Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Extra.spannend is t dan de allereerste keer! Alles is helemaal nieuw! Ik ben benieuwd je had iig genoeg eicellen!

Ik heb met mn ex 7 jaar in de medische molen gezeten uiteindelijk werd dat een miskraam met 9 weken.

Daarna is mn relatie op de klippen gelopen en kwam ik mn huidige vriend tegen. Met hem ivf gaan doen en wonderbaarlijk was het de allereerste keer gelijk raak! Helaas is onze prachtige dochter 25 juli 2013 geboren met 24 weken zwangerschap en overleden.

In Januari zijn we weer een behandeling gaan doen en weer de eerste keer zwanger. Ik ben momenteel 14 weken en 3 dagen zwanger dubbel zo spannend nu dus!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Minima hoe was jou uitslag?

Ik blijf wat last houden van mijn rechter kant vd buik. Voelt ook wat hard. Mijn man zegt dat we morgen moeten bellen, maar aan andere kant kan het ook van de punctie zijn natuurlijk. Ok zou het zo jammer vinden als tp niet doorgaat. Al moet het voor mij wel veilig zijn natuurlijk.

Geplaatst

Hey summerbeach dat gevoel had ik ook. Eerste poging, je wilt dat alles goed gaat. Mijn man wilde ook dat ik zou bellen maar ik wilde de tp niet in gevaar brengen... Hij wilde mij niet in gevaar brengen... Uiteindelijk was ik blij dat ik toen niet een tp kreeg, je kan je lichaam beter even rust geven, de tp komt er echt wel al is het balen dat je weer (!) langer moet wachten. Ik kreeg hem toen 3 weken later. Een telefoontje kan in ieder geval geen kwaad, wie weet is er niks aan de hand en dan heb je die geruststelling. Je zou trouwens kunnen proberen extra eiwitten in te nemen, ik heb bij en natuurwinkel henneppoeder gekocht, daar zitten heel veel eiwitten in. Heel veel succes!! Liefs

Geplaatst

summerbeach ik kan me je gevoel ook goed voorstellen. Ik heb ook nog wel wat last van mijn buik en rug. Beetje ongesteldheidspijn. Morgenvroeg om 8:00 uur moet ik bloedprikken en daarna een echo. Dan hoor ik ook of er een terugplaatsing mag plaatsvinden. Tussen 10-11 word ik dan gebeld of er bevruchting heeft plaatsgevonden en hoelaat de tp is.

Morgen dus meer nieuws.

Geplaatst

Gefeliciteerd Mar! Op naar mei voor de eerste echo!

Spannend Minima! Ik duim voor je dat alles goed gaat en je een tp krijgt... En een beetje laat maar werk inderdaad halve dagen ivm traject. Het breekt me op het moment op dus even rustig aan doen... gelukkig vandaag alle begrip gehad en steun dus dat is fijn. Maar bij mij weeten ze er wel van op me werk...

Wij mogen morgen om 10 uur bellen hoe de ontdooiing is gegaan spannend.

Roos wanneer mag jij?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Maaike fijn dat het gesprek vandaag goed is verlopen op je werk. Is toch een fijner gevoel dat je alle medewerking krijgt op het werk en je je niet de hele tijd hoeft te verantwoorden. Ook voor jou dus een spannende dag morgen. As het ontdooien goed is gegaan heb je toch ook tp morgen?

Ik ga ook voor jou duimen.

Geplaatst

Spannend dames hopelijk mag ik na jullie en heb zaterdag de tp.

Duim voor jullie!

Lig nu plat op de bank en pijn zakr wel af. Niet helemaal weg...

We kijken morgen hoe hey lijkt en anders bel ik voor dr zekerheid.

Geplaatst

Luister goed naar de adviezen Summerbeach en geef je zelf rust, zo kan je lichaam het beste herstellen....

Ik ben best verdrietig, ze zien nog geen leven in onze cryo, moet vanmiddag nog een keer bellen en anders geen tp, spanning zit nu wel heel hoog....

Succes allemaal vandaag!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Aah nee Maaaike!! Sterkte om de spannende uren door te komen hopen dat het goed komt.

Je hebt er misschien niets aan maar bij mijn man zagen ze in eerste rietje ook maar 1 levende zaadcel. En moesten we afwachten kof rest wat werd uiteindelijk hebben ze groot deel van mijn eicellen kunnen bevruchten met eerste rietje. Tweede was niet nodig om te ontdooien.

We hebben Tese zaad.

Dus het kan nog.... Sterkte!

Jullie haddem nog 1 in de vriezer?

Geplaatst

Maaike wat een slecht nieuws! Heb je nog meer cryo's? Ontzettend balen, ik duim voor je dat het vanmiddag beter is...

Summerbeach oei succes...

Mijn echo was goed, vanmiddag bellen voor de datum van de tp

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden