Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedmiddag dames,

Spannend allemaal ;-) vrijdag test dag, punctie dag en ik heb avond dienst hahhahaha dus dat wordt pas weer laat achter de laptop zitten !! Maar heel veel sterkte en dikke duimen.

De meubels van de hema is ook niet mijn keuze voor een kamertje.

Leuk he eslief een scho van je bikkeltje, ik heb er ook 1, ik zelf vroeg erom, bij Joshua kreeg ik er ook 1 mee. Ik heb er veel al naar gekeken hihihihi, een heel licht stipje in je nestje (baarmoeder hahahah) in mei leggen alle vogels een ei, dus hebben wij ook een nestje binnen in ons hahahahahaha.

@Missmup, wou 2 goede bevruchtingen, gewoon erin stoppen hahaha 2 los of 2 bij elkaar, veel succes.

@Mari83, gelukkig werken de zpillen een beetje.

@Roos1984, hopen dat het een goed teken is, als je het vorige keer ook had dan moet het goed zijn toch ? ik had het wel later in de zwangerschap maar kan me niet echt herinderen of het ook zo was in het begin

Voor mij is het na vandaag ingenesteld als het goed is en is het wachten op de test !! Krijg nu al spanningen is nog ver volgende week donderdag nog een week en een dag maar rete spannend hahahaha. Ook ik ben ontzettend vermoeid slaap goed maar ondanks dat wil ik steeds liggen val ik heel snel in slaap, nergens geen fut en zin in, ppffff baal hiervan !!!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag meiden, hoe gaat het?

Ik weer een drukke dag achter de rug en het is al weer bijna donderdag, vrijdag kruipt steeds dichterbij :)

Werd net wakker van mijn middagdutje en voelde gekke steekjes aan de rechterkant van mijn schaambeen, zouden dat de steekjes zijn waar sommige het over hebben? Denk dat ik ze zie vliegen...

Voor de aftellers naar vrijdag, nog maar 36 uur!

Cigdem, superspannend! Laat maar lekker nestelen, op welke wachtdag zit je dan nu?

Met vorige keer bedoelde ik trouwens vorige tp waarbij ik niet zwanger ben geworden dus ja geen idee...

Fijne avond iedereen -x-

Geplaatst

Owhh jaah zoww spannend vrijdag.. ik moet steeds aan jullie denken. 3 testers en allemaal plusjes hopelijk.. dat bij niemand nog wat is doorgebroken is wel positief.. spannend! Hier pas wd1.. vind het echt lastig pff..

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Eslief, ja heel spannend, wordt nu wel echt een beetje nieuwsgierig :)

Wachtdag 1, hopelijk de eerste dag van een mooi wondertje en nog negen maanden wachten!

Geplaatst

Hier zelf even in de wachtstand maar ik lees met jullie mee en blijf door duimen. Meiden goed hoor dat jullie zo lang kunnen wachten om niet te testen. Hopelijk wordt het wachten beloond met een positieve test.

Geplaatst

Oh jee Zonnebloem, extra spannend, kan altijd nog op de terugweg van het zh?

Vanochtend had ik het bijna gedaan, maar vandaag werken dus ik dacht toch maar morgen...

Geplaatst

Spannend meiden!!! Nog maar 1 dagje:) hier kruipt de tijd natuurlijk.. wat heb ik toch een hekel aan de wachtweken

Geplaatst

Nou, ik moet daarna meteen werken, dus dat gaat hem niet worden. Begin normaalgesproken om 8u, en kan ook pas bloedprikken vanaf 8u, dus ben al wat later. Op m'n werk weten ze er niks van, werk er nog niet zo lang. Dus ik heb me vrijdag zogenaamd verslapen ;-)

Wel onhandig steeds dat verzinnen van smoesjes. Gelukkig werk ik 4 dagen dus probeer afspraken meestal op die vrije dag en in het werkend te plannen.

Wat goed van je Roos, dat je je toch hebt kunnen inhouden! Gewoon morgen testen. Ben je de hele dag vrij?

Geplaatst

alles gaat wel oke, afgelopen weekend een weekendje weg geweest. Was erg fijn hebben de poging kunnen afsluiten en nu klaarmaken voor een cryo behandeling. Moet tot einde van de maand wachten, dan wordt ik weer ongesteld. Dus tot die tijd even niets. Moet zeggen dat dat ook wel even fijn is.

Ik kom morgen zeker even lezen hoe de resultaten bij jullie zijn. Is in ieder geval een goed teken dat er nog niemand ongesteld is geworden. Spannend.

Geplaatst

Jullie houden het wel spannend hoor? Echt knap dat jullie nog niet getest hebben. Morgen is voor bijna iedereen spannend lees ik al.

Ik.hoop morgen dat wij een hartje horen kloppen.

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Hier op wachtdag 6 (vr 2mei tp) dus nog even te wachten !! Verschrikkelijk die wachtdagen, ervaart iedereen zo. Maar is het ook !!

Ik voel totaal niks meer na die paar steken van paar dgn geleden !! Maakt me onrustig, maar probeer de rust erin te houden. Wel een gevoelige onderbuik !!!!

Ja, zo spannend morgen de grote dag voor sommige van ons, denk ook alleen maar aan morgen hahahhahaha. Dikke duimen voor jullie

@ mar88, heel veel succes en genieten van het prachtigste geluid wat er is ;-) dikke duimen

@Zonnebloem, lastig he soms met je baan, de smoesjes ppff ja heel herkenbaar. Ik begin meestal half 8 dus moet de dienst ruilen zou ik niet vrij zijn, gelukkig ben ik volgende week donderdag vrij (testdag) dat scheelt weer. En verslapen kan altijd bij iedereen gebeuren, hihihi

@eslief, verschrikkelijk die wachtdgn !!!

@Minima, fijn dat alles nu goed is. Zeker even zo een pauze kan lekker zijn, tijd even voor jezelf, neem het er lekker van. En daarna er tegen aan ;-)

Vandaag thuis blijf dagje, nergens geen zin in, bllehhh en het weer zit ook niet mee, dus makkelijker die beslissing te nemen hahahha,

Geplaatst

Wd 6 alweer wat spannend!!! Hie zo ontzettend misselijk.. weet dat dat hellemaal nier kan maar ben zo misselijk.. jak!

Geplaatst

Minima goed dat je even je tijd hebt genomen. Tot binnenkort dan :)

Cigdem ik voelde ook echt niks, maar dat zegt ook echt helemaal niks...

Eslief wat vervelend, misschien door de utro? Ik sinds gisteravond misselijk.

Zonnebloem lastig zeg op je werk, nog 1 dag dan ben je er van af of dan begint het pas echt :)

Mar88 ook spannend voor jou! Geniet ervan, hoop dat alles goed is.

Geplaatst

Dames heel veel succes allemaal morgen

Echt knap dat er niemand eerder getest heeft zeker met de kwaaltjes van sommige

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Ik kwam ff spieken of er nieuws was.

Maar jullie wachten het allemaal af, spannend zeg! Good luck!

Wij zijn weekje op vakantie heerlijk!!!

@minima we gaan weer gelijk op dan volgende ronde w.s. ik moet ook maandje wachten en dan voor de cryo's.

Geplaatst

Net thuis van mijn werk, hier nog geen nieuws behalve dat ik vanochtend een berichtje had van mijn zus dat ze bevallen is van kind nummer 4. Dat deed het spanningsniveau toen ik moest plassen wel even erg stijgen, maar nog geen spoortje bloed te zien gelukkig. Nu heb ik bijna geen contact met mijn zus, ze woont al bijna 6 jaar in Noorwegen, maar omdat ik in de veronderstelling was dat ze pas eind van de maand was uitgerekend, kwam het toch een beetje rauw op mijn dak... Had wel meteen ook een berichtje van mijn andere zus, superlief! Vanavond alleen thuis want mijn man doet een opleiding, dus ik denk dat het gewoon maar slechte films kijken wordt :)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Klopt maar de meeste vegen dan wel roze of worden gewoon door de bollen heen ongesteld.. er zijn er ook bij wie de utro het tegen houd maar dat ben jij gewoon niet!;)

Geplaatst

Ik weet ook niet hoe regelmatig het zou zijn na al die hormonen. Maar geen bloed is goed natuurlijk!

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Ik werd ook nooit ongesteld door de bollen heen maar nu had ik 2 dagen voor de testdag al roze/bruin verlies en dat heb ik nu nog steeds met 8.3 weken maar heel veel vrouwen worden gewoon ongesteld door de bollen heen dus goed teken hoor en kwaaltjes hoef je echt nog niet te hebben nu

Gefeliciteerd met je zus al zal het wel confronterend zijn idd

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G510-0100 met Tapatalk

Geplaatst

Missmup mooi nieuws maar wel op een heel moment voor jou... En ook nog alleen vanavond, succes.

Ik werd pas 3 dagen nadat ik met de utro gestopt was ongesteld vorige keer.

SummerBeach geniet van je vakantie en tot over een maandje :)

Mari dat gaat wel heel lang door bij jou, lijkt me best eng en verwarrend.

Nou het wordt een lang avondje...

Thanks voor de steun allemaal jullie zijn top!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden