Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca, hoe was je echo? Ik ben nu onderweg naar Leeuwarden... Heb om 16 uur echo en vindt het toch wel weer spannend

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend zeg.. 2 dames hebben echo..

Ik heb pas as vrijdag ik ben zo zenuwachtig.. Bang eigenlijk..

Het is in ieder geval supet mooi weer, genieten kunnen we Zrker..

Geplaatst

[ATTACH]5585[/ATTACH]

Ook hier een mooie echo met precies 9 weken!

Kindje liep de vorige keer 2 dagen achter nu 1 dag voor.

Volgens de echoscopiste gebeurde t zelden dat een kindje met 9 weken bewoog tijdens de echo mini mini bewoog bijna de hele echo!

Lisselot jij ook een mooie echo wat een opluchting he!?

Wanneer mag je weer? Doe jij de nekplooi?

Gelukje jij mag ook bijna! Op naar ook een hele mooie echo! Ga duimen voor je!

Geplaatst

Bianca mooie echo!!!!

Mooi je als je het ziet bewegen..

Ik weet niet wanneer ik weer echo krijg. Kom vanaf nu onder controle bij vk. Daar heb ik morgen intake..

Ik die de nekplooi en combinatie test niet.

Wel de uitgebreide 20 weken echo..

Hier nu helemaal blij E. Nu echt genieten.

Geplaatst

Jij bijzonder he!

Dan zul je t morgen wel horen dan zal t met 12 weken zijn.

Jou intake is vroeg! Hier de intake pas tussen 11 en 12 weken.

Wij dien de nekplooi en combinatie test ook niet.

T blijft een kans berekening en wat doe je als je verhoogde kans hebt pff.

Krijg jij ook de GUO van de 20weken echo?

Thanks ladys voor de berichtjes!

Geplaatst

Dank je wel vlindermama en andere danes...

Bianca wat is GUO?

Ze doen het hier tussen 9 en 10 weken heb ik begrepen.. Dus vanavond heen.

Geplaatst

De guo is de speciale 20 weken echo voor als je zwanger bent geraakt door middel van icsi.

Er word dan iets uitgebreider naar het kindje gekeken. En die echo gebeurt alleen maar in ziekenhuizen volgens mij niet eens in alle.

wat voor speciale 20weken echo bedoelde jij dan?

Geplaatst

Die bedoelde ik ook, maar wist niet hoe het heette...

Ik ga het vanavond bespreken en dan zien we het wel...

Bij mijn andere kids was dat allemaal nog niet.. Toen had je ook de 20 weken echo nog niet..

Geplaatst

Oh je hebt vanavond pas een afspraak?

hier doen ze s avonds geen afspraken.

Oh heb je de 20 weken nog niet zo lang dan?

Dus bij je zoon en dochter hoopte je dan maar dat ze gezond waren dat werd dus niet gecheckt?

Gelukje ben je de dagen aan t aftellen?

Ik heb t idee dat mn klachten iets minder aan t worden zijn. Zal t even afkloppen ;-)

Victor hoe is t met jou?

Sky nog een weekje dan heb ook jij de echo! Heb je t Hartje nog geluisterd?

Geplaatst

hoi,

Ik vind het ideaal savonds een afspraak. Dan kan mijn man ook gewoon mee en het kost mij ook geen tijd van mijn werk.

Nee mijn dochter is in januari 2006 geboren en sinds die tijd doen ze pas de 20 weken echo. Dus die hebben wij net misgelopen. Dus gewoon hopen dat het gezond was. En dat geluk hadden wij gelukkig.

Ik heb inderdaad ook het idee dat de klachten iets minder worden. Maar ja dat wil niks zeggen natuurlijk.

Gelukje, wanneer heb jij de echo ook alweer?

Victor en wanneer heb jij de tweede echo?

Sky luister jij regelmatig met de angelsound of je het kan horen?

Geplaatst

Mooie echo ook bianca : )

Hier alles goed op een kort lontje na hihi! Ik mag morgenochtend voor de echo! Wel spannend heb niet echt klachten of kwaaltjes...heb wel echt een buikje! Hoop dus maar dat dat voor het goeie doel is!

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Victor,

Wat lekker dat je morgenochtend al een echo hebt. Dan hoef je in ieder geval niet eerst nog de hele dag door voordat je zekerheid hebt.

Natuurlijk doe je het voor het goede doel. Misschien heb je wel kwaaltjes, maar vallen die minder op omdat je het niet hevig hebt.

Hoeveel weken ben je nu?

Geplaatst

Vandaag 9 weken! Ja ben ik ook blij om.. Heb natuurlijk al wel hartje gezien met 7 weken maar blijft toch spannend. Ik heb zoiets is morgen goed dan is het goed hihi

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Lisselot, ja dat is ook zo ideaal is t zeker. Had de gyn nog wat gezegd betreft de ks?

Ach vroeger was je er misschien ook minder mee bezig omdat de echo voor de 20weken er toen nog niet was.

Gelukkig zijn jou klachten ook minder. Benieuwd of ze in alle hevigheid nog terug komen ;-)

Victor, heerlijk he zon kort lontje vinden de mannen leuk haha.

Ook heerlijke rommelende darmen dus door je buikje haha. Vandaag ben je 9 weken je loopt 1 dag achter mij! T is sowieso goed ;-) hoelaat heb je de echo?

Zo naar de tandarts even een gaatje laten boren bleh! Ben als de dood voor die vent! Vorige week controle gehad maar een foto mag natuurlijk niet gemaakt worden. Ik heb mega kiespijn aan 1 kant maar daar is niks te zien. Baal enorm want heb echt kies pijn!

Net stond de buurvrouw aan de deur met positie kleding erg lief.

Vanmorgen ook.moeders voor moeders afgezegd ik maak.de 16 weken niet vol en a.s donderdag komen ze voor t laatste de flessen halen. T is echt een moetje en door mn blaasontstekingen vind ik t niet relaxed je plast toch anders en kan niet goed uitplassen dus ben er klaar mee!

A.s donderdag maar de uroloog hopelijk kan hij iets vinden.

Volgens de huisarts had ik vorige wk dinsdag een blaasontsteking die zelfde dag ook mn urine 5 dagen op kweek laten zetten maar daar kwam niks uit! Hoe gek is dat terwijl ik enorme klachten had. Dus wie had gelijk? A.s donderdag doen we een nieuwe kweek in t ziekenhuis!

Geplaatst

Jeej bianca zo enorm balen van die blaasontstekingen.

Ik heb het on het verleden ook gehad je kan er idd enorm ziek van worden.

En met jou geschiedenis kan me voorstellen dat je er enorm rot en angstig over voeld.

Ja hartje nu super snel te vinden echt super fijn! Dus probeer nu niet zo vaak meer.

Geplaatst

Lastig he t liefste luister je iedere dag ;-) wat smeer jij op je buik? Ik glijmiddel en pas vanaf 16 weken gebruikte ik bodylotion.

Lekker vaak luisteren :-)

Ja t is echt K!

Dus hopelijk krijg ik van de uroloog duidelijkheid!

Want wil niet nog een kindje verliezen door de blaasontstekingen!

Begint jou buik ook al te groeien?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden