Wat fijn om een bericht van je te lezen. Van harte gefeliciteerd!

Druppel, veel sterkte en houd je taai!

Jullie maken het wel heel spannend hier allemaal. Pfffffg

Ik hou het even kort, want ik kan ook telkens niets plaatsen.

Geplaatst

Fleur fijn watvan je tehoren!

Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet van alles.

Druppel niet leuk... hoop dat je kleintjes nog even binnen blijven zitten.

Geplaatst

Fleur wat heerlijk nieuws!!!

En super dat jullie kleine meid het zo goed doet, en dat het ook goed gaat (naar omstandigheden) met jou!!

Leuke naam ook :)

Druppel, voor jou ook spannend! Ik duim voor je. Gelukkig ben je ook al aardig ver heen qua aantal weken, maar iedere dag erbij is mooi meegenomen!

Zijn ze mooi van gewicht beiden?

Geplaatst

Gefeliciteerd Fleur!!! Wat fijn dat je dochtertje het zo goed doet, wat een sterke meid nu al! Hopen dat de wolk steeds rozer mag worden en dat jullie lekker van elkaar kunnen genieten...

liefs,

Sabine

Geplaatst

Gefeliciteerd met je kleine meid Fleur! Fijn dat het goed is gegaan en dat jullie kunnen gaan genieten!

Druppel, jeetje hoop dat je de jongens nog even bij je houdt. Veel sterkte meid!

Geplaatst

Ik had eergisteren al een berichtje geplaatst dacht ik maar nu zie ik dat dat niet het geval was. Het lukte me ook niet om op t forum te komen sindsdien.

Maar goed, nu dan maar nog een poging..

fleur van harte gefeliciteerd met je wondertje! Geweldig meid dat t zo goed gaat! Geniet maar lekker van je roze wolk. Dat heb je heel dik verdiend! En lief van je opbeurende woorden. Jij zult inderdaad wel weten welke angsten er opkomen. Hoop dat ik ook de 34 weken haal mimimaal..

Ik heb wat onrustige dagen gehad. Sinds gisterenmiddag geen weeënremmers meer. Als het goed is heeft de longrijping z'n werk gedaan. Ze gaan ook niets meer tegenhouden. Als t op gang komt dan zijn ze er gewoon. Ik mag naar huis en kijken hoe het gaat. Ze hebben ook een pessarium geplaatst. Hiermee hopen ze het nog wat uit te kunnen stellen. In ieder geval een week, dan ben ik 34 weken.

Geplaatst

Fleur, gefeliciteerd met je dochtertje! Wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan! Heerlijk gaan genieten nu!

Druppel wat spannend zo voor je! Wel fijn om te weten dat áls ze komen, het ook mag! Maar ik hoop eigenlijk wel voor je dat ze het nog lekker warm en knus vinden bij je! Toitoitoi!

Geplaatst

he meiden, hoe gaat het allemaal met jullie?

en Ink...., officieel mag je nu thuis bevallen, want je bent nu 37 weken, een mijlpaal!

Druppel hoe is het meid? ik hoop dat je beebs nog lekker in je buik zitten.

Fleur, lekker druk zal je het wel hebben, je bent toch de eerste van dit toppic die bevallen is.

Hoeveel zijn jullie aangekomen? ik ging als een speer, en was bang dat ik (als het zo door was gegaan) het formaat :sneaky: van een walvis zou krijgen.

Maar zit sinds een week of 5/6 op hetzelfde gewicht, in totaal nu 15 kg aangekomen.

Ik heb wel het idee dat het vele vocht wat ik had, aardig is geslonken, dat zou natuurlijk kunnen verklaren dat ik niet meer in gewicht toegenomen ben.

Geplaatst

Hey meiden! Ik kon bijna 2 weken niet op de site komen???

Maar Fleur, heb wel heeeeel veel aan je gedacht en gelukkig lees ik dat je een gezond dochtertje hebt gekregen! Vanharte gefeliciteerd!

Hoe gaat het nu met jou? Enig idee wanneer je naar huis mag?

Druppel, ook erg benieuwd naar jouw twins en hoe het gaat!

Dieke, hier hetzelfde verhaal. Ik was bij de laatste controle zelfs 1 kg afgevallen, maar ik vermoed ook dat dit door het vocht vasthouden kwam. Ben nu in totaal bijna 15 kg aangekomen. Dat is een stuk minder als bij Levi (zat ik op het einde ineens op 25 kg doordat ik de laatste weken meer dan 2 kg per week aankwam?!? Was gelukkig ook allemaal weer erg snel er af hoor)...

Begin hier wel nieuwsgierig te worden naar hoe de bevalling gaat beginnen / verlopen en hoe ons manneke er uit ziet! Hoop weer op een thuisbevalling. Zit nu etiketten op de enveloppen te plakken voor de geboortekaartjes, zodat we datdan niet meer hoeven te doen / ze makkelijk de deur uit kunnen. Gisteren ook de beschuit met muisjes in huis gehaald. Volgens mij zijn we er nu dus wel aardig klaar voor...

Ben ondertussen nog wel aan het rommelen in het huis, zoals op mn gemak een kozijntje verven, want heb nog niet echt rust in mn reet, maar denk dat ik die rust ook nu niet ga vinde haha...

Verder alles goed met iedereen? Is stilletjes hier!

Geplaatst

Aah, zie op mn ticker staan nog 15 dagen tot uitgerekende datum!!! Dat klinkt stuk korter dan 2 weken haha!

Dieke, heb jij trouwens al een datum? Jij zou ingeleid gaan worden toch?

Geplaatst

Inbraakje...

Ink. spannend!! Succes alvast voor de bevalling. Je kent me vast nog van onze meds transactie..

Groetjes, Moes

Geplaatst

Thanks Moes en tuurlijk weet ik dat nog haha, zeker na zo'n lekker zelfgebakken taartje ;-)!

Heb je ondertussen wel gevolgd en vind het erg rot voor je dat de vorige poging zo goed leek te gaan en op niets uitdraaide! Hopelijk deze poging meer succes! Vast veel succes!!!

Geplaatst

Ja dankje!! Ik hoop het ook dat icsi meer geluk gaat brengen. Lekker dat je een ruimer huis hebt. Zet m op en ik lees vast wel hoe het met je gegaan is.

Liefs Moes

Geplaatst

Ja, de ruimte in ons nieuwe huis is heerlijk! Grappig idee dat jij trouwens als enige van t forum in mn oude huisje bent geweest..

Ik ga voor je duimen hoor!!!

Geplaatst

Dankje lieve ink!! Ik voor een voorspoedige bevalling van jou!!

Grappig dat ik je oude huis gezien heb....in die brede straat! 😜

Geplaatst

Ink, succes met de laatste loodjes!! Ik blijf je ook volgen! Ik wens je alvast een voorspoedige bevalling toe!

Geplaatst

Ink, Yes bijna op het eind!! nog 2 weekjes :confettistars:!!

jij dus ook al problemen gehad met het forum, zoals meerderen hier.

Lijkt wel sinds het forum een nieuwe "look" heeft gekregen.

En nu lekker envelopjes plakken....., ik moet alles nog schrijven, Ik heb geen adressen bestand op mijn PC. Ik heb overigens gisteren pas de enveloppen binnen gekregen. Proefdruk moet ook nog komen! Voor mijn gevoel moet ik nog zoveel "eventjes" doen.

Hier alles nog oke,

Ik heb nog geen datum, maar ze gaan met 38 weken (dat zou dan donderdag zijn :) kijken of er wat ontsluiting is, is dat er niet dan zullen ze met geloof ik met gel of zoiets het weker maken. Het schijnt dat ze het anders niet in kunnen leiden.

Beeb is wel sinds een paar dagen ingedaald. Dus jij ook de laatste weken niets bijgekomen qua gewicht, wel grappig! Ik dacht dat je de laatste weken juist veel zou groeien.

Het is hier idd stilletjes, wat ik erg jammer vindt! Ha ha, Ben ik eindelijk zover dat ik in een uitgerekend toppic kan meeschrijven, is het geen actief toppic :huh1:. Ze zullen het allemaal wel druk hebben, of geen behoefte.

Fijne paasdagen!!

Geplaatst

Thanks Moes en Melis ;-). Ik hoop weer op een thuisbevalling...

Ja, jammer he Dieke? Misschien te druk? Zijn wij straks bevallen, begint hun verlof en worden ze dadelijk wel actiever hihi... Dussss meiden, hoe gaaaaaaat het met jullie???

Ik had dat gevoel dus ook, van al die eventjes dit of eventjes nog zo. Heb daarom nu eerst alles voor de kleine afgerond zodat ik nu oo gemak in huis kan rommelen. Alhoewel, moet nog eventjes een badthermometer aanschaffen, het badje schoonmaken, postzegels halen en plakken en de kruiken nog testen... Maar dat was het geloof ik echt wel hahaha....

Spannende afspraak dan voor jou, donderdag! Zie je tegen de bevalling op?

Ik had afgelopen dinsdag gemoeten, maar kon toen niet (voor gewone controle). Moet nu aanstaande dinsdag. 3 weken geleden was hij iets ingedaald, maar Levi ging daarna weer terug, dus ben benieuwd of dit manneke nu wel braaf ingedaald is blijven liggen ;-)... Begin wel erg nieuwsgierig te worden naar hem en ook naar de bevalling (gaat het weer beginnen met breken van mn vliezen? Wanneer? Kan ik Levi evt in bed laten slapen als het s nachts begint of zal ik hem beter naar opa en oma kunnen sturen? En natuurlijk hoe zo hij er uit zien, etc etc)...

Geplaatst

Hee meiden, hier even een teken van leven.. Kon ook inderdaad een poos niet op het forum komen.

Daarvoor een hele hectische periode gehad (afronding studie - beschuldigd van fraude, mijn oma is overleden en mijn zoontje is nogal ziek geweest meerdere keren kort achter elkaar).

Vlak voor deze periode schreef ik weer een berichtje dat ik weer wat vaker mee zou schrijven, dat liep dus ff anders ;)

Inmiddels zit ik sinds 2 weken thuis in de ziektewet. Ons meisje blijkt een groei achterstand te hebben dus moest verplichte rust houden. Dinsdag weer een groei echo en dan zien of de rust effect heeft.

Fleur; wat een ontzettende spannende periode zeg! Van harte gefeliciteerd met jullie kleintje. Hopelijk snel hersteld en naar huis om te kunnen genieten van je gezinnetje.

Druppel, wat een spanning! Hou de 2 nog maar even binnen hoor ;) Gelukkig ben je al een eind op weg.

Ink, wat spannend, jij kan gewoon al ieder moment gaan bevallen!!! En al helemaal verhuisd, dat is toch ook wel prettig :D Moet je nog veel doen?

Dieke, bij jou duurt het dus ook niet lang meer. Ben zo benieuwd naar al jullie verhalen en jullie kleintjes!

Allemaal heel veel succes met de laatste loodjes :D

Geplaatst

Jeetje Liminous, klinkt inderdaad als een heftige periode! Gecondoleerd met je oma. En is de bschuldiging van fraude helemaal afgerond nu? Wij worden nu ineens aansprakelijk gesteld voor verborgen gebreken in ons oude huis. Het dak zou vervangen moeten worden zeggen ze nu ineens?!? Weten wij helemaal niets van af! Of we even 12.000,- hiervoor willenbetalen?!? Euh, even denken...NEEEEE dus! Ben benieuwd waar dit verhaal gaat eindigen maar leuk is anders...

Desondanks wel een beetje van je zwangerschap aan het genieten? Vervelend dat de kleine meid achterstand lijkt te hebben! Spannend dus dinsdag! Hoe laat moet je? Hopelijk heeft de rust inderdaad zijn werk gedaan...

Geplaatst

Poeh Ink wat ontzettend stom. Zorg dat je je goed laat informeren! Zijn jullie lid van EigenHuis? Die geven ook juridisch advies.

En kopers hebben zeer zeker ook een onderzoeksplicht, dus hadden ze er ook zelf voor de koop achter kunnen komen. Maar dat punt wie er verantwoordelijk is, is altijd ingewikkeld en een behoorlijk grijs gebied. Kan jullie makelaar ook niet nog wat voor jullie betekenen? Stom hoor, daar heb je echt geen zin in allemaal, en zeker nu niet.

Sterkte met je laatste loodjes.

Geplaatst

Fleur hoe gaat het ermee? En met mirthe? Weten jullie al wanneer ze thuis komt? Ik hoop heel snel, maar gelukkig ligt ze wel al in de buurt. Hoop dat het met jou ook de goede kant weer op gaat.

En dat kaartje, heel graag gedaan. Ik vond het zo onmogelijk spannend hoe het gegaan zou zijn. Ik was zo ontzettend geschrokken van je bericht over jouw eigen situatie. Poeh, moest er echt vele malen per dag aan denken.

En omdat we die afspraak in Gent zouden ruilen, had ik je adres. Dus kleine moeite :-)

Geplaatst

Nee, helaas niet Okaasan en we hebben ook geen rechtsbijstandverzekering. Juridisch loket kan wel gratis advies geven heb ik opgezocht.

We hebben nj een 1e feactie terug geschreven waarin we zeggen dat wij niet van mening zijn dat we aansprakelijk zijn. Onze makelaar kijktde brief van de week na voor we hem aangetekend zullen versturen. En dan wordt het weer afwachten op hun reactie. Ben bang dat dit nog wel ff duurt voor het opgelost is...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden