Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi!

Een laat geopend topic ;-)

maar wil wel nog even een berichtje plaatsen! Ik dus! In Leuven. Waar denk jij aan? Of wil je wat weten?

Groetjes,

inge

Posted

Hee moedeloos, toch al echt naar Gent overgestapt? Jullie hadden toch nog cryo's hier? Of zijn die inmiddels ook op? Of wilden jullie eerst onderzoek in Gent laten doen voordat jullie de cryo's plaatsen?

Of heb ik het helemaal mis en zitten jullie al heel lang in Gent? Ik weet het even niet meer. Sorry

Posted

Hier ook UZ Gent. Althans voor de geboorte van mijn dochter.

Wij hebben nog 1 cryo in de vriezer, dus wie weet gaan wij die over een jaartje ofzo ophalen.

Posted

Oskaan, we zijn al in gent vanaf 2011. Kan gebeuren ;-) we hebben idd nog 1 cryo en deze wordt deze maand mits hij goed ontdooit terug geplaatst.

Ik las ergens dat jullie vreselijk nieuws hebben gehad. Ppff wat een klap moet dat zijn geweest. Bij ons dachten ze ook dat de embryo s zich niet goed ontwikkelden, maar we hebben toch elke keer wel cryo s. En dat wil al heel wat zeggen met hun strenge beleid. Ook zegt de arts dat we niet op moeten geven, want het moet gewoon kunnen lukken, maar de vraag is wanneer. Ben nu ook met tarwekiemolie begonnen.

De spannende tijd komt weer in zich, daar zie ik wel tegen op.

Wanneer gaan jullie weer starten?

Posted

Aha, dan wist ik het inderdaad niet meer goed. Sorry.

Wij hebben inderdaad slecht nieuws gekregen, maar we hopen op 1 gouden eitje, wat een verschrikkelijk mooi embryo op gaat leveren (en hopelijk toch ook nog cryo's, maar daar durf ik nu echt niet op te hopen). Waarschijnlijk word ik morgen of overmorgen ongesteld, dus dan beginnen we. Zou eigenlijk een maand later willen beginnen, maar ben bang dat dat niet uit komt met de kerstsluiting. Dus dan maar gewoon gelijk. Hoppa!

Spannend hoor 1 cryo. Hopelijk is dit jullie gouden emmie!

Posted

Spannend weer oskaan. Dat wordt weer wat ritjes naar gent. Ik verwacht dat wij volgende week dinsdag de tp hebben. Misschien jij dan ook een afspraak? Kun je mee rijden. ;-)

Ik wil je heel veel succes wensen en deze poging gaat het gewoon worden bij jullie.

Posted

Jeeeetje wat een hoop reacties!!sorry voor mijn late reactie!!wat goed en wat fijn te weten dat ik niet alleen sta.in Ned zijn we uit behandeld.14 mei intake gespr gehad in uzgent..en moest gelijk 10 buisjes bloed afnemen.9okt kregen we te horen dat alles goed is en dat we doorgaan met icsi.ik heb eerst 8 iui,2ivf waarvan een miskraam van 10 wk.en icsi.heb noooit iets in de vriezer gehad.in feb gaan we weer starten denk ik als alles goed is geregeld.groet je noah

Posted

Noah, je zal je op je plek voelen in gent, ze zijn ongelovelijk lief en begaan met je en je mag je eigen keuzes maken en mee denken.

Alvast heel veel succes voor februari

Posted

Hoi moedeloos.wij hadden eigelijk allebei gelijk al een goed gevoel bij dr

sutter ze is zoo duidelijk.en ze zijn inderdaad allemaal zoo lief en nemen de tijd voor je.maar jij bent ook al een tijdje bezig zie ik?wij zijn nu 4 je bezig en vind het soms best zwaar hoor.vanaf mei ben ik er ff helemaal uit geweest en er totaal niet mee bezig geweest.ook wel even lekker hoor.even geen spanningen.

Posted

Noah, ja idd wij zijn nu 5 jaar bezig. En begint me ook zwaar te vallen nu hoor. Je zelf na elke mislukte poging weer bij elkaar vegen en door gaan. En dan ook nog iedereen lijkt zwanger te worden behalve wij.

Ja je moet op de dag van de punctie 3600 euro betalen. En na 2 maanden krijg je een officele rekeking waar alles op staat.

Posted

Ja moeilijk is dat he..iedereen om je heen word maar zwanger en op straat en op tv word je er constant mee geconfronteerd.maar je moet dus wel die 3600 sparen ook al word het nog vergoed?dat werkt dus anders dan in Ned..en hoe gaat dat met de medicijnen die zijn daar goedkoper.wat waren jullie nouin totaal voor 1poging kwijt

Posted

Bij was het zo, het vergoed tot het nederlandse tarief dus 1850 kregen wij terug van de verzekering.

Op de dag van de punctie betaal je 3600 euro en daar ontvang je een kwijting bewijs dat je betaald hebt. Deze stuur je samen met de factuur op die je na een maand of twee ontvangt naar je verzekering en zij storten dan die 1850 naar je terug. En de medicijnen worden zo en zo 3x vergoed die kun je dus ook bij je eigen apo ophalen.

Meestal moeten wij na als we de orginele factuur hebben ontvangen nog ongeveer 100 bij betalen.

Als je meer vragen hebt stel ze maar hoor. Wij hebben er onder tussen 3 pogingen opzitten

Posted

Ik denk feb dan is alles hoop ik wel goed geregeld met de verzekering.en hoe gaat het nu met jullie en wanner gaan jullie weer verder?

Posted

Hoop niet dat de verzekering voor volgens jaar veel verandert.

Wij hebben dinsdag mits hij goed ontdooit weer een cryo terug plaatsing. De spannende weken komen er weer aan voor ons. En als dit niet goed gaat stoppen we een jaar denk ik. En gaan we eerst een droomreis maken. Onder tussen zitten wij al 5 in de mmm sus zijn we wel toe aan een jaartje rust, maar hopelijk is dat niet nodig en hebben we mooi nieuws volgende maand.

Posted

Ik hoop het zo voor jullie, jij bentvast heel blij dat het weer zover is maar vast ook bang hoe je je straks weer voelt als het weer misgaat? Dat gevoel heb ik ook altijd.hoe oud ben jij,.maar je hebt gelijk ook ,zou je zeeeker goed doen er tussenuit te gaan.ik ken je wel niet maar zal aan jullie denken di..heel veel succes en sterkte!!

Posted

Nou idd, we gaan weer met gemengde gevoelens de strijd aan. En ben ook heel bang dat het weer mis gaat dit wordt mijn 5de tp en totaal 6 embryo s.

Ik ben 27, en jij?

Hebben jullie al meer icsi behandelingen gehad.

Ik zit op mijn telefoon dus kan niet zien of je er een handtekening onder hebt staan.

Posted

Goeimorgen! Ooh jij bent nog wel lekker jong Ik ben alweer 36!, tijd gat zo snel.daarom wil ik zo snel mogelijk verder!ik heb 8 iui..2ivf waarvan 1 mk van 10 wk..en 3e pog was icsi.maar heb nooit cryo,s gehad.dat was ook steeds een grote teleurstelling.want was zo door mijn pogingen heen!wij zijn nu 4,5 je bezig..en vind het een heel zwaar traject.hoop zo dat wij beloond worden.al is het er maar 1 ik wil gewoon meemaken hoe het is om zwanger te zijn.hoop voor jou dat het een goed embryootje is,je zal wel ontzettend zenuwachtig zijn !

Posted

Hhaha ik hoor dat al 5 jaar dat ik nog heel jong ben, toen wij begonnen was ik 21 en dat bleven de dokter ook zeggen, maar je bent nog jong.

Maar zo zie je maar weer wat al ik nu pas aan kinderen zou gaan denken, dan was ik ook al een oudje ;-) voor het misschien ooit zou gaan lukken.

Zo lag ik ook een na mijn punctie op mijn bedje bij te komen en ik kreeg een gesprek met mijn buurvrouw die op het bedje naast me lag en ze vroeg ook hoe oud ben je ik zei 26 oohh zei ze meid dan gaat het helemaal goed komen met jou. haha moest er wel om lachen.

Wat vreselijk een miskraam met 10w dan ben je bijna bij de 12 veilige weken. Wat moet dat een klap zijn geweest. Sterkte ermee.

En in februari moet het nu gewoon goed gaan met jullie, ze zijn zo kundig in Gent.

Is het voor jullie ook ver rijden? voor ons 2,5 uur als alles mee zit.