Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi dames, volgens mij is er nog geen juni wachtbankje. Ik heb vrijdag de 3e cryo terugplaatsing, testdatum 16 juni. Iedereen die (weer) gaat beginnen veel succes en schrijf gezellig mee! X

• Replies 255
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Hey!

Ik heb vandaag de punctie gehad en ze hebben 4 eicellen gevonden. Morgen horen we of er een bevruchting is. Zo ja, dan vrijdag de terugplaatsing. Testen op 14 juni uit mijn hoofd.... Succes!!

Edited by Dhana
.
Posted

Hey Dhana, spannend hoop dat de bevruchting goed gaat! Doe je dan de 14e een zelftest of is het bloedlab open op zaterdag bij jullie?

Posted

Hey! Ik zit dat weekend in Milaan... Ik mag thuis testen en doorbellen. We zijn er nog niet over uit of we daar gaan testen of als we terug thuis zijn

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

Hoi dames, ik schuif ook al vast op het bankje. Heb ook vrijdag een cryo tp. Nog geen idee wanneer ik dan mag testen.

Dhana, is de punctie meegevallen? Nu duimen voor bevruchting. Ik zie dat je in het zuiden woont, waar ben je onder behandeling als ik vragen mag.

Posted

Ik ben onder behandeling van het AZM. Mag je gerust vragen :) ik was best n beetje nerveus voor de punctie!! Maar gelukkig viel het reuze mee. Voor mij is het de allereerste terugplaatsing. Bij jullie allemaal al cryo's lees ik.

Posted

De grootste hobbel heb je dan gehad. Tenminste bij mij was het pijnlijk, vooral daarna omdat ik lichte overstimulatie had. De terugplaatsing is ook wel een ervaring, maar het gaat heel snel en doet geen pijn gelukkig.

Posted

Inderdaad allemaal op vrijdag, wordt vast een vruchtbare dag ;-)

Dhana, de eerste punctie is zeker spannend. De tp doet inderdaad geen pijn.

Ik ben in Eindhoven onder behandeling en het wordt voor mij wel de eerste cryo tp. Voorheen ooit 1 cryo gehad, maar die was niet goed ontdooid. Nu heb ik 4 cryo's uit de 2e IVF.

Posted

Hallo Dames,

Wil me graag aansluiten bij deze topic.

Vandaag een tp gehad van onze cryo. ;-))

11 juni mogen we testen, de spannende wachtweken gaan nu echt beginnen.

Posted

Hoi Rican wat spannend weer, hoop dat het je weer is gegund. Veel succes deze weken!

Hier gaat het goed nog 1 ochtend werken en dan de rest vd week vrij, heerlijk!

Posted

Wat een leuke site!! Grappig om die data zo te zien staan. Al durf ik er aan de ene kant nog niet eens aan te denken!!

Posted

Bevruchting is gelukkig goed gegaan. Net het telefoontje gehad. Vrijdag gaat t dan gebeuren! Spannend!!!

Posted

Hallo!! Ja hoor :) nu lekker met mijn vriend de stad in shoppen en dan met vrienden het terras op en vanavond komen andere vrienden op bezoek en eten. Veel leuke dingen plannen maakt het stukken makkelijker :) en jullie??

Posted

Ik ben er op het moment nog erg relaxed onder. Vandaag bij mijn schoonzusje en haar twee dochtertjes geweest. Kids hebben zich prima vermaakt en wij dus ook.

Nu op naar morgen en voor alledrie een tp.

Posted

Ja hier ook geen stress, probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn. Spannend, maar we zien het wel...

In ieder geval succes morgen en hopen dat alles goed gaat!

Rican hoe gaat het met jou?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use