Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zit pas op dag 2 na de tp... en zodra ik iets in me buik voel probeer ik het te plaatsen, zouden het me darmen zijn, of ja zo voelde het vorige keer ook.

Klinkt heel raar, maar soms voelen de krampjes warm van binnen en dan doe ik het liefst mijn hand bij me buik en ingedacht denk ik dan; hecht je maar!!

Vorige keer met de verse tp was precies 1 wk na tp dat ik de innesteling voelde, weet iemand hoeveel dagen na tp van een cryo de innesteling plaats vindt??

Bij deze nog een X Succes Dames!!

• Reacties 255
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Rican verwarrend he al die dingen die je voelt, gebruik je ook utrogestan?

Innesteling is ongeveer na 5 dagen dacht ik.

Thanks meiden!

Geplaatst

Dank jullie wel!! Iedereen veel succes morgen! Hopen op gezonde zwangerschappen :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@Roos: Ja ik gebruik utrogestan 3 x daags 2 bolletjes, bij de verse tp heb ik dit medicijn ook gebruikt toen tot aan de testdatum, heb begrepen dat je met een cryo tp tot 12 wk moet gebruiken, heb vorige keer weinig bijwerkingen ervan gehad, heb er nu volgens meer last van, ben snel vermoeid en lig eerder in me bed als normaal.

Nogmaals veel succes dames!! En zoals Dhana al zei hopen op gezonde zwangerschappen!!!!

Geplaatst

Ja gebruik hetzelfde. Ben ik daar zo moe van?? Terugplaatsing is gebeurd! Er zit gewoon een mini beebie in mijn buik! Wauw wat speciaal!! Van de 4 eitjes waren 2 goede embryo's. Eentje is teruggeplaatst en de andere gaan ze invriezen. Nu gaan de spannende weken pas echt in! Ik lig lekker op de bank met een filmpje. Toch maar even rustig aan :)

Geplaatst

Bizar idee he Dhana, laat je lekker verwennen!

Ja ik gebruik ook utrogestan, ben er ook heel moe binnen een half uur na het inbrengen val ik gewoon in slaap. En dan de bijwerkingen tijdens de wachtweken waardoor je elke keer denkt dat je zwangerschapsverschijnselen hebt... Laat je niet gek maken hoor. De meesten merken pas iets van zwangerschap na 6 weken. En maar 20% voelt iets van de innesteling of krijgt een innestelingsbloeding...

Ik moet om 14.45

Geplaatst

Ik vind nu alles wel eng hoor... Bang dat ik het verpest. Fijn dat ik nu weet dat ik van die bolletjes zo moe word!

Succes straks Roos!!!

Geplaatst

Fijn Dhana dat je de tp al hebt gehad en dud ook nog ern cryo. Persoonlijk heb ik weinig bijwerkingen van Utrogestan maar dat is bij iedereen natuurlijk weer anders.

Roos jij bent de volgende die de tp krijgt toch.

Rican speciaal dat je de vorige keet de innesteling heb gevoeld. Ik weet niet wanneer die zal zijn bij een cryo.

Ik moet nog tot 12.00 uur wachten op het telefoontje of het ontdooien goed is gegaan. Best spannend. Ik hoef geen medicijnen te gebruiken maar ga vanaf vanmiddag wel zelf de Utrogestan gebruiken.

Geplaatst

Yes ontdooien is gelukt. Ze hebben er ook maat één hoeven ontdooien dus ook nog drie in de vriezer. Maar die hebben we hopelijk niet nodig.

Geplaatst

Top kim!

Dank je moes, in het amc hoeft dat gelukkig niet, maar 1 bekertje water.

Tp is goed gegaan wel eentje kapot gegaan, maar ik had me vergist in het aantal (dom!!) en heb er dus hierna nog 3 over

Hoe is het bij jou gegaan kim?

Geplaatst

Ik moest wel met een volle blaas, maar hoefde niet lang te wachten gelukkig. De laborante was schijnbaar heel enthousiast over onze emmie. Vanmorgen bij het ontdooien was hij 16-cellig en 2,5 uur later al bijna een blasto. Een hele snelle zeiden ze. Nou laten we hopen dat ie ook negen maanden blíjft plakken.

Roos jammer dat er eentje kapot is gegaan, maar deze wordt hem gewoon.

Geplaatst

Ik zou pas over 16 dagen mogen testen, maar met een blasto moet dat toch eerder kunnen. Als ik kijk naar mijn cyvlus zit ik nu op dag 18 en ik heb een cyvlus van ongeveer 27-28 dagen.

Geplaatst
Ik zou pas over 16 dagen mogen testen, maar met een blasto moet dat toch eerder kunnen. Als ik kijk naar mijn cyvlus zit ik nu op dag 18 en ik heb een cyvlus van ongeveer 27-28 dagen.

Kim; ik heb ook een terugplaatsing van een cryo- blastocyste gehad. Testen mocht na 12 dagen... Maar denk dat het ook afhangt wat voor medicatie je erbij krijgt. Ik heb alleen Pregnyl gehad. En jij?

Geplaatst

Succes met wachten Kim!

Ik ben er bijna... Morgen doen we een test (officieel is maandag testdag).

Geplaatst

Wow goede verhalen hier!!! Ik weet niet hoeveel cellen mijn embryo is... Wacht t maar gewoon af. Ik heb wel een beetje last van steekjes links onder in mijn buik. Herkent iemand dit? Kan het nog vd punctie zijn v dinsdag?

Geplaatst

Dhana het kan zeker zijn dat het allemaal nog gevoelig is van de punctie en ook van de terugplaatsing. Er gebeurt hoe dan ook van alles in je lichaam.

Nou dames eens kijken of het binnenkort tijd wordt voor een 'uitgerekend februari 2015' topic!

Fijn weekend!

Geplaatst

@moi, spannend morgen. Mijn duimen draaien.

@dhana, die steken kunnen echt nog wel van de punctie zijn. Ik heb een keer na de punctie best flinke buikpijn gehad ongeveer 4-5 dagen lang. Kan natuurlijk ook van de tp zijn. Ik had net meteen na de tp ook wat krampjes.

@roos, zou mooi zijn als we gewoon met z'n allen door kunnen schuiven naar het uitgerend topic.

Ik heb net de eerste bolletjes ingebracht en besloten dat ik rond wd12 ga testen.

Geplaatst

Zeker Kim! Ik ga pas op dag 15 testen dan ben ik terug van vakantie en kan ik samen met mijn man testen. Bloedtest is op dag 17.

Geplaatst

O ja jij ging lekker op vakantie. Maar alleen dus en niet samen met je man?

Wij hebben geen bloedtest in het zh. Maar ik weet dat ik het altijd via de ha kan aanvragen als ik het niet vertrouw.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden