Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Victor veel plezier met echo vandaag...

Bianca, wat lief van je buurvrouw van de kleren.

Ik moet straks urine laten nakijken voor blaasontsteking en van de vk moet het ook ff op kweek gezet worden. Dus ik ben benieuwd..

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ja sowieso op kweek laten zetten bij mij kwam.er steeds alleen maar iets uit na de kweek heb je klachten dan? Hoe was t verder bij de vk?

Erg lief idd!

Victor veel plezier met t gluren naar jullie kleintje! Je mocht sochtends he?

Geplaatst

Victor wat super dat alles goed was...

Mijn urine had geen blaasontsteking. Wel op kweek gezet en over 5 dagen uitslag.

Ze hadden wel suiker in mijn urine gevonden. Dus moet ik morgen nuchter bloedprikken...

Geplaatst

Och dat zal balen zijn als je nu al suiker hebt!

Testen.ze daar standaard op dan als ze je testen voor een blaasontsteking?

Doen ze t ook standaard vijf dagen op kweek? Bij ons maar een dag. En dan weten ze nog niet wat voor bacterie t is als er iets uit komt zo achterlijk!

Victor wat een super goed nieuws! Geloof je t nu echt ;-)

Ik liep met 7.4 weken twee dagen achter en met 9 weken een dag voor. Je kan op verschillende manieren meten en een mm ernaast meten kan al dagen verschil opleveren.

Nu genieten!

Geplaatst

Ik hoop niet dat ik suiker heb. Maar we zullen het zien. In mijn familie komt alleen ouderdomsdiabetes voor. Dus ik wacht het af..

Ze konden het zien via een staafje waarmee ze dat meten.

En de kweek sturen ze op naar het lab voor de zekerheid. Dus dat duurt 5 werkdagen, dus kan alleen maar afwachten.

Victor lekker genieten....

Geplaatst

Wat een toestand lisselotje! Ik hoop dat het niks is. Wat fijn dat het verder goed gaat, heerlijk.

Groetjes!

Geplaatst

Gatsie eergister me pilletje vergeten en nou was ik gister de hele dag niet zo lekker. Maar gisteravond maar weer genomen en nu vanmorgen hondsberoerd.

Had ik ook dat ik het pillethe de eerste dag nam.

Dus vanmiddag laatste lading ophalen bij de apotheek dus ga ik helemaal afmaken en daarna stoppen. Mocht ik er weer 1 vergeten dan laat ik het zo want dit is ook geen doen pfff

Geplaatst

Gets dat is balen sky Beterschap

Lisselot, hopelijk blijft gewoon je bespaard!

Gelukje hoe was jou echo vandaag?

hier gaat t iedere dag een beetje beter!

T is dat t nog te vroeg is maar ik zou zweren dat ik mini een aantal keer voelde vandaag!

Geplaatst

He Bianca,

Vandaag uitslag bloed... En dat was goed. Moet in week 20 weer bloedprikken om te kijken of het dan nog goed is.

Verder waarschijnlijk toch schimmelinfectie, dus zalfje en als dat niet helpt wil de huisarts mij zien. Dus gelukkig nu nog geen suiker en hopelijk blijft dat zo...

Hoe gaat het met jou blaasontstekingen?

Ik krijg dinsdag weet een echo en dan gaan mijn kinderen voor het eerst mee... Ik kijk er toch elke keer wel weer naar uit...

Ik vind het toch wel prettig om regelmatig een echo te krijgen.

Geplaatst

Dat is fijn dat je bloed goed was! De kweek zou vijf dagen duren toch? Of was t al bekend. Heb je van een schimmel infectie de zelfde klachten dan?

Hoelaat heb je dinsdag een echo?

Krijg je ook vaker een echo of is dat voorlopig de laatste?

Hier is de blaasontsteking denk ik onder controle.

Gisteren bij de uroloog geweest en er worden onderzoeken gedaan 7april alle uitslagen.

Ik heb dinsdag om 1uur een echo en daarna de intake bij de zwangeren poli in t ziekenhuis

Geplaatst

Ik heb pas dinsdagavond de echo... Dat is zeg maar de termijnecho. Of ik meer echo's krijg weet ik niet, maar dat zal haast wel niet. Wel ga ik volgende week alvast afspraak maken voor de 20 weken echo. Maar doe geen guo erbij.

Ik probeer het zoveel mogelijk te zoals ik bij mijn vorige zwangerschappen ook deed en toen hadden ze die onderzoeken ook allemaal niet. Maar hebben wij wel rond week 20 een pretecho gedaan omdat wij graag wouden weten wat het wordt. Dus die pretecho is zeg maar nu de 20 weken echo..

Wat goed dat er onderzoeken gedaan worden en dat je 7 april de uitslag krijgt.

Leuk dat jij dinsdag ook weer echo krijgt... En gelijk de intake...

Schimmelinfectie geeft ook branderig gevoel en kan dat ook bij plassen geven. Dus we proberen het zalfje en dan hopelijk snel van dat irritante gevoel af...

Geplaatst

Hoi dames!

Hoe gaat het?

Gelukkig de blaasontsteking onder controle bianca!

Hier na afgelopen dinsdag ook geen echo meer tot 20 weken baal echt als een stekker. Net wel gebeld voor een geslachtsbepaling met 15 weken deze moeten we dan wel zelf betalen. Gelukkig niet zo duur!

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Geplaatst

Jeetje meiden dat is balen! Ik krijg sowieso om de twee weken een echo en van 20 tot 28 weken als ik t red iedere week.

Hoezo doen jullie de guo niet lisselot? Omdat je die in t ziekenhuis moet doen?

Bij ons wilde ze met de 20 weken echo niet eens naar t geslacht kijken omdat die daar niet voor was en t een medische echo was.

Gelukkig wisten we t met 17 weken al.

Jij hebt echt dat branderige gevoel van onder?

Ik heb dat dus helemaal niet.

Moet je nu een aantal keer per dag smeren? Normaal gesproken krijg je toch zon vaginale ei die je inwendig eenmalig in moet brengen?

Victor wat betalen jullie voor de geslachtsbepaling?

Gelukje ik ben benieuwd hoe je echo was!

Geplaatst

Wij betalen 30 euro..!

Trouwens ik heb net zonder er bij na te denken biefhaasje gegeten bij me ouders. Is toch niet heel verschrikkelijk?

Geplaatst

Ja opzich wel al had ik t zelf liever niet gehad maar ja met onze voorgeschiedenis gaan we geen risico lopen.

30 euro valt idd mee.

Ik laat hem met 17weken maken in schiedam en t is daar 35 euro vorig jaar was t goedkoper. Alleen hier is t vanaf 17 weken ga je voor die tijd en ze kunnen t geslacht niet zien dan kun je niet kosteloos terug komen daarna wel.

Geen idee! Is dat rouw vlees dan? Zou me er niet te druk om maken! Maar voortaan wel even nadenken haha.

Weet je hoeveel vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn en die hebben dan filet american en biefstuk op plus een wijntje en een sigaret ;-) dus die ene keer kan vast geen kwaad!

Geplaatst

Nee snap liever niet maar onder de omstandigheden is ff gluren leuk! Hier met 15 ook kosteloos terugkomen...nu al zin in!

Nee zo dacht ik eigenlijk ook...maar we hadden het op en ik dacht shittttt haha.

Geplaatst

Hoi dames,

Leuk alle berichtjes hier over zwangerschap. Mijn telefoon doet erg raar, meeste tijd kan ik

niet typen raar.

mijn echo was goed volgens de arts.

mooi kloppend hartje, 7.4 weken zwanger, 27 oktober uitgerekend, en nu al een dikkertje zei ze moest erg lachen, 14,6 mm. Nu geloof ik het pas. Raar joh..

ik mag dus naar de verloskundige:)

Geplaatst

Gelukje yes daar ben je dan! Wat een onwijs goed nieuws! Nu echt gaan genieten he!

Bijzonder is het he!

Misschien eens kijken of je tapatalk kan downloaden? T is een handige app!

Victor dat is ook niet duur zeg! Zeker niet als je terug kan komen als ze t geslacht niet kunnen zien.

Ja snap t wel ik zou ook denken shittttt! ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden