RICAN Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Zit pas op dag 2 na de tp... en zodra ik iets in me buik voel probeer ik het te plaatsen, zouden het me darmen zijn, of ja zo voelde het vorige keer ook. Klinkt heel raar, maar soms voelen de krampjes warm van binnen en dan doe ik het liefst mijn hand bij me buik en ingedacht denk ik dan; hecht je maar!! Vorige keer met de verse tp was precies 1 wk na tp dat ik de innesteling voelde, weet iemand hoeveel dagen na tp van een cryo de innesteling plaats vindt?? Bij deze nog een X Succes Dames!! Quote
Roos1984 Geplaatst 29 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 29 Mei, 2014 Rican verwarrend he al die dingen die je voelt, gebruik je ook utrogestan? Innesteling is ongeveer na 5 dagen dacht ik. Thanks meiden! Quote
Dhana Geplaatst 29 Mei, 2014 Geplaatst 29 Mei, 2014 Dank jullie wel!! Iedereen veel succes morgen! Hopen op gezonde zwangerschappen :) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
RICAN Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 @Roos: Ja ik gebruik utrogestan 3 x daags 2 bolletjes, bij de verse tp heb ik dit medicijn ook gebruikt toen tot aan de testdatum, heb begrepen dat je met een cryo tp tot 12 wk moet gebruiken, heb vorige keer weinig bijwerkingen ervan gehad, heb er nu volgens meer last van, ben snel vermoeid en lig eerder in me bed als normaal. Nogmaals veel succes dames!! En zoals Dhana al zei hopen op gezonde zwangerschappen!!!! Quote
Dhana Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ja gebruik hetzelfde. Ben ik daar zo moe van?? Terugplaatsing is gebeurd! Er zit gewoon een mini beebie in mijn buik! Wauw wat speciaal!! Van de 4 eitjes waren 2 goede embryo's. Eentje is teruggeplaatst en de andere gaan ze invriezen. Nu gaan de spannende weken pas echt in! Ik lig lekker op de bank met een filmpje. Toch maar even rustig aan :) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Jeeej fijn dhana! Lekker van genieten en de beeb de tijd geven om lekker te nestelen en te groeien! Quote
Roos1984 Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 Bizar idee he Dhana, laat je lekker verwennen! Ja ik gebruik ook utrogestan, ben er ook heel moe binnen een half uur na het inbrengen val ik gewoon in slaap. En dan de bijwerkingen tijdens de wachtweken waardoor je elke keer denkt dat je zwangerschapsverschijnselen hebt... Laat je niet gek maken hoor. De meesten merken pas iets van zwangerschap na 6 weken. En maar 20% voelt iets van de innesteling of krijgt een innestelingsbloeding... Ik moet om 14.45 Quote
Dhana Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ik vind nu alles wel eng hoor... Bang dat ik het verpest. Fijn dat ik nu weet dat ik van die bolletjes zo moe word! Succes straks Roos!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Kim1980 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Fijn Dhana dat je de tp al hebt gehad en dud ook nog ern cryo. Persoonlijk heb ik weinig bijwerkingen van Utrogestan maar dat is bij iedereen natuurlijk weer anders. Roos jij bent de volgende die de tp krijgt toch. Rican speciaal dat je de vorige keet de innesteling heb gevoeld. Ik weet niet wanneer die zal zijn bij een cryo. Ik moet nog tot 12.00 uur wachten op het telefoontje of het ontdooien goed is gegaan. Best spannend. Ik hoef geen medicijnen te gebruiken maar ga vanaf vanmiddag wel zelf de Utrogestan gebruiken. Quote
Roos1984 Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 En is het ontdooien gelukt? Ja ik ga straks richting AMC Quote
Kim1980 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Yes ontdooien is gelukt. Ze hebben er ook maat één hoeven ontdooien dus ook nog drie in de vriezer. Maar die hebben we hopelijk niet nodig. Quote
Moes Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Toi toi toi voor alle tp's!!!!! Lekker zitten in de wachtkamer met de volle blaas.. Groetjes Moes Quote
Roos1984 Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 Top kim! Dank je moes, in het amc hoeft dat gelukkig niet, maar 1 bekertje water. Tp is goed gegaan wel eentje kapot gegaan, maar ik had me vergist in het aantal (dom!!) en heb er dus hierna nog 3 over Hoe is het bij jou gegaan kim? Quote
Kim1980 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ik moest wel met een volle blaas, maar hoefde niet lang te wachten gelukkig. De laborante was schijnbaar heel enthousiast over onze emmie. Vanmorgen bij het ontdooien was hij 16-cellig en 2,5 uur later al bijna een blasto. Een hele snelle zeiden ze. Nou laten we hopen dat ie ook negen maanden blíjft plakken. Roos jammer dat er eentje kapot is gegaan, maar deze wordt hem gewoon. Quote
Kim1980 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ik zou pas over 16 dagen mogen testen, maar met een blasto moet dat toch eerder kunnen. Als ik kijk naar mijn cyvlus zit ik nu op dag 18 en ik heb een cyvlus van ongeveer 27-28 dagen. Quote
Roos1984 Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 Hoi kim klinkt goed! Kon je bij die link van freya niet specifiek voor een blasto kiezen? Quote
moi Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ik zou pas over 16 dagen mogen testen, maar met een blasto moet dat toch eerder kunnen. Als ik kijk naar mijn cyvlus zit ik nu op dag 18 en ik heb een cyvlus van ongeveer 27-28 dagen. Kim; ik heb ook een terugplaatsing van een cryo- blastocyste gehad. Testen mocht na 12 dagen... Maar denk dat het ook afhangt wat voor medicatie je erbij krijgt. Ik heb alleen Pregnyl gehad. En jij? Quote
Kim1980 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Ok dank je Moi. Ik heb helemaal geen medicatie gebruikt. Ga alleen zelf Utrogestan gebruiken Quote
moi Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Succes met wachten Kim! Ik ben er bijna... Morgen doen we een test (officieel is maandag testdag). Quote
Dhana Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Wow goede verhalen hier!!! Ik weet niet hoeveel cellen mijn embryo is... Wacht t maar gewoon af. Ik heb wel een beetje last van steekjes links onder in mijn buik. Herkent iemand dit? Kan het nog vd punctie zijn v dinsdag? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Roos1984 Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 Dhana het kan zeker zijn dat het allemaal nog gevoelig is van de punctie en ook van de terugplaatsing. Er gebeurt hoe dan ook van alles in je lichaam. Nou dames eens kijken of het binnenkort tijd wordt voor een 'uitgerekend februari 2015' topic! Fijn weekend! Quote
Kim1980 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 @moi, spannend morgen. Mijn duimen draaien. @dhana, die steken kunnen echt nog wel van de punctie zijn. Ik heb een keer na de punctie best flinke buikpijn gehad ongeveer 4-5 dagen lang. Kan natuurlijk ook van de tp zijn. Ik had net meteen na de tp ook wat krampjes. @roos, zou mooi zijn als we gewoon met z'n allen door kunnen schuiven naar het uitgerend topic. Ik heb net de eerste bolletjes ingebracht en besloten dat ik rond wd12 ga testen. Quote
Roos1984 Geplaatst 30 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Mei, 2014 Zeker Kim! Ik ga pas op dag 15 testen dan ben ik terug van vakantie en kan ik samen met mijn man testen. Bloedtest is op dag 17. Quote
Kim1980 Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 O ja jij ging lekker op vakantie. Maar alleen dus en niet samen met je man? Wij hebben geen bloedtest in het zh. Maar ik weet dat ik het altijd via de ha kan aanvragen als ik het niet vertrouw. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.