Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames,

Hoe is het hier met iedereen?

Met mij goed.. Maandag de tweede echo... Daar ben ik wel nieuwsgierig naar...

Victor hoe is het bij jou? Wanneer heb jij weer een echo?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Lisselot,

Fijn om te horen dat t zo goed gaat. Nog een paar daagjes en dan is t maandag en heb je de echo hoelaat heb je de echo?

Ik kan geen prive berichten meer sturen herkennen jullie dat?

Hier gaat alles goed. Vanmorgen de angelsound maar eens gepakt L.ente haar hartje hoorde ik al met 9.4 weken en vanmorgen hoorde ik mini mini al met 8.4 weken! Zo bijzonder! Nu de aankomende week niet luisteren weet ook niet of t heel goed is. Daar is niks over bekend. Maar ben gewoon weer even gerustgesteld!

Hoe is t met de rest?

Liefs Bianca

Geplaatst

Bianca wat lekker zeg.. Dat je het hartje hebt kunnen horen... Dat zal zeker een geruststelling zijn geweest.

Voel jij je alweer een stuk beter?

Ik kan nog wel priveberichten sturen..

Ik ben ook wel weer gerustgesteld als ik echo heb gehad en alles goed is..

Geplaatst

Begrijp dat je dan gerust gesteld bent t blijft spannend!

Daarom dacht ik laat ik t maar even zeggen ook zo lullig.als ik niet reageer dus dan weet je t!

Ja erg fijn denk nu alleen is t niet slecht dat ik t nu al heb gedaan. Ach heb t even gehoord haha.

Hier gaat t ietsiepietsie beter maar is nog steeds een drama!

Geplaatst

He meiden!! Hier vanmorgen ook het hartje gehoord!

Me dochter mocht ook even luisteren en was helemaal verliefd hihi me buik kreeg 1000 kusjes hihi

Volgens mij is het niet slecht hoor. Bij de andere 2 heb ik ook af en toe geluisterd.

Geplaatst

Heej sky,

Was t vanmorgen de eerste keer? Bijzonder he. Dus je dochter die begrijpt t wel en is helemaal verliefd?

Met hoeveel weken kon jij t hartje bij alle drie de zwangerschappen voor t eerst horen?

Vk wilt pas met 12 weken voor t eerst luisteren. Dus was bang dat er bepaalde trillingen of geluid vrij kwam wat t kindje kan schaden ofzo. Stom want de vorige keer probeerde ik t voor t eerst met 9.4 weken en toen had ik die angst helemaal niet haha

Geplaatst

Super die hartjes! Hier nog steeds grieperig! Ik heb woe weer een echo ben dan 9.1 heb ook wel weer zenuwen.

Hoe voel jij je nu bianca?

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Oww getsie nog steeds victor! T lijkt wel dat als je zwanger bent de griep langer blijft hangen he?! Kun je t allemaal al geloven?

Heb jij dan je tweede echo?

Hier gaat t redelijk dank je wel! Blij als t morgen 17.00 uur is dan heeft R weekend! Dan duren de dagen niet zolang ;-)

Geplaatst

Wauw moest ff nadenken ik dacht a.s wo 9.1 wk dacht kan toch niet maar we gaan volgende wk idd de 9de week in! bizar t klinkt al best lang haha

Geplaatst

Nou inderdaad was twee dagen weg toen werd me dochter ziek en die heeft het mij opnieuw gegeven. Dat is idd 2de echo als deze goed is geloof ik het denk ik : )

Fijn he wat afleiding he!

Geplaatst

Pffff alweer dus! Je bent nu zo vatbaar voor alles brrrr.

Dan moet je t wel gaan geloven hoor er is dan geen weg meer terug ;-)

Ja! Ik heb weinig afleiding ben koos werkeloos en R heeft de auto mee naar zn werk

Geplaatst

Ik werk 1 ochtend in de week. Bij mijn vorige werk werd contract niet verlengd toen ik zwanger was : ( en ja nu gaat toch niemand mij aannemen. Dus ken het gevoel alleen heb ik me dochter als afleiding. Hier ook 1 auto....helaas mijne verkocht toen ik zonder werk kwam! Maar goed hopelijk na deze zwangerschap weer lekker werken!

Geplaatst

@bianca ik denk dat ze niet eerder luisteren omdat de kans dan groot is dat ze het nog niet kunnen vinden.

Bij me andere kindjes vond ik hem ket 9 weken dus ging me al zorgen maken maar nergens voor nodig geweest.

Onze oudste is 2,5 jaar dus krijgt al heel veel mee.

Ze vind het erg leuk

Geplaatst

Dacht ook omdat t niet goed was. Tijdens de echo vorige wk zij de vk laat t hartje niet horen want dat is niet goed voor t kindje.

Maar denk dat er in zon echo apparaat veel meer trillingen zitten als in zon angelsound.

Ik dacht dat jij veel eerder al de hartjes van je kids kon horen dan 9 weken! Wanneer was je bij dit kindje begonnen met luisteren dan en hoorde je t voor t eerst?

Geplaatst

Victor dat is flink waardeloos dat je contract niet verlengt werd omdat je zwanger bent. Officieel mag dat niet eens toch?

Nu is t helemaal naadje om te solliciteren.

Waardeloos he 1 auto. Vermoedelijk krijgt R binnenkort de bus vd zaak mee. En net zoals nu is t mooi weer gaat hij met de motor. Maar t is echt een mooi weer rijder dus dat is weer jammer ;-)

Gelukkig heb jij de afleiding van je dochter dat scheelt alweer de helft denk ik!

Hopelijk vind je na je bevalling een leuke baan.

Ik zit nog in de ziektewet door t verlies van L.ente.

Moet een reïntegratie traject gaan volgen maar de kans is groot dat ik binnenkort enorme last van mn rug ga krijgen dus moet dan een andere ziektewet in en dan vervalt t reïntegratie traject en krijg ik als t goed is 100% uitkering iplv 70% dus ik ben benieuwd!

Geplaatst

Nee mag ook niet! Is ook niet met zoveel woorden gebeurd maar dat was wel de reden dus had geen poot om op te staan! Ja ik solliciteer niet eens niemand neemt je aan als je zwanger bent. 100% is altijd betee dan 70% ; )

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook uitgering en een wazo. Nu helaas niet. Dus moeten het doen met 1 salaris niet erg maar wel even wennen.

Geplaatst

Meestal is dat dan de reden he. Ze kunnen kwalijk zeggen je word ontslagen omdat je zwanger bent.

Ik solliciteer nu ook niet. Gelukkig heb ik die plicht momenteel ook niet.

Jaa idd ben ook wel heel blij met die 70% want dat hebben we ook echt nodig.

Balen dat jullie t met 1 salaris moeten doen. Maar gelukkig kan dat!

En hopelijk vind je na je bevalling dan snel een baan!

Hier vanmorgen geprobeerd weer even naar Minie Minie te luisteren maar hoorde niks.

Probeer me voor te houden dat t logisch is omdat ik de vorige keer gewoon geluk had t is nog zo vroeg.

Hoor jij t hartje altijd sky?

Vanmiddag 2 verjaardagen. R stapt net op de motor die is even een ochtendje rijden. Die liep al helemaal te balen dat we de verjaardagen hadden geloof ik aangezien t super lekker weer word!

Geplaatst

Ben vorige keren met 8 weken begonnen.

Maar echt pas met 9 wekeb voor het eerst gehoord.

Ik hoor het niet elke keer hoor. Vanmorgen kon ik het niet vinden. Maar dat ik hem hoorde was me blaas ook een beetje gevuld waardoor me baarmoeder misschien een beetje omhoog word geduwd.

Dus ga het van de week eens proberen met een volle blaas.

Geplaatst

Wat een rust hier! Heb onze medische geschiedenis in ke handtekening gezet hihi ook een hele rits.

Jeej nog een week tot de echo! Zie er zo naar uit. Maar ook spannend of alles goed zal zijn.

Onze oudste vind het vast geweldig!

Geplaatst

Ja het is hier echt rustig...

Hoe voel je je verder sky?

Ik voel mij goed... Wij hebben vanmiddag om 16 uur de tweede echo.. Dus ben benieuwd...

Hoe is het verder met iedereen?

Geplaatst

Owww en jou kids zijn ook gezond geboren ondanks t vroege luisteren sky haha.

Vanmorgen weer geprobeerd maar helaas.

Wanneer heb jij de echo sky en hoever ben je dan?

Lisselot, spannend! Je voelt je goed?

Ik heb de echo van vrijdag verplaatst naar vandaag. Aangezien ik volgende wk di ook een echo hebt ging ik liever nu iplv 2 echo s in 4 dagen! En aangezien ik ineens niks hoor en t eerder met 9 weken mis is gegaan is t wel fijn dat ik vandaag al kon gluren :D

Ik heb de echo om 14.25.

Succes lisselot vandaag!

Geplaatst

Veel plezier bij de echo lisselotje en Bianca!!

Liefs Moes.....breek weer uit...

Geplaatst

Ik heb volgende week maandag de echo.

Ben dan 11, 3 weken ofzo. Dat gaan we maandag zien dan word definitief vastgesteld wanneer ik uitgerekend ben.

Succes met jullie echo's ben benieuwd!!

Geplaatst

Bianca en lisselotje veel plezier bij de echo! Hopelijk weer een beetje gerustgesteld na de echo! Blijft volgens mij altijd spannend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden