Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ok. Was ff op internet aan het lezen en begon zo te twijfelen haha.. Maar kan beter niet veel gaan lezen maakt je alleen maar onzekerder heb ik het gevoel

Geplaatst

Ja heb ik wel altijd... bij mij zeggen ze altijd de dag van de tp en dan 14 dagen verder mag je testen want dan is de pregnyl uitgewerkt...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Na 10 dagen is de pregnyl eruit

Ja hier was de test vanmorgen wel weer duidelijker maar had vanmiddag wat roze verlies wat mij vreselijk benauwd was maar heel iets bij afvegen en geen krampem maar toch pfff

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Voel gelijk je benauwdheid mee... wanneer mag je naar het ziekenhuis bellen of iets voor controle? Morgen toch?

Geplaatst

Ja heel herkenbaar, en dan is het heel makkelijk om te zeggen dat je er niet aan moet denken maar ja dat is altijd erg lastig... wat bij mij wel eens helpt is afleiding zoeken in een spelletje op de tablet spelen maar ja dat moet je maar net leuk vinden...

Geplaatst

Heb mijn dochter die veel afleiding geeft met school en zwemles ben zo een taxi haha.. Maar dat helpt ook niet nou ja nog ff

Geplaatst

Mar-88 voor jou begint de tweede wachtweek nu ook bijna. Hopelijk gaat het snel voorbij. Inderdaad veel afleiding zoeken. Ga je wachten tot de 17e of ga je and eerder testen?

moes, ik zit morgen op de 10e dag. Dan ook eerste echo, ik ben erg benieuwd. zeker ook om te weten hoe ik reageer op de 100 eenheden. Morgen dus meer nieuws te melden.

mari wat vervelend dat je roze afscheiding had, je weet ook dat dit nog niets te betekenen heeft hè. Wanneer heb je een echo, of moet je nog wachten tot je officiële testdag. Dat was toch morgen.

Geplaatst

Ja ik weet dat het niks hoeft te betekenen maar brrrr wat is dit zenuwslopend

Ik ga morgen bellen dat het gelukt is eigenlijk mag dat donderdag pas maar bel gewoon morgen hopen dat ik een bloedtest mag

Geplaatst

Wat hebben jullie allemaal verwarrende namen allemaal M.

Spannend hoor mari83 heeft het niet doorgezet?

Ik heb sinds vandaag hele dag wat zeurende pijn In mijn zij, beide kanten.

Bloederigheid is helemaal gestopt :-)

Als ik heel intensief bezig brn wordt het erger... Doe het maar wat rustiger aan ;-)

Hoe hebben jullie de puncties e.d. op je werk gepland? Jullie veel reacties van collega's gehad? Groetjes

Geplaatst

Ik wil dat wel volhouden tot de 17de maar of dat lukt? Heb al wel thuis:happy:

Doen jullie dat wel dan? En vanaf wanneer?

Geplaatst

Ik werk momenteel niet meer contract liep af maar vind het wel lekker even zo rustig aan doen. Maar die keren daarvoor wisten ze het niet hoefde ook nooit vrij te nemen telkens als ik een echo of punctie had dan was dat in mijn vrije dagen toevallig. Had vaak avond dienst. Dat scheelde ook.

Geplaatst

Nee heeft niet doorgezet het was ookmaar heel iets roze dus hopelijk zegt het niks

Ik ga morgen wel even vragen of ik bloed mag prikken

Ik heb het op mijn werk wel verteld maar ik ben gastouder bij de mensen in huis dus heb geen collega's en dus ook geen gezeur aan mijn kop hierover haha

Verder weten alleen mijn ouders en mijn teamgenootje het aangezien ik nu niet durf te sporten en mijn ouders ivm oppas

dat was de vorige keren wel anders toen wist iedereen het eigenlijk wel we hebben er nooit een geheim van gemaakt dat het zo niet wil bij ons alleen willen we nu dit nieuws ook even een beetje voor onszelf houden en ook eens met een leuke verrassing bij de vrienden en familie komen binnenkort als het goed mag blijven gaan

Geplaatst

Ik heb ook niets vertelt op het werk, eerst maar eens even kijken hoe en wanneer de punctie is. Misschien valt het op mijn vrije dagen, anders kan ik me altijd nog ziekmelden of een thuiswerk dagje inplannen. Ik vind het ook fijner als niemand er vanaf weet. Lijkt me ook leuk om het deze keer geheim te houden en dan hopelijk met goed nieuws te komen.

Dreambeach ik heb dezelfde klachten als jij, als ik fysiek actief ben heb ik meer last. Hopelijk is dit een goed teken. Er gebeurt in ieder geval iets daarbinnen.

Hier in het ziekenhuis krijg je geen bloedtest, moet zelf testen op dag 14 na de punctie. Ik denk dat ik wel eerder zal testen. Ben een beetje ongeduldig. Hihi

Geplaatst

Ik wou het op het werk ook niet vertellen maar helaas viel de punctie op maandag dan werk ik altijd maar goed zij is arts dus ze weet er ook echt wat van

Geplaatst

Mijn werk weet er wel van. Ik werk fulltime dus kan er niet om heen. Ze zijn er meelevend oo me werk dus geen problemen gelukkig, maar inderdaad wat jullie ook ervaren mensen "bemoeien" zich er dan wel mee, vaak goed bedoeld maar niet altijd even prettig. Ik moet a.s vrijdag voor controle echo oo dag 10 van cyclus voor een cryo en dat weet niemand. Ben toevallig vrij die dag. Werk oo moment halve dagen omdat het emmertje te vol zit, heb ook hulp via psycholoog...

Geplaatst

Groot gelijk ik heb ook een hele tijd bij de psycholoog gelopen en zo af en toe ga ik er nog heen

Geplaatst

Ik dacht alles wel alleen te kunnen verwerken, fulltime baan, je huwelijk goed houden enzovoort maar dat gaat helemaal niet dus ben blij dat er hulp en begrip is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden