Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eslief: ik denk dat ik zou stoppen als het maar zo weinig follikels zijn, omdat er al zo weinig overblijft, maar ik snap ook wel dat het vervelend is om weer helemaal opnieuw te beginnen...

Summerbeach: het gaat goed met mij, maar omdat ik vakantie heb valt het wachten me erg zwaar. Heb wel nog steeds het gevoel dat ik een opgezette buik heb, mijn broeken zitten allemaal niet meer lekker. Wanneer ga jij testen?

Succes allemaal!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eslief, 4 follikels bij jou. Tja, lastig! Het is niet heel weinig, maar toch zit er weinig rek in dan. Maar als je altijd goede bevruchtingen hebt, is er zeker een reele kans! Ik heb dan vaak wel 6-8 eitjes, maar daar blijven er ook altijd maar 1-2 van over.

Vanmorgen heb ik de 3e follikelmeting gehad:

Linker eierstok: 1x 21mm

1x 18mm

1x 17mm

Rechter eierstok: 1x 19mm

1x 17.5mm

4x 16mm

2x 13mm

2x 10.5mm

In 2 van de follikels was al een eitje te zien, ze zei dat dat een teken was dat ze mooi rijp waren.

BMS: 9.7mm. Zag er ook mooi uit.

Ik werd vanmiddag teruggebeld dat ik woensdag de punctie heb, spannend weer (vooral wat er na de punctie gaat gebeuren...)

Jouw follikels waren al best wel groot!

Alle andere meiden hier ook veel sterkte/succes!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Oehh, spannend Noes, overmorgen al de punctie! Je hebt wel mooi veel follikels in vergelijking met vorige keren. Goed hoor!

Ik heb nog nooit gehoord dat ze een eitje kunnen zien op de echo. Heb je een foto gekregen? Want nu ben ik natuurlijk ook heel nieuwsgierig hoe dat eruit ziet.

Hier gierende hoofdpijn. En waarom? Ik weet het niet. Maar, inderdaad, ik maak me er wel zorgen om. Bleggghhh. En het is pas wachtdag drie…

Geplaatst

Okaasan die hoofdpijn heb ik mijn eerste zwangerschap ook gehad op dag drie, kan met de innesteling te maken hebben..

noes heel fijn dat je woensdag de punctie hebt. Is weer een stapje verder en de follikels zijn toch een mooi aantal.

Missmup, dat je een opgezette buik hebt dat kan zeker tot twee weken duren, hopelijk heb je er snel minder last van.

ik heb vandaag zwangerschapstesten gehaald nu kijken hoelang ik het volhoud om niet te testen...

Geplaatst

vanmorgen getest, ik had gedroomd dat ik niet zwanger was en ik had buikpijn vanmorgen. Ik werd gek van de onzekerheid en heb er een kv test tegenaan gegooid. Deze is negatief.

Het lijkt ook wel of alle symptomen nu weg zijn. Heb nog wel af en toe buikpijn dit zal dan wel komen door de aankomende ongesteldheid.

Ik ben verdrietig maar ergens kan ik ook wel weer relativeren en weet ik dat de kansen gewoon klein zijn.....

Geplaatst

Oh bleggh Minima wat ontzettend stom. Maar hoeveel dagen naar TP zit je nu? Test je heel vroeg? En was het met ochtendurine? Wel door blijven gaan met de medicatie tot de testdag van het zkh.

Hè naar hoor, zo'n witte test echt zo ongelooflijk stom.

Geplaatst

Okaasan bedankt voor je medeleven. Is ook niet fijn zon witte test, veel te definitief. Ik zit vandaag op de 11de dag na de terugplaatsing en heb inderdaad met ochtendurine getest. Ik heb nog voor twee keer bolletjes. Deze maak ik ook gewoon af... Ik hoefde sowieso maar twee weken bolletjes te gebruiken.

Geplaatst

Ah Minima wat jammer, het klonk zo goed! Heel veel sterkte!

De andere meiden veel succes! Hier alles rustig nog op wachtdag 4, op wat hoofdpijn na.

Geplaatst

Minima, wat jammer! Maar ik las dat je testdag pas 2 mei is? Ik zal voor je duimen want die droom was gewoon stom!

Ik zit ook op wachtdag 4 en vandaag lekker een dagje naar Maastricht geweest met een vriendin.

Nog steeds last van mijn buik, maar alle symptomen kunnen ook van de Utrogestan komen, dus voorlopig maak ik mezelf nog niet (helemaal) gek!

Geplaatst

Minima; Jammer! Hopelijk te vroeg getest! Ik heb nog geen neiging tot testen. Haha ik heb soms buikpijn dus verwacht eigenlijk er niks meer van. En ik heb ontzettend hoofdpijn met name s avonds.

OrkaNsan; succes morgen! Hoop op mooi resultaat!

Geplaatst

We gaan vrijdag nog wel een keer testen, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, er is natuurlijk nog een kans dat ik te vroeg heb getest maar heb de hoop al wel voor een groot deel opgegeven. Ik heb ook hoofdpijn en veel tekenen dat de ongesteldheid eraan komt. Bedankt allemaal voor jullie steun, dat is erg prettig.

eslief hopelijk voor jou morgen een goede uitkomst zodat je tot een punctie over kunt gaan.

summerbeach sterkte nog even in deze slopende weken. Ik duim heel hard voor je....

noes sterkte morgen met de punctie...

Geplaatst

Eslief, succes met de echo morgen! Ik hoop dat je eruit komt met het wikken en wegen.

Liefs Moes

Geplaatst

Eslief, succes morgen met de fm en met het nemen van een besluit, indien je toch gaat stoppen dan zou ik vragen om de volgende keer te mogen starten met een hogere dosering ( voor een aantal dagen)

heb ik de laatste keer ook gedaan, advies was 3 of 4 dagen 450 menopur en vervolgens 300, dat durfde ik niet dus eigenwijs als ik was brn ik 375 blijven spuiten maar duidelijk een hogere opbrengst dan de 2 pogingen daarvoor.

veel succes!

Geplaatst

Summerbeach ik heb niets morgen hoor. Althans alleen wachtdagen vijf. Dus nog niet heel spannend.

Eslief, heel veel succes morgen en sterkte met een goede beslissing nemen. En wat je besluit het is altijd de juiste beslissing. Maar ik hoop dat het gewoon zo'n mooie echo wordt, dat je helemaal nergens over na hoeft te denken. En als dat een beetje te positief gedacht is, dan wens ik hebt je gewoon toe. Succes!

Geplaatst

Eslief succes morgen

Minima het is nog vroeg dus het kan nog

Succes ik zal dubbel zo hard duimen

Iedereen succes

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Wat jammer minima :(

Eslief, heb je normaalgesproken meer follikels? Anders misschien idd maar afblazen, en volgende ronde opnieuw proberen, misschien hogere dosering. Doen die echo's bij jou ook altijd zo'n zeer? Ze konden het bij mij steeds niet goed zien dus dat echo ding werd steeds enorm heen en weer geslingerd binnenin. Blegh. Oh lees nu je volgende berichtje dat je relatief weinig hebt meestal maar wel met goede bevruchting. Lastig.. In ieder geval succes morgen

Geplaatst

Ach meiden wat lief al dat meeleven!!! Jullie zijn schatten.. we hebben gister vrienden op bezoek gehad die ik via dit forun heb leren kennen.. we zijn een dagje plopsa wezen doen en ik heb mijn hart kunnen luchten.. we hebben besloten dat we bij minimaal 4 door gaan maar ik hoop stiekem dat er morgen meer zitten..ben nu opeens weer gaan vloeien dus snap er geen reet meer van hoor..

@meiske74 ik ben deze keer opgehoogd van 150 naar 225 tussentijds ophogen doen ze niet aan bij ons ziekenhuis.. heb ook te weinig om zelf ermee te kunnen spelen.. we proberen maar positief te blijven

@zonnebloem de echos zijn vreselijk.. mijn linker eierstok zit naar achter geknikt.. de assistent moet flink in mijn buik drukken.. het huilrn staat me soms nader als het lachen;)

@noes wat veel meid!!! Succes morgen wat spannend.. had nooit gehoord van eitjes die ze konden zien maar fijn dat ze rr in elk geval zitte dat geeft een goed gevoel..toi toi toi

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

@zonnebloem ik heb altijd weinig folikkels.. maar had toch met hogere dosis en ander medicijn op meer gehoopt..

Geplaatst

Minima, wat ontzettend vervelend, zo'n Omo-witte test! Hoop echt voor je dat het nog veranderd. Sterkte met wachten.

Eslief, spannend ook weer voor jou morgen, hoop dat er stiekum nog een paar extra tevoorschijn komen! Succes!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Eslief, ik begrijp dat jij ook menopur spuit?

tussentijds ophogen is inderdaad niet zinvol maar volgens onze arts starten met een hoge dosering wel.

war vreemd dat je nu bent gaan vloeien ! Wellicht morgen een verklaring voor? Fijn dat jullie al een besluit genomen hebben in ieder geval, veel succes!

Geplaatst

Okasan sorry bedoel degene die morgen punctie heeft NOES ;-)

Ik heb soms moeite alles uit elkaar te houden. Ik typ ook op mn telefoon dus niet echt fijn overzicht.

Eslief; succes met alle beslissingen enz. Hoop dat je bij echo niet meer hoeft te twijfelen mAr dat het gewoon mooi aantal is!

Ik merk nog steeds dat ik heel moe ben s avonds op werk vind iedereen mij ook nog zo moe er uit zien. Ik ben om 14hr ook echt kapot, ga dan meestal naar huis. ...

Verder geen klachten, vanavond had ik weer wat gerommel, beetje krampjes pffff ik wil dat het zondag wordt!!!

Geplaatst

Eslief en Noes succes vandaag!

Summerbeach die moeheid heb ik ook, vooral na de utro. Spannend nog 5 dagen! Hopen op een mooie uitslag na deze heftige weken!

Iedereen in de wachtdagen veel succes! X

Geplaatst

Echo gehad nog steeds 4 en een paar kleintjes maar die zijn te klein.. 1 van 20, 2 van 18 en 1 van 15+.. we doen het er maar mee.. morgen terug omdat ze 2 dagen nirt aandurfde.. en dan afhankelijk daarvan zat of zondag de punctie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden