Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh joh dan is vloeien misschien juist goed wat je zegt je breekt de boel wel af maar kan me voorstellen dat het niet prettig is... moet je dan als je stopt weer bellen voor startecho?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mooi Maaike de tp komt steeds dichterbij nu

Eslief bah wat rot al 2 weken hopelijk houd het snel op en kun je een keer beginnen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Hoi eslief inderdaad wat een gedoe, ons lichaam trekt zich soms echt niks aan van wat wij willen. Maar blijkbaar moet er eerst iets opgeruimd worden. Wel gek, want eigenlijk is het toch de bedoeling dat je ongesteld wordt na het stoppen met de pil?

Maaike, klinkt goed, dus waarschijnlijk volgende week de terugplaatsing?

Geplaatst

Roos wat bij mij erg goed werkte om het ijzertekort aan de vullen was floradix, is ook goed als je zwanger wilt worden. Die staalpillen zijn ook niet alles.

Maaike, spannende hoor. Misschien hebben we wel dezelfde dag terugplaatsing. Ik moet nog wel eerst een punctie ondergaan en dan hopen op bevruchting. Vandaag weer een fm gehad. Eitjes waren wat meer geworden maar nog niet wat ze moesten zijn. Er zaten nu rechts 6 grote en links 11 grote en nog een aantal kleine. Ik heb nu over twee dagen weer en echo en ze hadden het al over dinsdag misschien de punctie. Toch was het vanmorgen wel even spannend. Ik ben niet zo'n snelle met het laten groeien. Er groeien er wel veel maar dit moet ook weer niet teveel zijn. Heb ook bloed geprikt.

Summerbeach jij had vandaag ook fm toch? Hoe is het gegaan?

Eslief wel erg vervelend dat je niet weer welke kant je lichaam uit wil. Probeer op je lichaam te vertrouwen. (Al is dit soms makkelijker gezegd dan gedaan)

Geplaatst

Maaike zeker spannend, ik hoop je snel te volgen.

Minima bedankt voor de tip, eerst dit maar eens even proberen en eind mei opnieuw laten testen.

Het aantal eitjes klinkt nu goed toch? Ik had toen bij de laatste fm er negen en bij de punctie opeens 16, was ook iets te veel.

Geplaatst

Ja aantal eitjes zijn goed, maar ze waren nog niet groot genoeg. Het was even de vraag of we zo door moeten met prikken of de dosis iets verhogen, maar dit kan dan weer tot overstimulatie leiden. Nu gewoon met 100 gonal doorgaan.

Had jij in totaal 16 eiblaasjes of was dit van een eileider?

Geplaatst

Ja klinkt goed minima... ik heb er vaak minder maar ze hebben er liever meer. En ergens ook wel lekker dat je dosis niet word verhoogd ivm de bijwerkingen... voor iedereen weer spannend dus!

Geplaatst

Minima ik had er in totaal 16, waarvan na bevruchting uiteindelijk 7 embryo's van topkwaliteit. Heeft bij mij wel tot overstimulatie geleid, mocht geen verse tp doen...

Geplaatst

Idd roos na de pil moet ik ongesteld worden.. dus maar ff zien.. neem aan dat het 1 deze dagen stopt anders bel ik de gyn even..

Maaike als ik ongesteld ben moet ik gelijk beginnen met spuiten en bellen voor een echo voor de volgende dag.. als het er dan goed uitziet start il gelijk met de tweede spuit om de eitjes te stimuleren.. ik had dr laatste keer met gonal 150 maar 2 eitjes.. deze keer krijg ik een kort programma en ga ik 225 menopur spuiten..

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Ik spuit ook altijd menopur met decapeptyl ik had met de punctie 5 eitjes waarvan 3 bevrucht... ik hoop voor jou ook dat menopur je goed doet... ik had ook weinig last van bijwerkingen

Geplaatst

Hoi minema, bij jou ook veel eitjes.

Ik had er ook veel stuk of 10 die tegen de 12mm aanzitten en 2-3 van 14 en dat aan beide kanten. Ik heb ook bloedgeprikt.

Ben wel een kandidaat voor overstimulatie :-(

Ze heeft niet gebeld dus blikf wel 125eh spuiten. Zondag weer terug komen.

Moet zeggen dat ik me tot mog toe heel goed voel. Werk 32 uur 2x 2dgn dus dat is wel fijn. Echt fysiek werk doe ik nu wel minder.

Geplaatst

O summerbeach dat zijn er ook echt wel wat. Ik had eerder ook een keer 120 eenheden en moest toen stoppen. Mijn bloedwaardes waren 7175 dus dat is wel goed. Ik begreep dat als je waarde 20000 is je moet stoppen vanwege overstimulatie. Ik moet trouwens ook 13 april terug komen. Hebben ze bij jou al wel iets gezegd over een punctie.

Geplaatst

Goede morgen.

Oooh dit is zo gek?.

Ik had dit weekend veel last van mijn rug nog steeds trouwens. En werd wakker vannochtend en dacht ga testen.

En ja hoor 2 strepen!.

Gelijk natuurlijk mijn man gebeld.

Hoop dat het goed blijft gaan donderdag bloedprikken. Maar wel gaaf dit hebben wij nooit gehad.

Geplaatst

Oh wauw mar88 super zo ging het hier ook gaan we straks samen naar het uitgerekend in december als alles goed gaat

Ik krijg morgen de uitslag van het bloed

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Ja zou wel top zijn en het leukste is mijn dochter is 3 december jarig dus wie weet een erge dure maand december haha...

Maar zou eerlijk zijn ik voel me al een paar dagen heel moe en last van me rug zelfde als me eerste zwangerschap. Die was dan wel spontaan.

Had dit nooit verwacht we zijn weer een stapje verder gekomen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden