Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Minima, fijn dat je meteen verder kunt. Bij mijn ziekenhuis heeft het aan de pil moeten puur met de planning te maken. Ze kunnen dan nauwkeuriger bepalen wanneer de ingrepen zijn.

Cigdem, eslief, noes: succes! Ik ga voor jullie duimen.

Ik zit hier op wachtdag 6 een beetje in een dipje, maar dat gaat wel weer over... De tijd kruipt voorbij...

Ik weet nog van lang geleden toen ik een keer dacht dat ik misschien zwanger was (hoe naïef). ik voelde van alles, had overal last van. Nu voel ik niks.

Ik mag niet klagen, want dit is de eerste keer op het wachtbankje, maar bleh. (Einde klaagzang)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Cigdem: mooi aantal. Hoe is het na je punctie?

Minima; nu is het echt definitief :-( Op naar de volgende ronde, ik ken het vervolg traject niet..

Ik moet nog tot zaterdagavond bolletjes gebruiken!

Roos; gaat hier wel beter, blijf nog wel moe moe moe :-( vanmiddag stond ik voor open spoorbomen te wachten. ... Toen was mm energie ecjt op. Zo dom!

Zonnebloem; ik heb geen endomitrose, pijn is nu weer over gelukkig. Maar komt snel weer terug.

Schiet op tot zondag, blijf beetje weeeig gevoel in mn buik houden voelt als menstruatiepijntjes.

Spannend!

Geplaatst

Ach minima, dus toch... Sterkte.

Dat worden 5 spannende dagen noes. Veel afleiding zoeken. Hopen dat ze alle drie goed gedeeld zijn maandag. Ga voor je duimen! Hoezo krijg je er misschien 2 teruggeplaatst?

Succes met de punctie zaterdag eslief.

Fijn dat er bevruchting heeft plaatsgevonden Cigdem. Weet je niet hoeveel van de 10 er zijn bevrucht?

Geplaatst

Zonnebloem, ik heb ervoor gekozen om er 2 terug te plaatsen, maar dan moet ik er wel 2 hebben... Het is bij mij niet ongewoon dat ze stoppen met delen.

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hey Missmup, ik zit op wd 5 en voel ook bijna niks. Bij de 1e terugplaatsing juist van alles en was ik daar ook heel erg op gefocust, nu probeer ik er niet teveel op te letten want het maakt je toch alleen maar gek, kan net zo goed de utro zijn. Maar goed de tweede wachtweek moet nog beginnen... En ja de tijd gaat langzaam he, ik mag 9 mei testen, klinkt nog zover weg!

Summerbeach o jee doe je wel voorzichtig? Zit niet voor niks een gele sticker op de utro. Gelukkig is het bijna zondag, ik duim voor je!

Minima jammer dat je een maand moet wachten, maar inderdaad misschien wel goed voor je lichaam en om je weer even op iets anders te richten.

Dikke knuffel voor alle meiden hier!

Geplaatst

Er is hier veel gebeurd. Ik was erg druk, kleine heeft vakantie en we hadden veel taart bestellingen. Jammer dat een aantal van jullie weer opnieuw moeten beginnen. Veel mensen op de wachtbank. Spannend hoor.

Zelf gaan ze morgen voor het eerst kijken hoeveel folikels Ik heb. Ben erg nerveus helaas, op het laatste moment toch nieuwe oppas moeten zoeken voor mijn zoontje grrr. Maar het is nu geregeld en over 12 uurtjes is alles weer achter de rug.

Succes allemaal Ik denk aan jullie.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Hoi meiden,

@eslief, jah grappig he, we komen elkaar weer tegen hier en het leuke is dat we zoals je zegt in de race zitten als 4 jaar geleden ;-) Meid heel veel succes zaterdag, dikke duimen.

@roos1984 en summerbeach, de punctie ppffff, was pijnlijk maar gelukkig achter de rug, nog wel pijnlijke buik al neemt het nu wel af.

Ik hoop dat er meerdere bevrucht zijn, zodat ik niet gauw weer een punctie moet ondergaan, bij de vorige punctie 17 eitjes waarvan 1 bevrucht dus niks in kunnen vriezen.

@zonnebloem84, nee hoeveel van de 10 weet ik niet, hoop dit keer meer als 1, maar uiteindelijk maar 1 ei nodig hahahaha

@kalu, heel veel succes vandaag, hoop op veel eitjes ;-)

Meiden wat spannend allemaal, voor iedereen veel succes en dikke duimen. Hopen dat onze moeder wens uit mag komen. XxxxX

Geplaatst

4 eitjes links, ongeveer 4 eitjes rechts maar mag ze niet rekenen ze zijn nog te klein. Maandag weer terug. Grrrr

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

@kalu, zeker hopen dat ze gaan groeien je weet het nooit ;-)

Vandaag de terug plaatsing gehad, van een 8 delige ;-) en wat ook heeeeel mooi nieuws is : dat er 8 van de 10 bevrucht zijn dus dat er nog 7 ingevroren worden als ze goed door delen.

Zo raar kan het zijn : 4 jaar gelden op een maand na lag ik daar ook, met maar 1 bevrucht eitje, (van de 17 follikels) wat nu mijn zoon is en vandaag voor de 2de maar dan met 7 over gebleven eitjes, van 10 follikels. Daarom je weet nooit hoe het kan gaan.

Daarom wil ik niet te positief zijn, kans op 50% denk ik maar. Misschien pakt dit eitje niet, je weet maar nooit.

Maar ben blij dat het erin zit, nu de wacht dagen net als vele anderen hier. Mag op donderdag 15-5 bloedtest doen in het zkh, waarschijnlijk heb ik dan al zelf getest een paar dgn er voor ;-) hihihi kan het niet laten ook niet bij Joshua.

Meiden wens jullie een fijne avond en weekend toe, en dikke duimen XxxX

Eslief veel sterkte en succes met de punctie ik denk aan je.:hug:

Geplaatst

Awhh wat een super nieuws.. ik weet nog goed dat je toen best geschrokken was dat er maar 1 over was.. en nu 7!! Zet hem op lekker broeden op dit wondertje.. im ga zo mijn kalmerings/slaapmiddel innemen.. heb ik gekregen als paniekeling.. de punctie is niet mijn hobby.. ik hoop dat ik dinsdag ook een mooie emmy teruv mag krijgen.. ben blin als het morgen half 11 is dan heb ik het achter de rug

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

@eslief, dat was ook mijn angst dit keer, maar 1 ook al is er maar 1 nodig maar als die niet pakt dacht ik al !! Maar nooit op zo een opbrengst gedacht, en niet van kunnen dromen. Geloofde haar eerst niet, moest het een paar keer herhalen hahahaha.

Heel veel sterkte, Punctie is zeker ook niet mijn ding kon er ook niet van slapen. Maar hoop dat het gauw achter de rug is en mee valt. En zeker duimen voor je dat je ook mooie meerdere emmys mag en zal krijgen. We weten waar we het voor doen. En als het eenmaal gedaan is ben je zo trots op jezelf, ik tenminste wel hahahaha, want heb een angst voor zkh en vooral NAALDEN !!!

:hug::hug:komt goed

Geplaatst

Eslief, heel veel succes morgen! Ik vond de puncties in nl altijd wel meevallen, maar ik kan me goed ontspannen, dat scheelt wel. In DD gaat het onder narcose, wel vreemd dat je er niets van meekrijgt... Sterkte morgen en op naar 4 mooie eitjes!

Cigdem, jij een mooie 8cellige, dat klinkt erg goed!! Succes met broeden!

Kalu, hopen dat ze allemaal nog lekker gaan groeien, vast wel!

Morgen krijg ik een update uit DD, hopelijk doen ze het nog...

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Heel spannend noes voor jouw.. het delen gaat niet altijd lekkrr toch? Hoop dat ze het nu geweldig doen!! Spannend!

Geplaatst

Tnxxx:) over een halfuurtje weg.. ben wrl harstikke zenuwachtig.. hoop zo dat 4 eiblaasjes ook 3 of 4 eicellen zullen zijn!!

Geplaatst

Succes eslief!

Summerbeach: ik hoop dat het bij bruinige rommel blijft... Sterkte!

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Summerbeach ik had over je berichtje heen gelezen.. hoe gaat het nu? Is het geatopt?

Hier potje ingeleverd en als afleiding tot de punctie maar een beetje op internet

Geplaatst

Oehhhh,eslief je bent al in het zkh. Heel veel succes! Ik hoop adat alle follikels goede eitjes hebben en dat de punctie zelf een beetje meevalt. Succes.

Wanneer hoor je of en hoeveel bevruchtingen er zijn?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden