Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh wat goed zeg Summerbeach... wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn straks ook toch? Ik probeer de moed erin te houden dit was inderdaad de laatste in de vriezer en na deze zoude we als het niet lukte pauze nemen om goed sterk de laatste poging in te gaan dus pff nog even doorbijten

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O maaike wat een rot nieuws dit is niet wat je wilde horen. Maar blijf nog moed houden.

Roos fijn dat je echo goed was, wanneer denk je dat de tp is?

Hier vanmorgen echo gehad en bloed geprikt. Alles was goed. Geen overstimulatie. Net gebeld door ziekenhuis er zijn 8 eicellen bevrucht. Eentje wordt er vanmiddag terug geplaatst en morgen worden we gebeld. Dan zullen ze doorgeven of de andere 7 geschikt zijn voor invriezen. Nu alleen de tp nog en dan is het afwachten. Hopelijk gaat de tp vanmiddag goed en beland de embryo goed in de baarmoeder.

Geplaatst

Maaike; dat maakt het extra spannend! Duim voor je. Minima; goed nieuws. Succes vanmiddag! Ik ben wel opgelucht dat ik niet naar zkh hoef vandaag. Is toch dik uur rijden. Ben niet aangekomen, dus ze wijd het echt aan de eierstokken. Kan me er beter aan overgeven vandaag! In de hoop dat we morgen ook TP mogen. Maaaar eerst vandaag resultaat afwachten!

Geplaatst

Spannend meiden! Minima heel veel succes vanmiddag! En hopelijk kunnen ze allemaal ingevroren worden... En Summerbeach ik hoop op een tp morgen voor jou! We blijven duimen!

Geplaatst

Goed nieuws Minima fijn!

Vorige keer zaten er 5 dagen tussen de echo en de tp, dat zou betekenen dat het woensdag is op mijn verjaardag :)) ik hoor het vanmiddag

Geplaatst

Tjonge we zitten allemaal in spanning vandaag!

Succes ladies

Hoe gaan jullie mannen ermee om?

Mijn man is voor druk met mij en onze hond haha boodschappen doen.... Vanmiddag gaat hij ff klussen misschien wel even goed wat afleiding. ..

Geplaatst

Mijn man is gewoon aan het werk, hij kan er beter mee omgaan dan ik, ik zou willen dat ik de helft van zijn positieve instelling had! Hij komt wel eerder naar huis vandaag voor als de tp toch nog door mocht gaan...

Geplaatst

Ja mannen staan er net anders in he. Voor mijn man is het iets anders, hij heeft al een dochter van 12, die vaak bij ons is. Maar hoopt natuurlijk wel heel erg dat het lukt. Verder vindt hij het vooral een heel gedoe met al die emoties, medicijnen en mannen die aan zijn vrouw zitten. Hij is niet echt bezig met wanneer er weer een afspraak is. Maar hij is wel heel lief en positief en kan me goed opvrolijken en houdt me lekker met beide benen op de grond (en dus het liefst niet in die stoel haha). Hij wil het vooral graag voor mij maar kan stiekem ook niet wachten en heeft ondertussen al een hele sportcarriere voor zijn zoon uitgedacht...

Geplaatst

Hey meiden hebben jullie al meer nieuws?

Ik heb als het goed is vrijdag de 25e de terugplaatsing, dus niet op mijn verjaardag en niet op koningsdag. Maar hou het wel een beetje rustig allemaal dit jaar...

Geplaatst

Jeetje wat maken jullie het spannend

Maaike ik hoop zo goed nieuws van je te lezen.

Roos mooi hoor

Ik zal duimen voor iedereen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Ik ben net gebeld er waren 30 eicellen bevrucht, 5 waren er niet rijp. waarvan we nu 18 embryo's hebben! Echt veel...Morgen krijg ik er een terug als alles goed is met mij. En dan horen we ook meer over de conditie van de overige.Roos; goed nieuws!

Geplaatst

Wauw summerbeach wat een super mooie scorre! Ik ben erg beniewd hoeveel cryootjes jullie gaan hebben! Super nieuws!

Voel jeje al iets beter? En een minder bolle buik? Hoelaat morgen evt de tp?

Geplaatst

Ik heb morgen om 8.45 de TP en moet om 7.45 bloedprikken. Wordt een vroegertje.

Spannend!

Mijn buikpijn blijft beetje als kramp aan de zijkanten.

Hoe is het met jullie minima en maaike? ?

Geplaatst

Hier gaat het goed roos ik voel niks alleen heel moe

30 april is de echo ik kan niet wachten

Geplaatst

Ik heb slecht nieuws gekregen, eitjes is kapot gegaan met het ontdooien. Voor ons voorlopig even rust, is voor me lichaam beter, en we willen uitgerust en samen sterk voor onze 3e en dus laatste poging gaan. Summerbeach wat een ongelooflijk goed nieuws! En Roos ook goed, fijn dat het niet op koningsdag is... succes meiden!

Verstuurd vanaf mijn Ultimate10-Android4.0 met Tapatalk

Geplaatst
Ik heb slecht nieuws gekregen, eitjes is kapot gegaan met het ontdooien. Voor ons voorlopig even rust, is voor me lichaam beter, en we willen uitgerust en samen sterk voor onze 3e en dus laatste poging gaan. Summerbeach wat een ongelooflijk goed nieuws! En Roos ook goed, fijn dat het niet op koningsdag is... succes meiden!Verstuurd vanaf mijn Ultimate10-Android4.0 met Tapatalk
wat jammer zeg. Wij hebben hiervoor ook pauze gehad van anderhalf jaar was wel even lekker hoor?
Geplaatst

Nee hoor je hoeft je echt niet rot te voelen... ieder wandelt zn eigen pad... ik ben er van overtuigd dat het goed komt...

Geplaatst

Ah Maaike wat super jammer. Wat een teleurstelling. Verstandig om even rust te nemen van alles. Gelukkig nu een lang weekend om het allemaal even rustig te kunnen verwerken, heel veel sterkte toegewenst!

Geplaatst

Ach nee Maaike wat rot sterkte en een pauze wil soms helpen bij obs wel in elk geval

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden