Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mari de test gaf dus ook aan dat je zwanger bent. Niet dat we daar nog aan twijfelde maar het is wel een fijne bevestiging. ( voor wat nu waard is) we gaan blijven duimen dat het goed blijft gaan.

30 april dus een echo, hoever ben je dan.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja klopt volgens de tekst ben ik zwanger en daar twijfel ik ook niet aan ik voel me ook zwanger hihi ben zo misselijk maar dat roze verlies baart mij zorgen

30 april ben ik 7 weken en 2 dagen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Spannend mari.. wanneer hoot je wat van fe bloedtest? Je hoord toch wel vaak roze bij vegen.. maar wij zijn bij elke verkleuring op onze hoede.. gewoon lekker genieten

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Ja zei zij ook dat het echt heel normaal was maar goed ik vind het niet fijn eerst maar eens zien of het goed gaat

Ik probeer of morgen de uitslag er is anders wordt het maandag

Geplaatst

Ja idd als dat maar eens goed is dan Ben je iets geruster maar het worden 3 heeeeeele lange weken mocht ik het halen tot de echo

Geplaatst
Mar88 spannend hoor, ik snap je gevoel dat je graag wilt testen. Nog even volhouden. Het hielp mij ook dat ik me elke dag dat ik niet testte een beloning in het vooruitzicht stelde (lekker koffie, nieuwe kleding/ schoenen. haha)

Hier gister eerste fm gehad. Ze zag meteen dat het baarmoederslijm van hele goede dikke was. Rechts zaten nu vier grote en wat kleine en links iets meer grote en ook wat kleine. (geen idee eigenlijk of dit veel/ weinig is voor een tiende dag)

Ik moet morgen weer terug en dan zal denk ik ook duidelijk worden wanneer punctie. Ze had het nu over ma, di, of woensdag.

Tot wanneer spuit je Gonal?

Mari al gevraagd of je kan bloedprikken?

Maart voor jou ook spannende dagen. Ik duim door.

Haha. En ik denk weer ga niet shoppen want stel dat het goed mag gaan dan kun je het maar ff aan Hihi... Ik ontwijk nu juist kleding winkels...

Top dat het al goed was was bij mij ook mooi toen en is juist goed hoor dat ze al zoveel zien bij mij kwam er telkens 2 bij als ik een echo had haha had ook veel kleine en die waren ook allemaal goed na de punctie.

En ik moest dat gewoon doorspuiten totdat je pregnyl moet dan ben je gestopt met die andere.

Geplaatst

Mari -83 spannend en goed nieuws ook, nu duimen dat alles goed blijft gaan maar dat is je gegunt! En hopelijk snel een goede bloeduitslag...

Maart spannend zeg dat wachten, volhouden nog even!

Mar88 die laatste week duurt lang hè lijkt wel of de dagen kruipen, maar mag jij gelijk bloedprikken of eerst thuis testen?

Minima was is een fm? Fijn dat de eitjes goed groeien... zie je op tegen de punctie?

Ik mag morgen voor me echo dag 10, ik krijg een cryo in natuurlijke cyclus dus heb geen medicijnen(gelukkig, hopelijk met deze cryo meer succes...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Ja duurt echt lang maar zoek veel afleiding.

En ik moet donderdag ochtend naar AMC bloedprikken en dan in de middag word ik gebeld.

had gevraagd of ik zelf ook mocht testen en dat hebben ze afgeraden maakt je onzeker maar omdat ik een uur daarvoor moet rijden mag ik die ochtend testen als dan niet goed is dan kan ik me erop voorbereiden.

Denk wel dat ik maandag 1tje doe liefst wil ik nu al haha

Geplaatst

Oke... ik moet altijd 14 dagen na de tp thuis testen en de uitslag ervan door bellen... tot nu toe werd ik altijd ervoor al ongesteld, maar ik duim dat jij meer succes hebt! Afleiding is goed :-)

Geplaatst

Hoop ook echt dat het lukt deze keer.

Maar voel me tot nu echt lekker van de week had ik het gevoel dit word em niet voelde van alles ook steken maar was met 2 dagen over gelukkig. En me buik is ook bol van me dochter had ik pas met 17 weken een heel klein buikje. Maarja je gaat van alles denken hè.

Geplaatst

Mar88 ja echt spannend nu voor je.

Maaike, jij morgen dus een echo. Wat gaan ze dan precies bekijken, of je eisprong eraan zit te komen, en of je baarmoederslijm goed is?

Ik mag morgen ook weer voor een fm = follikelmeting. Ik ben benieuwd of ze dan al iets kunnen zeggen over een punctie. Ik zie niet echt op tegen de punctie. Ik heb er al eens een gehad en toen is het me niet tegengevallen. Maar ja ik weet ook dat het geen pretje is. Ik moet zeggen dat ik de terugplaatsing net zo vervelend vindt.

Roos hoe staat het bij jou?

Geplaatst

Ja ze kijken of me baarmoederslijmvlies zich opbouwt en of de natuurlijke eisprong er aan komt, dan kunnen ze uitrekenen wanneer de tp is. De vorige keer was dat op dat 19, had dag 18 moeten zijn maar de celdeling kwam laat op gang na de ontdooiing dacht dat ik kapot ging toen ze belde dat ik nog een dag langer moest wachten om te horen of de tp door ging... nu eerst maar morgen weer afwachten... me man gaat morgen een weekend naar het buitenland dus moet alleen... vind het nu toch wel spannend of alles goed is.... ik vind de punctie ook niet leuk maar van de tp heb geen eigenlijk geen last... ben altijd blij als er weer wat tp is...

Geplaatst

Hoi iedereen, hier rustig, slik progynova en wacht tot de eerste echo voor bms de 18e. Verder bloed laten prikken bij huisarts, ijzertekort/bloedarmoede, dus aan de pilletjes. Wie weet helpt het voor de volgende terugplaatsing.

Ondertussen na een paar maanden thuis weer mijn werk rustig oppakken dus zo kom ik mijn dagen wel door.

Succes maar weer!!

Geplaatst

Ik herken het, ik werk ook halve dagen omdat de emmer vol zit maar dacht elke keer dat ik me niet moest aanstellen maar dat is het fijne van hier dat je merkt dat je je niet aanstelt en dat het ook een heftige periode is...

Geplaatst

Idd nooit denken dat je je aan stelt dit is heel zwaar dat doe je niet zomaar even tussen door

Je kunt je gevoel moet uitschakelen

Geplaatst

Ja we zijn echt niet de enige! Heb de afgelopen jaren heel hard gewerkt en vooral veel overgewerkt. Kwam voor mijn gevoel niet aan mijn priveleven toe en de kinderwens was er zeker, maar kreeg de tijd er niet voor om de maandelijkse teleurstellingen te verwerken. En ondertussen constant moe en kwaaltje na kwaaltje. Na mijn kijkoperatie in okt heb ik bedacht dat het tijd werd om mijn priveleven en mijn lichaam/gezondheid maar eens op nr 1 te zetten... Dus heel belangrijk je eigen grenzen bewaken. Het werk wacht echt wel...

Geplaatst

Tot nu is het traject mij overigens redelijk meegevallen, ook qua stemmingswisselingen, maar als ik was blijven werken was dat zeker anders geweest!

Geplaatst

De eene keer is het makelijker als de andere.. vooral als het lukt of niet lukt krijg ik daarna best wel moeite met het geheel.. hier gaat het nu ook prut.. ik moet nog een week de pil slikken en dan stoppen.. echter ben ik op dit moment nog steeds ongesteld al ruim 2 weken.. dus wat er nu gebeurdbals ik stop volgende week weet ik niet.. ergens wel een goed teken dat ik dus nu wel de boel afbreek.. gedoe hoor!!

Geplaatst

Ik heb wel al genoeg meegemaakt in het traject bij mij loopt niets zoals het "hoort". Nu dag 10 echo gehad voor eigroei meting was eitje al 18 mm, dus zondag kijken of die gesprongen is... ik had veel eerder lid moeten worden jullie stellen me erg gerust, zocht alles bij mezelf...

Spannend eslief, zou fijn zijn als je niet meer ongesteldzou zijn. Wat voor pillen moet je slikken eigenlijk?

Geplaatst

Ik slik nu gewoon de pil.. ik zou 2 weken geleden starten maar bij de echo bleek mijn lichaam te denken dat ik zwanger was en is baarmoederslijmvlies blijven aanmaken.. dat moest eerst afbreken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden