Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dhana, lekker zo houden dan! En dan zeker niet eerder gaan testen! Geniet van dit gevoel!

Innesteling is meestal rond dag 5 bij een cryo al eerder.

De ene voelt t wel de ander voelt helemaal niks! De eerste keer voelde ik t wel ( dacht ik)

Andere 2x niks gemerkt!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

• Reacties 610
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou dames, de CB is wederom positief. Binnen 1,5 minuut is die al overtuigd van het feit dat ik zwanger ben ;) De KV test heeft een streepje, maar daar is het toch echt mee gezegd.Stiekem durf ik iets meer te gaan denken dat het inderdaad positief is :)Vanmiddag het ziekenhuis maar eens even bellen!

Geplaatst

Nou moi, dan ben je toch echt hardstikke zwanger hoor!!! Gefeliciteerd!!!! :D

Ik ga in de pauze maar eens richting het kruidvat om testen te halen. Denk van 2 merken. Zag gisteren dat ik er nog maar 1 heb van de action.

En Auw ik heb buikkrampen. En het is daar warm!!!! Echt raar.. Net een oventje... Gisteren steken in mijn borst. Je gaat je vanalles in je hoofd halen.

Misschien had ik al die dingen vantevoren ook al, maar schonk ik er toen geen aandacht aan. Nu let je op ieder steekje, krampje enz!

Weird! Gisteren doopfeest gehad. Heul veul kids dus... EN zwangeren. En dan sta je daar hopende dat je ook al 2 dgn zwanger bent hahahaha

Geplaatst

Ha moi! Goed teken!!

Bij mij ook een positieve clear blue test. Staat op 2/3 weken wat zou kloppen. Alleen weer bloedverlies. Maak me ernstig zorgen! Vandaag weer bloed laten prikken op hcg waarde.. Bah bah bah!

Liefs Inge

Geplaatst

Gefeliciteerd moi.!!! Het is je gelukt

Inge jeetje wat eng.. dat is zo vervelend maar er is hier iemand die het 12 weken lang heeft dus zet hem op.. maar je wilt geen bloed zien.. wel een mooie test meestal testen ze toch lager als het mis is..

Geplaatst

Sorry, Gefeliciteerd voor de zwangere dames. Sterkte voor degene die langer moeten wachten voor dat wat we wensen.

Ik ben echt niet meer mezelf na de teleurstelling. Weet niet goed meer wat we nu moeten doen. Er liggen er 3 in de vriezer maar zelfs die gedachte vrolijkt me niet op. Ik ben moe en niet vooruit te branden. Ik hou me afzijdig van alles en weet niet wat ik met mezelf aan moet. Voel me een falende echtgenote, moeder en vriendin, en hoe ik dat vanaf kom geen idee.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Herkenbaar kalu dat had ik ook heel erg.. lichamelijk gesloopt door de teleurstelling maar ook door de medicijnen.. sterkte meid!

Geplaatst

Hey kalu wat balen, heb je aan acupunctuur gedacht? Zij kunnen het effect van de medicijnen opheffen, je cyclus regulere en je hoe dan ook beter laten voelen en meer energie geven. Verder kan het ook echt helpen bij een volgende terugplaatsing. Daarnaast is de persoonlijke aandacht ook heel fijn, iemand van buitenaf die een uur lang helemaal er voor jou is en bij wie je geen masker op hoeft te houden.... Sterkte!

Geplaatst

Hey kalu wat herkenbaar! Gewoon verpletterd... Hou je taai!

Bloedtest gehad, progesteron waarde was goed, hcg 301 en die had wat hoger gemogen. Tenzij ik vandaag een ingenestelde 2e ben verloren en er nog maar eentje zit. Of ik heb een bbz.. Of.. Of.. Blablablabla Het bloeden wordt wel minder weer!

Kortom; nog niks is zeker en vrijdag weer opnieuw bloedtest! Wie heeft hier iets opbeurends over te zeggen? Please?

Geplaatst

Ik zou wel willen maar ik zou niet willen dat je teleurgesteld word. Voor nu houden we het gewoon op een goede zwangerschap met een niet nader te bepalen bloeding.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Thanks Kalu! En jij een warme knuffel van mij! Ik weet zo goed wat je bedoelt met je beschrijving van je gevoel. Laat dat maar gebeuren, het moet en mag er ook gewoon zijn! En ik weet inmiddels dat het ook weer over gaat.. Cliché.. Maar tijd heelt ook.

Liefs

Inge

Geplaatst

Kalu .. wat balen.. maar het komt wel goed.. je hebt nog 3 mooie cryo's wachtende op je..

Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest:

Gyn zegt je bent veel te vroeg voor een echo je bent nog maar vijf weken en twee dagen..ondanks dat ik zei dat ik negatieve testen had.

Hij zegt er zal niks te zien zijn, ik zeg ze willen ook weten hoe mijn bms is een of er follikels zitten.

Er was niks te zien op de echo.. maar duidelijk heb ik niet alles kunnen zien. Bms was nog dik en geen follikels, hij wist me te vertellen dat er links en eisprong was geweest en dat klopt.

Het enigste wat we konden doen was hcg prikken, was het een goede waarde wat ik morgen telefonisch hoor dan vrijdag nog een keer prikken om te kijken of het stijgt.

En anders het uitzingen totdat het komt..

Maar ik weet bij de echo van Hailey met vijf weken en vier dagen dat ik al wel wat had zitten.. dus tja..

Geplaatst

goedemorgen dames,

Lees af en toe mee, denk aan jullie en dikke duimen ;-)

Hier gaat het wel erg onzeker, vandaag echo, zenuwslopend dit !!!!!

Positief blijven hoe dan ook (geldt ook voor mij) XXXXX

Geplaatst

Spannend cigdem! Je echo.. hoelaat mag je? Wedden dat je een heel mooi hartje gaat zien.. zo spannend ik snap het.. nog maar heel ff

Geplaatst

Balen Rox :(

Hier is de angst toegeslagen... Ik heb al de hele dag buikkrampen. Na mn ontbijt van verse spinazie en tomaat heb ik alleen nog een appel en wat snoeptomaatjes weg gekregen... Maakt me erg angstig :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Inge; hoe is het met jou? Hoe gaat het met het bloedverlies?

Cigdem; hoe was je echo?

Roxanne; wat een lastige periode voor jou! Ik hoop voor je dat alles weer snel op gang komt! Snap dat het erg frustrerend is!

Dhana; hou je taai!

Vandaag met het ziekenhuis gebeld. Zij gaven aan dat als de ClearBlue test 'zwanger' aangeeft, ik er vanuit mag gaan dat het zo is. Ondanks dat de KV-test echt niet overtuigend was.

26 juni mag ik komen voor de eerste echo... dat duurt nog lang! De volgende wachtweken zijn dus nu begonnen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden