eslief Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Hier in het ziekenhuis is het 18 dagen na punctie:) Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Te snel gedrukt summer klinkt als innesteling:) Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
Lady-g Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Is gewoon het beleid van het ziekenhuis, ze zeiden dan weet je ook zeker dat het positief is...als die positief aangeeft....ja hou dit wel vol! Thxx damessss Ik zal ook zeker voor jullie duimen Quote
eslief Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Klopt! Je weet zondag precies waar je aan toe bent:) spannend!! Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
Lady-g Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Ja dus ff duimen dat me menstruatie uitblijft, denk wel elke dag ohh mennn als die maar niet doorkomt vandaag hahaha Quote
eslief Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Oh ja die wachtweken zijn drama.. rond dag 10 is het hellemaal niet meer te doen:) zet hem op hoor!! Je bent al zo ver gekomen Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
Lady-g Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 ja hou dit wel vol... ben tot vrijdag toch hele dag bezig en dan is het weekenddd Quote
eslief Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Spannend.. goed hoor ik ben nu al zenuwachtig voor je:) Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
Danielle.. Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Na het verlossende telefoontje van gister mag ik mij hier ook aansluiten. Vandaag hebben wij onze (enige) cryo terug laten plaatsen. Een mooie blastocyste, er spannend weer. Ik heb al een beetje mee zitten lezen, zo lang wachten om te testen gaat mij denk ik niet lukken hoor hahaha, ik vindt het knap! We hebben al een prachtige zoon ook middels een cryo terugplaatsing, testte toen op wachtdag 8. Erg vroeg realiseer ik me nu, geen idee wanneer ik deze keer ga testen. Het ziekenhuis gaf 12 dagen aan, wanneer testte jullie bij een cryo??? Quote
Minima Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Lady-g goed hoor dat je het zolang volhoudt. Die menstruatie achtige krampen had ik ook en toen was ik hartstikke zwanger. Dames die nog wachten sterkte... summerbeach die buikpijn had ik ook gister en eergisteren. Vandaag nergens meer last van. Dus denk ook maar positief en denk dat het de innesteling geweest is. Voel me vandaag ook heel goed. Merk wel dat ik wat sneller buiten adem ben. Herkent iemand dit? Kan dit ook door de bolletjes komen? Gefeliciteerd roos, hele mooie leeftijd voor een nieuwe fase. missmup doe het lekker rustig aan. Punctie is niet niks en moet je niet onderschatten. Ik ga duimen voor een goede bevruchting. Quote
Lady-g Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Minima...Ohhh ja vandaag heb ik geen krampen gehad, wel een aantal dagen gehad... Had wel dat me broek te strak zat tijdens het zitten en leek wel of me buik ontplofte hahahaha.....Dus komt je bekend voor? Quote
Minima Geplaatst 23 April, 2014 Geplaatst 23 April, 2014 Lady-g ja die opgezette buik had ik ook. Spannend hoor. Quote
SummerBeach Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 @Danielle; welkom bij de club. Ook spannend! @minima;; gelukkig voelde echt niet goed en nu is het weer weg. Gisteren was de buikpijn echt even heel heftig! Moest krom staan, mn darmen ginfen helemaal te keer. Weet niet of het met innesteling te maken heeft of dat mn darmen gewoon van slag waren pffff. Nu is het weer afgezakt gelukkig! Ga straks even aan het werk :-) Denk gewoon eerst paar uurtjes.... Vind het wel spannend iedereen weer te zien. Zie wel hoe het gaat en hoe het voelt. .. Quote
Roos1984 Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Bedankt iedereen voor de felicitaties! Spannend weer he al die kwaaltjes tijdens de wachtweken. Ik hoop dat ik me er wat beter voor af kan sluiten dan de vorige keer. Had toen bijvoorbeeld elke avond koude rillingen, googelen en ja sommige zwangere dames hadden dat ook wel eens gevoeld. Nu had ik dat gisteravond ook opeens weer, terwijl de terugplaatsing nog niet eens is geweest... En die krampen heb ik ook gehad van dag 6-8. Danielle welkom, ik mag op dag 14 bloed testen in het zh. Vorige keer heb ik op dag 13 thuis getest om een klein beetje te weten waar we aan toe waren. Maar veel dames testen al licht positief vanaf dag 9-10... Heel veel succes iedereen, duimen! Quote
Lady-g Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Dames heb licht bloedverlies met een beetje slijm...dus jammer genoeg me menstruatie is begonnen.....ik wist niet dat ik dit zoo erg zou vinden...jammer maar op naar IUI 2 ! Quote
eslief Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Aehh nee shit zeg.. wat jammer.. knuffel!! Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
mari-83 Geplaatst 24 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 24 April, 2014 Lady g heb je wel nog een test gedaan ik wil je geen valse hoop geven maar ik sinds 4 weken ook licht bloedverlies met afgelopen maandag zelfs ernstig bloedverlies en onze mini doet het nog gewoon Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk Quote
bianca1 Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Lady-g, heel veel sterkte t is en blijft toch iedere keer moeilijk als je ongesteld bent geworden want je hoopt t zo graag! Quote
Roos1984 Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Lady-g wat balen! Wat voel je je dan ellendig he. Hopen dat het niks betekend, kan ook innesteling zijn! Sterkte Quote
Lady-g Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Mari: Hey nee heb geen test gedaan nee...oww dat geeft nog wel een beetje hoop dus, maar ik denk dat het echt me menstruatie is.. Het is idd balen damess....en denk toch echt dat het menstruatiebloed is.....ik ga voor de zekerheid toch morgenochtend of vanavond nog een test doen...zodat ik dit zeer zeker weet Hou jullie op de hoogte....en dankjewell damess Quote
Minima Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Lady-g ik zou ook echt voor de zekerheid een test doen. Dit raden ze in het ziekenhuis ook echt aan. Heb je ook ongesteldheidsklachten? Quote
Lady-g Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Minima als ik straks thuis ben van me werk ga ik een test doen. Ja heb wel kramp nu Quote
Danielle.. Geplaatst 24 April, 2014 Geplaatst 24 April, 2014 Lady-g, ah shit! Wat balen! Ik hoop dat de test meer duidelijkheid geeft! Succes Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.