Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maaike wat een rot nieuws ik had het je zo gegund. Knap dat je nog zo positief kan schrijven. Geef je verdriet ook een kans en laat het er lekker zijn. Inderdaad een pauze is misschien een goede beslissing. Kan je lichaam zich ook even herstellen en klaarmaken voor de volgende ronde.

summerbeach wow wat een score hopelijk heb je er maar een nodig! Succes morgen.

Roos fijn dat jij ook goed nieuws hebt. Nu klaar maken voor vrijdag.

Hier een goede embryo terug gebracht gekregen vanmiddag. Nu is het afwachten. Morgen horen we of er nog cryo's zijn. Hopelijk hebben we deze niet meer nodig.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden we zijn net thuis.

Met een Emmy aan boord :-) mijn bloedwaardes waren de beste die ze vanochtend had gezien :-)

Vocht bij mijn eierstokken viel ook mee, ze waren nog wel vergroot.

Dus mag op geleide van pijn wel wat doen maar rustig aan. En mezelf in de gaten blijven houden.

Er waren er overigens maar 2 goed genoeg om in te vriezen. Das wew jammer. .. mja eerst genieten van dit goede nieuws!

Geplaatst

Wat fijn Summerbeach dat er een tp is geweest is het je meegevallen? Nu hopen dat je de andere twee niet eens nodig hebt! Ik duim voor je en beter 2 ingevroren dan geen meid het is een beetje een dood doener maar ik haalde daar altijd wel weer me moed uit... nu eerst genieten van de goede tp hopelijk met een heel positief einde! Succes

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Dankjewel Maaike. Hoe gaat het bij jou?

Ik heb eigenlijk niks geen leefstijl dingen meegekregen. Jullie wel na een TP?

Zie op i'net veel het gewone leven weer oppakken mja ik moet natuurlijk nog ff rustig aan doen i.v.m. vergrote eierstokken.

Geplaatst

Summerbeach wat goed succes

Ik kreeg te horen een paar dagen niet te zwaar te tillen lekker handig met een peuter van 13kg

Maar goed ik heb op sporten na alles gewoon gedaan je voelt jezelf het beste aan

En qua eten leefde ik al of ik zwanger was geen rauw vlees enz

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Super nieuws summerbeach!

Niks mee gekregen? Vreemd!

Je moet net zoveel blijven drinken evt eiwitrijk voedsel eten en toch veel rust houden.

Als je emmie zich gaat innestelen en hcg gaat aanmaken kunnen de klachten namelijk erger worden!

Succes deze lange slopende wachtdagen!

Geplaatst

Summerbeach fijn dat het goed gegaan is!

Nee geen leefregels, ik heb qua voeding hetzelfde gedaan als bij zwangerschap. En zwangerschapssupplement.

Hopen dat je die andere 2 niet nodig hebt. Succes met de wachtweken!

Geplaatst

Dankjewel. Ik heb alleen gehoord dat ik rustig aan moet doen vanwege mn eierstokken. Sporten eerste week niet en mezelf in de gaten houden.

Ja die leefregels van zwangerschap hield ik ook al wat in de gaten.

Ik merk dat ik echt nog niet teveel kan doen dan neemt de pijn en misselijkheid flink toe.

Dus maar weer lief voor mezelf vandaag en lekker met pot thee op de bank.

Geplaatst

Ja ze zeiden bij mij dat ik alles kon doen maar rustig aan en laat je man maar stofzuigen. En je mag niet zonder handschoenen in de tuin en geen kattenbak verschonen.

Maar met jouw eierstokken inderdaad lekker in de achteruitstand en heel veel drinken. Toen ik dat had moest ik rust houden maar wel in beweging blijven, soms zo verwarrend he al die vage adviezen...

Geplaatst

Met mij gaat het wel goed... de pauze voelt goed... en het verdriet zakt langzaam weg, maar neem er wel de tijd voor lief dat je ernaar vraagt

Geplaatst

Roos; klopt heel verwarrend soms... wordt je soms wel onzeker over omdat je het graag goed wil doen.

En mijn werk is ook best intensief dus dat vind ik ook wwl lastig, moet ik nu nog ziek blijven. . Maar heb nu bedacht dat ik daar maandag weer over nadenk.

Mijn man knoopt me het liefst thuis vast :-)

Voel me nu niks niet fit, misselijk zere buik verkouden

Geplaatst

Whaha hier ook een man wie denkt dat ik invalide ben

Maar summerbeach jij alleen voelt jezelf aan dus doen wat jou goed lijkt

Geplaatst

Summerbeach lekker rustig aan doen. Bij mij hebben ze ook gezegd dat ik door een eventuele zwangerschap toch nog overstimulatie kan krijgen. Ik moet zeggen dat ik nu niets meer voel van de punctie. Kan alles weer. Ik doe gewoon de dingen die ik altijd doe en als ik het rustiger aan moet doen dan geeft mijn lichaam dit wel aan. Vorige keren ook gedaan. Heb wel eens een gyn horen zeggen dat je in dit stadium weinig verkeerds kan doen om het tot een miskraam te laten komen.

Summerbeach jou testdag is dus 3 mei? Mijne 2 mei ben benieuwd of ik het tot die tijd ga volhouden.

maaike lekker de tijd nemen voor je verdriet. Wat wel weer prettig is dat het weer mee helpt, als het nu donkere regenachtige dagen waren dan help dit ook niet voor je gemoedstoestand.

hier vanmorgen te horen gekregen dat ze drie Emmy hebben ingevroren. Wat blijft er dan weinig over na zoveel eicellen hè. Ook bij jou summerbeach van de 18 twee om in te vriezen. Hopelijk hebben we ze niet nodig.

Geplaatst

Spannend meiden leven naar de testdatum! Ik ga voor jullie duimen... Fijn dat er 3 zijn ingevroren Minima... en inderdaad het mooie weer helpt ons allemaal!

Geplaatst

Ik probeer me vaak voor te houden dat sommige vrouwen op de wereld met de slechtste leefgewoonten of onder de slechtste en naarste omstandigheden gewoon zwanger worden dus tja het heeft geen zin om 2 weken in bed te liggen, maar we kunnen het lot wel een klein beetje proberen te helpen.

Het is wel weer super spannend allemaal. Succes meiden

Geplaatst

Minima; We vonden het ook wel weinig 3 vd 18. Mja hopelijk heb je er maar 1 nodig.

Ben er nu niet zo mee bezig merk ik, wil gewoon dat deze goed gaat groeien. :-)

Ik mag 3 mei inderdaad. Hoop ook dat ik het vol kan houden tot dan!

Fijne paasdagen! Hier doen we het nog lekker rustig aan. Succes allemaal! !

Geplaatst

Succes meiden in de wacht weken!

Je leest helaas vaak dat Hoe meer eicellen je hebt hoe slechter de kwaliteit is. Vandaar dan de weinige cryootjes! Ik had altijd weer heel veel eicellen soms ook.30 en dan viel bijna de helft al af omdat ze niet rijp waren. Flinke domper is dat!

Hopelijk gaan jullie de cryootjes niet eens nodig hebben of over een paar jaar pas ;-)

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik lees al een paar dagen mee, heb me een hele tijd geleden al aangemeld, maar voor ons begint het nu pas echt te worden. Ik heb morgen mijn derde echo sinds ik Gonal F ben gaan prikken en als het goed is is woensdag dan de punctie. Wij gaan voor ICSI vanwege zeer slechte zaadkwaliteit bij mijn man, het is de eerste keer, dus ik vind het heel spannend!

Geplaatst

Spannend meiden broeden maar! Jammer dat er weinig cryos zijn maar joh die hebben jullie toch niet nodi;)

Welkom missmup wat spannend voor jouw..hoeveel eitjes warem er te zien?

Hier donderdag dr laatste pil genomen en vandaag ongesteld geworden dus de eerste spuit gezet.. tuurlijk zijn ze niet bereikbaar vandaag dus morgen bellen voor de echo.. en nee ik ben er niet gerust op dat hij goed is.. als het weer niet goed is lassen we een pauze in om mijn lichaam rust te geven.. maar we hopen natuurlijk dat het goed is

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Succes eslief ik zal duimen

Iedereen fijn Pasen succes met broeden hihi

Geplaatst

Lief van je :) ik ben niet positief maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vorrige keer op alles had gerekend behalve een slechte uitgangsecho:) het is vandaag mijn trouwdag en pasen dus vandaag ongir worden moet dan toch wat geluk brengen

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden